Skocz do zawartości

Marcin.S

  • Liczba zawartości

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Marcin.S

  • Urodziny 28.01.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    podkarpackie

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Życzyłbym sobie takiej skuteczności policji na drodze... Póki co, na drodze nie są ci w stanie nawet powiedzieć ile masz punktów karnych (jedynie, że masz lub nie masz), a co dopiero sprawdzić dpf'a... Sprawdzenie dpf'a to nie to samo, co rzut oka do bagażnika czy masz zapasówkę.
  2. Na chłopski rozum: skoro jest dodatek czyszczący (jak sama nazwa wskazuje) to jest to coś w rodzaju "bonusa" względem Specific. Dlaczego więc X-clean jest jednak tańszy od Specifica? Zwykła polityka firmy? Pytam z czystej ciekawości - od ponad 3 lat zadowolony użytkownik Motula
  3. No, od sprawdzenia trzeba było zacząć. Jedź przed kimś i pobaw się przyciskiem na spodzie lusterka. Różnicy "jest fotochrom-nie ma fotochromu" nie da się nie zauważyć... Może u Ciebie dioda nie musi się palić, ja tylko mówię, jak jest u mnie. Może też być tak, że nieświecąca się dioda wcale nie oznacza niedziałającego fotochromu. Trudno powiedzieć.
  4. U mnie: 1. "ściemnianie" działa z "wciśniętym" przyciskiem 2. wciśnięcie przycisku powoduje też zapalenie się zielonej diody
  5. Tego typu czujniki, czyli jakiego typu? Czujniki parkowania/cofania też powinny działać z "minimum kilkunastosekundowym opóźnieniem"? U siebie nigdy tego czasu nie mierzyłem, jest to max ok 2 sekundy. Merytorycznie zauważył Blop, co z tym opóźnieniem jak na prędkości autostradowej walisz do tunelu?
  6. Z czystej ciekawości pytam: znasz jakiś konkretny, udokumentowany przypadek takiej awarii?
  7. Też miałem ropę w deklu po wymianie wkładu filtra paliwa. Powód był prosty: jeden z przewodów "sączył" wokół opaski. Widocznie musiało się coś rozszczelnić przy "manewrowaniu" pokrywą filtra. Wymieniłem jeden cały przewód, nowe opaski, tym razem zaciskowe "na śrubkę" i po problemie.
  8. Dobre pytanie. Jak je "uodpornic" na wielkie mrozy? Jest w ogóle sens? Macie jakieś patenty?
  9. A ja na miejscu kolegi "z kamerką" najpierw opowiedziałbym jakiemuś decydentowi z rzeczonego ASO, że mam pewne podejrzenia co do bestialskiego obchodzenia się z moją własnością na "jego terenie". Poczekałbym na reakcję (ta jest do przewidzenia ), a następnie pokazałbym nagrany film. Kolejny krok to już tylko TVN Turbo Kamera !!! Oni już fachowo podejdą do tematu...
  10. Maciek, myłeś jakimś ustrojstwem specjanie do tego celu przeznaczonym? Są zdaje się jakieś "cudowne" preparaty, które nie pozostawiają smug itd. Ja do tej pory szyby od wewnątrz przecierałem tylko co jakis czas "na sucho" zwykłym papierowym ręcznikiem. Pomagało.
  11. Marek, mam pytanie: zorientowałeś się (pamiętasz) o ile "przekłamywał" Ci komputer odnośnie spalania? Pokazywał "więcej" czy "mniej" niż w rzeczywistości?
  12. I ta "chmura dymu" za autem będąca wynikiem wypalenia też jest wyraźnie zauważalna?
  13. No zwłaszcza z tym mitycznym dpf'em tak chyba jest. Pisałem już kiedyś, jak zareagowali niektórzy znajomi (co ciekawe, tacy, którzy nigdy auta z dpf'em nie mieli:) ) na wieść, ze moje paszczadło ma jednak to cudo. Hasło "dpf" kojarzy się dziś tak, jak kiedyś "otwierać, milicja".
  14. Ale nie zielona kontrolka - jak pisał Tomazino - tylko żółta (przynajmniej u mnie tak jest).
  15. Ja podobnie. W półtora roku zrobiłem 35 tysięcy km (auto ma obecnie przejechane 110 tyś. Przebieg ori.) O istnieniu dpf'a wiem stąd, że jego kontrolka zapala się i gaśnie wraz z wieloma innymi przy wkładaniu kluczyka w celu uruchomienia auta. Sporo jeżdżę po mieście. Żadnych "dymów" za sobą nie widziałem. Już mnie to zaczynało zastanawiać, czy wszystko jest na pewno ok...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności