Skocz do zawartości
Gość fanzol

Kierownica multifunkcyjna a zwykła

Rekomendowane odpowiedzi

czy wymieniac i na jaki wymienic??

 

Tak to może być przyczyna błędu komunikacji, najwyższy model gateway to z literką L do twojego rocznikowo passata. Ja też miałem z C i jak zakładałem multi 12 przyciskową to zamieniałem na L i wszystko balanga no problemo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Omawiane modele sterowników gateway maja inaczej "poukładane" bity przez co przepisanie kodowania z jednego do drugiego zrobi niezły kipisz a to już niedaleko do paniki.

Najprościej zrobić print screen każdego bajtu i by wiedzieć co ma być zaznaczone w nowym i zaznaczyć te same opcje, które będą w innych miejscach.

Edytowane przez Blop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam pytanie o podtyp modułu, który bedzie pasował do multifunkcyjnej kierownicy - w B6 2006/2007 - rozumiem, że: B, E, K, M , AC i AH. Czy nie ma problemu z komunikacją najnowszych lub najstarszych z gateway-em?

Dzięki za info.

Piotr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, moduł (z końcówką AJ) w końcu leży w aucie,

ale oczywiśćie zeby nie było różowo, nie moge go zakodować

 

 

majac do wyboru:

 

xxxxxx: Voice Operation (Symbols)

0 - No Voice Operation (Standard Symbols)

1 - Voice Operation (Modified Symbols)

x?xxxxx: Country (Parking Light)

0 - Rest of World (with Parking Light)

1 - North America (without Parking Light)

xx?xxxx: Vehicle Type

0 - Normal Vehicle

1 - Special Purpose Vehicle (e.g. Taxi)

xxx?xxx: Transmission

0 - Manual Transmission

1 - Automatic Transmission

xxxx?xx: Steering Wheel/Tiptronic

0 = without Multi-Function Steering Wheel

1 = with Multi-Function Steering Wheel / without Tiptronic

2 = with Multi-Function Steering Wheel / with Tiptronic

3 = with Multi-Function Steering Wheel / without Tiptronic / with Push-To-Talk (PTT)

4 = with Multi-Function Steering Wheel / with Tiptronic / with Push-To-Talk (PTT)

xxxxx?x: Cruise Control

0 - wiithout Cruise Control System

1 - with 6 Position Cruise Control System

2 - with 6 Position Cruise Control System and Distance Regulation

xxxxxx?: Rear Wiper/Board Computer

1 - without Rear Wiper (Sedan) / without Board Computer

2 - with Rear Wiper (Wagon) / without Board Computer

3 - without Rear Wiper (Sedan) / with Board Computer

4 - with Rear Wiper (Wagon) / with Board Computer

mam aktualnie takie kodowanie:

0001014

próba zrobienia

0001414 wywala błąd (coding rejected, 31. out of range)

próba zrobienia kodowania 1114, 1214, 1314, też wywala błąd

 

nie działa mi klakson i manetka nie pozwala wejść do kompa :/

 

jakieś sugestie?

Edytowane przez marekbialek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kodowanie poszło, ale kiera jak nie działała to nie działa :/

tym razem dostaje błąd 01426

 

01426 - Controls in Steering Wheel (E221): No Signal/Communication

 

Nie podłączyłeś jakiejś wtyczki lub masz spalony bezpiecznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, podsumujmy

 

pokoleji:

 

Po podłączeniu modułu z końcówką AJ,

jest możliwość zakodowania go, (wg wskazówek, powinno to być 0001614) i kodowanie jest przyjmowane

niestety co następuje:

 

Nie ma klaksonu,

kierownica nie reaguje na przyciski (nic się nie dzieje)

pokazuje się błąd 01426 (brak komunikacji z kierą)

sprawdzałem bezpieczeniki (w skrzynce pod maską, i wszystkie są OK, chyba ze mowa o innych bezpiecznikach)

nie można zaadopotować czujnika skrętu g85 (ani manualnie ani z użyciem VCDS'a)

nie działa wspomaganie i jakiekolwiek adaptacje nic nie dają, pokazuje się błąd: 02546 - Steering Limit Stop

 

po włożeniu starego sterownika (końcówka J) oczywiście wspomaganie, kąt skrętu, oraz klakson (po zmostkowaniu) działają idealnie (ale kierownica nie śmiga wogóle)

 

Zaczynam polowanie na sterownik z końcówką AH, gdyż jak zakładam to problem leży w AJ

 

to chyba tyle.

 

chwilowo mam dosyć zabawy z tą kierą

 

romeo9999, sprawdziłem jeszcze inne kodowania, łącznie z tym ze próbowałem podać ze mam skrzynie manualną xxx0xxx to wtedy nie chciał przyjąć takie kodowania,

 

pytanie jeszcze mam jedno,

czy Gateway moze mieć znaczenie na to czy zadziałą czy nie?

 

mój Gateway przedstawia się tak:Wednesday,27,July,2011,14:55:40:13314

VCDS Version: Release 908.0

Address 19: CAN Gateway

Control Module Part Number: 3C0 907 530 C

Component and/or Version: Gateway 007 0040

Software Coding: 7FFD1C44C22002

Work Shop Code: WSC 05311

 

Advanced Identification

Serial number: 0700C06B09067D

Identification: TFJ-ING

Revision: 00007000

Date: 09.11.06

Manufacturer number: 067D

Test stand number: 1101

Flash Status

Programming Attempts: 0

Successful Attempts: 0

Programming Status: 00000000

Required Conditions: 00000000

Flash Tool Code: 00000 000 00000

Flash Date: --.--.--

Software

K2.9.9

D2.9.9

I2.8.9

A4.8.6

XPQ46_V06_03

XBL_0040

Misc.

Hardware number: 3C0 907 951 A

Edytowane przez Blop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ma to wielkie znaczenie gateway musi byc ninimum E max L

jesli masz jedeno szczałową poduche to moduł pod kierke AK

Edytowane przez romeo9999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to wszystko jasne,

szukam w takim razie Gateway'a E

 

chętnych którzy mają na sprzedaż to niech dadzą znać na PW ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg. poniższej rozpiski to nie ma takiego modułu z literką "F". Może kolega pomylił z Golfem. Dzwoń do gości z allegro, ja kupiłem E, chociaż nie był wystawiony.

 

 

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Steering_Wheel_Control_Module_Versions

[TABLE=width: 338]

[TR]

[TD=class: xl22, width: 195]Control Module Part Number [/TD]

[TD=class: xl22, width: 64] Software Level [/TD]

[TD=class: xl22, width: 64] Variant [/TD]

[TD=class: xl22, width: 64] LIN Version [/TD]

[TD=class: xl22, width: 64] Notes[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: xl22]3C0-953-549-A [/TD]

[TD=class: xl22]SW 0010 [/TD]

[TD=class: xl22]Midline [/TD]

[TD=class: xl22]- [/TD]

[TD=class: xl22]-[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: xl22]3C0-953-549-B [/TD]

[TD=class: xl22]SW 0010 [/TD]

[TD=class: xl22]Highline [/TD]

[TD=class: xl22]1.3 [/TD]

[TD=class: xl22]-[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: xl22]3C0-953-549-E [/TD]

[TD=class: xl22]SW 0015 [/TD]

[TD=class: xl22]Highline [/TD]

[TD=class: xl22]1.3 [/TD]

[TD=class: xl22]-[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: xl22]3C0-953-549-H [/TD]

[TD=class: xl22]SW 0015 [/TD]

[TD=class: xl22]Midline [/TD]

[TD=class: xl22]- [/TD]

[TD=class: xl22]-[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: xl22]3C0-953-549-J [/TD]

[TD=class: xl22]SW 0010 [/TD]

[TD=class: xl22]Midline [/TD]

[TD=class: xl22]- [/TD]

[TD=class: xl22]-[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: xl22]3C0-953-549-K [/TD]

[TD=class: xl22]SW 0015 [/TD]

[TD=class: xl22]Highline [/TD]

[TD=class: xl22]1.3 [/TD]

[TD=class: xl22]-[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: xl22]3C0-953-549-L [/TD]

[TD=class: xl22]SW 0010 [/TD]

[TD=class: xl22]Midline [/TD]

[TD=class: xl22]- [/TD]

[TD=class: xl22]-[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: xl22]3C0-953-549-M [/TD]

[TD=class: xl22]SW 0015 [/TD]

[TD=class: xl22]Highline [/TD]

[TD=class: xl22]1.3 [/TD]

[TD=class: xl22]-[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: xl22]3C0-953-549-P [/TD]

[TD=class: xl22]SW 0015 [/TD]

[TD=class: xl22]N/A [/TD]

[TD=class: xl22]- [/TD]

[TD=class: xl22]-[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: xl22]3C0-953-549-AB [/TD]

[TD=class: xl22]SW 0020 [/TD]

[TD=class: xl22]N/A [/TD]

[TD=class: xl22]- [/TD]

[TD=class: xl22]-[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: xl22]3C0-953-549-AC [/TD]

[TD=class: xl22]SW 0020 [/TD]

[TD=class: xl22]Highline [/TD]

[TD=class: xl22]1.3 [/TD]

[TD=class: xl22]-[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: xl22]3C0-953-549-AD [/TD]

[TD=class: xl22]SW 0020 [/TD]

[TD=class: xl22]Midline [/TD]

[TD=class: xl22]- [/TD]

[TD=class: xl22]-[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: xl22]3C0-953-549-AE [/TD]

[TD=class: xl22]SW 0020 [/TD]

[TD=class: xl22]Highline [/TD]

[TD=class: xl22]1.3 [/TD]

[TD=class: xl22]-[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: xl22]3C0-953-549-AF [/TD]

[TD=class: xl22]SW 0020 [/TD]

[TD=class: xl22]Highline [/TD]

[TD=class: xl22]1.3 [/TD]

[TD=class: xl22]-[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: xl22]3C0-953-549-AH [/TD]

[TD=class: xl22]SW 0030 [/TD]

[TD=class: xl22]Highline [/TD]

[TD=class: xl22]2.0 [/TD]

[TD=class: xl22]-[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: xl22]3C0-953-549-AJ [/TD]

[TD=class: xl22]SW 0030 [/TD]

[TD=class: xl22]Highline [/TD]

[TD=class: xl22]2.0 [/TD]

[TD=class: xl22]-[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: xl22]3C0-953-549-AK [/TD]

[TD=class: xl22]SW 0025 [/TD]

[TD=class: xl22]Highline [/TD]

[TD=class: xl22]2.0 [/TD]

[TD=class: xl22]#2[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: xl22]3C0-953-549-AT [/TD]

[TD=class: xl22]SW 0025 [/TD]

[TD=class: xl22]Midline [/TD]

[TD=class: xl22]- [/TD]

[TD=class: xl22]-[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: xl22]3C0-953-549-BA [/TD]

[TD=class: xl22]SW 0025/0030 [/TD]

[TD=class: xl22]Midline [/TD]

[TD=class: xl22]- [/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Edytowane przez Zielas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla wszystkich co chcą zmieniac kierownice obecnie są dwa modele kierownic zewnetrznie niczym sie nie rózną jedynie rózną sie mocowaniem poduszki i kabelkami

 

1 kierownica multi podstawa poduszki metalowa nr kabelków 5K0 971 584 C wtyczka od multi jest na srodku kierki wtyczka do tasmy

zółto-biała

2 kierownica multi podstawa poduszki plastykowa nr kabelków 3c8 971 584 A wtyczka od multi jest po lewej stronie wtyczka do tasmy

zółto-biała

 

Tasma(zwijak) jest z literką 3C0959653B

 

zdjcie0069z.th.jpg

Edytowane przez romeo9999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

późna godzina więc mi się posty z mailami pomyliły ;-)

 

to że jak jest fabryczna multikiera to nie ma możliwości sterowania z manetki wycieraczek wiem - doczytałem..

chodzi mi o to czy jak mam te stare manetki (z możliwooscia sterowania mfa) to czy mogę je sobie zostawić i będzie ok czy będzie mi się to gryzło z nową kierownica/modułem.. i czy będę zmuszony do zakupu takich manetek?

 

pzdr., Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tece tasmy (zwijaka) nie musisz zmieniac bo od początku 2007 były juztylko z koncówką B manetki zostaw bedzie chodzic i kierka i manetka

Edytowane przez romeo9999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualna lista modułów

 

Midline oznacza bez multifunkcji Highline oznacza z multifunkcją

 

3C0-953-549-A ; SW 0010 / Midline

3C0-953-549-B ; SW 0010 / Highline

3C0-953-549-E ; SW 0015 / Highline

3C0-953-549-H ; SW 0015 / Midline

3C0-953-549-J ; SW 0010 / Midline

3C0-953-549-K ; SW 0015 / Highline

3C0-953-549-L ; SW 0010 / Midline

3C0-953-549-M ; SW 0015 / Highline

3C0-953-549-P ; SW 0015 / Highline

3C0-953-549-AB ; SW 0020 / ??

3C0-953-549-AC ; SW 0020 / Highline

3C0-953-549-AD ; SW 0020 / Midline

3C0-953-549-AE ; SW 0020 / Highline

3C0-953-549-AF ; SW 0020 / Highline

3C0-953-549-AH ; SW 0030 / Highline / LIN 2.0

3C0-953-549-AJ ; SW 0030 / Highline

3C0-953-549-AK ; SW 0025 / Highline

3C0-953-549-AT ; SW 0025 / Midline

3C0-953-549-BA ; SW 0025/0030 / Midline

 

 

Opis kodowania dla modułów <= SW 0020

 

Steering Wheel Electronics (J527) Coding

?xxxxxx: Voice Operation (Symbols)

0 = No Voice Operation (Standard Symbols)

1 = Voice Operation (Modified Symbols)

0?xxxxx: Country (Parking Light)

0 = Rest of World (with Parking Light)

1 = North America (without Parking Light)

0x?xxxx: Vehicle Type

0 = Normal Vehicle

1 = Special Purpose Vehicle (e.g. Taxi)

0xx?xxx: Transmission

0 = Manual Transmission

1 = Automatic Transmission (Rest of World)

2 = Automatic Transmission (North America)

0xxx?xx: Steering Wheel/Tiptronic

0 = without Multi-Function Steering Wheel

1 = with Multi-Function Steering Wheel / without Tiptronic

2 = with Multi-Function Steering Wheel / with Tiptronic

3 = with Multi-Function Steering Wheel / without Tiptronic / with Push-To-Talk (PTT)

4 = with Multi-Function Steering Wheel / with Tiptronic / with Push-To-Talk (PTT)

0xxxx?x: Cruise Control

0 = without Cruise Control System

1 = with Cruise Control System

2 = with Cruise Control System and Distance Regulation

0xxxxx?: Rear Wiper/Board Computer

1 = without Rear Wiper (Sedan) / without Board Computer

2 = with Rear Wiper (Wagon) / without Board Computer

3 = without Rear Wiper (Sedan) / with Board Computer

4 = with Rear Wiper (Wagon) / with Board Computer

 

 

 

Opis kodowania dla modułów >= SW 0025

 

Steering Wheel Electronics (J527) Coding

0?xxxxx: Drive-Assist-Systems

0 = with Drive-Assist-System-Message w/o Button

1 = w/o Drive-Assist-System-Message w/o Button

2 = with Drive-Assist-System-Message with Button

3 = w/o Drive-Assist-System-Message with Button

0x?xxxx: Multi-Function Control Module (J608)

0 = J608 not installed

1 = J608 installed (J527 as Master)

2 = J608 installed (J608 as Master)

0xx?xxx: Transmission

0 = Manual Transmission

1 = Automatic Transmission

0xxx?xx: Steering Wheel/Tiptronic/Push-To-Talk (PTT)

0 = Multi-Function Steering Wheel not installed

5 = Multi-Function Steering Wheel w/o Tiptronic and w/o Push-To-Talk (PTT) installed

6 = Multi-Function Steering Wheel with Tiptronic and w/o Push-To-Talk (PTT) installed

7 = Multi-Function Steering Wheel w/o Tiptronic and with Push-To-Talk (PTT) installed

8 = Multi-Function Steering Wheel with Tiptronic and with Push-To-Talk (PTT) installed

0xxxx?x: Cruise Control System (CCS) and Adaptive Cruise Control (ACC)

0 = Cruise Control System (CCS) not installed

1 = 6 Position Cruise Control System (CCS) installed

0xxxxx?: Rear Wiper and Wiper Stalk for Board Computer

1 = Rear Wiper not installed / Wiper Stalk for Board Computer not installed

2 = Rear Wiper installed / Wiper Stalk for Board Computer not installed

3 = Rear Wiper not installed / Wiper Stalk for Board Computer installed

4 = Rear Wiper installed / Wiper Stalk for Board Computer installed

 

 

Powinno się to przydać, bo teraz widać dokładnie jak zakodować poszczególne moduły. A wiem że w niektórych VCDS nie wyświetlają się podpowiedzi do kodowania.

 

do wymiany gateway na conajmniej E a najlepiej L
czy Gateway i moduł kiery też mnie czeka???

 

tak jak Marek napisał gateway na 3C0 907 530 L

Edytowane przez Blop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś trochę zgłębiłem temat modułów pod kierownicę. Poniżej podaję co, na co się wymienia - może się komuś przyda - oczywiście na końcu zawsze jest AH ;)

3C0 953 549 ( 3C0953549 )

A-H-P-AF-AH

B-E-P-AF-AH

J-P-AF-AH

K-P-AF-AH

L-P-AF-AH

M-P-AF-AH

N-P-AF-AH

AB-AF-AH

AC-AF-AH

AD-AF-AH

AE-AF-AH

AJ-AH

AK-AH

AT-AH

BA-AH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75
Bimbasz pisałem ze pomyliłem posty i prosze o wyrozumienie

 

oto rysunek przykładowy zaslepienia jednej z poduch jesli sie miało poduche 2 ładunkową

jest to moduł pod kierownicą symbol AK z passata cc wlutowany opór 2.7 oma po wlutowaniu wcisnieciu oporu w szczeline zamykamy moduł i montujemy i kodujemy g85 potem kodujemy moduł a wiec jaka skrzynia czy jest tempomat itp i jest oki

 

nowe2auto004.th.jpg

 

witam mam pytanko?

mam modul AK, tasme zwykla bez B, can C auto z bodajze maj 2006, wiec wystarczy ze wlutuje rezystor w to samo miejsce i bedzie hulac??

a jeszcze jedno modul dostalem gratis z manetkami od tempomatu ktory bedzie zalozony razem z plaska kiera od sirocco z przyciskami. MFA jest male narazie ale bedzie bialy licznik ktory juz mam tylko poluje jeszcze na cana L do tego i czy to nie bedzie sie gryzlo??

mialem to juz na aucie ale poducha sie swiecila na stale i nie mozna bylo skasowac, nie dzialalo przewijanie piosenek, telefon i chyba jeszcze jeden przycisk, za to dzialalo glosniej/ciszej, wyciszenie i przekladanie menu. jak wloze rezystor to oby dwa naboje wystrzela czy tylko jeden??? Z gory dzieki za pomoc Sebastian.

 

---------- Dodano o 17:08 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:06 ----------

 

a jeszcze jedno ten rezystor musi byc 2.7 ohm czy moze byc 2.2 bo mam takie od Bory jak poduche zaslepialem zmieniajac na malutka kierke??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już jest.

 

 

20120216049.jpg

 

Teraz pytanie.Jaka poduszka tu podejdzie?Kierownica jest od golfa V. Na allegro widziałem poduszki z zaczepami obok których są sprężynki jak również takie z metalowymi bolcami.Nie chciałbym kupić jakiegoś boba który nie będzie mi pasował.Z jakimi symbolami mam szukać poduchy?

 

A jeszcze jedno - moja stara poducha(kiera 4 ramienna) jest dwustrzałowa.

 

Zaczepy w kierownicy są OK.
Czyli szukać poduchy z zaczepami nie z bolcami?

 

No!Kiera założona.

 

Pytanie do "PROFESORÓW" tego tematu.

Po kolei powinienem zrobić tak:

 

1.Wymienić moduł pod kierownicą (w moim przypadku końcówkę A na końcówkę E)

 

2.Odpalam auto,jadę kilkanaście metrów prosto.

 

3.Sterownik wspomagania wie gdzie mam środek więc zatrzymuje się i ustalam zakresy skrętu.

 

4.Kręcę w jedną stronę na końcu przytrzymuje kierownice by zaakcentować koniec.

 

5.Teraz kręcę w drugą stronę podobnie na końcu akcentuje.

 

6.Prostuje kiere i gaszę silnik.

 

Koniec.

 

 

By wszystko chciało się zapisać w pamięci sterownika muszę włączyć tryb uczenia.

[select]

[03 - Brake Electronics]

[security Access - 16]

Enter 40168, to enable the basic setting.

[Do it!]

[basic Settings - 04]

Group 060

[Go!]

Activate the Basic Setting.

[ON/OFF/Next]

After a successful basic setting, field 2 should say "OK".

 

Czy to wszystkie czynności aby kierownica działała poprawnie.Czy o czymś zapomniałem?

A jeszcze to:

 

xxxxxx: Voice Operation (Symbols)

0 - No Voice Operation (Standard Symbols)

1 - Voice Operation (Modified Symbols)

x?xxxxx: Country (Parking Light)

0 - Rest of World (with Parking Light)

1 - North America (without Parking Light)

xx?xxxx: Vehicle Type

0 - Normal Vehicle

1 - Special Purpose Vehicle (e.g. Taxi)

xxx?xxx: Transmission

0 - Manual Transmission

1 - Automatic Transmission

xxxx?xx: Steering Wheel/Tiptronic

0 = without Multi-Function Steering Wheel

1 = with Multi-Function Steering Wheel / without Tiptronic

2 = with Multi-Function Steering Wheel / with Tiptronic

3 = with Multi-Function Steering Wheel / without Tiptronic / with Push-To-Talk (PTT)

4 = with Multi-Function Steering Wheel / with Tiptronic / with Push-To-Talk (PTT)

xxxxx?x: Cruise Control

0 - wiithout Cruise Control System

1 - with 6 Position Cruise Control System

2 - with 6 Position Cruise Control System and Distance Regulation

xxxxxx?: Rear Wiper/Board Computer

1 - without Rear Wiper (Sedan) / without Board Computer

2 - with Rear Wiper (Wagon) / without Board Computer

3 - without Rear Wiper (Sedan) / with Board Computer

4 - with Rear Wiper (Wagon) / with Board Computer

 

Wpisuję odpowiedni kod.

Edytowane przez Blop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli mialem 3 x farta, dziwne

 

Faktycznie dziwne. Ja 4 x zmieniałem i za każdym razem musiałem bawić się VCDS'em aby robić adaptację ESP i kąta skrętu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem że nie będzie łatwo.Wymieniłem moduł,zrobiłem to:

[select]

[03 - Brake Electronics]

[security Access - 16]

Enter 40168, to enable the basic setting.

[Do it!]

[basic Settings - 04]

Group 060

[Go!]

Activate the Basic Setting.

[ON/OFF/Next]

After a successful basic setting, field 2 should say "OK".

 

W kierownicy przyciski ładnie podświetlone,działające - ALE. No właśnie małe ale,świeci się esp i kierownica na żółto.Brak wspomagania.

 

POMOCY! :smutek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiedziałem że nie będzie łatwo.Wymieniłem moduł,zrobiłem to:

[select]

[03 - Brake Electronics]

[security Access - 16]

Enter 40168, to enable the basic setting.

[Do it!]

[basic Settings - 04]

Group 060

[Go!]

Activate the Basic Setting.

[ON/OFF/Next]

After a successful basic setting, field 2 should say "OK".

 

W kierownicy przyciski ładnie podświetlone,działające - ALE. No właśnie małe ale,świeci się esp i kierownica na żółto.Brak wspomagania.

 

POMOCY!

 

jak robisz tak jak opisałeś parę postów wyżej musi zadziałać.

 

Ustawiasz kierę na wprost, jedziesz powoli na szerokiej drodze max w prawo potem max w lewo a na końcu ustawiasz kierę na wprost, wszystko to robisz jadąc, wyciągasz kluczyk. nie na postoju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności