Gość armario Zgłoś #41 Napisano 18 Lipca 2007 Rozumiem iż ustarka raczj będzie "prozaiczna" nie wiążąca sie z wymianą samochodu Mam nadzieje ze to raczej jakis wężyk gdyz jak by sie lało z chłodnicy to wyciek był by z przodu a wylewa sie płyn na koncu osłony silnika. Myślę ze bez zdjęcia osłony sie nie obejdzie bo plastik wszystko zasłania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #42 Napisano 18 Lipca 2007 Skoro na końcu, to sprawdź ten wężyk z tyłu silnika. Wchodzi pod kątem około 40 st. (tak na oko szacując). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #43 Napisano 18 Lipca 2007 U mnie jakies 2 m-ce temu tez sie lalo dopiero jak sie samochod nagrzal. Okazalo sie ze pek mi wezyk odpowietrzajacy blok silnika (laczy blok silnika ze zbiorniczkiem wyrownawczym). Rozwarstwil sie na zgieciu. Wezyk znajduje sie z tylu bloku tuz pod 2pompa, biegnie pomiedzy glowica a swiecami zarowymi i wchodzi do metalowej rurki kolo alternatora. Wezyk kosztuje 47 zl, nie da sie go dorobic bo jest fabrycznie powyginany pod kontami 90 stopni. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #44 Napisano 18 Lipca 2007 U mnie cieklo po lewej stronie , myslalem ze to jakis waz , ale okazalo sie ze z tej strony nie ma wezy. Chlodnica sie rozszczelnila i lalo sie strasznie , skonczylo sie na wymianie , rozbierania tyle co przy rozrzadzie koszt nowej chlodnicy w Inter Carsie 740 zl. - ciekawostka w ASO 640 + robocizna i caly dzien w plecy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Carrey Zgłoś #45 Napisano 19 Lipca 2007 "armario".. u mnie było to samo tylko płynu ubawało mało... zdianozowano przy okazji wymiany rozrzadu - przegnita chłodnica w dolnym rogu ... sprawdź to .. mechanik który to zdiagnozował stwierdził że w paskach to norma .. i zazwyczaj leci w tym samym miejscu ... koszt nowej (zamiennik) 350-400zł Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość armario Zgłoś #46 Napisano 19 Lipca 2007 Kurcze zdjołem dzisiaj pokrywe silnika ale ścisk tam panuje okropny nie zlokalizowałem wycieku. Zakladam że musi sie znajdować gdzieś za silnikiem. Pozostawię sprawe serwisowi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #47 Napisano 19 Lipca 2007 Kurcze zdjołem dzisiaj pokrywe silnika ale ścisk tam panuje okropny nie zlokalizowałem wycieku. Zakladam że musi sie znajdować gdzieś za silnikiem. Pozostawię sprawe serwisowi. Wiesz co Nawet już mi się komentować tego nie chce. Preczytaj uważnie - gdzie masz zajrzeć. Jeśli to nie jest ten przewód o którym pisałem, to wtedy się dopiero udaj do serwisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość armario Zgłoś #48 Napisano 20 Lipca 2007 Witam Byłem dzisiaj w serwisie i potwierdził się wężyk za 47 zł nieststy brak na stanie bedzie na jutro. Dzieki wszystkim za pomoc i sugestie. Cieszę sie iż to nic groźnego i sprawa kończy sie "groszowo" Jeszcze raz dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #49 Napisano 20 Lipca 2007 U mnie wypadł wąż łaczący się z blokiem silnika i musiałem być cholowany 100km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #50 Napisano 21 Lipca 2007 dlugiiii - mówisz o tym weżu z tyłu silnika Mi jak wypadł, to wlałem wodę z rowu, założyłem węża, dogiąłem zawleczkę i pojechałem dalej. (kolejność operacji była ciut inna, ale wiadomo o co chodzi ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #51 Napisano 21 Lipca 2007 U mnie taki wąż znaduje się koło turbiny z lewej strony.Ja mam inny silnik i tego na drodze nie byłem wstanie zrobić,ponieważ na kanale ani z góry nie widać było skąd sie leje nie mowiac,ze na trasie nie miałem narzędzi .Żeby zlokalizować musiałem rozebrać cały dolot powietrza w garażu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldie Zgłoś #52 Napisano 2 Września 2007 Niedawno mialem nie wielki wyciek plynu z chlodnicy. Spytalem mechanika o rade.Doradzono mi ze jesli nie chce wymieniac chlodnicy to jest taki sposob, mianowicie mozna lac zwykla wode,z czasem powstanie osad i jest szansa ze sie zatka dziura ktora ucieka woda.Jest jeszcze lepszy sposob, w sklepie mozna kupic plyn do uszczelniania chlodnic, jedyna wada jest to ze nie mozna potem stosowac antyfreezerow. Dla ludzi w UK polecam sklep Halfords. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo88 Zgłoś #53 Napisano 2 Września 2007 w TVN turbo kiedys zrobili taki manewr ze jajko wrzucili i jakas mala dziurke w chlodnicy zatkalo (czemu sie dziwie ale widac bylo na ekranie) a poza tym jest jeszcze opcja lutowania - sprzedaja na allegro zestawy do tego typu napraw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janusz-god Zgłoś #54 Napisano 3 Września 2007 Skoro na końcu, to sprawdź ten wężyk z tyłu silnika. Wchodzi pod kątem około 40 st. (tak na oko szacując). Okazuje się, że to chyba czuły punkt Passatów, bo nie dalej jak m-ąc temu miałem ubytki płynu też z palącą się kontrolką STOP. Pół dnia mechanik szukał ...i straszył mnie głowicą itp. bo nie mógł zlokalizować wycieku, aż na koniec przyszedł FACHOWIEC zajrzał za blok silnika ...cos podwdził...i znalazł wyciek na tym właśnie wężu... uffff (dobrze że nie głowica ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #55 Napisano 3 Września 2007 Niedawno mialem nie wielki wyciek plynu z chlodnicy. Spytalem mechanika o rade.Doradzono mi ze jesli nie chce wymieniac chlodnicy to jest taki sposob, mianowicie mozna lac zwykla wode,z czasem powstanie osad i jest szansa ze sie zatka dziura ktora ucieka woda.Jest jeszcze lepszy sposob, w sklepie mozna kupic plyn do uszczelniania chlodnic, jedyna wada jest to ze nie mozna potem stosowac antyfreezerow. Dla ludzi w UK polecam sklep Halfords. super sposob zeby zaoszczedzic a potem masz zawalony i skorodowany caly uklad chlodzenia , z nagrzewnica na czele Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość martin76 Zgłoś #56 Napisano 11 Września 2007 Mam pytanie, bo u mnie tez ubywa płynu,ale ubywa przez zbiorniczek wyrownawczy.Jak odkrece korek w zbiorniczku to woda buzuje tzn wybija powietrze gdzies z wewnatrz.Plynu ubywa i zaswieca sie kontrolka, w dodatku plyn nie jest czysty,a po wypluciu jego ze zbiorniczka pozostaje jakis ciemny osad. Pierwsza diagnoza mechanika wnioskuje na przedmuch na uszczelce pod glowica, prawdopodobnie niewielki, ale mowi tez o mozliwosci pekniecia glowicy czym sie ogromnie martwie.Podpowiem ze wody w oleju silnika nie ma czyli sie jeszcze nie dostala. prosze o podpowiedz i czy potrzebne jest plnowanie glowicy przy wymianie uszczelki bo wiadomo ze to dodatkowe koszty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo88 Zgłoś #57 Napisano 11 Września 2007 ja jeszcze osobiscie nie slyszalem aby ktos wymienial uszczelke bez splanowania glowicy ale moze po prostu malo slyszalem, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość martin76 Zgłoś #58 Napisano 12 Września 2007 Dziekuje za podpowiedz.Pytanie moje moze wyglada dziwnie ale dla mechanikow ,a ja nim nie jestem.Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #59 Napisano 15 Października 2007 odsiwezam troszke bo mi tez gdzies znika plyn.po ok 500km w trasie zniknelo okolo tak cm patrzac na zbiornik.nie sprawdzalem od 2 miesiecy takze weze mam miekkie,masla nie ma od zakretki od oleju.(niewiem czy gorny zbiorniczek nie jest pekniety bo z tylu jego sa takie trzy naciecia .niemam chwilowo aparatu takze fotki niemam napiszczie mi prosze od czego jest najgrubszy waz idzie z tylu silnika wzdluz do przodu i wdol (kolo zbiorniczka od wpomagania<pod nim)tu jest zacisk i idzie w cos co przypomina malo chlodnice.miesci ona sie z lewej strony na dole.i na tym zacisku jest spocony,mokry,brudny.jak ktos wie o co chodzi to dzieki.czy moze to byc przyczynu ubytku plynu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #60 Napisano 15 Października 2007 chlodnice.miesci ona sie z lewej strony na dole.i na tym zacisku jestIC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach