Rotor Zgłoś #1 Napisano 11 Sierpnia 2010 (edytowane) Mogę prosić o podpowiedź co to za chłodniczka widoczna na zdjęciu? Po obejrzeniu zdjęć na Allegro wychodzi że od płynu wspomagania ale prawdę mówiąc nie mam pojęcia. Na szczęście to nie mój samochód na tej fotce. Edytowane 15 Sierpnia 2010 przez Rotor dodatkowe pytanie w dalszym poście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #2 Napisano 11 Sierpnia 2010 to jest kolego najprawdopodobniej chłodniczka paliwa. Była montowana min. w 1.9 TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cichybob Zgłoś #3 Napisano 11 Sierpnia 2010 albo chlodnica oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregg Zgłoś #4 Napisano 11 Sierpnia 2010 (edytowane) wg. Etki dodatkowa chłodnica wody dla pojazdów z chłodzeniem paliwa http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=13798&highlight=ch%B3odzenie+paliwa http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=73441&highlight=ch%B3odnica+dodatkowa Edytowane 11 Sierpnia 2010 przez gregg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #5 Napisano 11 Sierpnia 2010 niezła "mielonka"...i pewnie TO COŚ będzie jeździć...wkrótce. ...było już na ten temat na forum. Kurcze musiałbym poklikać...coś takiego widziałem kilka dni temu w którymś z topików. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meriam3 Zgłoś #6 Napisano 11 Sierpnia 2010 To ja będę może strzelał . Może to jest chłodniczka wszystkich chłodniczek tego passka . ( zonk czy trafiłem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #7 Napisano 11 Sierpnia 2010 Wg mnie jest to chlodnica od IC!! Nie wiem czemu jest po lewej a nie po prawej stronie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbyszko8406 Zgłoś #8 Napisano 11 Sierpnia 2010 Wczoraj, 14:43 to jest kolego najprawdopodobniej chłodniczka paliwa. Była montowana min. w 1.9 TDI Według mnie też to jest chłodnica ON .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #9 Napisano 12 Sierpnia 2010 A wystarczyłoby sprawdzić gdzie "idą przewody" od niej...Chłodnica paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #10 Napisano 12 Sierpnia 2010 Paliwa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MZiobro Zgłoś #11 Napisano 12 Sierpnia 2010 na 100% chłodnica paliwa - sprawdzałem u siebie - montowana w 1.9TDI PD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #12 Napisano 12 Sierpnia 2010 (edytowane) na 100% chłodnica paliwa - sprawdzałem u siebie - montowana w 1.9TDI PD nie do końca , jest to dodatkowa chłodniczka płynu, ale z układu chłodzenia paliwa(ten sam płyn co do chłodzenia silnika tylko na osobnym obiegu). Chłodniczka paliwa jest nad filtrem paliwa, ta natomiast służy do schładzania płynu który przepływa przez chłodniczkę paliwa, troche to przekombinowane ale tak jest. Edytowane 12 Sierpnia 2010 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #13 Napisano 12 Sierpnia 2010 (edytowane) To jest chłodnica paliwa ( ale jest w niej płyn chłodzący) , obok niej jest pompa płynu chłodzącego która załącza się przy wzroście temp. paliwa. W nowszych rocznikach jej ni było. Tu jest ta chłodnica http://a.imageshack.us/img713/7245/przechwytywaniej.jpg A tu opis wymiany płynu chłodzącego z ELSY Wlewanie – Poluzować wąż płynu chłodzącego przy wymienniku ciepła i wyciągnąć go tak daleko, aż otwór odpowietrzający w wężu płynu chłodzącego -patrz strzałka- nie będzie przykryty przez króciec połączeniowy. – Wlać tyle płynu chłodzącego, aż wypłynie on otworem odpowietrzającym w wężu płynu chłodzącego. – Nasunąć wąż płynu chłodzącego na króciec połączeniowy i dokręcić go. – Zamknąć zbiornik wyrównawczy. Tylko samochody do 01.02: – Podłączyć tester -VAS 5051- do → Rozdział. Wybór trybu pracy: – Nacisnąć na wyświetlaczu przycisk „Diagnoza własna“. Wybór systemu samochodu: – Nacisnąć na wyświetlaczu przycisk „01 - Elektronika silnika“. Na wyświetlaczu zostanie wskazana identyfikacja i kodowanie sterownika silnika. Wybór funkcji diagnostycznej: – Nacisnąć na wyświetlaczu przycisk „03 - Sprawdzanie działania elementów wykonawczych“. – Naciskać przycisk →, aż na wyświetlaczu pojawi się „przekaźnik chłodzenia paliwa“. Przekaźnik musi kliknąć, a wtedy pompa chłodzenia paliwa -V166- zaczyna pracować. – Zaczekać, aż następny element wykonawczy zostanie wysterowany. – Kontynuować sprawdzanie działania elementów wykonawczych do końca. – Nacisnąć przycisk ←. – Nacisnąć funkcję „06 - Zakończenie wydawania polecenia“. – Podłączyć wąż podciśnieniowy do siłownika podciśnieniowego zaworu zamykającego. Ciąg dalszy dla wszystkich samochodów – Wyłączyć mechanizm uruchamiania ogrzewania. Żeby jeszcze trochę zakręcić to chłodnica paliwa wygląda tak: http://a.imageshack.us/img441/3361/chodnicaz.jpg Edytowane 12 Sierpnia 2010 przez mebelman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dariusz72 Zgłoś #14 Napisano 12 Sierpnia 2010 Chłodnica Paliwa, ale... daj sobie siana i już jej nie prostuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #15 Napisano 12 Sierpnia 2010 Chłodnica Paliwa, ale... daj sobie siana i już jej nie prostuj Nie paliwa, tylko jak koledzy wyżej wspomnieli, dodatkowa chłodnica płynu dla pojazdów z chłodzeniem/ogrzewaniem paliwa. A po drugie kolega wspomniał ze to nie jego auto, tylko fotka poglądowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rotor Zgłoś #16 Napisano 15 Sierpnia 2010 (edytowane) U mnie jak się okazało ta chłodniczka ma tylko powyginane uchwyty i wymieniać jej nie trzeba. Miałem małą kolizję i niestety hak holowniczy zrobił spore spustoszenie w gratach. Koledzy którzy mają Etkę -czy ktoś mógłby mi podać numery części: 1. Wzmocnienie czołowe (ta plastikowa rama na której trzymają się chłodnice i reflektory) 2. chłodnica wody 3. chłodnica klimatyzacji wentylator klimy (to ten mniejszy, nie wiskoza) bez tego mój spec nie może ruszyć z miejsca z naprawą a na Allegro trudno się dogadać bo handlarze czasem sami nie wiedzą z czego te części są wyciągnięte. Chyba, że ktoś zna dojście do tanich i przyzwoitych zamienników np chłodnice. Przede wszystkim ważne jest dla mnie wiedzieć czy np wzmocnienie w AVF różni się od innych modeli czy wystarczy że jest od 1,9TDI i już będzie pasowało. PS. Żeby nie dublować to poproszę o odpowiedź w wątku o numerach ETKI http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1005066#post1005066, właśnie go znalazłem Edytowane 16 Sierpnia 2010 przez Rotor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gaszka Zgłoś #17 Napisano 10 Lutego 2013 Witam, z gory przepraszam ze odkopuje stary temat. Wie ktos moze czy mozna ta chlodniczke wywalic jak i/lub to cale podgrzewanie i zalozyc normalny filtr bez tego? Jesli w nowszych modelach tego nie bylo to moze fabryka uznala, ze jest to zbedne lub znalezli inny sposob chlodzenia paliwa na powrocie do baku? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek1987 Zgłoś #18 Napisano 2 Czerwca 2015 Kotlet ale może ktoś odpowie. Tak z ciekawości pytam czy można wydalić ta chlodniczke i dac prosty filtr ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Draganta Zgłoś #19 Napisano 8 Czerwca 2015 No ok a jeżeli taka mała ładna chłodniczka jest po stronie kierowcy tuż przed kołem pod światłami i połączona jest grubymi wężami do jakiegoś rodzaju stalowej rynny pod chłodnicą jakby belka dolna? To może to być chłodnica oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #20 Napisano 8 Czerwca 2015 mała ładna chłodniczka jest po stronie kierowcy tuż przed kołem pod światłami i połączona jest grubymi wężami do jakiegoś rodzaju stalowej rynny pod chłodnicą jakby belka dolna? To może to być chłodnica oleju?Nie. To jest chłodnica powietrza doładowanego, zwana intercoolerem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach