Skocz do zawartości

zweber

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zweber

  • Urodziny 02.03.2005

Informacje osobiste

  • Imię
    Zbig
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
  • Rok produkcji
    2005
  1. Proszę o pomoc w konfiguracji VAG K + CAN COMMANDER 1.4 FULL. Interfejs podłączony do Passata B6 z 2005 r 2,0 tdi 140 KM z silnikiem BKP Udało mi wykasować wszystkie błędy z silnika. Problem pojawił się po odłączeniu interfejsu. Zwariowały liczniki w aucie: zamiast przebiegu pokazuje dziwne symbole zamiast cyfr, tam gdzie kiedyś był zegar z datą, teraz pokazuję czas od odpalenia silnika, licznik kilometrów dziennych też nie działa itp. generalnie problem z licznikami. Nie potrafię tego sam naprawić. HELP
  2. http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/news/pechowe-20-tdi-168-tys-diesli-do-naprawy,1704704 [h=2]Volkswagen przywołuje w USA do naprawy ponad 168 tys. samochodów z silnikami typu diesel ze względu na wadę systemu wtrysku paliwa, która może powodować wycieki i pożary w pojazdach - poinformowała amerykańska administracja bezpieczeństwa ruchu drogowego NHTSA.[/h]Akcja dotyczy modeli jetta (wyprodukowanych maj 2008 - wrzesień 2011), golf (maj 2009 - wrzesień 2011), oraz audi A3 (wrzesień 2009 - wrzesień 2011). Wszystkie wyposażone są w silnik diesla 2.0 TDI. W wadliwych pojazdach drgania pochodzące z wtryskiwaczy mogą powodować napięcie prowadzące do pęknięć w przewodzie paliwowym. [TABLE=class: advertisement news] [TR] [TD=class: skip]czytaj dalej[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: ads] [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: skipDest] [/TD] [/TR] [/TABLE] Volkswagen wymieni przewody paliwowe w ok. 20 proc. odwołanych pojazdów, a we wszystkich zainstaluje tłumiki drgań. Firma przeprowadza akcję naprawczą, mimo że dokumentacja nie wykazała dotychczas żadnego przypadku, w którym wada stała się przyczyną pożarów, stłuczek czy obrażeń pasażerów. Naprawy zostaną przeprowadzone bezpłatnie, a ich rozpoczęcie planowane jest na listopad.
  3. Zauważyłem że zablokowanie EGR powoduje przeciążenie turbosprężarki. Swoją drogą moja turbina z uwagi na przebieg wymaga konserwacji, tzn przy mocnym przyspieszaniu czasami blokują się kierownice turbiny i silnik przechodzi w tryb awaryjny. Po zablokowaniu EGR, dzieje się to za każdym razem gdy nawet delikatnie przyspieszam. Stąd wniosek że blokada EGR może spowodować szybszą eksploatację turbosprężarki.
  4. Jak zalejesz DSG olejem przez otwór filtra, to masz prawie stu procentową szansę że zapowietrzysz układ mechatroniki. Jak chcesz poznać cenę nowej mechatroniki to spróbuj.
  5. @ Fedwo za "mniej" w Poznaniu, to tylko sam sobie możesz zrobić. Ja wymieniłem ten element samodzielnie, wystarczy zdjąć miskę olejową trochę się upaprać. 2h pracy i wtedy masz za 16 zł, bo tyle kosztuje oryginalny zabierak z salonu VW.
  6. Mój na rezerwie wcale nie chce jeździć. Na kompie pokazuje zasięg 80 km, a auto gaśnie jak by brakowało paliwa. Jak go zaleję za 200 zł, problem znika. Czy to oznacza je jestem kolejnym szczęściarzem który musi wymienić pompę paliwa?
  7. Ja wymieniłem sam zgodnie z tą instrukcją: http://www.mkv-gti.net/wiki/index.php?title=How_to_change_DSG_transmission_oil po wymianie skrzynia działa rewelacyjnie. kupiłem olej MAXXUS ATF-DCT 40 zł za litr
  8. Ja miałem podobne objawy w 2,0 tdi okazało się że spadł wąż powierza z intercoolera.
  9. BILSTEIN B4 Gas NIE POLECAM. Miesiąc temu założyłem nowe Blisteiny na przód. Wg mnie amortyzatory nie działają prawidłowo, po szybkim przejechaniu np. prze spowalniacz (leżący policjant) strasznie sprężynują w dół, hałas jest przy tym taki jak by się coś miało urwać. Wygląda to tak jak by wcale nie amortyzowały gdy koła idą w dół. Generalnie auto dobrze się prowadzi, koleiny nie straszne. Ale drażniące jest to dobijanie, czasami boję się że coś się urwie.
  10. zweber

    uchwyt do telefonu

    ON/OFF służy do włączania i wyłączania całego układu klimatyzacji tzn. jak ustawisz na OFF to wyłączasz wszystko: grzanie, chłodzenie, nadmuch itd. ECON wyłącza sam agregat od klimatyzacji.
  11. prezes100, wywal kostkę tą przy siedzisku (a nie tą przy podłodze). Zlutuj na stałe wykasuj błędy VAGiem i zapomnisz o problemie. Pamiętaj że gdy świeci się błąd od poduszek, to żadna nie zadziała gdy będzie Ci potrzebna
  12. Programowo nie da się połączyć przeciwmgielnych i drogowych. A jak zaczniesz kombinować z kablami łączyć razem, to ci komputer zwariuje i pewnych warunkach całkowicie wyłączy światła, bo przeciążenie może potraktować jak zwarcie. Odp. Daj sobie z tym spokój
  13. zdejmij plastikową osłonę przy mocowaniu lusterka i wypnij kostkę z trzema przewodami. Nie potrzebujesz do tego żadnych narzędzi.
  14. W B6 przedni gril pięknie łączy się z dolną częścią zderzaka tworząc optycznie ładną całość. W B7 gril przypomina mi przód od fiata punto.
  15. Widzę że te typy tak mają, dzisiaj na dworze -14° Pasek temperaturę 90° osiągnął dopiero po 40 min jak wyjechałem z korków. Trochę się uspokoiłem, bo już myślałem że znowu trzeba coś naprawiać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności