Gość Zgłoś #61 Napisano 22 Czerwca 2010 ja mam poprostu inne przyciski (mam climatronica dwustrefowego) Zdziwisz sie ale ja tez ma dwustrefowa clime. ---------- Post added at 11:54 ---------- Previous post was at 11:50 ---------- To patrząc na twoje zdjęcia już widze dlaczego u mnie jest inaczejja wcale nie musze trzymać przycisków i wtedy włączać zapłonu, moge to zrobić na włączonym już zapłonie lub na odpalonym silniku (nie ma znaczenia) Wlasnie moze nie istotne jest czy zaplon po przyciskach ,czy zaplon przed przyciskami ,czy auto juz odpalone . Bez wzgledu na to clima i tak pewnie sie sama sprawdzi , tak mi sie wydaje . Ale przyciski masz inne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #62 Napisano 22 Czerwca 2010 zrobie fotke jak bede wracał z pracy samochodem to wieczorem wrzuce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DDiablo Zgłoś #63 Napisano 22 Czerwca 2010 Wlasnie moze nie istotne jest czy zaplon po przyciskach ,czy zaplon przed przyciskami ,czy auto juz odpalone . Bez wzgledu na to clima i tak pewnie sie sama sprawdzi , tak mi sie wydaje . Ale przyciski masz inne ? Nie ma to znaczenia. Włączasz zapłon i bawisz się przyciskami, tak samo jak masz odpalony silnik. Przyciski też nie mają tu znaczenia, zmienili tylko econ na ac, czyli działają na odwrót. Zamiast wyłączać klimę przyciskiem econ, włączasz ją ac jak w manualnej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #64 Napisano 22 Czerwca 2010 Przyciski też nie mają tu znaczenia, zmienili tylko econ na ac, czyli działają na odwrót. Zamiast wyłączać klimę przyciskiem econ, włączasz ją ac jak w manualnej. Tak ECON=AC , ale raczej chodzilo mi o te cztery nawiewy , ze nie ma znaczenia ktory sie trzyma . A i tak clima zrobi test (wyswietli bledy),nastawi wszystko jak w fabryce i przy okazji wykasuje bledy o ile nie sa jakies trudne przypadki. Nie ma to znaczenia. Włączasz zapłon i bawisz się przyciskami, tak samo jak masz odpalony silnik Tak myslalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #65 Napisano 22 Czerwca 2010 tak wyglada panel u mnie : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #66 Napisano 23 Czerwca 2010 (edytowane) A wie tu ktos czego dotycza te kody 0E5 lub 05E i 02h ? Prosze o odpowiedz pilna sprawa . Jeszcze zapytam czy jak clima przy wlocie daje 7 stopni kiedy ustawiona na MAX chlodzenie to dobrze ? Edytowane 23 Czerwca 2010 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
conquer Zgłoś #67 Napisano 23 Czerwca 2010 Jeszcze zapytam czy jak clima przy wlocie daje 7 stopni kiedy ustawiona na MAX chlodzenie to dobrze ? Tak to dobra temperatura - trzeba też uwzględnić jaka jest na zewnątrz. Klimatyzacja chłodzi mniej więcej o 15 stopni w dół. Jeśli na zewnątrz jest 30 to klimatyzacja schłodzi maksymalnie powietrze do 15 stopni. Trzeba tutaj przyjąć niewielki margines błedu, ponieważ dodatkowo samochód nagrzewa słońce i silnik. W słoneczny dzień przy 30 stopniach - w korku i w słońcu auta nie schłodzisz do 15 stopni, ale jakieś 20 stopni jest możliwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #68 Napisano 23 Czerwca 2010 Na zewnatrz (wczoraj) bylo ze 21-22 i auto stalo na sloncu , temp. sprawdzana przy nawiewie srodkowym u gory kokpitu. Auto chodzilo jakis czas ,rozumiem ze to dobry wynik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
conquer Zgłoś #69 Napisano 23 Czerwca 2010 Tak klimatyzacja dobrze chłodzi. To jest wynik wręcz idealny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #70 Napisano 23 Czerwca 2010 (edytowane) Pytalem o 0E5 lewy wyswietlacz i 02h prawy , bo wczoraj robilem ECON+obieg zamkniety i cos takiego sie pojawilo. Dodam ze najpierw wyskoczylo i0 i0 a za sekunde to .Sprawdzalem ze 2-3 razy i to samo. Sprawdzalem dlatego bo odebralem od speca od climy , wymienial mi uszczelnienie czolowe kompresora . Gosc mial katalog uszczelnien i innych czesci do kompresorow rozpisanych nie po numerku z ASO tylko po typie (moj typ PXE 16 ) .Do tego by wyjac kompresor odessal czynnik czy olej przefiltrowal i praktycznie nowy po wtloczyl. Starego bylo jakies 360g na 600g nominal .Ale klima chodzila normalnie , nie zglaszala braku czynnika i bledow. Dodal tez barwnika . Mowil ze podlaczal pod komp bo cos wariowalo ,jakby caly uklad sie wylaczal .Na fotkach zobaczycie gdzie pojawial sie czynnik. Jeszcze nie ogladnolem w aucie kompresora i jego okolic by zobaczyc czy wszystko ok dlatego narazie nie polece tego warsztatu z Mszczonowa . Za jakis czas po obserwacji bede pewniejszy , bede wiedzial wiecej to polece tego mechanika . Podkorcilo mnie po odebraniu auta , by sprawdzic czy nie ma bledow i wyszly , wczesniej bylo ok. Zmuszony bylem testowac inne przyciski z ECON by moze wyresetowac klime , zrobic nastawy poczatkowe i sprawdzic ponownie czy sa te bledy . Tak zrobilem tez ze 2-3 razy ale nic znowu te bledy byly na wyswietlaczach . Moje odczucia sa takie ze jak ECON i obieg zamkniety to najwiecej sie dzieje .Reszta to przy ECON+nawiew od dolu do gory niby reset ,tylko wyskoczyly jakies cyfry jakby temp -00o i 08o , a ECON+nawiew do srodka na twarz wyskoczyly krzaki i po sekundzie temperatury te co byly ustawione wczesniej. Nie udalo mi sie tymi opcjami zlikwidowac tych bledow , wiec pojechalem dzis do mechamnika znowu . Mowie mu ze sposobeb zassanym z forum sobie sprawdzalem i cos nie tak z cisnieniem jest . Nato on ze etam z tymi forumowymi sposobami i ze moze zlapal blad po wymianie i ze to nic wielkiego. Ale ja wymeczylem go i podpiol pod kom. ponownie . Niby po naprawie bledow nie bylo . A teraz wyszedl mu blad z cisnieniem , ja na to i co forumowe sprawdzanie do d....y . A on faktycznie , dodal ze to cos z cisnieniem niskim , ze system nie zlapal odczytu niskiego cisnienia . Cos takiego mowil nie jestem pewien czy dobrze to opisuje . Musial bym wiecej czasu widziec ten odczyt by wam dokladnie opisac co tam pisalo . Wykasowal blad , auto na zaplonie . Nastepnie z zaplonu i ponownie zaplon , sprawdzamy i nie ma . Odpalone auto klima wlaczona ,sprawdzamy i nie ma bledu. Nastepnie wylaczamy klime i ponownie zalaczamy i nie ma . Dalej mowie mu ze sprawdze ECON+obieg zamkniety po forumowemu i tez ok . Przejechalem spory odcinek drogi , sprawdzam i tez nie ma . Wszystko iO iO . Wiec nie wiem jak z tym resetem climy sposobem ECON+nawiew od dolu do gory , czy to dziala .Bo mi nie wyszlo z tego nic. A moze te opcje dzialaja na mniejsze bledy i do tego na bledy klap i silniczkow tylko (ustawien). Jesli chodzi o te przyciski to jednak ktory wcisniemy z ECON ma znaczenie bo inny efekt daja i znaczenie maja .Teraz juz wiem ze przy tym czy przy tym co innego w aucie sie dzieje . Pozatym znalazlem wielki spis kodow usterek i tam byl ten 0E5 opisany jako cisnienie czynnika . Oto ten spis kodow nie tylko do climy , widze tam i inne .Brany z forum skody z Rosji. Moze jest tam wiecej kodow do naszych paskow ? Popatrzcie . Adres strony http://forum.skoda-club.ru/viewtopic.php?f=16&t=20218 Karol dzieki za ocene . A i znalazlem takie zalecenia co robic po naprawie climy. "Po wymianach - naprawie układu klimatyzacji należy ustawić sterownik klimatyzacji (elektronika Climatronika) dokonać właściwych nastaw i adaptacji - tak aby urządzenia załączały się we właściwym czasie lub odpowiednim momencie - przez pierwsze dni eksploatacji (po naprawie) należy poruszać się z włączonym układem na maksymalnym ustawieniu klimy - w celu - (dotarcia i nasmarowania sprężarki) - oraz rozprowadzenia oleju w całym obiegu klimatyzacji." Dzisiaj ogladnolem okolice i sam kompresor po naprawie i wyglada na to ze wszystko ok. Mam zwykla zapalniczke ze swiatelkiem niebieskim, widac to ultrafiolet . Tym poswiecilem bo w takim swietle widac barwnik climy jak gdzies tam sie wydostaje i jest ok . Oczywiscie troche trzeba bylo powycierac odpryski sprzed naprawy , jak narazie nic nie widac jest dobrze . Edytowane 24 Czerwca 2010 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #71 Napisano 26 Czerwca 2010 (edytowane) Niestety auto jezdzi od zimy bez wentylatorów ponieważ nie działają.Kupiłem wentylatory na allegro,ale też były padnięte. Chciałem kupić używkę (z Anglika) i przy okazji sprawdzić czy działają. Czy juz po problemie ? Ja bylem ostatnio ze swoja clima u mechanika (opis post ^), wiec zapytalem . No i powiedzal ze to albo sterownik wentylatorow , albo czujnik cisnienia w ukladzie . Obstawial bym sterownik wentylatorow (to jakis modul chyba ) . Bo jesli podpiete twoje i z allegro do aku dzialaja a w aucie nie , to chyba cos nie tak z ich sterowaniem. Ale pewny nie jestem. Opisz co dalej w temacie . Edytowane 26 Czerwca 2010 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam_84 Zgłoś #72 Napisano 4 Lipca 2010 Dziwna sprawa bo robiłem test klimy i wyskoczyło tylko iO po obu stronach. Klima nie chłodzi, nawet nie załącza się sprężarka. Byłem wczoraj u "mechanika" ale zdążył tylko sprawdzić czy jest gaz w układzie, odessał go ponad 600g po czym wpuścił z powrotem, po drodze wykonał test szczelności ale skoro czynnik był to było to niepotrzebne. Z kolei w drugim pasku wyskakują mi jakieś błędy (prawdopodobnie od klapek klimy) ale klima chłodzi. Szkoda że nie zdążyłem znaleźć wczoraj kogoś kto podłączyłby auto pod komputer bo pewnie wyszłoby co klimie dolega. Próbowałem zrobić reset klimy ale to u mnie nie działa, nic się nie dzieje a uwierzcie mi że robiłem to na setki sposobów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianPoland Zgłoś #73 Napisano 27 Grudnia 2010 Panowie u mnie po teście wyskoczyło z lewej 444 00 z prawej-jaki to błąd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #74 Napisano 27 Grudnia 2010 Panowie u mnie po teście wyskoczyło z lewej 444 00 z prawej-jaki to błąd? TO znaczy ze wszyskto ok z twoją klima Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianPoland Zgłoś #75 Napisano 27 Grudnia 2010 A nie powinny byc same zera? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #76 Napisano 27 Grudnia 2010 Panowie u mnie po teście wyskoczyło z lewej 444 00 z prawej-jaki to błąd? wszystko ok poczytaj : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=54 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin.S Zgłoś #77 Napisano 27 Grudnia 2010 Nie chcę zakładać nowego wątku, więc tutaj spróbuję zadać pytanie co do nurtującej mnie kwestii. Mam B6 1.9 TDI 2007 (BLS) climatronic i jak sie okazało, nawiew (bez względu na to czy zimny czy ciepły) mogę włączać tylko w JEDNYM wybranym na panelu kierunku (np: TYLKO na szybę, TYLKO na nogi itd...) czy nie da się tego jakoś ustawić, by "podzielić" kierunek nawiewu; inaczej mówiąc "ten typ tak ma", czy to jego właściciel jest niezbyt kumaty Dziękuję za bezpośrednią pomoc, lub odesłanie mnie do adekwatnego wątku. pozdrawiam marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #78 Napisano 27 Grudnia 2010 Jak nie ustawisz gdzie ma lecieć to leci wszędzie po równo (AUTO) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #79 Napisano 28 Grudnia 2010 A nie powinny byc same zera? W obydwu okienkach powinno być IO czy iO, coś takiego, nie pamietam dokładnie bo już ponad pół roku nie mam tego auta. Wtedy wszystko jest OK, jeżeli masz coś innego musisz sprawdzać po kodach czego dana usterka dotyczy. Nie chcę zakładać nowego wątku, więc tutaj spróbuję zadać pytanie co do nurtującej mnie kwestii. Mam B6 1.9 TDI 2007 (BLS) climatronic i jak sie okazało, nawiew (bez względu na to czy zimny czy ciepły) mogę włączać tylko w JEDNYM wybranym na panelu kierunku (np: TYLKO na szybę, TYLKO na nogi itd...) czy nie da się tego jakoś ustawić, by "podzielić" kierunek nawiewu; inaczej mówiąc "ten typ tak ma", czy to jego właściciel jest niezbyt kumaty U mnie można było ustawiać gdzie i jak się chce. Jednocześnie na nogi, twarz, szybę itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drgrzech Zgłoś #80 Napisano 28 Grudnia 2010 Mam kłopot z ogrzewaniem działa tylko przy wł obiegu wewnętrznym, jak przełączy się na auto czy inne opcje nadmuch ciepły ale tylko na 1/3 mocy błąd pokazuje 4FA 004 to coś z dopływem powietrza z zewnątrz. Czy ktoś miał podobny problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach