Skocz do zawartości

czarski

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O czarski

  • Urodziny 14.07.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    szczecin

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Nie ściągałem jest przynitowana na nity z dużymi łbami akurat takich nie miałem ale te drzwi znowu zaczynają mi fiksować także może jeszcze będę próbował.
  2. No to mam kilka fotek niestety tylko telefonem ale coś tam widać. szybę ściąga się w ten sposób, że odkrywamy gumowe zaślepki (u mnie już odsłonięte) i zjeżdżamy szybą aż zobaczymy odwrotne torksy luzujemy je i szyba wychodzi górą.
  3. A no właśnie tę wtyczkę podejrzewam, ostatnio jak rozkręcałem drzwi to odłączyłem tą wtyczkę i wtyczkę przy zawiasie i na chwilę zaczęło działać, tak że w weekend będę próbował jeszcze raz, dzięki za info. Co do blachy u mnie jest przykręcona śrubami i przynitowana myślałem że te nity są tylko do prowadnic szyby ale po wyjęciu szyby i odkręceniu śrub trzymały właśnie te nity, głośnik też jest na nity pewno to jakieś uproszczenie produkcji.
  4. Rozebrałem to jeszcze raz (fotki jeszcze dołączę) szyby i wlew już działają - za słabo wcisnąłem wtyczkę przy sterowniku przy silniku szyby trzeba to trochę z chlebkiem zrobić. Po tym rozkręcaniu zaczął nawet działać ten czujnik ale tylko na kilka godzin przynajmniej wiem że to nie jest mikrostyk w zamku i jego wymiana nic nie da. Podejrzewam kable albo wtyczki. Ale tak wogóle to ma ktoś może jakąś instrukcję serwisową bo te drzwi to zupełnie inaczej niż w b5 wszystko przynitowane na nity z dużymi łbami - blacha na której jest podnośnik szyby, szybę odkręcasz odwrotnym torksem.
  5. Teraz już to złożyłem ale jeszcze będę odkręcał także spróbuję zrobić, ale zdjęcie tapicerki to sprawa banalna 5 śrubek i zatrzaski ale później jeszcze jest jakaś blacha przynitowana, tego nie zdjąłem ale ta wtyczka to mnie załamała muszę podłączyć się vagiem i zobaczyć może po wykasowaniu jakiegoś błędu wróci do stanu poprzedniego.
  6. Teraz to już mam wogóle problem zdjąłem tapicerkę drzwi i odczepiłem konsolę od sterownika przy silniczku szyby taka dziwna wtyczka. Podłączyłem spowrotem i przestały działać szyby, bagażnik i wlew paliwa. tzn wszystko co jest podłączone do drzwi oprócz klamki. Wtyczkę odłączyłem przy wyłączonym zapłonie, tak że chyba nie powinno się nic stać. Denerwująca ta elektronika w naszych samochodach, ciekawe jak teraz paliwa naleję?
  7. Dzięki conquer też mi się tak wydaje że mechaniory nawet się temu nie przyjżeli chociaż samochód stał u nich dwa dni bo to już reklamacja i się im nie chce a pewno jakiś kabelek przetarli bo dziwne jest też to zachowanie bagażnika w tym samym momencie. A goście marne pojęcie o vw mają bo to serwis seata.
  8. Czy w b6 też często się zdarza usterka mikrostyku w zamku drzwi? Odebrałem Paska Warianta B6 po naprawie blacharskiej drzwi kierowcy i od tej pory czujnik nie sygnalizuje otwarcia drzwi i tylna klapa fiksuje czasem można ją otworzyć bez problemu z kluczyka a czasem trzeba od wewnątrz, a mechaniory mi wciskają że to mikrostyk i nie ma to związku z naprawą i jest to nagminne w tym modelu. Ale z tego co czytam na tym forum problem dotyczy raczej b5.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności