Skocz do zawartości
laki

Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

Rekomendowane odpowiedzi

Jak masz pewny przebieg to nie ma sensu sie tak bawić w wymiany, jest to wyimaginowane. Trzy lata to jest nic. Ja mam 300 kkm na blacie i miski nikt nie ruszał. No chyba ze sie boisz ze Twoj passat na cofnięte ze 200 to sprawdzic mozna[emoji106]

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Problem jest tam gdzie jest krotki zabierak.

 

No a u mnie serwis nie jest w stanie mi powiedzieć jaki mam zabierak, czy ten dłuższy czy krótszy. Mam modelowo 10r ale tak jak pisałem części auta są z 10.2009. W serwisie pokazuje mu dwa zabieraki po vinie. Może po nr. silnika idzie dojść? Ktoś jest w stanie to sprawdzić? Jakbym miał 100% pewność że jest długi to bym spał spokojniej. Jak nie będę miał pewności to przy następnej wymianie oleju pomyśle o misce, zostawię go na noc na podnośniku bez korka a rano odkleję michę żeby później na głowę nie kapało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W samochodach takich jak Twoj (wyprodukowanych wlasnie na przelomie wprowadzenia zmiany) jedyna pewna metoda to fizyczne sprawdzenie co tam jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mysle że masz 100 jak ja, ja mam niby ze stycznia 10r , na wszystkich czesciach i szybach 09r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie najlepiej oddac cały moduł do regeneracji? bo z tego co się orientuje jest kilka firm i kazda robi inaczej. jedni wciskają jakies tulejki, spawają itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie najlepiej oddac cały moduł do regeneracji? bo z tego co się orientuje jest kilka firm i kazda robi inaczej. jedni wciskają jakies tulejki, spawają itd.

 

Napewno robi to u nas z forum ryger bo akurat dzisiaj z Nim o tym rozmawiałem i ja będę raczej robił to u niego jak tylko naprawi mi mechatronike :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakiś kontakt do gościa? Ma jakąś firme?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisz do Tomka z Rumi. Tu masz kontakt Ja jak będę naprawiał wałek to napewno u niego

Edytowane przez truna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę robić reklamy, napiszę tylko że wysyłałem do Imielina :)a w aucie wymieniałem sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanie brzmi, gdzie lepiej odeslac do regeneracji do Imielina, czy do tomka? bo jeden przerabia gniazdo na walek 100mm i daje oryginalkny walek, a drugi sam robi walek z lepszej jakości stali i przerabia jakos gniazdo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

My wałki balansowe regenerujemy w firmie Futurum od 2012 roku- KONKRETNIE SZYBKO i najważniejsze że na ponad 50 naprawionych aut BRAK REKLAMACJI ;-) wysyłamy całe moduły - gotowe przychodzą do podpięcia pod blok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łukasz szkoda ściągac ci miske i kleic od nowa, ty masz tak samo jak ja 100mm ja zaglądnąłem tam po 350 i zero jakichkolwiek oznak. problem ewidentnie dotyczy PD. czytałem ten temat tez sie przestraszyłem że ..... przy wymianie oliwy zwalilem miske i zupełnie niepotrzebnie, tylko szkoda było straconego czasu i kleju

pozostaje mi to potwierdzić ;-)

 

 

z ciekawości, czy imbusy 10cm występowały też z gwintem wewnętrznym?

 

Imbus (bez gwintu wewnętrznego) wyjęty z auta jak w opisie z przelotem ok. 157kkm (zakładając, że siedzi tam od nowości, ale raczej tak bo nabite 47/09) wygląda jak na foto.

Wydaje mi się, że drugie tyle spokojnie by przejeździł. Aczkolwiek profilatkycznie wymieniony na nowy jak już micha zrzucona.

20161130_141338_resized.jpg

20161130_141348_resized.jpg

20161130_141418_001_resized.jpg

Edytowane przez pioters

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pozostaje mi to potwierdzić ;-)

 

 

z ciekawości, czy imbusy 10cm występowały też z gwintem wewnętrznym?

 

Imbus (bez gwintu wewnętrznego) wyjęty z auta jak w opisie z przelotem ok. 157kkm (zakładając, że siedzi tam od nowości, ale raczej tak bo nabite 47/09) wygląda jak na foto.

Wydaje mi się, że drugie tyle spokojnie by przejeździł. Aczkolwiek profilatkycznie wymieniony na nowy jak już micha zrzucona.

[ATTACH=CONFIG]149843[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]149844[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]149845[/ATTACH]

 

47/09 to 47 tydzień 09 roku więc wychodzi 4 tydzień listopada 09r więc 11/09 to już są 100mm. Z tego co widziałem to gwint wewnętrzny pomaga przy jego wyciąganiu, wkręcasz śrubkę i ładnie masz za co ciągnąć. Jest jeszcze zabezpieczenie. To teraz niech ktoś wyciągnie w aucie z 9 miesiąca 09r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że 10cm. Chodziło mi o to czy te 10cm występowały fabrycznie z wewnętrznym gwintem czy na pierwszy montaż ssły też bez gwintu. W starym imbusie nie było gwintu i się zastanawiałem czy ktoś go już wcześniej nie wymieniał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy firma tmaserwis i futurum to to samo? Jak już dojdzie do mnie moduł to należy ustawić rozrzad na 0, a w module wałek ten większy czyli z tym kolem zębatym kolo pośredniego, tam powinno być jakies wycięcie(w którym miejscu) w kształcie księżyca i jak go dokładnie ustawić przed przykręceniem? Czy to ustawia się w srodku w module a później obojętnie jak montuje?

Edytowane przez piter88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BMR z przebiegiem 300kkm

 

 

fr_455.jpg

Zdjęcie wałka z rozrządem na 0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spory jest już luz na wałku. Czy to w Twoim vw?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spory jest już luz na wałku. Czy to w Twoim vw?

 

tak, luz jest i w gnieździe wałka wyważającego i w gnieździe pompy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W porę wyjęty moduł pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój pasztet jest jakiś pancerny, na liczniku 300kkm i jeszcze miska nie ściągana, wiec uważam, że nie ma co przesadzać z tym zabierakiem

 

Pamiętasz co pisałeś wcześniej??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności