Skocz do zawartości
Gość fanzol

Kierownica multifunkcyjna a zwykła

Rekomendowane odpowiedzi

panowie planuje zamontowac kierownice multi do swojego passata b6 rok prod 2006. posiadam radio kenwood dnx 520vbt czy ktos potrafi odpowiedziec jaki adapter bede potrzebowal do tego radia aby multifunkcje w pelni wykorzystywac?i jeszcze inne pytanie jesli zamontowalbym pelny FIS to czy daloby sie kupic jakis adapter dzieki ktoremu na fisie wyswietlaloby informacje z radia a nie napis kenwood;)

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/110436-KENWOOD-DNX-520VBT-sterowanie-kierownica

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie to takie . Czy można zakodować moduł z końcówką AB do kierownicy multi 8 przycisków ? Czy jednak musi być np. AJ lub AK .

Edytowane przez max83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech te zestawienie rozwieje resztę pytań

 

midline oznacza brak obsługi multifunkcji

highline oznacza obsługę multifunkcji

 

3C0-953-549-A ; SW 0010 / Midline

3C0-953-549-B ; SW 0010 / Highline

3C0-953-549-E ; SW 0015 / Highline

3C0-953-549-H ; SW 0015 / Midline

3C0-953-549-J ; SW 0010 / Midline

3C0-953-549-K ; SW 0015 / Highline

3C0-953-549-L ; SW 0010 / Midline

3C0-953-549-M ; SW 0015 / Highline

3C0-953-549-N ; SW 0015 / Midline

3C0-953-549-P ; SW 0015 / Highline

3C0-953-549-AB ; SW 0020 / Lowline

3C0-953-549-AC ; SW 0020 / Highline

3C0-953-549-AD ; SW 0020 / Midline

3C0-953-549-AE ; SW 0020 / Highline

3C0-953-549-AF ; SW 0020 / Highline

3C0-953-549-AH ; SW 0030 / Highline

3C0-953-549-AJ ; SW 0030 / Highline

3C0-953-549-AK ; SW 0025 / Highline

3C0-953-549-AT ; SW 0025 / Midline

3C0-953-549-BA ; SW 0025/0030 / Midline

 

 

Moduły z końcówką AH, AJ, AK obsługują kierownicę 12 przyciskową

Edytowane przez Bimbasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli moduł 3C0953549AC zadziała z moją MF w 3C z 2008r ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak zadziała ale tylko ze starą mf i 8 przycisków i gatewayem ninimum E na c nie pujdzie na c musi byc K

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak zadziała ale tylko ze starą mf i 8 przycisków i gatewayem ninimum E na c nie pujdzie na c musi byc K

 

 

Założyłem AE wszystko działa dziękuje za podpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem po zmianie kierownicy na multi oraz sterownika kierownicy. Otóż od samego początku nie mogę wykonać kalibracji czujników m.in.G85 według zaleceń z Ross Tech. Otóż kiedy wchodzę w Basic Settings w odpowiednie grupy dla czujników G85 G200 G201, oczywiście wcześniej wpisując kod 40168 w security acces klikam przycisk ON/OF/next i po tym wyskakuje ERROR GROUP NOT AVAILABLE w blokach. chociaż przed naciśnięciem w blokach pomiary są ok. Kiedy zrobiłem taką adaptację:

 

,,Trzymaj kierownicę do jazdy na wprost (±10°)przez minimum 5 sekund.

Obracaj kierownicą w lewo aż do oporu i przytrzymaj na końcu przez sekundę.

Obracaj kierownicą w prawo aż do oporu i przytrzymaj na końcu przez sekundę.

Wyprostuj i trzymaj kierownicę do jazdy na wprost (±10°).

Wyłącz silnik i zapłon.

Włącz zapłon.

Poczekaj 5 sekund.

Kontrolka wspomagania kierownicy powinna zgasnąć. Jeśli nie, wykonaj krótką jazdę próbną."

 

to odzyskałem wspomaganie i zniknęły palące się kontrolki na desce. Brak błedów w vcdsie.Auto jednak zaczęło ściagać w prawo , w tej chwili trzeba mocno trzymać kierownicę skręcona w lewo gdzieś o 45 stopni aby nie wlecieć do rowu. Dopiero po przejechaniu 40km pojawiły się takie błedy:

 

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl

Part No SW: 03G 906 016 BQ HW: 028 101 190 6

Component: R4 2,0L EDC G000SG 6254

Revision: 12345678 Serial number: VWZ7Z0E2722989

Coding: 0000072

Shop #: WSC 01324 785 00200

VCID: 73E1DBFF6E91

 

1 Fault Found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: -98.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 13.15 V

Bin. Bits: 00000000

Torque: 0.0 Nm

Bin. Bits: 0 00 0

 

Readiness: 0 0 0 0 0

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl

Part No SW: 1K0 907 379 Q HW: 1K0 907 379 Q

Component: ESP FRONT MK60 0102

Revision: 00T12001

Coding: 0023238

Shop #: WSC 01324 785 00200

VCID: 408B44336FA7

 

2 Faults Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

003 - Mechanical Failure

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

 

 

Proszę o pomoc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kierownica z łopatkami to takie same koszta i czas pracy.

Ale do mnie nie przemawiała i wróciłem do bezłopatkowej...

 

To pomożesz kolego w tym temacie, jak już to robiłeś to pewnie wiesz co i jak.

Zdecyduję się na wymianę kierownicy na oryginalną multifunkcję od paska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75
Czy jeśli zmieniam kierownicę na nowszą w dodatku ma posiadać multifunkcję to muszę obowiązkowo wymieniać zegary na białe? ( na tą chwilę są niebieskie). Jeśli tak, to pytanie brzmi co z przebiegiem auta które jest na liczniku ? Przepisuje się jakoś na nowy wyświetlacz czy coś trzeba grzebać poprzez komputer..

 

nie ma znaczenia czy kierownica 8 przyciskowa czy 12, zegary moga zostac stare.

jezeli sie zdecydujesz na zamiane licznikow, nie ma znaczenia czy czerwone czy biale czy kolor, przebieg trzeba ustawic przez komputer, nie da sie tego ianczej zrobic. jedyne proste wyjscie jest jak kupisz nowe/dziwicze zegary z zerowym przebiegiem, to wtedy moze jedno razowo ustawic przy pomocy VCDS-a, ale jak bede uzywki to musisz miec lepszy sprzet niestety .

 

z kosztami w Polsce to nie pomoge, ale jestem pewien, ze ktos sie odezwie .

 

---------- Dodano o 11:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:21 ----------

 

mariuszflis83

Czy muszę kupować dodatkowe przewody jeśli tak to jakie i jak je odłączyć

Jeżeli zamontuję i podłączę wszystko to czy konieczne jest jakieś kodowanie czy pójdzie z kopyta?

 

musisz kupic kiere, poduche, kabel od poduchy I multifunkcji, modul kierownicy.

potem nalezey wszystko zmontowac I zakodowac VCDS-em.

raczej nie ruszy z marszu.

 

Z drugiej strony kusi mnie troszkę wymiana na kierownicę z łopatkami czy ktoś już wymieniał może dużo to roboty i czy kosztowne

 

robota ta sama jak pikopiko napisal, koszt pewnie tez .

jedyne co to inne kodowanie trzeba, aby komputer rozpoznawal lopatki I tyle ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy moduł 3c0953549ae obsłuży kierownice 12-przyciskową.

Sw jest 0030

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie. Jak pisał kolega bimbasz kiedyś - AH, AJ, AK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ac i ae obsługują kierownice 8 przyciskowe, ale gateway musi być e w górę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ac i ae obsługują kierownice 8 przyciskowe, ale gateway musi być e w górę

 

Wojtas nie wprowadzaj w błąd

Gateway nie musi być wcale od E w górę, wystarcza C do tego aby działała 8 jak i 12 przyciskowa multifunkcja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe to niby jak zakodujesz g85 ? ja miałem takie moduły i inaczej nie mozna było go zakodować ps.może miałeś c z wysokim sw i to wiele tłumaczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak będe miał moduł 3c0953549ah to czy będzie działać wszystkie 12 przycisków ?

Przerabiam z 8 na 12 bo mam moduł telefoniczny 5k0 035 730a i multifunkcja 8 p. nie jest w stanie obsłużyć menu telefonu w zegarach.

Gataway mam z literą L , zegary białe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ciekawe to niby jak zakodujesz g85 ?

normalnie Wojtuś, normalnie, zgodnie z procedurą, bez żadnego problemu robi się adaptacje

 

ja miałem takie moduły i inaczej nie mozna było go zakodować

widzisz człowiek całe życie się uczy :)

 

 

Tak czy siak, nie ma co siać strachu, że niezbędny do 12 przyciskowej kierownicy jest gateway E, bo fakty mówią, że nie.

Nie ma co od razu kupować nowego gateway jak się ma C i w planach montaż kiery 12 przyciskowej, ponieważ jest duża szansa że da się to zgrać bez żadnego błędu.

 

Pacjent który pozytywnie przeszedł konfiguracje to

Passat B6 Variant 2005 RM 2006

 

Gateway 3C0 907 530 C

Moduł kierownicy 3C0 953 549 AK

Licznik 3C0 920 870 G (czerwony licznik)

 

Na FISie jest każde menu, wraz z navi

Jedynym minusem jest to że działa tylko 9 przycisków z kiery podczas przewijania menu. Nie działa po prawej stronie przycisk wstecz oraz strzałka w lewo.

A po lewej przycisk telefonu, ale to tylko dlatego że nie ma modułu telefonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie to będą działać wszystkie 12 przycisków jeżeli moduł będzie 549ah gateway mam L ???????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam okazje kupić takie "cudo" tylko czy da się to zainstalować do B6 z 2006 (can gateway M)

New-2013-Volkswagen-Golf-Mk7-steering.jpg

 

Bardzo proszę o pomoc ... Dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marku będą działać wszystkie przyciski o ile masz moduł tel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego a skąd masz taką ładną kierownice? od jakiego to modelu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności