Skocz do zawartości
Gość Paweł.G

twardy pedał hamulca POMOCY!!

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Paweł.G

Mam passata gt,ABS,mam twardy pedał,hamuje jak bez włączonej stacyjki,pali się wykrzyknik i ABS.Pompka i serwo podłączone na krótko działają,na moment wyłącza się kontrolka.Proszę o podpowiedz co to jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze trzeba odpowietrzyc?? a wspomaganie kierownicy dziala jak nalezy?? moze to problem ze wspomaganiem :zdziwko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paweł.G

Płynu w układzie kierowniczym jest mało,jadę dolać,zobaczymy co będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaką masz pompę hamulcową?

Ja mam elektryczną pompę hamulcową z ABS i 2 tygodnie temu miałem ten sam objaw. Okazało się, że nie stykały wtyczki, albo padł przekaźnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paweł.G

Wtyczki sprawdzone,a przekaźnik który?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie da się wypstrykać LEDem błędów?

Jeśli nie da rady, to katalog w rękę razem z miernikiem i na piechotę pomiar wszystkich wartości wokół ABSu.

 

Co wspólnego z układem hamulcowym ma płyn wspomagania układu kierowniczego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak jest wspomaganie to dziala nie tylko na kierownicy ale takze na pedal hamulca oraz na sprzeglo, ja w swoim pasku nie mam ABS ale bez wspomagania mam twardy pedal (no i oczywiscie bardzo ciezko kierownica chodzi) ale jak odpale motor i sie wlaczy wspomaganie to wszystko jest ok, dlatego wlasnie wspomnialem o wspomaganiu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wspomaganie układu kierowniczego -od tego jest pompa wspomagania układu kierowniczego.

Wspomaganie układu hamulcowego -od tego jest serwo. ABS posiłkuje się elektryczną pompą w celu uzyskania bardzo wysokiego ciśnienia powodującego odblokowanie zablokowanych kół.

Jak wyżej napisałem -miernik wraz z tabelą w rękę i zaczynamy pomiary elektryczne.

 

Układ kierowniczy nie ma nic wspólnego z układem hamulcowym. Oprócz zacisków hamulcowych zamocowanych na zwrotnicy. ;)

 

A sprzęgło?

Ono działa tylko wtedy, gdy w zbiorniczku z płynem hamulcowym nie brakuje ........ płynu.

Również nie ma nic wspólnego z hamulcami, jeśli płynu nie brakuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paweł.G

dzięki za odpowiedzi i tak dalej nic nie wiem. :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomeklen

ja mam ten sam problem i czy może być przyczyną czujnik ciśnienia przy pompie abs na krótko wszystk gaśnie jak sprawdzić ten czujnik bo nowy kosztuje 160 zł tylko z orginału

czesto sie psuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, odświeżę temat.

Mianowicie w passacie z 90 roku, 1,9d silnik, siadły hamulce. Pedał jest twardy cały czas, po uruchomieniu pali się kontrolka abs i hamulca ręcznego. Autko ledwo hamuje, na siłe. Problem w tym iż jest to wersja z jak to nazwał mechanik "elektrycznym ABS". I stwierdził też że winą jest silniczek który nabija ciśnienie czy coś, tzn spalił się, ale nigdzie nie mogę dostać tej części, czy winę może ponosić coś innego? bezpieczniki sprawdziłem, przekaźnika za cholerę nie mogę wypiąć. Ten silniczek ma takie nr ATS 10.0511-9028.1

Czy może z innego samochodu jakiś podejdzie?

jest zupelnie taki jak na tych zdjęciach

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=55267

Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest w stanie mi ktoś pomóc? lub odesłać do odpowiedniego linku? szukałem naforum ale niema na moje pytanie odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu masz pare tematow na ten temat. Zabardzo sie nie znam, ale moze cos pomoge :D W tym pierwszym linku chyba podobny problem (moze naderwana linka od hamulca ręcznego ??)

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=23949

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1753

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=751

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14378

Edytowane przez MaxX93

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

brat miał właśnie taki problem - i identyczne serwo, twardy pedał. Okazało się że spalony silnik pompy. Silniczka nie znalazł, ale udało się kupić całą pompę za 150 zł - i nie ma już problemu z hamulcami. Podmiany dokonaliśmy sami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 a powiedz mi czy pompę kupił taką samą jak miał starą czy może inny model mu spasował? a może masz namiary na taką pompę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyglądała identycznie, ale nie patrzyliśmy po numerach. Namiarów niestety brak - trzeba poszukać - chociaż może nie być wcale łatwo. Ew. daj ogłoszenie w dziale "kupię" na forum - może ktoś będzie miał taką...

 

edit:

oczywiście mówiłem o kompletnej pompie razem z silniczkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam kotleta:

Dziś żona zadzwoniła i powiedziała że podczas jazdy a raczej hamowania miała problemy z wciśnięciem pedału (twardy pedał), po czym zatrzymała auto hamulcem ręcznym. Po zatrzymaniu zauważyła że nie działają też el szyby :( Do celu miała blisko i kontynuowała jazdę ze szczególną ostrożnością ( u nas mamy mały ruch). Po przejechaniu ok 50m hamulec zaczął działać poprawnie, szyby z resztą też.

Co może być przyczyną takiego zjawiska??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz ABSa MkII?

Jeśli tam to zajrzyj nad skrzynkę przekaźników ta dodatkowa listwa to przekaźniki od ABSu i bezpieczniki od szyb i ABSu.

Widocznie gdzieś ginie ich zasilanie.

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem napisać że to w B4 TDi AFN z '96r.

Której generacji jest ABS to nie wiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
B4 TDi AFN z '96r.

Czyli wspomaganie hamulców to grucha podciśnienia pedał nawet w przypadku braku zasilania ABSu nie powinien stwardnieć...choć pewności nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności