Gość Paweł.G Zgłoś #1 Napisano 22 Sierpnia 2007 Mam passata gt,ABS,mam twardy pedał,hamuje jak bez włączonej stacyjki,pali się wykrzyknik i ABS.Pompka i serwo podłączone na krótko działają,na moment wyłącza się kontrolka.Proszę o podpowiedz co to jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo88 Zgłoś #2 Napisano 22 Sierpnia 2007 moze trzeba odpowietrzyc?? a wspomaganie kierownicy dziala jak nalezy?? moze to problem ze wspomaganiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Paweł.G Zgłoś #3 Napisano 22 Sierpnia 2007 Płynu w układzie kierowniczym jest mało,jadę dolać,zobaczymy co będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pycio Zgłoś #4 Napisano 22 Sierpnia 2007 Jaką masz pompę hamulcową? Ja mam elektryczną pompę hamulcową z ABS i 2 tygodnie temu miałem ten sam objaw. Okazało się, że nie stykały wtyczki, albo padł przekaźnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Paweł.G Zgłoś #5 Napisano 22 Sierpnia 2007 Wtyczki sprawdzone,a przekaźnik który? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #6 Napisano 22 Sierpnia 2007 Nie da się wypstrykać LEDem błędów? Jeśli nie da rady, to katalog w rękę razem z miernikiem i na piechotę pomiar wszystkich wartości wokół ABSu. Co wspólnego z układem hamulcowym ma płyn wspomagania układu kierowniczego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo88 Zgłoś #7 Napisano 22 Sierpnia 2007 jak jest wspomaganie to dziala nie tylko na kierownicy ale takze na pedal hamulca oraz na sprzeglo, ja w swoim pasku nie mam ABS ale bez wspomagania mam twardy pedal (no i oczywiscie bardzo ciezko kierownica chodzi) ale jak odpale motor i sie wlaczy wspomaganie to wszystko jest ok, dlatego wlasnie wspomnialem o wspomaganiu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #8 Napisano 22 Sierpnia 2007 Wspomaganie układu kierowniczego -od tego jest pompa wspomagania układu kierowniczego. Wspomaganie układu hamulcowego -od tego jest serwo. ABS posiłkuje się elektryczną pompą w celu uzyskania bardzo wysokiego ciśnienia powodującego odblokowanie zablokowanych kół. Jak wyżej napisałem -miernik wraz z tabelą w rękę i zaczynamy pomiary elektryczne. Układ kierowniczy nie ma nic wspólnego z układem hamulcowym. Oprócz zacisków hamulcowych zamocowanych na zwrotnicy. A sprzęgło? Ono działa tylko wtedy, gdy w zbiorniczku z płynem hamulcowym nie brakuje ........ płynu. Również nie ma nic wspólnego z hamulcami, jeśli płynu nie brakuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Paweł.G Zgłoś #9 Napisano 23 Sierpnia 2007 dzięki za odpowiedzi i tak dalej nic nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomeklen Zgłoś #10 Napisano 17 Marca 2009 ja mam ten sam problem i czy może być przyczyną czujnik ciśnienia przy pompie abs na krótko wszystk gaśnie jak sprawdzić ten czujnik bo nowy kosztuje 160 zł tylko z orginału czesto sie psuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeek84dna Zgłoś #11 Napisano 17 Lipca 2010 Witam, odświeżę temat. Mianowicie w passacie z 90 roku, 1,9d silnik, siadły hamulce. Pedał jest twardy cały czas, po uruchomieniu pali się kontrolka abs i hamulca ręcznego. Autko ledwo hamuje, na siłe. Problem w tym iż jest to wersja z jak to nazwał mechanik "elektrycznym ABS". I stwierdził też że winą jest silniczek który nabija ciśnienie czy coś, tzn spalił się, ale nigdzie nie mogę dostać tej części, czy winę może ponosić coś innego? bezpieczniki sprawdziłem, przekaźnika za cholerę nie mogę wypiąć. Ten silniczek ma takie nr ATS 10.0511-9028.1 Czy może z innego samochodu jakiś podejdzie? jest zupelnie taki jak na tych zdjęciach http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=55267 Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeek84dna Zgłoś #12 Napisano 19 Lipca 2010 Jest w stanie mi ktoś pomóc? lub odesłać do odpowiedniego linku? szukałem naforum ale niema na moje pytanie odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaxX93 Zgłoś #13 Napisano 19 Lipca 2010 (edytowane) Tu masz pare tematow na ten temat. Zabardzo sie nie znam, ale moze cos pomoge W tym pierwszym linku chyba podobny problem (moze naderwana linka od hamulca ręcznego ??) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=23949 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1753 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=751 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14378 Edytowane 19 Lipca 2010 przez MaxX93 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #14 Napisano 19 Lipca 2010 brat miał właśnie taki problem - i identyczne serwo, twardy pedał. Okazało się że spalony silnik pompy. Silniczka nie znalazł, ale udało się kupić całą pompę za 150 zł - i nie ma już problemu z hamulcami. Podmiany dokonaliśmy sami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeek84dna Zgłoś #15 Napisano 20 Lipca 2010 mcgregor88 a powiedz mi czy pompę kupił taką samą jak miał starą czy może inny model mu spasował? a może masz namiary na taką pompę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #16 Napisano 20 Lipca 2010 wyglądała identycznie, ale nie patrzyliśmy po numerach. Namiarów niestety brak - trzeba poszukać - chociaż może nie być wcale łatwo. Ew. daj ogłoszenie w dziale "kupię" na forum - może ktoś będzie miał taką... edit: oczywiście mówiłem o kompletnej pompie razem z silniczkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #17 Napisano 14 Grudnia 2011 Odświeżam kotleta: Dziś żona zadzwoniła i powiedziała że podczas jazdy a raczej hamowania miała problemy z wciśnięciem pedału (twardy pedał), po czym zatrzymała auto hamulcem ręcznym. Po zatrzymaniu zauważyła że nie działają też el szyby Do celu miała blisko i kontynuowała jazdę ze szczególną ostrożnością ( u nas mamy mały ruch). Po przejechaniu ok 50m hamulec zaczął działać poprawnie, szyby z resztą też. Co może być przyczyną takiego zjawiska?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #18 Napisano 14 Grudnia 2011 (edytowane) Masz ABSa MkII? Jeśli tam to zajrzyj nad skrzynkę przekaźników ta dodatkowa listwa to przekaźniki od ABSu i bezpieczniki od szyb i ABSu. Widocznie gdzieś ginie ich zasilanie. Edytowane 14 Grudnia 2011 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #19 Napisano 14 Grudnia 2011 Zapomniałem napisać że to w B4 TDi AFN z '96r. Której generacji jest ABS to nie wiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #20 Napisano 14 Grudnia 2011 B4 TDi AFN z '96r. Czyli wspomaganie hamulców to grucha podciśnienia pedał nawet w przypadku braku zasilania ABSu nie powinien stwardnieć...choć pewności nie mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach