Skocz do zawartości

mielniq

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mielniq

  • Urodziny 24.11.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomq
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    P-ŚL

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. ze sterownikiem silnika nie ma problem, bardziej zalezy mi na liczniku... i w tym właśnie problem... podoła, lub nie podoła... nie pozostało mi chyba nic więcej jak kupic i spróbowac.
  2. W końcu otrzymałem odpowiedz od sprzedacy, u którego zakupiłem interfejs :"VAG K+CAN COMMANDER niestety nie obsluguje licznikow BOO. Do tego potrzebny bedzie VAG TACHO 2.5, ale on z kolei nie koryguje przebiegu w silniku. Ze wzgledu na duza roznorodnosc sterownikow stosowanych w licznikach nie zawsze da sie zastosowac jeden uniwersalny interfejs do wszystkiego". Czy zgodźićie się z tym, i czy napewno Vag Tacho pomoże?
  3. mam 1,4 czajna, sterowniki są ok, auto jak z opisu... program łączy sie z licznikiem i trwa transfer danych, ale czekam 10 min i nic, czy to możliwe aby mogło to trwać tak długo, albo nawet dłużej? Co powinienem wybrać z commandera do mojego licznika z BOO?
  4. odłączenie akumulatora nie pomaga, resetu nie mogę zrobic - wyskakuje mi komunikat że to tylko dla VDO, a ja mam BOO... tak mi przynajmiej pokazuje program. Antywira też wyłączam, stop bits mam na 1. A jeśli jest BOO to co wybrać z commandera, i czy wogóle da sie to zrobić tym programem, a jeśli nie to jakiego programu/interfejsu do tego użyć??
  5. tego to jeszcze nie wiem, ale cos sie wymysli, może jakims innym programem sprubuję... widze że do VDO jest sporo róznych wsadów, ale do BOO to nic nie ma jak próbowałem zrobić reset ECU to mi wyskoczyło że licznik nie jest VDO, ale myślałem że to coś nie tak z commanderem, widze jednak że mam jakiś bardzo oryginalny wsad w liczniku....może sie orientujecie jakim programem można to zrobić w moim BOO..?
  6. problem w tym że nie moge sie w żaden sposób połączyć z licznikiem commanderem... tzn. wyskakuje mi komunikat ż epołączono i że trwa transfer danych, i nic poza tym sie nie dzieje. a co do tego że plski wag mi głupote wyświetlił to miałeś racje, w commanderze jest taki co mi podesłałes, ale...też widnieje jako BOO a nie VDO, być może dlatego mam problem z komunikacją??a czy nie będzie problemu jak zastapie BOO na VDO??
  7. oki. dzięki, ja to dopiero raczkuje w tych sprawach, więc chciałem sie upewnieć. A chce zmienić wsad bo mam kłopot z połączeniem sie z licznikiem. Zakupiłem interfejs VAG K+CAN COMMANDER FULL 1.4 (china), skorygowałem tym kabelkiem przebiek w sterowniku silnika bezproblemowo, natomiast nie moge tego zrobić w liczniku, tzn. jest połączenie i transfer danych(przynajmniej taki mam komunikat) więc czekam 5, 10, 15 min i nic...!! gdy wybiore np Audi trwa to kilka sekund i jest ok. tzn pokazuje jakis obłednie odbiegający od rzeczywistości stan licznika(nie próbowałem korygować, bo ponoć można coś uszkodzić-ale może poprzedni właściciel coś zmajstrował? ). Zmniejszyłem transfer na 524, opóźnienie na 1 itd... ciągle to samo, Próbowałem na vista i xp. Gdzięś się doczytałem że może coś jest nie tak z eeprom-em... a czy można jakoś sprawdzić czy z pamiecia eeprom jest ok??
  8. dzięki wielkie kolego "sipowitz", ale chciałbym sie upewnić czy to właściwy wsad bo u ciebie jest ''3'' z przodu, a u mnie "ł"... z Polskiego Vag-a zczytałem coś takiego takiego z mojego licznika: nr. identyf. łB0920822A KOMBI+WEGFAHRS. BOO V20 kodowanie programowe 5145 WSC warsztatu 0 to czym i jak wrzucić wsad pewnie znajde gdzieś na forum, nie chciałbym sobie unieruchomić auta...dzięki raz jeszcze.
  9. Panowie może ma ktos taki wsad do licznika łB0920822A, byłbym bardzo wdzięczny...
  10. ..bo u mnie wysokość ubezpieczenia jest uzależniona od stanu licznika... a czy można jakoś sprawdzić czy pamięc jest uszkodzona, a jeśli tak to czy i ew.jak można to naprawić?? co do licznika to z Polskiego Vag-a zczytałem coś takiego: nr. identyf. łB0920822A KOMBI+WEGFAHRS. BOO V20 kodowanie programowe 5145 WSC warsztatu 0 a ze sterownika magistrali Can: 1314 sterownik silnika magistrala Can brak sygnału- błąd sporadyczny 1044 moduł sterujący błednie zaprogramowany brak osprzętu/nie związany ze sprzętem sterownik magistrali Can nr. identyf.6N0909901 Gateway K<->Can 0001 kodowanie programowe 4 wsc wrsztatu 5314
  11. Witam, mam kłopot z połączeniem sie z licznikiem. Zakupiłem interfejs VAG K+CAN COMMANDER FULL 1.4 (china), skorygowałem tym kabelkiem przebiek w sterowniku silnika bezproblemowo, natomiast nie moge tego zrobić w liczniku, tzn. jest połączenie i transfer danych(przynajmniej taki mam komunikat) więc czekam 5, 10, 15 min i nic...!! gdy wybiore np Audi trwa to kilka sekund i jest ok. tzn pokazuje jakis obłednie odbiegający od rzeczywistości stan licznika(nie próbowałem korygować, bo ponoć można coś uszkodzić ). Zmniejszyłem transfer na 524, opóźnienie na 1 itd... ciągle to samo, Próbowałem na vista i xp. może ktoś mi poradzi co mam zrobić...auto to passat 2000r 1,9tdi.... dzięki.pozdr. sipowitz: ORTOGRAFIA!!!
  12. Witam, może ktoś pomoże w znalezieniu sterowników do K-LINE INTERFACE, dostałem w "spadku" kabel i taki właśnie opis mi sie pojawia w "menadżer urządzeń", próbowałem różnych sterowników, ale niestety bez powodzenia...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności