Alex360 Zgłoś #21 Napisano 14 Grudnia 2011 To było pierwsze takie zjawisko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piterrr20 Zgłoś #22 Napisano 14 Grudnia 2011 Czyli wspomaganie hamulców to grucha podciśnienia pedał nawet w przypadku braku zasilania ABSu nie powinien stwardnieć...choć pewności nie mam. Nie powinien, masz rację. U mnie jak padł czujnik ABS nie działał, lecz pedał był taki sam. Takie małe porównanie:taksobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #23 Napisano 14 Grudnia 2011 To powiedzmy że pompa w ,,tym'' momencie przestała działać, ale hamulce powinny być tylko że bez wspomagania?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #24 Napisano 14 Grudnia 2011 Pompa jeśli przestanie działać to pedał ma być taki jakby działała. Mówię o pompie ABS (aktualnie jeżdzę z odpiętym zasilaniem ABS bo mi sie modulator sypnął i blokowało tylko jedno koło) i hamulce są w porządku jak wcześniej jedynie nie ma ABS'u podczas hamowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobylak2206 Zgłoś #25 Napisano 14 Grudnia 2011 Hamulce powinny być ze wspomaganiem jak padła pompa ABS. Działało by to tak jak by pojazd nie miał ABS-u zamontowanego. Proponuję szukać usterki w serwie (może coś pękło, albo jest zapowietrzone). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #26 Napisano 14 Grudnia 2011 A jest jakaś możliwość by pedał mechanicznie się zablokował? Ogólnie to hebelki ma takie że trzeba delikatnie nogę stawiać, a tu nie dało się go wcisnąć, tylko dlaczego szyby nie działały? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piterrr20 Zgłoś #27 Napisano 14 Grudnia 2011 Zerknij do tych bezpieczników o których pisał lebow. Tych nad właściwą skrzynką bezpieczników z tyłu za nimi. Musisz zdemontować obudowę tych standardowych i ujrzysz je nad bezpiecznikami które standardowo widać po zdjęciu zaślepki. Mi ostatnio się stopiło jedno z mocowań tych bezpieczników (ponieważ mocowane są one segmentami) i wentylator mi raz działał, a raz nie. Może tam warto szukać przyczyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobylak2206 Zgłoś #28 Napisano 14 Grudnia 2011 hmmm. jak ABS nie działa to wszystkie zawory są otwarte... może coś się zablokowało i wszystkie zawory są zamknięte, pompa nie mogła ich otworzyć i przez to poszedł bezpiecznik przy przekaźniku ABS (30A) i zjarał przekaźnik od szyb który jest obok.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #29 Napisano 15 Grudnia 2011 Dziś zerknę do tych bezpieczników ale więcej racji może mieć Lebow bo pisał że może nie łączyć, a ja napisałem wcześniej że parę sekund później (po tym dziwnym ,,zablokowaniu pedału'') wszystko było OK. Kolega wyżej napisał że mogły się zawory zablokować -dlaczego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #30 Napisano 15 Grudnia 2011 A pod VAGiem jakieś błędy może zostały? Jeśli nie sprawdzałeś to sprawdź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #31 Napisano 15 Grudnia 2011 Sprawdź dobrze też gniazda i kable pod spodem być może zwarcie się zrobiło i zblokowało ABS. A jak pisze Lebow przekazniki sa obok siebie wiec to mozliwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #32 Napisano 15 Grudnia 2011 Kolega wyżej napisał że mogły się zawory zablokować -dlaczego? Gdzieś masz zwarę albo wilgoć..albo w sterowniku ABS albo w skrzynce bezpieczników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
livotto Zgłoś #33 Napisano 28 Stycznia 2012 Witam !!! powiem to z doświadczenia miałem ten sam problem - wymiana płynu DOT4 albo 5 około 25-30 pln stary płyn okazał się żyburą mimo że wizualnie wyglądał ok Po wymianie wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #34 Napisano 28 Stycznia 2012 no spoko;) niby VW ale inny model:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #35 Napisano 29 Stycznia 2012 Odnośnie moich postów wyżej, rozwiązałem problem Pedał był twardy bo był lód i włączył się ABS, który zadziałał jak trzeba, tylko moja żona się wystraszyła:) Szyba przymarzła do uszczelki i dlatego się nie opuściła ale za drugim razem już tak... I daj ,,babie'' samochód :zliscia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Złomek Zgłoś #36 Napisano 30 Stycznia 2012 ja mam tez problem z moim hamulcem, wymienione klocki i węże oraz odpowietrzony układ hamowania a hamulec jak twardy tak twardy a u mnie nie ma żadnego abs-u Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #37 Napisano 31 Stycznia 2012 Musisz sprawdzić pompę vaku czy daje podciśnienie, ewentualnie połączenia czy szczelnie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartez789 Zgłoś #38 Napisano 27 Lutego 2012 Witam , mam problem z hamulcami w Pasku 3BG 2.0 AZM. Gdy auto stoi w garażu kilka dni bez wyjeżdżania, to jak po kilku dniach wyjeżdżam to z tyłu hamulce mi trzymają i trzeba ze 100 m przejechać żeby puściło, wie może ktoś co może być tego przyczyną ? :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #39 Napisano 27 Lutego 2012 wie może ktoś co może być tego przyczyną ? Spuścić ręczny...:hmm A na poważnie , troszkę zbłądziłeś bo tu straszne staruszki w których takiego luksusu jak ręczny nie montowali A tak naprawdę poważnie...to napisz czy masz tarcze czy bębny z tyłu..domyślam sie ze mas tarcze zatem: - do sprawdzenia grubość klocków, - ogólna czystość zacisków i osłony gumowej tłoczka - zużycie tarcz Bankowo masz obrdzewiałe jarzma i zaciski, troszkę czyszczenia szczotka drucianą plus smar miedziowy i po kłopocie. Oczywiście uważam ze linki i sam mechanizm ręcznego jest w nienagannym stanie i sama dżwigienka ręcznego ładnie odbija. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartez789 Zgłoś #40 Napisano 2 Marca 2012 A tak naprawdę poważnie...to napisz czy masz tarcze czy bębny z tyłu..domyślam sie ze mas tarcze zatem: mam tarcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach