Skocz do zawartości

janusz-god

  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O janusz-god

  • Urodziny 21.11.1966

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM DSG
  • Rok produkcji
    2007
  1. Właśnie dzwoniłem do ASO. Jest adnotacja o wymianie oleju. Parę groszy mi zaoszczędzili. Dziękuję.
  2. ...ale to już ustaliliśmy, bo i ja miałem fabrycznie 97W, tylko dlaczego w homologacji jest 91H?
  3. Ale to także kombi. Może wląśnie dla kombi były te zalecane 97W. Czemu zatem w mojej homologacji jest 91H?
  4. Mam pytanie moze troszkę z innej "beczki", ale w temacie. Kilka m-cy temu w serwisie w Niemczech miałem wymieniany moduł sterujacy w DSG w ramach gwarancji. Nie mam zadnej informacji, czy olej był wymieniany przy tej czynności, a sam oczywiście nie zapytałem. Wiecie może, czy wymieniając ten moduł musieli wymienic tez olej, czy niekoniecznie? To dla mnie ważne bo aktualnie przeskoczyłem 50 tys km i nie wiem, czy szykować wymianę, czy nie. Dziękuje z góry za odpowiedź.
  5. Czytam te posty, patrząc w kartę homologacyjna mojego Passata i zastanawiam się skąd ten "misz-masz" informacyjny. Mój Passat z 2007, 2.0TDI (BMP), DSG (jak u pikopiko) z tym że sedan (może tu jest różnica) i w homologacji ma: 205/55/16 91H dla felg 7J, alternatzwnie 215/55/16 93H dla felg 6,5J albo 215/55/16 93H dla 7J. Skąd więc biorą się teorie jak u kolegi "pikopiko"? Faktem jest, że fabrycznie miał założone letnie 215/55/16 na alufelgach z nośnością 97W
  6. no tak... a to zawsze angielskie cztery litery nie polskie... Ale może to jaki Sir był i nie pierdział w nie za bardzo??
  7. Powiedzcie koledzy, bo ja tez zainteresowany w temacie... jak maja się fotele od wersji sedan.... do zastosowania w kombi i... np od wersji anglielskiej do .... naszej z kierownic ą po "normalnej" stronie? aha...jeszcze jedna różnica.... fotele od 3B ...do 3BG?
  8. Bardzo dziękuję !!! Zawsze można na Was liczyć
  9. Dzięki serdeczne.... właśnie tam jestem i próbuję...coś wykombinować. Powiedz mi tylko... tam jest do ściągnięcia ta aplikacja Tom Tom za free? Bo nie mogę się doczytać
  10. No tak... fajnie powiedzieć. Nie dla każdego to takie oczywiste ... skąd tą aplikację można wziąć... dlatego zadałem poprzednie pytanie... bo ktoś tam koledze, który o to pytał wysłał ją i ja też nieśmiało zapytam ... Ma ktoś coś takiego???
  11. No właśnie...czytam ten post, mam Nokię E50 i jestem bardzo zainteresowany... może bylibyście koledzy tak uprzejmi i podesłali "to coś" i do mnie... Serio jestem zainteresowany.
  12. Chol...ra! Skoda że nie napisałeś tego wczoraj ... to bym poprosił Pana Darka, żeby to zastosował. Teraz to jak pomyślę ile zachodu było, żeby wyjąć akumulator i dostać się do tej paskudnej śruby,, to mi się odechciewa tego przyklejać , ale dzięki za radę, napewno z niej kiedyś skorzystam.
  13. Witam!! Obecny, to mój drugi Passat (obecny to 3BG 1.9 TDI, 130 KM - AVF). Tym jeżdżę od lipca i narazie wszystko OK. Co prawda teraz jeszcze go dopieszczam, wymieniam, usprawniam. Poprzedni natomiast był też 3BG, ale benzyna 2.0 (AZM) 115 KM i nie był to dobry początek gdy go kupiłem. Może zabrzmi to jak Science Fiction ...ale po zakupie w czwartek, pojechałem w piątek do rodzinki.... wieczorem zrobiłem opijanie z ojcem i szwagrem ... i kiedy mieliśmy już odjeżdżać po imprezie...(żona miała prowadzić :-) ) już nie odpalił PADŁ STEROWNIK SILNIKA!!! Do Warszawy wrócił na lawecie :-). Straciłem wtedy do niego zaufanie... i zamieniłem na TDI.
  14. ...i teraz nie wiem, czy serio mówisz??? .... czy żartujesz?? . Jest taki klej??
  15. No i już po robocie !!! Faktycznie po wyjęciu akumulatora okazało się, że śruba jest luźno. Po dokręceniu wróciłem do warszawy i póki co jest SUPER!!! Nic nie puka...nie stuka. Ciekawe jak długo?? :-) Mam nadzieję, że to koniec problemu. Pozdawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności