Mlody_tm Zgłoś #61 Napisano 26 Listopada 2015 Poczytalem... I sie zniechecilem. Powiem Wam ze 6800 chcą. Za model ze sterowaniem telefonem z aplikacją. Ale nawet zbiornik paliwa musza wywalic.... Odpuscilem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazen Zgłoś #62 Napisano 26 Listopada 2015 z innej beczki . jak u was jest z obrotami jak silnik jest zimny, teraz kiedy temperatura oscyluje miedzy 0 a +4 strasznie długo trzyma mi wysokie obroty tak koło 1000 obr/min nawet jak silnik już złapie temperaturę nawet koło 70 stopni potem spada i jest normalnie zużycie paliwa też jakoś znacząco nie wzrosło ale to długie "trzymanie" na obrotach jest dość wkurzające jak to jest u was ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #63 Napisano 26 Listopada 2015 Mi leci proporcjonalnie to wzrostu temperatury. 1000 obrotów na zimnym do niespełna 800 na 90'C. Obroty idą w dół konsekwentnie czym bardziej w górę idzie wskazówka temperatury. Nie skokowo tylko płynnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazen Zgłoś #64 Napisano 26 Listopada 2015 mi właśnie odbywa się to odrazu z 1000 na 800 ciach i już dziwnie jakoś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #65 Napisano 26 Listopada 2015 Mi dopiero jak 90 wskoczy to spada do 800. To samo w alltracku bo na testy mialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #66 Napisano 26 Listopada 2015 mi właśnie odbywa się to odrazu z 1000 na 800 ciach i już dziwnie jakoś ja mam wprawdzie benzyne nie D. i się dużo szybciej silnik nagrzewa ale jest podobnie, tak jakby po przekroczeniu pewnej granicy obroty z ok.1100 nagle przeskoczyły na poziom ok. 850....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #67 Napisano 26 Listopada 2015 Jak wnerwiają was te obroty,to nie włączajcie ogrzewania. To będzie tak jak latem. Cały czas 800 trzymał. Dzięki tym obrotom szybciej się nagrzewa i nie ma problemów z aku przy częstym gaszeniu i odpalaniu ,w jeżdzie miejskiej. Albo ciepło ,albo oszczędność. Nie ma nic za darmo. Ja wybieram ciepełko kosztem kilku setek paliwa. Ale obroty mnie też wnerwiają i przypominają mi że auto jest mniej ekonomiczne w tym momencie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #68 Napisano 26 Listopada 2015 u mnie tak samo jak jest 90 to spada do 800 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #69 Napisano 27 Listopada 2015 Ja testowalem na 22 stopniach, ale teraz mogles tak miec bo cieplej cos dzis..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazen Zgłoś #70 Napisano 27 Listopada 2015 fakt jak jest na dworze powyżej +5 to relatywnie szybko te obroty spadają ale jak jest zimniej to trzyma i trzyma 1000 obr. ciekawe bo poprzednio miałem superba II z podobnym silnikiem i nic takiego nie miało miejsca nawet w najwyższe mrozy miał zawsze nie więcej niż 850 obrotów i wszystko było ok i ciepło w środku i silnik się równie szybko nagrzewał nie wiem o co chodzi bo jeśli passaty tak mają to moim zdaniem jest to kompletna lipa , może jest jakiś sposób przekodowania żeby krócej trzymał te obroty bo to strasznie irytujące jest a jazda z zimnym środkiem to trochę nie teges Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #71 Napisano 28 Listopada 2015 Dla mnie tez jest ok. Ale fakt... Mamy we firmie goscia z superbem 2..... I tez mu nie kreci tak wysoko. Alternatory te same, wiec softowo to jest rozwiazane tak dziwnie. I na pewno cos jest na rzeczy ze start stop. W superbie nie ma tej funkcji u tego goscia. A jak wiadomo, na tych wysokich obrotach system jest dezaktywowany, u mnie nie wylaczy silnika na swiatlach jak stoje rano. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek76 Zgłoś #72 Napisano 30 Grudnia 2015 Witam.U mnie dzieje się tak samo z tymi obrotami. Nagrzewa się do 90 stopni w miarę szybko,w mieście temperatura spada o dwie kreski (nie zawsze) no i te podnoszące się obroty do około 1000. Czy ktoś już to rozwiązał,czy tak ma po prostu być? Dodam że wymieniłem termostat na orginał i dalej to samo czyli termostat był dobry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #73 Napisano 30 Grudnia 2015 Wszystko jest ok u Ciebie kolego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek76 Zgłoś #74 Napisano 30 Grudnia 2015 Tylko dlaczego spada ta temperatura czyżby nie dogrzewał przy włączonym ogrzewaniu.Po wyłączeniu całkowicie ogrzewania temperatura i obroty ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #75 Napisano 30 Grudnia 2015 czyżby nie dogrzewał przy włączonym ogrzewaniu No i odpowiedziałeś sobie sam na swoje pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #76 Napisano 31 Grudnia 2015 Nie ma prawa spasc temp. Chyba ze rano. Np dojedziesz do swiatel gdy juz 90 to ma prawo zejsc nizej na luzie i tylko na luzie. Ale to tylko przez pierwsze 30 min od odpalenia. Potem musi trzymac 90 chocby niewiadomo jak zimno czy jak mocno grzejesz w aucie. Po prostu musi byc 90. Przetestuj. Ja mialem takie jaja kilka miesiecy walczylem. Ale okazal sie termostat dsg uszkodzony. Nie mylic z glownym. Jesli nie masz dsg to testuj tak jak pisalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #77 Napisano 31 Grudnia 2015 Nie ma prawa spasc temp. Chyba ze rano. Np dojedziesz do swiatel gdy juz 90 to ma prawo zejsc nizej na luzie i tylko na luzie. Ale to tylko przez pierwsze 30 min od odpalenia. Potem musi trzymac 90 chocby niewiadomo jak zimno czy jak mocno grzejesz w aucie. Po prostu musi byc 90.. Oj zapewniam Cię, że nie musi... Miałem tak w każdym dieslu. Jeżeli na zewnątrz jest np. temp -10 lub więcej, a ja mam mocno włączone ogrzewanie, to stojąc w korku kilka minut, temp. płynu spada nawet do 70 stopni. Gdy ruszę, to szybko podnosi się do poziomu 90. Fakt dzieje się tak, gdy będę stał przynajmniej kilka minut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gawron Zgłoś #78 Napisano 1 Stycznia 2016 Czołem Strasznie sie cieszę że wątek przeczytałem , bo martwiłem sie tymi wysokimi obrotami jak teraz jest zimno i okazuje sie ze tak ma być , gucio . Co do ogrzewania to jak juz złapie 90 i wnętrze jest nagrzane to nie ma wahań temperatury na zegarach , światła nie światła a 90 jest . Dsg nie mam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #79 Napisano 2 Stycznia 2016 Ja sie nie chce klocic ale jezdze tdikami od 2003, nieraz przy -20 piwo pilismy w aucie na odpalonym silniku potrafil godzine stac w mrozie - ogrzewanie i wszystko chodzilo. Nigdy wskazowka nie drgnela. Temp spadnie na vcdsie ale zegar nie drgnal nigdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #80 Napisano 2 Stycznia 2016 Zacznijmy od tego, że jak wskazówka temperatury dojdzie do 90 stopni to nie znaczy jeszcze, że silnik osiągnął taką temperaturę. Zwykle ma gdzieś koło 78-80 stopni, co można łatwo sprawdzić vcds-em. Jak chodzi natomiast od ruchy wskazówki to jedyne jakie zauważyłem miały miejsce podczas długiej jazdy w dół. I to takiej trwającej dobrych kilka minut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach