Skocz do zawartości

Pycio

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Pycio

  • Urodziny 26.11.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Jakub
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Cieszyn

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 D 68KM (1Y)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Składam najszczersze wyrazy wspólczucia. [*]
  2. Pycio

    komu spuścić lanie :)

    Dzisiaj chciałem sprawdzić jak mocno mi się dostanie od waszych "milusińskich" Miła niespodzianka, pokonałem wszystkich trzech: jarucki http://pyciovw.mybrute.com/fight/549024573, artmin http://pyciovw.mybrute.com/fight/549031760, jacovw http://pyciovw.mybrute.com/fight/549038160 Jak to mawiają: bez kija nie podchodź
  3. Pycio

    komu spuścić lanie :)

    Postanowiłem się też zarejestrować: http://pyciovw.mybrute.com Dzisiejszy bilans 4:2 dla mnie :-)
  4. Marka: VW Model: Passat Rocznik: 1989 Nr VIN: Nr rej.: KR 323AS Kolor: Granatowy met. Nadwozie: Sedan Znaki szczególne: na przedniej szybie po stronie pasażera ma kilkanaście naklejek - winiet na autostrady obcych państw Okoliczności: skradziono spod bloku w Krakowie 12.08.2008 między północa a 3 w nocy Zabezpieczenia: Zdjęcia: brak Skradziono samochód kolegi. Kontakt: A jednak niemożliwe stało się możliwe. Policja znalazła porzucony samochód kolegi na obrzeżach Krakowa. Wychodzi na to, że powodem kradzieży była zabawa, skończyła się benzyna to go porzucono. Do wymiany pozostaje zamek od strony kierowcy, stacyjka, i zakup nowego radia. Wszystkim życzę takiego zakończenia sprawy kradzieży samochodu.
  5. Jaką masz pompę hamulcową? Ja mam elektryczną pompę hamulcową z ABS i 2 tygodnie temu miałem ten sam objaw. Okazało się, że nie stykały wtyczki, albo padł przekaźnik.
  6. Przepraszam że odkopuję temat z podziemi. Czy prędkościomierz firmy Motometer o przełorzeniu 920 jest zgodny z prędkościomierzem VDO o przełorzeniu 920? Przeglądając aukcje internetowe większość liczników z obrotomierzem do diesla ma prędkościomierz Motometer. Ja w swoim 1Y posiadam licznik VDO. (chyba że mam nieorgynalny licznik-z innego modelu) Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi
  7. Dołączę się do tematu - ponieważ mam podobny problem do kolegi DarioLee, na początku tego tematu. Otóż podczas pracy silnika na wolnych obrotach z alternatora dochodzi metaliczny dźwięk-jakby ocierał metal o metal. Przy wyższych obrotach przestaje. czasem w ogóle ustaje, a czasem "wyje" bez przerwy. Domyślam się że są to łożyska w alternatorze. (pozostałe elementy raczej wykluczam, bo były wymieniane pompa wodna, pompa wspomagania po regeneracji, wymieniony kompletny rozrząd) Niestety jestem teraz jakieś 700 km od domu. I mam pytanie: Jak długo można jeździć z takim alternatorem i czym to może grozić? Pozdrawiam Pycio P.S. Pozdrowienia ze słonecznego Klagenfurt w Karyntii dla wszystkich
  8. Jeszcze jedno pytanko. Na allegro można spotkać zegary z obrotomierzem do diesla z modelu B4 (na linkę). czy takie tez podejdą do B3 1Y? Wspominaliście że z TD działają a z TDI nie - jak je rozpoznać? Pozdrawiam
  9. Dołączę się do tematu. Czy w B3 z silnikiem 1Y też występował obrotomierz? Jeśli tak to czy jest to ten sam co do TD (AAZ)?
  10. Witam! U mnie występował podobny objaw, z tą różnicą, że występował cały czas, ale z różną siłą. Okazało się że mam wyrwany prawy "kielich McPhersona" (nie wiem jak się to fachowo nazywa). Auta nie ściągało tylko własnie biła kierownica. Zbadaj dokładnie mocowania kolumny w komorze silnika, u mnie było to niewielkie pęknięcie.
  11. Witam! Jeżdżę Passatem Kombi 1,9 D z 1991 i od jakiegoś zauważyłem, że w wentylator włącza się pomimo "niskiego" wskazania temperatury na desce rozdzielczej, choć nie jest to regułą. Zdarza się, że włącza się przy 90 stopniach a czasem w okolicach 100 (czyli jak w książkach piszą). Na początku użytkowania wszystko działało poprawnie. Czy przejmować się, że wentylator włącza się wcześniej niż powinien? Co może być przyczyną? termostat? czujnik temperatury? a może jeszcze coś innego? Jak juz pisze to na całego. Mam jeszcze jeden problemik. Otóż jak zapalę silnik to nie chcą mi zgasnąć kontrolki: ładowania i hamulca. Kontrolka ładowania gaśnie po mocniejszym dodaniu gazu (i potem juz jest OK). Pasek alternatora był wymieniany na jesień (poprzedni zaczynał ślizgać). Kontrolka hamulca gaśnie po przejechaniu dobrych 500- 600 metrów. Dzieje się tak zwłaszcza jak odpalam go rano. Poziom płynu hamulcowego w normie (oczywiście hamulec ręczny zwolniony). Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam Kuba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności