Skocz do zawartości

conquer

  • Liczba zawartości

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O conquer

  • Urodziny 12.01.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Do DSG nakładki koszują dokładnie 537,71 zł. Numer części to 1K1064205.
  2. W ASO do końca kwietnia lub maja jest promocja na nakładki dla skrzyni manualnej za 99 zł. Oczywiście nie mogę zagwarantować, że pasują, bo może się okazać, że promocja dotyczy nakładek dla passata np. B5, w każdym razie jest nowy katalog z promocjami u dealerów VW (na kwiecień-maj) i to w nim widziałem nakładki za 99 zł. Na zdjęciu wyglądały jak te od passata B6.
  3. Trudna sprawa, od zwarcia mogło polecieć naprawdę dużo, tym bardziej sterownik silnika - ciężko coś poradzić na forum. Musisz jechać do jakiegoś speca, popytaj może ktoś takiego zna w twojej okolicy. Spróbuj jeszcze odłączyc akumulator na dłuższą chwile, może to coś pomoże.
  4. http://www.s-plus.pl/ Ta firma robi takie naprawy.
  5. Pewnie wszyscy mamy racje - ktoś po prostu włożył źle żarówkę i tego nie zauważył, po dłuższej jeździe z tak zamontowaną żarówką uszkadza się soczewka bo żarówka jest za blisko ścianek i trzeba wymienić lampę :dobrze
  6. Może głupio to zabrzmi, ale ja miałem podobny problem parę razy - u mnie wina leżała w złym włożeniu żarówki - niby wszystko ok (żarówka zatrzaskiwała się w uchwycie) a dawało światło jak za mgłą, po kilkukrotnym montażu żarówki wskakiwała w lekko inne miejsce i lampa świeciła normalnie. Zdarzyło mi się to chyba 4 razy. Praktycznie zawsze reflektor od pasażera. Może wina leży po tej stronie.
  7. Znaczek VW na grillu ma chromowaną obwódkę (w wersji Highline) więc wydaje się większy - ale w rzeczywistości jest identyczny.
  8. Wymieniajcie tą osłone na taką z ASO, kiedyś to robiłem i zamienniki są krótsze i dużo twardsze - zdecydowane gorszej jakości. Tak samo jak nadkole niby to samo tworzywo, a jednak ogromna różnica. Oryginał się ugina i jest elastyczny ,a zamiennik się łamie.
  9. Autospecial - Kraków leje Mobil 1, do diesla leją 5w30 ESP Formula
  10. conquer

    DSG 7 biegów

    No w końcu ktoś coś napisał, dzięki wielkie za opinie i wskazówki, popytam jeszcze w salonie o tą skrzynie, bardzo mało jest informacji na jej temat. Ta skrzynia występuje w passacie tylko w silniku 1,4 TSI (122KM) i 1,8 TSI (160KM). Co do multitronica w którym zmienia się olej co 60 tyś, mam kolegę który dopiero przy przebiegu 280 tyś po raz pierwszy go zmienił (myślał że jest bezobsługowa), do tej pory skrzynia działa i nic się nie dzieje, a na liczniku grubo ponad 300 tyś. Awarie biorą się głównie z nieumiejętnej jazdy, to nie są samochody sportowe, a niektórzy tak właśnie je traktują. "father" dzięki za informacje. Jak ktoś z was ma więcej informacji o DSG 7 to będe wdzięczny.
  11. conquer

    DSG 7 biegów

    W 6 biegowej DSG na 100% zmienia się olej - chyba co 60 tyś km.
  12. Może pomoże Ci taka informacja, że jak spali się żarówka to po mino jej wymiany obwód (każdej pojedynczej żarówki) i tak jest wyłączony, trzeba wyłączyć auto i ponownie włączyć, wiec jeśli jest problem z chwilowym brakiem styku to po chwili cały obwód jest odpięty. Oznacza to że po każdym ruszeniu przewodu trzeba włączyć i wyłączyć auto. Nie wiem jak sprawa wygląda z kierunkami -bo tutaj można włączyć awaryjne które zawsze powinny działać. Ja miałem taki problem z postojowym światłem, zmieniałem żarówke na nową a ona dalej nie świeciła, jak włączyłem i wyłaczełem auto wszystko zaczęło działać i błąd przestal sie pojawiać, a żarówka zaczęła świecić.
  13. Wszystkie błędy związane z zegarami, według instrukcji serwisowe skutkują wymianą całego elementu. Takie usterki zdarzają się sporadycznie dlatego nie naprawia się pojedynczych elementów zegarów. Możesz szukać pomocy u jakiegoś elektryka/elektronika. Ale czy jest sens? Jak nie jest to bardzo denerwujące to lepiej sprawę odpuścić. Możesz też kupić używane zegary i zamienić, bo nowe kosztują pewnie sporo.
  14. Wracając do tematu, to prawda mikrostyki były problemowe w B5, w golfach IV itp. w passacie B6 nie ma tego problemu. Zapewne podczas lakierowania "fachowcy" coś uszkodzili. Z tego co pamiętam ten mikrostyk jest zamontowany w samym zamku i wymienia się go w całości, co wiąże się z dużym kosztem. Prawdziwi fachowcy potrafią go "reaktywować" bez wymiany zamka.
  15. Ja myję rotacyjna dyszą auto (karcher 7.91) i nic nie schodzi trzeba tylko zachować rozsądna odległość około 20-30 cm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności