Skocz do zawartości

cezarycezary

  • Liczba zawartości

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O cezarycezary

  • Urodziny 08.06.1965

Informacje osobiste

  • Imię
    cezary
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Southampton

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Witam Taki problem mialem jak wywalilo mi blad razem z ABS i EPS ,po zaprogramowaniu od nowa kodu sterownika wszystko ustapilo.Co ciekawe numer kodu od passka nie pasowal,ten co powinien byc,ale wszedl bodajze od sharana ,to chyba byl ten : 0013569. VCDSem. Zapytaj mechanika czy mam moze VASa,to powinno pokazac blad w diagnozie wlasnej i jego otoczenie,w tedy bedzie dokladnie pokazywac gdzie jest przyczyna. Pozdrawiam PS: Bledy z tymi wlasnie uzadzeniami zaczely wyskakiwac mi ppo zabawie z akumulatorem
  2. Witam No to cos juz blizej A wiec jak nie slychac przy zamykaniu z pilota czy od srodka z przycisku zamkniecia zadnego dzwieku czy ruch w dzwiach,to prawdopodobnie ,walnol kabelek,kostka zamek.To mozesz stwierdzic za pomoca testerow,najlepiej VCDSa i VASa,odrazu Ci pokaza co sie stalo,lepszy w tej sytuacji jest VAS bo przy problemie odrazu mozesz wyswietlic lokalizacje na szkicu. A jak cos tam chrobocze czy bzeczy no to niestety tak jak koledzy napisali powyzej rozbieranko. Powodzenia
  3. Witam koliber37 napisz czy to masz tak od poczadku czy stalo sie to teraz i jaki byl pierwszy objaw,moze tak juz sie dzialo raz na jakis czas,cos w tym stylu Pozdrawiam
  4. cezarycezary

    Zestaw HID

    Witam Najszysbciej wymieni,pamietaj ,ze sa to zestawy wysylane z HongKongu.Stare uklady kolonialne Cena tutaj jest dosyc wysoka,ale od nich biora za grosze.Raz na jakis czas trafia sie kupa zlomu i szybko siada.Ja wymienialem zarowke chyba trzy czy dwa razy,a bledy caly czas podawalo mi ,ze mam przebicie plusa na mase.Zarowka podnosila sie jak wylanczalem i wlanczalem swiatla. W kozylem sie i w wakacje kupilem same przetwornice bedac w polsce.I mam teraz swiety spokoj.Zadnego Ebaya. Pozdrawiam PS: to nie tylko Ty czy ja mamy takie problemy z tymi hidami z Chin ,mam paru znajomych co wrucili spowrotem na normalne ,zarowki,albo kupili w sklepie przetwornice.
  5. cezarycezary

    Zestaw HID

    Witam O widze,ze znalazles otwarty temat Jak kupowales ten zestaw u nas to na 100% jest to Hinczyk.Masz walniete przetwornice,ja juz to przerabialem,gdzies pisalem o tym w tym temacie.Mam zalozone teraz dosyc pozadne,ale wszystko sie moze zdazyc.Gdzies tu chyba powinien byc link do sklepu ,mysle,ze jak kupisz je to bedziesz mial spokoj. http://www.xenotec.pl/ tu masz linka do polskiego sklepu. http://www.hids4us.com/index.php?route=common/home usa Pozdrawiam
  6. Witam Narazie nic nie robia ,brak kasy,wymiana lozysk w skrzyni to tutaj kosztuje Ale tak sobie rozmawialem z kolego,ze moze sprubujcie jeszcze jednego ,wylaczcie EPS,bo ja mam silnik 1,9 ale konikow mam sporo wiecej niz firmowe autko,a turbo dziala u mnie inaczej,po prostu jest zmienione prawie wszystko,on ma 2 l. i ma pona 200 koni,zmiany tak jak u mnie,u nas jezdzimy po miescie troche szybciej i jak za kazdym razem daje gazu uciekajac z rada to jak delikatnie dam kierownice w lewo to mam uczucie lekkiego drgania,cos jakby kola raz jedno raz drugie chcialo byc szybsze,on ma tak samo,i kontrolka sie jeszcze nie zapala od EPS,ogolnie jest to takie wrazenie,ze przod dziwnie sie zachowoje,po zatym jest dziwny dzwiek z okolic skrzni biegow,ale co dziwne dzieje sie to tak w tedy jak juz sie toczysz na drugim czy trzecim biegu i nagle dajesz gazu,a silnik doslownie az sie chce wyrwac z wielkiej ciezkiej trumny.Po wylaczeniu EPS nie da sie bo mieli kolami Sprawdzcie moze to jest to. Pozdrawiam
  7. Witam Znalazlem u siebie na kompie shemacik tego ustrojstwa.Ja wymienilem ten wahacz,czyli tak po numerkach : 2,3,7,17,16 i cos jeszcze,akurat stwierdzilem,ze powymieniam wszystko przy okazji ,z tylu tez powymienialem w tedy wszstko bo juz po woli siadalo [ATTACH=CONFIG]69008[/ATTACH] Pozdrawiam PS: Kurczak,za maly wyszedl ten obraze ,piszcie na PMa to podesle
  8. Witam Na tym wachaczu masz trzy tuleje,nie pamietam ktora jest odpowiedzialna za te stare lozko Musisz sprawdzic na kanale ,nie na podnosniku,lepiej widac jak podlozysz cos pod kola i ktos miarowo bedzie popychal Ci auto w pzud i tyl Pozdrawiam
  9. Witam Kontrolka niskiej temp.moze sie pojawiac w tedy jak macie to ustawione (dopasowane) Przewaznie jest tylko sam dzwiek,bez zadnej widocznej zmiany na desce.U mnie ustawilem tak,ze jest dzwiek i miganie wskaznika temp.chyba dwa,albo trzy razy.Ostrzezenie o niskiej temp.w passkach jest pokazywane od 5 st.C w dol,a oszronienie jest pokazywane kontrolka w ksztalcie sniezynki obok temp. Pozdrawiam. PS: jak pada akumulator to glupieje przewaznie wszystko,a dzwiek programowany dla akumulatora to jest chyba tylko jego bezprawne odlaczenie,ja tak mam
  10. Witam Musicie po pierwsze dac sie zeskanowac i najlepiej caly plik skanu przeslac do makeć on napewno cos poradzi.Wycieraczki,spryskiwacze,podgrzewane siedzenia ,przeciwmgielne to jest w elektryce,nie jestem pewien co do nadmuchu i ogrzewania. Sam sie z tym meczylem,ale tylko,ze sam namieszalem i w moim VCDSie nie mam pewnych opcji,ale i na to zawsze znajdzie sie rada. A co Waszych tutaj klutni na temat oznaczen silnika ,to moze byscie tak spowaznieli i zajeli sie pomoca,a nie udowadnianiem jacy jestescie madzy Pozdrawiam
  11. Witam Odpowiedz.Przednie zawieszenie ,tuleje od wachaczy. Powod.Pomiedzy metalowa tuleje a juz zuzyta gome dostaje sie woda i zaczyna lekko korodowac,efect skrzypiace sprezynowe lozko na nie rownej nawiezchni.Najlepiej i szybcie wymienic cale wachacze razem z koncowkami. Ja tak zrobilem od razu. Pozdrawiam
  12. Witam Juz to przegladalem,mam sciagniete przyklady,tez od kilku tygodni latam po sieci i z innych stron przegladam podobne w pisy i przyklady.Przez to,ze mam kod dlugi 22 bit i nie wyswietlaja mi sie na dole w pkt.4 okienka nie wiem co tam jest,zaczerpujac troche przykladow od innych pozmienialem niektore wartosci w kodzie,ale bledem i glupota bylo to,ze nie zapisalem nigdzie orginalu.Gdyby ktos mial taki kod nie ruszany,albo znal wartosc jaka i w ktorym bicie powinienem w pisac by zaczely spowrotem dzialac przednie spryskiwacze bylo by super.Ja dzis postaram sie zrobic filmik i go tu wzzuce. Pozdrawiam i wielkie dzieki makec narescie cos sie ruszylo ,,,,Problem rozwiazany,,,,
  13. Witam Edytowanie nic nie da,okey wizualnie uporalem sie z tylnym przeciwmgielnym,juz nie swieci po wlaczeniu swiatel.Nawet mozna wykasowac zaroweczke na na wyswietlaczu,ale po kilku razach spowrotem wraca i tylko pokazuje blad na tablicy rozdzielczej swiatla z tylu chodza juz prawidlowo.Natomiast dalej jest problem ze spryskiwaczami. Zapisalem plik: Thursday,27,October,2011,20:10:57:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-M.lbl Control Module Part Number: 3C0 937 049 AD HW: 3C0 937 049 AD Component and/or Version: Bordnetz-SG H52 2002 Software Coding: 00898F2110041000001200000000000000097B075C0000 Work Shop Code: WSC 09604 111 63210 Additional Info: 3C2955119B Wischer 160207 022 0601 VCID: 6BDEC5F275DFE644 4 Faults Found 01502 - Bulb for Rear Fog; Left (L46) 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame Fault Status: 01101100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 86 Mileage: 175580 km Time Indication: 0 Date: 2005.09.13 Time: 31:63:63 Freeze Frame ON Voltage: 12.10 V ON ON OFF OFF OFF 01519 - Bulb for Back-Up Lights; Right (M17) 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame Fault Status: 01101100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 86 Mileage: 175580 km Time Indication: 0 Date: 2005.09.13 Time: 31:63:63 Freeze Frame ON Voltage: 12.10 V ON ON OFF OFF OFF 02398 - Control Circuit for Rear Windshield Washer Pump 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame Fault Status: 01101001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 86 Mileage: 175580 km Time Indication: 0 Date: 2005.09.13 Time: 31:63:63 Freeze Frame ON Voltage: 12.15 V ON ON OFF OFF OFF 00317 - Rear Lid Control Module (J605) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 86 Mileage: 175580 km Time Indication: 0 Date: 2005.09.13 Time: 31:63:63 Freeze Frame ON Voltage: 12.15 V ON ON OFF OFF Niestety w dlugim kodzie moge tylko operowac zmianami w kratkach,dalej nie wyswietlaja mi sie bit. od 0 do 7 wiec nie mam bladego pojecia co mam tam zaznaczone,jak bedzie trzeba to zrobie zdjecia.Jest jesien i naprawde jest mi potrzebna Wasza pomoc przy tych spryskiwaczach. Pozdrawiam PS:Gdzie w VASie czy VCDSie koduje,albo adaptuje sie spryskiwacze szyb
  14. Witam Czy kolo z takim lub podobnym uszkodzeniem ma w plyw na zachowanie sie samochodu podczas jazdy? Tak ma i to spore.Czy ma wplyw na objawy bujania podczas przyspieszania ,nie wiem,to trzeba by bylo w realu zobaczyc.Z opisow ciezko jest cos wywnioskowac,sami wiecie,ze Wasze odczucia podczas jazdy sa inne.Na swoim przykladzie moge podac jak zachowoje sie samochod ze zle wywazonymi tylnymi kolami.Przed wakacjami czterokrotnie wywazano mi tylne kola.Przebilem opone i pojechalem by ja naprawic ,albo wymienic opony.Goscie ja jednak zrobili.Pierwsze wywazenie-telepalo kierownica i pod siedzeniem po przekroczeniu 70 mil/h .Drugie-zaczego w prowadzac samochod w wibracje po przekroczeniu 60 mil/h i ciezko bylo go utrzymac na drodze ,ciagle musialem korygowac kierunek,sciagalo go na obydwie strony,na prostej drodze.Trzecie-podczas jazdy od zera (czyli caly czas) samochod sam sobie wybieral tor jazdy stal sie podsterowny i to tak mocno ze zaczolem sie bac ostrzej ruszac ,zaczol jezdzic jakby wezykiem.Czwarte wywazenie-wszystko w pozadku.Jak widzicie mieszkam na wyspach i tu za dobra usluge placi sie sporo.Pierwsze trzy razy bylo tanie,ale tragiczne w skutkach.Czwarte bylo drogie ,ale rezultat byl taki jaki powinien. W pierwszej firmie robiono to na wmiare dobrym i nowym sprzecie,ale na odpirdol,bez doswiadczenia.W drugie na najnowszym sprzecie i ,bardzo dokladnie z pelnym doswiadczeniem. Balans kol i zbieznosc to tez podstawa do dobrej jazdy,tym bardziej,ze passki sa twarde. Czekajcie panowie ,jeszcze chlopaki nie skonczyli sprawdzac tego samego problemu,teraz jak pisalem wyzej dobrali sie do skrzyni biegow,jak skoncza dam wam znac. Pozdrawiam
  15. Witam Mam troche smutna dla Ciebie wiadomosc.Chlopaki wymienili poloske i problem pozostal.Na dniach beda wyjmowali skrzynie biegow i sprawdzali jeszcze lozyska.Jak nic nie robiles to sie wstrzymaj,bede mial jakiekolwiek informacje odrazu napisze. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności