Skocz do zawartości

pph

  • Liczba zawartości

    87
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pph

  • Urodziny 18.04.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zielonka

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Miałem podobnie jak miałem brudny egr. Wyczyść i zobacz czy pomogło...
  2. pph

    Żarówki LED

    Mam tak samo w mercedesie ale w oświetleniu wnętrza. Z tymi żarówkami CANBUS ogólnie rzecz ujmując to ściema. Niczego więcej się nie dodaje. Kupiłem też z opcją CAN... i nic dodatkowego w sobie nie mają. Nowe samochody kontrolują całość instalacji puszczając co chwilkę impuls elektryczny i badając obciążenie. Jeśli jest zbyt duże lub zbyt małe wyłączają dany obwód i sygnalizują uszkodzenie. Z migotaniem można sobie poradzić wlutowując równolegle z oprawką opornik ok 1k i kondensator ok 1-2,2uF/35V. U mnie zadziałało.
  3. Ta miniaturowa "dziurka" służy do otwierania samochodu jak zabraknie prądu do otwarcia przy pomocy pilota. Wkładając plastikowy kluczyk z pilota w ten otwór podważamy plastikową osłonę do góry i otrzymujemy dostęp do normalnego zamka. Wkładając kluczyk do zamka otwieramy drzwi w klasyczny sposób...
  4. Wyjmij baterię i włóż jeszcze raz. Jeśli nie da rady czeka Cię adaptacja
  5. Źle mnie zrozumiałeś. Bardziej mi chodzi o to czy można by bardziej zoptymalizować oprogramowanie i redukować spalanie np. przy wolnej jeździe w korach (bo po cholere mi 140 czy 170 koni jak jadę 20 km ze średnią prędkością 15km/h) lub przy eliminacji wydalania paliwa przy dopalaniu DPF. Wiem, że są ekipy wyłączające działanie DPF i zadałem pytanie czy to może być wpływ innego ustawiania silnika przez soft sterownika a nie czy mnie stać na paliwo czy nie :debil
  6. Nie chodziło mi o to żeby jeździć tak cały czas bo jasne, że pompa musi być smarowana i chłodzona. Chodzi mi tylko o to, że zaobserwowałem takie zjawisko i jestem ciekawy czy komuś się to także przytrafiło.
  7. Witam wszystkich formumowiczów. Przez wzrost cen paliwa zacząłem używać samochodu na rezerwie. Zwykle jak poziom paliwa zbliżał się do rezerwy tankowałem i z głowy. Teraz, ponieważ robię dość krótkie trasy do pracy mogę sobie pozwolić na jazdę na rezerwie. Zauważyłem przez to, że od chwili zgłoszenia przez samochód, że kończy się paliwo zmniejsza się spalanie. Średnie spalanie przy dojazdach do pracy waha się w granicach 5,8-6,2, a przy jeździe na rezerwie spada nawet do 5,1. Żeby nie zrzucać na chwilówkę spuściłem paliwo do kanistra 20 l i wyjeździłem je dolewając po 2-3 litry tylko po to, żeby cały czas samochód jeździł na rezerwie. Oczywiście nie zmieniłem stylu jazdy. Ciekawe, czy oprogramowanie silnika zmienia jakieś parametry spalania czy może nie włącza dopalania DPF? Nie zauważyłem spadku mocy ani żadnych innych zmian w dynamice. Robił ktoś z Was podobne testy?
  8. Możesz, ja używam już w drugim VW i jakoś nie miałem problemów. Teraz też mam filtr i od pierwszego zalania STP zrobiłem już ponad 40 tys. bez problemów.
  9. Sorka, pisałem, że niebardzo pamiętam
  10. Pamiętaj tylko, że zawsze lepsze jest wrogiem dobrego. Pomaga jeśli są brudne wtryski i paliwo jest z wodą. Jeśli już wyczyściłeś to po co wlewać jeszcze raz. Z tego co sobie przypominam to producent rekomenduje co 15000 km.
  11. Też stawiam na poduchę, silnika albo skrzyni.
  12. Ja w tym miejscu miałem tylko zaślepkę. Nie było tacki na napoje. Była prosta zaślepka, którą wyłamały zbyt ciekawskie dzieci.
  13. Robert.gda "zawsze otworzysz maskę wystarczy drugi akumulator i przewody odpalasz i jedziesz i w żadnym wypadku nie ciągniesz auta na lince nawet jak by ci sie udało rozrząd masz na pasku nie na łańcuchu i takich aut nie powinno sie ciągać. " Niby dlaczego nie można takich aut ciągać? Przecież nie za ten pasek się ciągnie???
  14. Preparaty te nie tylko czyszczą wtryski ale i usuwają "śmieci" z przewodów paliwowych i filtrów. A tam to woda, steryna, rozpuszczone smary ze stacyjnych pomp paliwa i "dodatki" nieuczciwych sprzedawców. Z preparatami trzeba uważać bo te dodatki to przede wszystkim kwaśne preparaty i dlatego jest na nich napisane żeby używać co jakiś czas.
  15. Po prostu przepalał Ci to "wszystko" co miałeś w zbiorniku. Jak nie był nigdy czyszczony to cały rozpuszczony syf ze zbiornika, przewodów i filtra został spalony razem z normalnym paliwem. I chyba nie dziwne, że miał chwilowo niższą moc. Lej dobre paliwo to nie będzie takich niespodzianek. ---------- Post added at 19:41 ---------- Previous post was at 19:27 ---------- DeviC3 Wyczyść dolot to przestaną latać. Miałem to samo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności