Skocz do zawartości

Tomisio

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tomisio

  • Urodziny 20.01.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam bardzo poważny problem z geometrią od jakiegoś pół roku. Po wymianie przednich amortyzatorów, sprężyn, tulei passat b6 nadal dziwnie się zachowuje. Przy prędkości ok 60 kmh po wyjściu z zakrętu w lewo zjeżdża na lewo pomimo kierownicy ustawionej na wprost. Geometria ustawiona na tip top. Wydaje mi się, że zciąganie w lewo zaczyna się od zjeżdżania tylnej osi lekko w prawo. Odczucie jest takie jakby auto jechało bokiem. Jak jadę prostą drogą na wprost nic się nie dzieje, tylko po wyjściu z zakrętu... szczególnie w lewo...Może ktoś pomoże?
  2. Mam bardzo poważny problem z geometrią od jakiegoś pół roku. Po wymianie przednich amortyzatorów, sprężyn, tulei passat b6 nadal dziwnie się zachowuje. Przy prędkości ok 60 kmh po wyjściu z zakrętu w lewo zjeżdża na lewo pomimo kierownicy ustawionej na wprost. Geometria ustawiona na tip top. Wydaje mi się, że zciąganie w lewo zaczyna się od zjeżdżania tylnej osi lekko w prawo. Odczucie jest takie jakby auto jechało bokiem. Jak jadę prostą drogą na wprost nic się nie dzieje, tylko po wyjściu z zakrętu... szczególnie w lewo...Może ktoś pomoże?
  3. Witam, po powrocie z serwisu zauważyłem, że jeden przewód od N75 (diesel) jest niepodłączony (trzeci dolny przewód). Gdzie on powinien być podłączony i jakie są konsekwencje jego niepodłączenia? Czy mogę to zrobić bez wizyty w serwisie? dzięki!
  4. Witam, po powrocie z serwisu zauważyłem, że jeden przewód od N75 (diesel) jest niepodłączony (trzeci dolny przewód). Gdzie on powinien być podłączony i jakie są konsekwencje jego niepodłączenia? Czy mogę to zrobić bez wizyty w serwisie? dzięki!
  5. Witam, po powrocie z serwisu zauważyłem, że jeden przewód od N75 (diesel) jest niepodłączony (trzeci dolny przewód). Gdzie on powinien być podłączony i jakie są konsekwencje jego niepodłączenia? Czy mogę to zrobić bez wizyty w serwisie? dzięki!
  6. Witam, po powrocie z serwisu zauważyłem, że jeden przewód od N75 (diesel) jest niepodłączony (trzeci dolny przewód). Gdzie on powinien być podłączony i jakie są konsekwencje jego niepodłączenia? Czy mogę to zrobić bez wizyty w serwisie? dzięki!
  7. Koledzy, po powrocie z serwisu zauważyłem, że jeden przewód prawdopodobnie od N75 jest niepodłączony (trzeci dolny przewód) - jak na zdjęciu Gdzie on powinien być podłączony i jakie są konsekwencje jego niepodłączenia? Czy mogę to zrobić bez wizyty w serwisie? dzięki!
  8. Koledzy, od dwóch tygodnii pojawia mi się kontrolka DPFa przez ok 1 sekundę po włożeniu kluczyka i zaraz gaśnie.... czy to oznaka, że DPFa mam już do wymiany? Wg. zaleceń już 2 razy przegoniłem do po autostradzie na piątce z obrotami pow. 2 tys. i nic... samochód jedzie normalnie, więcej nie pali i nie dymi z rury wydechowej...
  9. Koledzy mam taki problem: niedawno wymieniłem dwumasę i tarczę sprzęgła jednak pedał sprzęgła nadal łapie bardzo nisko, dwa razy bez dobicia pedału na maksa do podłogi nie da się wrzucić jedynki. Jednocześnie na pedale, jak się do wciśnie do połowy drgania od silnika są wyczuwalne. Proszę o opinię i pomoc. Pasek z 2008 r. 1.9 TDI.
  10. Jestem tu nowy. Mnie się pali kontrolka nr 2 ale tylko po włożeniu kluczyka do stacyjki. Po odpaleniu pasata od razu gaśnie. Czy to błąd i trzeba się udac do serwisu czy po prostu ten typ tak ma? Kontrolka nie zapala się tez podczas jazdy. Prosze o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności