-
Liczba zawartości
25 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O zweber
- Urodziny 02.03.2005
Informacje osobiste
-
Imię
Zbig
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Poznań
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
-
Rok produkcji
2005
-
VAG K+CAN-em nie moge odczytać pamięci licznika
zweber odpowiedział mielniq → na temat → Diagnostyka VAG
Proszę o pomoc w konfiguracji VAG K + CAN COMMANDER 1.4 FULL. Interfejs podłączony do Passata B6 z 2005 r 2,0 tdi 140 KM z silnikiem BKP Udało mi wykasować wszystkie błędy z silnika. Problem pojawił się po odłączeniu interfejsu. Zwariowały liczniki w aucie: zamiast przebiegu pokazuje dziwne symbole zamiast cyfr, tam gdzie kiedyś był zegar z datą, teraz pokazuję czas od odpalenia silnika, licznik kilometrów dziennych też nie działa itp. generalnie problem z licznikami. Nie potrafię tego sam naprawić. HELP -
http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/news/pechowe-20-tdi-168-tys-diesli-do-naprawy,1704704 [h=2]Volkswagen przywołuje w USA do naprawy ponad 168 tys. samochodów z silnikami typu diesel ze względu na wadę systemu wtrysku paliwa, która może powodować wycieki i pożary w pojazdach - poinformowała amerykańska administracja bezpieczeństwa ruchu drogowego NHTSA.[/h]Akcja dotyczy modeli jetta (wyprodukowanych maj 2008 - wrzesień 2011), golf (maj 2009 - wrzesień 2011), oraz audi A3 (wrzesień 2009 - wrzesień 2011). Wszystkie wyposażone są w silnik diesla 2.0 TDI. W wadliwych pojazdach drgania pochodzące z wtryskiwaczy mogą powodować napięcie prowadzące do pęknięć w przewodzie paliwowym. [TABLE=class: advertisement news] [TR] [TD=class: skip]czytaj dalej[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: ads] [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: skipDest] [/TD] [/TR] [/TABLE] Volkswagen wymieni przewody paliwowe w ok. 20 proc. odwołanych pojazdów, a we wszystkich zainstaluje tłumiki drgań. Firma przeprowadza akcję naprawczą, mimo że dokumentacja nie wykazała dotychczas żadnego przypadku, w którym wada stała się przyczyną pożarów, stłuczek czy obrażeń pasażerów. Naprawy zostaną przeprowadzone bezpłatnie, a ich rozpoczęcie planowane jest na listopad.
-
Zauważyłem że zablokowanie EGR powoduje przeciążenie turbosprężarki. Swoją drogą moja turbina z uwagi na przebieg wymaga konserwacji, tzn przy mocnym przyspieszaniu czasami blokują się kierownice turbiny i silnik przechodzi w tryb awaryjny. Po zablokowaniu EGR, dzieje się to za każdym razem gdy nawet delikatnie przyspieszam. Stąd wniosek że blokada EGR może spowodować szybszą eksploatację turbosprężarki.
-
Jak zalejesz DSG olejem przez otwór filtra, to masz prawie stu procentową szansę że zapowietrzysz układ mechatroniki. Jak chcesz poznać cenę nowej mechatroniki to spróbuj.
-
Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu
zweber odpowiedział laki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
@ Fedwo za "mniej" w Poznaniu, to tylko sam sobie możesz zrobić. Ja wymieniłem ten element samodzielnie, wystarczy zdjąć miskę olejową trochę się upaprać. 2h pracy i wtedy masz za 16 zł, bo tyle kosztuje oryginalny zabierak z salonu VW. -
Mój na rezerwie wcale nie chce jeździć. Na kompie pokazuje zasięg 80 km, a auto gaśnie jak by brakowało paliwa. Jak go zaleję za 200 zł, problem znika. Czy to oznacza je jestem kolejnym szczęściarzem który musi wymienić pompę paliwa?
-
Jaki olej do skrzyni DSG VW Passat 2006
zweber odpowiedział Sławek 6 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Ja wymieniłem sam zgodnie z tą instrukcją: http://www.mkv-gti.net/wiki/index.php?title=How_to_change_DSG_transmission_oil po wymianie skrzynia działa rewelacyjnie. kupiłem olej MAXXUS ATF-DCT 40 zł za litr -
Ja miałem podobne objawy w 2,0 tdi okazało się że spadł wąż powierza z intercoolera.
-
BILSTEIN B4 Gas NIE POLECAM. Miesiąc temu założyłem nowe Blisteiny na przód. Wg mnie amortyzatory nie działają prawidłowo, po szybkim przejechaniu np. prze spowalniacz (leżący policjant) strasznie sprężynują w dół, hałas jest przy tym taki jak by się coś miało urwać. Wygląda to tak jak by wcale nie amortyzowały gdy koła idą w dół. Generalnie auto dobrze się prowadzi, koleiny nie straszne. Ale drażniące jest to dobijanie, czasami boję się że coś się urwie.
-
ON/OFF służy do włączania i wyłączania całego układu klimatyzacji tzn. jak ustawisz na OFF to wyłączasz wszystko: grzanie, chłodzenie, nadmuch itd. ECON wyłącza sam agregat od klimatyzacji.
-
prezes100, wywal kostkę tą przy siedzisku (a nie tą przy podłodze). Zlutuj na stałe wykasuj błędy VAGiem i zapomnisz o problemie. Pamiętaj że gdy świeci się błąd od poduszek, to żadna nie zadziała gdy będzie Ci potrzebna
-
Programowo nie da się połączyć przeciwmgielnych i drogowych. A jak zaczniesz kombinować z kablami łączyć razem, to ci komputer zwariuje i pewnych warunkach całkowicie wyłączy światła, bo przeciążenie może potraktować jak zwarcie. Odp. Daj sobie z tym spokój
-
zdejmij plastikową osłonę przy mocowaniu lusterka i wypnij kostkę z trzema przewodami. Nie potrzebujesz do tego żadnych narzędzi.
-
W B6 przedni gril pięknie łączy się z dolną częścią zderzaka tworząc optycznie ładną całość. W B7 gril przypomina mi przód od fiata punto.
-
Widzę że te typy tak mają, dzisiaj na dworze -14° Pasek temperaturę 90° osiągnął dopiero po 40 min jak wyjechałem z korków. Trochę się uspokoiłem, bo już myślałem że znowu trzeba coś naprawiać.