Skocz do zawartości

MZiobro

  • Liczba zawartości

    85
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O MZiobro

  • Urodziny 08.12.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dolnyśląsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ja wymieniłem dwumasę na jednomas Valeo kit 4p - efekt - 58tys i zaczęło ślizgać - AJM po chipie w ECU Project, auto użytkowane głównie w mieście , nie butowane od niskich i nikt z nogą na sprzęgle nie jeżdzi...teraz zastanawiam się co zakładać....wrócić do dwumasy czy...właśnie czy co ??
  2. a mi właśnie zaczęło się ślizgać sprzęgło - 58tys wytrzymało Valeo KIT 4p - AJM po chipie w ECU Project, jazda 90% miasto, nie butowane od 2000 i ogólnie noga z daleka od sprzęgła...Teraz chyba wrócę do dwumasy bo od początku to Valeo mi nie pasowało - czuć było lekkie wibracje ale najgorszy był hałas od 2500 do 3000 przy mocnym przyspieszaniu....
  3. fajnie miał wkomponowane te soczewki i mam parę pytań w zw. z nimi
  4. witam, wczoraj jadąc hallera zaciekawił mnie srebrny B5 - miał przeciwmgielne soczewkowe w kratkach w zderzaku - wie ktoś kto to mógł być > na bank z forum bo wlepa była....
  5. mi od momentu zakupu też bulgocze/przelewa się, wkurzający odgłos....zrobiłem już 48tys km , płynu nie ubywa , trzyma idealnie temperaturę...więc podejrzewam że ten typ tak ma...
  6. również proszę o fotę jak to wygląda w B5.....zuczek727
  7. mam ruvile - 39tkm i zero oznak zużycia, osłona również jak nowa, ojciec klientom również zakłada często ruvilla i reklamacji jeszcze żadnej nie było....Tak czytam ile kto przejechał na przegubach, przecież to nie jest element który ma starczyć na 10-20-40tkm tylko min powinien te 150tkm wytrzymać...w moim byłym Mk2 którego mieliśmy od przebiegu 60tkm pierwszy przegub padł przy 242tkm ( oczywiście wcześniej osłona się rozleciała ale szybka wymiana osłony + mycie i nowy smar i dalej długo jeździł) fakt że to było tylko 1.3 a przeguby seryjnie większe pasujące również do 1.6 i 1.8, ale mimo to w większości aut które serwisujemy raczej nie zdarza się aby padł przegub przy przebiegu mniejszym jak 150tkm...
  8. ja u siebie też mam kit Valeo i po zmianie odrazu zauważyłem że pedał sprzęgła fajniej chodzi jednak zaczęło mi szarpać - okazało się że poduszki pod silnikiem do wymiany, po zmianie jest ok ale mimo wszystko na dwumasie lepiej się ruszało , podczas jazdy nie czuję różnicy między dwumasem a jednomasem jednak jest ciut głośniej tak więc mimo że to zamiennik dwumasy muszę przyznać że mimo wszystko dwumasa jest bardziej komfortowa i teraz nie zdecydowałbym się na jednomas...
  9. dolne MS - póki co 30tkm i jeden przedni padł ( kiepsko była zawulkanizowana tulejka od mocowania amora - myślę że ją wymienię i będzie wahacz jak nowy bo sworzeń nie wykazuje żadnego zużycia) natomiast górne GPD ( zaryzykowałem bo musiałem na szybko wymienić aszkoda mi było kasy na lepsze chiny 30tkm i zero luzu więc jak za taką kasę to chyba nie jest źle.....Tak sobie sprawdzam czy warto więcej płacić czy nie bo akurat za robociznę nie muszę płacić....
  10. no nie wiem jak z tymi kropkami ale na 100% nikt sprężyn nie zmieniał wcześniej...a może dlatego że jest hak fabryczny i są założone jakieś twardsze???
  11. witam z wlepy mam 1LB OJG OYE 1BA kolor na sprezynach - przod: brązowy - zółty ; tył: niebieski - zielony Chcąc obniżyć - 20 rozumiem że mam szukać przod: niebieski -szary(biały) ; tył: 2xniebieski - pomarańcz ??? Czy są jeszcze inne opcje oznaczeń aby obniżyć o -20??? W tej chwili mam Apexy -35 i jeśli ktoś ma chęć z chęcią wymienię się na ori obniżające...
  12. odkop ale - do B5 AJM będzie pasować jednomas z audi 80 1Z , tarcza w AJM 228mm i 23 zęby
  13. w mieście mi pali identycznie , natomiast na trasie do 100km/h do 6l... jadąc do 160-180 z przewagą utrzymywania 150-160 nigdy więcej jak 7 nie było...
  14. a ma może ktoś rozpiskę kabli lub schemat które kable idą z modułu komfortu do zamka/zamków ? można sprawdzić miernikiem ich przepływ niż orać całą izolację być może na marne....
  15. sprawdziłem i wygląda że jest ok , sprawdziłbym instalkę tylko nie wiem które piny są odpowiedzialne za otwieranie i zamykanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności