Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Hi, what solution for this? VW RNS510 ERROR SWL - EcuOrder.txt - No Proj Mapping file RNS510 NA unit updated by wrong (EU) software, now its not let me install native (NA) software version 5382... 3C0 035 684 Q HW: H27 SW: 5378. How to force update (reflash) it? I have Martech RCD & MRM718Profi tools.
  3. Witam. A jak z 6.5 jest spalanie ba ponad 13? Po przejechaniu 4km spadło na 10. I też po wymianie filtrów paliwa oleju i powietrza.
  4. Tutaj zrzut z Car Scanner 09583 [0x00256F] P220000: NOx Sensor Bank 1 Sensor 1, Circuit Bity stanu: 1 Priorytet: 2 Częstotliwość: 22 Indeks: 255 Drogomierz: 172450 km Data, godzina: 2024.04.14 10:10:27 Obroty silnika: 1619 rpm Obliczona wartość obciążenia silnika: 22,35 % Prędkość samochodu: 94 km/h Temperatura płynu chłodniczego: 89 ℃ Temperatura oleju w silniku: 84 ℃ Ciśnienie barometryczne: 99 kPa Klemme 30 voltage: 13 Paramteric values: 20 96 28 10 6C 03 11 A6 00 00 11 39 02 21 10 FB 0F F3 16 25 0B 69 12 FB 0C 46 Status: Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy, Wskaźnik ostrzegawczy (wymagany) ---------------------------- 09580 [0x00256C] P220100: NOx Sensor Circuit Range/Performance Bank 1 Sensor 1 Bity stanu: 1 Priorytet: 2 Częstotliwość: 1 Indeks: 255 Drogomierz: 172649 km Data, godzina: 2024.04.14 13:04:31 Obroty silnika: 2494 rpm Obliczona wartość obciążenia silnika: 0,00 % Prędkość samochodu: 146 km/h Temperatura płynu chłodniczego: 91 ℃ Temperatura oleju w silniku: 113 ℃ Ciśnienie barometryczne: 99 kPa Klemme 30 voltage: 15 Paramteric values: 20 96 28 10 26 17 C4 11 39 00 00 10 C2 00 00 15 29 0C 3F 14 E2 03 CD Status: Test się nie powiódł, Oczekująca, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
  5. Witam forumowicze. W swoim aucie napotkałem taki o to Błąd który notorycznie wywala checka w czym jest problem według was ?dzięki za pomoc.
  6. Wczoraj
  7. No to powiem Ci,że ten mechanior jest nie zły fachman jak mierzył noxa multimetrem :),no chyba ,że mowa o instalacji elektrycznej między nox a ecu... Przyczyną może być usterka samego czujnika nox. Podaj dokładny opis tego błędu.
  8. Do sprawdzenia kompresja.Wygląda na koniec żywota pierścieni.
  9. No to jak gaśnie to nie ma emulatora immo.
  10. Pierwsze co to bym sprzwdził gniazdo przyczepy.
  11. Cześć, Od kiedy mam Paska B7 2012r 2.0 TDi, nie podpinalem przyczepy. Dzisiaj wywaliło mi komunikat: przyczepka sprawdź prawy/lewy kierunkowskaz. Auto nie było myte, deszczu brak. Hak Westfalia, doczepiany. Wszystkie kierunki w aucie działają. Po wrzuceniu kierunku, zaczynaja szybciej chodzić i wyrzuca komunikat. miał może ktoś podobny problem ?
  12. Niestety moje auto też cierpi na problemy z ciężkim rozruchem. W przyszłym tygodniu będę powalili chciał eliminować potencjalne problemy z odpalaniem. Czy w waszych przypadkach przy uszkodzonym nastawniku zmiennych faz rozrządu auto długo kręciło po czym załapało i momentalnie gasło ?
  13. Imo raczej jest bo jak odpalę z kluczyka bez transpondera to zaraz gaśnie co do emulatora to nie mam pojęcia czy jest jak to sprawdzić?
  14. Witam. Pacjent to Passat CC 3.6 z 2011 roku. Zmagam się od dłuższego czasu z cyklicznym wypadaniem zapłonu na 1-3-5 cylindrze( z reguły jest to 1y, zazwyczaj kończy się zalaną świecą i jej wymiana), do tego wyskakuje check i kontrolka EPC. Samochód dostaje drgań. Druga sprawa jest dość wysoki/bardzo wysoki jak na mój gust pobór oleju. W zależności czy deptam mocno ( na 1000km potrafi wciągnąć i litr) 😏 w załączniku wrzucam screen z błędami jakie wyskakują. Może szanowne grono ma jakiś pomysł gdzie zaglądnąć, bądź na co zwrócić uwagę, gdyż auto jeździ od mechanika do mechanika, a moja cierpliwość dobiega kresu. Za wszystkie rady serdeczne dzięki 🙏 PS. Auto na blacie 340 tyś, nie mam wiadomości czy wcześniej był wymieniany rozrząd, bądź robione wtryski. Przebieg raczej ori. Ściągana z DE.
  15. Hej, 2.0 TDI DFGA 150KM. Od jakiegoś czasu pojawia błąd czujnika NOx 1 P2200 przerwa w obwodzie. Przelogowalem Car Scannerem prace obu sond i pierwsza dziwnie sie zachowuje mianowicie gdy auto jest pod obciążeniem to widać, że sondy pracują natomiast w monecie hamowania silnikiem i zdjęciem nogi z gazu sonda pokazuje maksymalna wartość. Sonda była zmierzona multimetrem przez mechanika i stwierdził, że jest ok. Gdzie ewentualnie jeszcze szukać przyczyny? Poniżej screeny z działania czujników.
  16. Witam. Ktoś się uporał z tym problemem? Też go mam w Beetle z USA
  17. Witam. Rozwiązał ktoś tą usterkę z nieszczelnością? Mam to samo w Beetle z USA
  18. Ostatni tydzień
  19. Do Twojego auta to raczej stary fajs na K-Line.Te nowsze będą miały problem z połączeniem się z tymi sterami. Transmisja w tego typu sterach(rocznikach) jest bardzo wolna.
  20. Może masz wyłączone immo albo emulator immo założony
  21. Cześć Mam kabel hex v2 i mam problem z polaczrniem się vcds z ecu i immo z abs i airbag nie ma problemu a z ecu i immo wyskakuje błąd brak odpowiedzi stetownika. Przy pomocy delphi też nie mogę się połączyć. Gdzie szukać przyczyny?
  22. Witam. Mam taki sam problem. Posiadam Passata Variant 1.6 TDI (120km) z roku 2019 z DSG. Chciałbym tylko dodać że mój to anglik czyli kierownica po prawej stronie. Chętnie się dowiem jeśli ktoś już pozbył się problemu. Pozdrawiam wszystkich.
  23. Witam Dostałem dzisiaj info: Dla Pana pojazdu jest przewidziana akcja fabryczna zlecona przez producenta - OUJ5 - Oprogramowanie sterownika elektroniki układów informacyjnych. Jest to akcja do samodzielnego wykonania w samochodzie. Czyli robi się to samemu , jezeli tak, to jak ? Żaden komunikat do zainstalowania oprogramowania nie wyświetla mi się.
  24. Witam mam problem z passatem mianowicie mam wrazenie ze autko nie zbiera sie na 130km a jak by mialo 100km.Błędów brak.Prosze o analize logow moze to coś nakieruje mnie w tym temacie.Pozdrawiam. LOGI DYNAMICZNE: https://vaglogs.com/log/001-Zatrzymany-Zatrzymany-6fb66196-1976-4e9f-a848-1c6ea7c1fb85 https://vaglogs.com/log/003-Zatrzymany-Zatrzymany-8e8e6230-8199-47e2-9fff-61d3f9fddadc https://vaglogs.com/log/004-Zatrzymany-Zatrzymany-271ff707-80a7-4294-af49-99835c8e4409 https://vaglogs.com/log/008-Zatrzymany-Zatrzymany-d6242ace-fbaf-49f5-b31c-c8a6d9111770 https://vaglogs.com/log/010-Zatrzymany-Zatrzymany-672dbe5f-9385-4d28-b467-0d525f9a1cfe https://vaglogs.com/log/011-Zatrzymany-Zatrzymany-8e656138-c5e0-4672-ac3f-6a0774c92e76 LOG STATYCZNY https://vaglogs.com/log/000-Zatrzymany-Zatrzymany-0f059278-c8cb-427b-a542-cc1257988730
  25. Witam Wszystkich! Posiadam Volkswagena Atlas 3.6 VR6 i mam problem z Line Assist. Obstawiam uszkodzoną kamerę. W obdeleven status kamery jest jako "usterka" + błąd C110400 w module A5. Obecnie zamontowana jest kamera 3Q0980654A H08. - Czy kupując nową lepiej szukać wersji np H14 czy nie ma to żadnego znaczenia? - Czy do kodowania muszę zaopatrzyć się w ODISa czy wystarczy OBD Eleven? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie oraz pomoc! Pozdrawiam!
  26. Witam. Wymieniłem wyświetlacz z Discovery media 6,5 na Pro 8 cali. Co zrobić żeby mieć funkcję CD/DVD? Czy można oglądać filmy z pen driva?
  27. Witam, Mam zapytanie ad. Kolorów kabli tylnej lewej lampy mianowice który kolor za jakie światło jest odpowiedzialny jaki kolor za wsteczny jaki za kierunek jaki za masę. https://zapodaj.net/plik-oWDBJkk9aN autko to Passat b7 2011 (sedan)
  1. Pokaż więcej elementów aktywności


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności