DDiablo
-
Liczba zawartości
26 -
Rejestracja
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O DDiablo
- Urodziny 16.02.1965
Informacje osobiste
-
Imię
m
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
pl
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
-
Rok produkcji
---
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Hej, O ile wiem to w passacie b6 nie było fabrycznie funkcji REST, ale czy ktoś przypadkiem nie dokładał tej funkcji, wymieniając na inny panel jak z B7 lub CC i uruchomieniem jej? Jest taka opcja czy gra nie warta zachodu? Pozdrawiam
-
Mam postojowe
-
Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy
DDiablo odpowiedział wozny83 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Też mnie to interesuje, mam niecałe 140 tys i jeszcze nie zaglądałem do niego, w przeciwieństwie do pompek simensa. -
Zawsze się zastanawiam po co komuś takie rzeczy, ja to lubię walnąć klapą porządnie aby opadł śnieg, etc. Jedyny sens tego rozwiązania to czujnik pod zderzakiem aby machnąć nogą w celu zamknięcia/otwarcia. Naciskanie jakichś przycisków mija się zupełnie z celem, chyba że dla szpanu na parkingu.
-
Natchniony pinout`em w tym wątku poszukałem odpowiednich rezystorów , rozebrałem uchwyt odnalazłem piny polutowałem, sprawdziłem odpowiednie kombinacje i nic. Zmieniłem kodowanie na końcówkę 422 w moim 3C0 035 729 E, kolejne próby nic. Bawiłem się adaptacją, włączyłem bt, telefon widzi zestaw, ale się nie łączy. Zmieniłem pin, też nic. Zrezygnowany poszedłem poczytać w instrukcji od 2009r z nowszymi białymi zegarami. Znalazłem info możliwości parowania zestawu z kierownicy naciskając kilka razy szybko słuchawkę. Poszedłem sprawdziłem i działa, pojawił się gong i napis telefon na mfd. Telefon śmiga i bez problemu się łączy i działa. Zmieniłem w adaptacji tylko głośność mikr i tel. Jak widać nie potrzeba żadnych adapterów nawet za 150zł najprostszych, idzie to obsłużyć z kiery. Instalacja z 2006 roku, MFA + kiera multifunkcyjna, mfd 2. Zestaw bieda low od noki po 8 latach ogarnięty. Dzisiaj sprawdziłem, bez problemu sam się paruje po zapłonie z 2 ustawionymi tel.
-
Witajcie Da radę coś takiego na liczniku z sharana zrobić ( test wskazówek po zapłonie )? Czy nie ma szans? Mam 3 do zabawy (bez fis i 1/2 fis) od adresu 04c0 mam pusto do końca w 2 sztukach z 2001r. Natomiast w 3 z 2004r używanym w samochodzie adresy są zajęte.
-
Ja też mam podobną sytuację, wszystko się ładnie poziomuje ale po jakimś czasie wywala błąd żarówki, afs, xenon opada i już się nie podnosi. Błąd na vagu wyskakuje o ile pamiętam tylko przy prawej lampie ale co ciekawe to wywala błąd regulacji prawo lewo i przy testowaniu poziomowania vagiem wszystko działa ok. Już raz były wymieniane silniczki ale problem powrócił tylko teraz po prostu jak opadną to już się nie podniosą w czasie jazdy. Wcześniej tylko wywalało błąd żarówki i afs .
-
Wystarczy mieć sprawdzonego dostawcę który na allegro nie sprzedaje A płacić 100zł za litr castrola to chyba lekka przesada. 400zł za sam olej płacić, ładnie zarabiają. To chyba nawet Amsoil tyle nie kosztuje.
-
Nie wiem po co Ci taki drogi adapter jak w mfd2 masz wejście aux osobno i nie musisz pod zmieniarkę podłączać. Na dodatek przejściówkę możesz zrobić sobie za darmo jeżeli posiadasz np kabelki ( 2 pinowe wtyczki ) od ledów podłączane do płyty albo kupić wtyczkę w aso lub sam adapter http://allegro.pl/zlacze-aux-vw-mfd2-rns2-vw-aux-x-jack-3-5-i1255661542.html
-
Możesz
-
Możesz zrobić sobie za darmo. Potrzebne będą 2 kable 2 pinowe wpinane do płyty i kabel z jackiem
-
Komplet rozrządu + wszystkie paski i rolki
DDiablo odpowiedział irek30 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Łańcuch. Podaj oznaczenie silnika. -
Witam, Czy wszystkie b6 były zalewane w fabryce castrolem? Jaki dokładnie wlewali do aut bez dpf-u? ten: Edge Turbo Diesel 5W-40? Mowa o PD rzecz jasna
-
Nie ma to znaczenia. Włączasz zapłon i bawisz się przyciskami, tak samo jak masz odpalony silnik. Przyciski też nie mają tu znaczenia, zmienili tylko econ na ac, czyli działają na odwrót. Zamiast wyłączać klimę przyciskiem econ, włączasz ją ac jak w manualnej.
-
Kupić w serwisie? koszt ok 14-20 zł.