api13 Zgłoś #61 Napisano 13 Czerwca 2011 Dokładnie z fotką masz TUhttp://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=73343&highlight=gateway Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #62 Napisano 18 Czerwca 2011 czy wymieniac i na jaki wymienic?? Tak to może być przyczyna błędu komunikacji, najwyższy model gateway to z literką L do twojego rocznikowo passata. Ja też miałem z C i jak zakładałem multi 12 przyciskową to zamieniałem na L i wszystko balanga no problemo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #63 Napisano 28 Czerwca 2011 (edytowane) Omawiane modele sterowników gateway maja inaczej "poukładane" bity przez co przepisanie kodowania z jednego do drugiego zrobi niezły kipisz a to już niedaleko do paniki. Najprościej zrobić print screen każdego bajtu i by wiedzieć co ma być zaznaczone w nowym i zaznaczyć te same opcje, które będą w innych miejscach. Edytowane 2 Maja 2013 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PLopat Zgłoś #64 Napisano 28 Czerwca 2011 Witam, mam pytanie o podtyp modułu, który bedzie pasował do multifunkcyjnej kierownicy - w B6 2006/2007 - rozumiem, że: B, E, K, M , AC i AH. Czy nie ma problemu z komunikacją najnowszych lub najstarszych z gateway-em? Dzięki za info. Piotr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #65 Napisano 26 Lipca 2011 (edytowane) Dobra, moduł (z końcówką AJ) w końcu leży w aucie, ale oczywiśćie zeby nie było różowo, nie moge go zakodować majac do wyboru: xxxxxx: Voice Operation (Symbols) 0 - No Voice Operation (Standard Symbols) 1 - Voice Operation (Modified Symbols) x?xxxxx: Country (Parking Light) 0 - Rest of World (with Parking Light) 1 - North America (without Parking Light) xx?xxxx: Vehicle Type 0 - Normal Vehicle 1 - Special Purpose Vehicle (e.g. Taxi) xxx?xxx: Transmission 0 - Manual Transmission 1 - Automatic Transmission xxxx?xx: Steering Wheel/Tiptronic 0 = without Multi-Function Steering Wheel 1 = with Multi-Function Steering Wheel / without Tiptronic 2 = with Multi-Function Steering Wheel / with Tiptronic 3 = with Multi-Function Steering Wheel / without Tiptronic / with Push-To-Talk (PTT) 4 = with Multi-Function Steering Wheel / with Tiptronic / with Push-To-Talk (PTT) xxxxx?x: Cruise Control 0 - wiithout Cruise Control System 1 - with 6 Position Cruise Control System 2 - with 6 Position Cruise Control System and Distance Regulation xxxxxx?: Rear Wiper/Board Computer 1 - without Rear Wiper (Sedan) / without Board Computer 2 - with Rear Wiper (Wagon) / without Board Computer 3 - without Rear Wiper (Sedan) / with Board Computer 4 - with Rear Wiper (Wagon) / with Board Computer mam aktualnie takie kodowanie:0001014 próba zrobienia 0001414 wywala błąd (coding rejected, 31. out of range) próba zrobienia kodowania 1114, 1214, 1314, też wywala błąd nie działa mi klakson i manetka nie pozwala wejść do kompa jakieś sugestie? Edytowane 26 Lipca 2011 przez marekbialek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #66 Napisano 26 Lipca 2011 Kodowanie poszło, ale kiera jak nie działała to nie działa tym razem dostaje błąd 01426 01426 - Controls in Steering Wheel (E221): No Signal/Communication Nie podłączyłeś jakiejś wtyczki lub masz spalony bezpiecznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #67 Napisano 26 Lipca 2011 (edytowane) No dobra, podsumujmy pokoleji: Po podłączeniu modułu z końcówką AJ, jest możliwość zakodowania go, (wg wskazówek, powinno to być 0001614) i kodowanie jest przyjmowane niestety co następuje: Nie ma klaksonu, kierownica nie reaguje na przyciski (nic się nie dzieje) pokazuje się błąd 01426 (brak komunikacji z kierą) sprawdzałem bezpieczeniki (w skrzynce pod maską, i wszystkie są OK, chyba ze mowa o innych bezpiecznikach) nie można zaadopotować czujnika skrętu g85 (ani manualnie ani z użyciem VCDS'a) nie działa wspomaganie i jakiekolwiek adaptacje nic nie dają, pokazuje się błąd: 02546 - Steering Limit Stop po włożeniu starego sterownika (końcówka J) oczywiście wspomaganie, kąt skrętu, oraz klakson (po zmostkowaniu) działają idealnie (ale kierownica nie śmiga wogóle) Zaczynam polowanie na sterownik z końcówką AH, gdyż jak zakładam to problem leży w AJ to chyba tyle. chwilowo mam dosyć zabawy z tą kierą romeo9999, sprawdziłem jeszcze inne kodowania, łącznie z tym ze próbowałem podać ze mam skrzynie manualną xxx0xxx to wtedy nie chciał przyjąć takie kodowania, pytanie jeszcze mam jedno, czy Gateway moze mieć znaczenie na to czy zadziałą czy nie? mój Gateway przedstawia się tak:Wednesday,27,July,2011,14:55:40:13314 VCDS Version: Release 908.0 Address 19: CAN Gateway Control Module Part Number: 3C0 907 530 C Component and/or Version: Gateway 007 0040 Software Coding: 7FFD1C44C22002 Work Shop Code: WSC 05311 Advanced Identification Serial number: 0700C06B09067D Identification: TFJ-ING Revision: 00007000 Date: 09.11.06 Manufacturer number: 067D Test stand number: 1101 Flash Status Programming Attempts: 0 Successful Attempts: 0 Programming Status: 00000000 Required Conditions: 00000000 Flash Tool Code: 00000 000 00000 Flash Date: --.--.-- Software K2.9.9 D2.9.9 I2.8.9 A4.8.6 XPQ46_V06_03 XBL_0040 Misc. Hardware number: 3C0 907 951 A Edytowane 2 Maja 2013 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #68 Napisano 27 Lipca 2011 (edytowane) ma to wielkie znaczenie gateway musi byc ninimum E max L jesli masz jedeno szczałową poduche to moduł pod kierke AK Edytowane 27 Lipca 2011 przez romeo9999 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #69 Napisano 27 Lipca 2011 no to wszystko jasne, szukam w takim razie Gateway'a E chętnych którzy mają na sprzedaż to niech dadzą znać na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #70 Napisano 6 Października 2011 (edytowane) Wg. poniższej rozpiski to nie ma takiego modułu z literką "F". Może kolega pomylił z Golfem. Dzwoń do gości z allegro, ja kupiłem E, chociaż nie był wystawiony. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Steering_Wheel_Control_Module_Versions [TABLE=width: 338] [TR] [TD=class: xl22, width: 195]Control Module Part Number [/TD] [TD=class: xl22, width: 64] Software Level [/TD] [TD=class: xl22, width: 64] Variant [/TD] [TD=class: xl22, width: 64] LIN Version [/TD] [TD=class: xl22, width: 64] Notes[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl22]3C0-953-549-A [/TD] [TD=class: xl22]SW 0010 [/TD] [TD=class: xl22]Midline [/TD] [TD=class: xl22]- [/TD] [TD=class: xl22]-[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl22]3C0-953-549-B [/TD] [TD=class: xl22]SW 0010 [/TD] [TD=class: xl22]Highline [/TD] [TD=class: xl22]1.3 [/TD] [TD=class: xl22]-[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl22]3C0-953-549-E [/TD] [TD=class: xl22]SW 0015 [/TD] [TD=class: xl22]Highline [/TD] [TD=class: xl22]1.3 [/TD] [TD=class: xl22]-[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl22]3C0-953-549-H [/TD] [TD=class: xl22]SW 0015 [/TD] [TD=class: xl22]Midline [/TD] [TD=class: xl22]- [/TD] [TD=class: xl22]-[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl22]3C0-953-549-J [/TD] [TD=class: xl22]SW 0010 [/TD] [TD=class: xl22]Midline [/TD] [TD=class: xl22]- [/TD] [TD=class: xl22]-[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl22]3C0-953-549-K [/TD] [TD=class: xl22]SW 0015 [/TD] [TD=class: xl22]Highline [/TD] [TD=class: xl22]1.3 [/TD] [TD=class: xl22]-[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl22]3C0-953-549-L [/TD] [TD=class: xl22]SW 0010 [/TD] [TD=class: xl22]Midline [/TD] [TD=class: xl22]- [/TD] [TD=class: xl22]-[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl22]3C0-953-549-M [/TD] [TD=class: xl22]SW 0015 [/TD] [TD=class: xl22]Highline [/TD] [TD=class: xl22]1.3 [/TD] [TD=class: xl22]-[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl22]3C0-953-549-P [/TD] [TD=class: xl22]SW 0015 [/TD] [TD=class: xl22]N/A [/TD] [TD=class: xl22]- [/TD] [TD=class: xl22]-[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl22]3C0-953-549-AB [/TD] [TD=class: xl22]SW 0020 [/TD] [TD=class: xl22]N/A [/TD] [TD=class: xl22]- [/TD] [TD=class: xl22]-[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl22]3C0-953-549-AC [/TD] [TD=class: xl22]SW 0020 [/TD] [TD=class: xl22]Highline [/TD] [TD=class: xl22]1.3 [/TD] [TD=class: xl22]-[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl22]3C0-953-549-AD [/TD] [TD=class: xl22]SW 0020 [/TD] [TD=class: xl22]Midline [/TD] [TD=class: xl22]- [/TD] [TD=class: xl22]-[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl22]3C0-953-549-AE [/TD] [TD=class: xl22]SW 0020 [/TD] [TD=class: xl22]Highline [/TD] [TD=class: xl22]1.3 [/TD] [TD=class: xl22]-[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl22]3C0-953-549-AF [/TD] [TD=class: xl22]SW 0020 [/TD] [TD=class: xl22]Highline [/TD] [TD=class: xl22]1.3 [/TD] [TD=class: xl22]-[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl22]3C0-953-549-AH [/TD] [TD=class: xl22]SW 0030 [/TD] [TD=class: xl22]Highline [/TD] [TD=class: xl22]2.0 [/TD] [TD=class: xl22]-[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl22]3C0-953-549-AJ [/TD] [TD=class: xl22]SW 0030 [/TD] [TD=class: xl22]Highline [/TD] [TD=class: xl22]2.0 [/TD] [TD=class: xl22]-[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl22]3C0-953-549-AK [/TD] [TD=class: xl22]SW 0025 [/TD] [TD=class: xl22]Highline [/TD] [TD=class: xl22]2.0 [/TD] [TD=class: xl22]#2[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl22]3C0-953-549-AT [/TD] [TD=class: xl22]SW 0025 [/TD] [TD=class: xl22]Midline [/TD] [TD=class: xl22]- [/TD] [TD=class: xl22]-[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: xl22]3C0-953-549-BA [/TD] [TD=class: xl22]SW 0025/0030 [/TD] [TD=class: xl22]Midline [/TD] [TD=class: xl22]- [/TD] [TD][/TD] [/TR] [/TABLE] Edytowane 6 Października 2011 przez Zielas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #71 Napisano 9 Listopada 2011 (edytowane) Dla wszystkich co chcą zmieniac kierownice obecnie są dwa modele kierownic zewnetrznie niczym sie nie rózną jedynie rózną sie mocowaniem poduszki i kabelkami 1 kierownica multi podstawa poduszki metalowa nr kabelków 5K0 971 584 C wtyczka od multi jest na srodku kierki wtyczka do tasmy zółto-biała 2 kierownica multi podstawa poduszki plastykowa nr kabelków 3c8 971 584 A wtyczka od multi jest po lewej stronie wtyczka do tasmy zółto-biała Tasma(zwijak) jest z literką 3C0959653B Edytowane 9 Listopada 2011 przez romeo9999 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tece Zgłoś #72 Napisano 9 Listopada 2011 późna godzina więc mi się posty z mailami pomyliły to że jak jest fabryczna multikiera to nie ma możliwości sterowania z manetki wycieraczek wiem - doczytałem.. chodzi mi o to czy jak mam te stare manetki (z możliwooscia sterowania mfa) to czy mogę je sobie zostawić i będzie ok czy będzie mi się to gryzło z nową kierownica/modułem.. i czy będę zmuszony do zakupu takich manetek? pzdr., Tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #73 Napisano 10 Listopada 2011 (edytowane) tece tasmy (zwijaka) nie musisz zmieniac bo od początku 2007 były juztylko z koncówką B manetki zostaw bedzie chodzic i kierka i manetka Edytowane 10 Listopada 2011 przez romeo9999 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #74 Napisano 21 Grudnia 2011 (edytowane) Aktualna lista modułów Midline oznacza bez multifunkcji Highline oznacza z multifunkcją 3C0-953-549-A ; SW 0010 / Midline 3C0-953-549-B ; SW 0010 / Highline 3C0-953-549-E ; SW 0015 / Highline 3C0-953-549-H ; SW 0015 / Midline 3C0-953-549-J ; SW 0010 / Midline 3C0-953-549-K ; SW 0015 / Highline 3C0-953-549-L ; SW 0010 / Midline 3C0-953-549-M ; SW 0015 / Highline 3C0-953-549-P ; SW 0015 / Highline 3C0-953-549-AB ; SW 0020 / ?? 3C0-953-549-AC ; SW 0020 / Highline 3C0-953-549-AD ; SW 0020 / Midline 3C0-953-549-AE ; SW 0020 / Highline 3C0-953-549-AF ; SW 0020 / Highline 3C0-953-549-AH ; SW 0030 / Highline / LIN 2.0 3C0-953-549-AJ ; SW 0030 / Highline 3C0-953-549-AK ; SW 0025 / Highline 3C0-953-549-AT ; SW 0025 / Midline 3C0-953-549-BA ; SW 0025/0030 / Midline Opis kodowania dla modułów <= SW 0020 Steering Wheel Electronics (J527) Coding ?xxxxxx: Voice Operation (Symbols) 0 = No Voice Operation (Standard Symbols) 1 = Voice Operation (Modified Symbols) 0?xxxxx: Country (Parking Light) 0 = Rest of World (with Parking Light) 1 = North America (without Parking Light) 0x?xxxx: Vehicle Type 0 = Normal Vehicle 1 = Special Purpose Vehicle (e.g. Taxi) 0xx?xxx: Transmission 0 = Manual Transmission 1 = Automatic Transmission (Rest of World) 2 = Automatic Transmission (North America) 0xxx?xx: Steering Wheel/Tiptronic 0 = without Multi-Function Steering Wheel 1 = with Multi-Function Steering Wheel / without Tiptronic 2 = with Multi-Function Steering Wheel / with Tiptronic 3 = with Multi-Function Steering Wheel / without Tiptronic / with Push-To-Talk (PTT) 4 = with Multi-Function Steering Wheel / with Tiptronic / with Push-To-Talk (PTT) 0xxxx?x: Cruise Control 0 = without Cruise Control System 1 = with Cruise Control System 2 = with Cruise Control System and Distance Regulation 0xxxxx?: Rear Wiper/Board Computer 1 = without Rear Wiper (Sedan) / without Board Computer 2 = with Rear Wiper (Wagon) / without Board Computer 3 = without Rear Wiper (Sedan) / with Board Computer 4 = with Rear Wiper (Wagon) / with Board Computer Opis kodowania dla modułów >= SW 0025 Steering Wheel Electronics (J527) Coding 0?xxxxx: Drive-Assist-Systems 0 = with Drive-Assist-System-Message w/o Button 1 = w/o Drive-Assist-System-Message w/o Button 2 = with Drive-Assist-System-Message with Button 3 = w/o Drive-Assist-System-Message with Button 0x?xxxx: Multi-Function Control Module (J608) 0 = J608 not installed 1 = J608 installed (J527 as Master) 2 = J608 installed (J608 as Master) 0xx?xxx: Transmission 0 = Manual Transmission 1 = Automatic Transmission 0xxx?xx: Steering Wheel/Tiptronic/Push-To-Talk (PTT) 0 = Multi-Function Steering Wheel not installed 5 = Multi-Function Steering Wheel w/o Tiptronic and w/o Push-To-Talk (PTT) installed 6 = Multi-Function Steering Wheel with Tiptronic and w/o Push-To-Talk (PTT) installed 7 = Multi-Function Steering Wheel w/o Tiptronic and with Push-To-Talk (PTT) installed 8 = Multi-Function Steering Wheel with Tiptronic and with Push-To-Talk (PTT) installed 0xxxx?x: Cruise Control System (CCS) and Adaptive Cruise Control (ACC) 0 = Cruise Control System (CCS) not installed 1 = 6 Position Cruise Control System (CCS) installed 0xxxxx?: Rear Wiper and Wiper Stalk for Board Computer 1 = Rear Wiper not installed / Wiper Stalk for Board Computer not installed 2 = Rear Wiper installed / Wiper Stalk for Board Computer not installed 3 = Rear Wiper not installed / Wiper Stalk for Board Computer installed 4 = Rear Wiper installed / Wiper Stalk for Board Computer installed Powinno się to przydać, bo teraz widać dokładnie jak zakodować poszczególne moduły. A wiem że w niektórych VCDS nie wyświetlają się podpowiedzi do kodowania. do wymiany gateway na conajmniej E a najlepiej L czy Gateway i moduł kiery też mnie czeka??? tak jak Marek napisał gateway na 3C0 907 530 L Edytowane 2 Maja 2013 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemyslawch Zgłoś #75 Napisano 4 Stycznia 2012 Dziś trochę zgłębiłem temat modułów pod kierownicę. Poniżej podaję co, na co się wymienia - może się komuś przyda - oczywiście na końcu zawsze jest AH 3C0 953 549 ( 3C0953549 ) A-H-P-AF-AH B-E-P-AF-AH J-P-AF-AH K-P-AF-AH L-P-AF-AH M-P-AF-AH N-P-AF-AH AB-AF-AH AC-AF-AH AD-AF-AH AE-AF-AH AJ-AH AK-AH AT-AH BA-AH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #76 Napisano 5 Stycznia 2012 Bimbasz pisałem ze pomyliłem posty i prosze o wyrozumienie oto rysunek przykładowy zaslepienia jednej z poduch jesli sie miało poduche 2 ładunkową jest to moduł pod kierownicą symbol AK z passata cc wlutowany opór 2.7 oma po wlutowaniu wcisnieciu oporu w szczeline zamykamy moduł i montujemy i kodujemy g85 potem kodujemy moduł a wiec jaka skrzynia czy jest tempomat itp i jest oki witam mam pytanko? mam modul AK, tasme zwykla bez B, can C auto z bodajze maj 2006, wiec wystarczy ze wlutuje rezystor w to samo miejsce i bedzie hulac?? a jeszcze jedno modul dostalem gratis z manetkami od tempomatu ktory bedzie zalozony razem z plaska kiera od sirocco z przyciskami. MFA jest male narazie ale bedzie bialy licznik ktory juz mam tylko poluje jeszcze na cana L do tego i czy to nie bedzie sie gryzlo?? mialem to juz na aucie ale poducha sie swiecila na stale i nie mozna bylo skasowac, nie dzialalo przewijanie piosenek, telefon i chyba jeszcze jeden przycisk, za to dzialalo glosniej/ciszej, wyciszenie i przekladanie menu. jak wloze rezystor to oby dwa naboje wystrzela czy tylko jeden??? Z gory dzieki za pomoc Sebastian. ---------- Dodano o 17:08 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:06 ---------- a jeszcze jedno ten rezystor musi byc 2.7 ohm czy moze byc 2.2 bo mam takie od Bory jak poduche zaslepialem zmieniajac na malutka kierke?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #77 Napisano 17 Lutego 2012 (edytowane) Już jest. Teraz pytanie.Jaka poduszka tu podejdzie?Kierownica jest od golfa V. Na allegro widziałem poduszki z zaczepami obok których są sprężynki jak również takie z metalowymi bolcami.Nie chciałbym kupić jakiegoś boba który nie będzie mi pasował.Z jakimi symbolami mam szukać poduchy? A jeszcze jedno - moja stara poducha(kiera 4 ramienna) jest dwustrzałowa. Zaczepy w kierownicy są OK.Czyli szukać poduchy z zaczepami nie z bolcami? No!Kiera założona. Pytanie do "PROFESORÓW" tego tematu. Po kolei powinienem zrobić tak: 1.Wymienić moduł pod kierownicą (w moim przypadku końcówkę A na końcówkę E) 2.Odpalam auto,jadę kilkanaście metrów prosto. 3.Sterownik wspomagania wie gdzie mam środek więc zatrzymuje się i ustalam zakresy skrętu. 4.Kręcę w jedną stronę na końcu przytrzymuje kierownice by zaakcentować koniec. 5.Teraz kręcę w drugą stronę podobnie na końcu akcentuje. 6.Prostuje kiere i gaszę silnik. Koniec. By wszystko chciało się zapisać w pamięci sterownika muszę włączyć tryb uczenia. [select] [03 - Brake Electronics] [security Access - 16] Enter 40168, to enable the basic setting. [Do it!] [basic Settings - 04] Group 060 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] After a successful basic setting, field 2 should say "OK". Czy to wszystkie czynności aby kierownica działała poprawnie.Czy o czymś zapomniałem? A jeszcze to: xxxxxx: Voice Operation (Symbols) 0 - No Voice Operation (Standard Symbols) 1 - Voice Operation (Modified Symbols) x?xxxxx: Country (Parking Light) 0 - Rest of World (with Parking Light) 1 - North America (without Parking Light) xx?xxxx: Vehicle Type 0 - Normal Vehicle 1 - Special Purpose Vehicle (e.g. Taxi) xxx?xxx: Transmission 0 - Manual Transmission 1 - Automatic Transmission xxxx?xx: Steering Wheel/Tiptronic 0 = without Multi-Function Steering Wheel 1 = with Multi-Function Steering Wheel / without Tiptronic 2 = with Multi-Function Steering Wheel / with Tiptronic 3 = with Multi-Function Steering Wheel / without Tiptronic / with Push-To-Talk (PTT) 4 = with Multi-Function Steering Wheel / with Tiptronic / with Push-To-Talk (PTT) xxxxx?x: Cruise Control 0 - wiithout Cruise Control System 1 - with 6 Position Cruise Control System 2 - with 6 Position Cruise Control System and Distance Regulation xxxxxx?: Rear Wiper/Board Computer 1 - without Rear Wiper (Sedan) / without Board Computer 2 - with Rear Wiper (Wagon) / without Board Computer 3 - without Rear Wiper (Sedan) / with Board Computer 4 - with Rear Wiper (Wagon) / with Board Computer Wpisuję odpowiedni kod. Edytowane 2 Maja 2013 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #78 Napisano 1 Marca 2012 czyli mialem 3 x farta, dziwne Faktycznie dziwne. Ja 4 x zmieniałem i za każdym razem musiałem bawić się VCDS'em aby robić adaptację ESP i kąta skrętu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #79 Napisano 1 Marca 2012 Wiedziałem że nie będzie łatwo.Wymieniłem moduł,zrobiłem to: [select] [03 - Brake Electronics] [security Access - 16] Enter 40168, to enable the basic setting. [Do it!] [basic Settings - 04] Group 060 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] After a successful basic setting, field 2 should say "OK". W kierownicy przyciski ładnie podświetlone,działające - ALE. No właśnie małe ale,świeci się esp i kierownica na żółto.Brak wspomagania. POMOCY! :smutek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #80 Napisano 1 Marca 2012 Wiedziałem że nie będzie łatwo.Wymieniłem moduł,zrobiłem to:[select] [03 - Brake Electronics] [security Access - 16] Enter 40168, to enable the basic setting. [Do it!] [basic Settings - 04] Group 060 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] After a successful basic setting, field 2 should say "OK". W kierownicy przyciski ładnie podświetlone,działające - ALE. No właśnie małe ale,świeci się esp i kierownica na żółto.Brak wspomagania. POMOCY! jak robisz tak jak opisałeś parę postów wyżej musi zadziałać. Ustawiasz kierę na wprost, jedziesz powoli na szerokiej drodze max w prawo potem max w lewo a na końcu ustawiasz kierę na wprost, wszystko to robisz jadąc, wyciągasz kluczyk. nie na postoju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach