adamo88 Zgłoś #21 Napisano 5 Stycznia 2010 bmw712 - brak prądu (nie dochodzi do silniczka), bezpiecznik (przekaźnik), może silniczek już odmówił posłuszeństwa, a może tulejka pękła i silniczek działa a wycieraczka nie? frost12q - mi to wygląda na tą tulejkę która wyraźnie blokuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyb Zgłoś #22 Napisano 13 Stycznia 2010 frost12q sprawdź, czy przypadkiem nie spadł ci z tego dużego koła (z trzpienia) ten element, który odpowiada za poruszanie się wycieraczki (ja tak miałem). poza tym miałem problem ze zbyt głośno pracującym silnikiem, ale jak się okazał po prostu dostał wody. po rozebraniu silniczka zmienione zostało łożysko i problemu ni ma pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszek Zgłoś #23 Napisano 13 Stycznia 2010 http://www.allegro.pl/item871291800_...passat_b4.html tylko szukaj bez otworu Heh kurcze alez mi pomogles.... wiem jak wyglada ta zaslepka bo jezdzi u mnie w samochodzie i takze wiem ze potrzebuje takiej bez otworu i wlasnie w tym sek tkwi czy mozna gdzies taka dostac bez otworu czy szpachla zostaje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #24 Napisano 21 Maja 2010 Panowie, mam pytanko: czy ten plastikowy dinks w którym jest dysza (od zewnętrznej strony) można wyjąc bez wyjmowania całości z auta?? Ułamałem ta dysze i sprysk wali mi dwa metry do tyłu ale nic na szybę a niestety mechanizm już przegniły i jak go wyjmę to muszę założyć nowy bo gwint schodzi z nakrętką. Jeżeli da się wyciągnąć bez to bym tam gwintownik wsadził i wyszarpnął a potem wbił nowy, tylko podpowiedzcie czy się da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #25 Napisano 21 Maja 2010 Sam kiedyś próbowałem i ni w ząb nie wytargałem, dziargałem od środka... Ze zdjęcia wychodzi że się da, nówka 8 zł kosztuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #26 Napisano 21 Maja 2010 no właśnie ze zdjęcia tak, a ja mam taki zestaw już od roku i go wożę bo jak chciałem rozebrać to mi gwint z nakrętką odchodzi więc zostawiłem aby nie wypadł. Ja ułamałem ta główkę na tym czarnym trzpieniu i mam tylko rurkę bez tej "kulki-dyszy". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AdamX Zgłoś #27 Napisano 25 Maja 2010 Witam, Właśnie jestem po reanimacji mojego silniczka wycieraczek. koło nie wytrzymało z jakiegoś powodu i straciło część zębów. Nie udało mi się wydobyć ani dyszy zewnętrznej ani tez rurki doprowadzającej wodę. Kupiłem nowy komplet w sklepie VW i zastanawia mnie jedna rzecz, po zamontowaniu i włączeniu spryskiwacza leje mi się z pod silniczka. Część płynu wylatuje poprzez dysze a reszta ścieka po rurce doprowadzającej. Zastanawiam się czy może sprzedano mi nie ten komplet tzn. z przykrótką rurką? Pytam bo zauważyłem że dysze można włożyć w rurkę i pasuje idealnie ale wtedy tak złożony zestaw jest za mały o prawie 2 cm. Tylko nie wiem czy to tak ma być bo nigdy wcześniej się nie przyglądałem pracy wycieraczki tylnej czy rurka podczas pracy wycieraczki pozostaje nieruchoma czy też się porusza. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Szufla2010 Zgłoś #28 Napisano 28 Czerwca 2010 Witam mam takie pytanie związane z silnikiem tylnej wycieraczki.Mam Passata B3 kombi 92 r. czy silniki wycieraczek są takie same jak w modelach B4 czy są inne mocowania a może silnik tylnej wycieraczki B4 będzie pasował do B3 z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #29 Napisano 28 Czerwca 2010 Według ETKA te silniki są takie same. Maja ten sam numer części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chris Zgłoś #30 Napisano 2 Lipca 2010 Witam mam takie pytanie związane z silnikiem tylnej wycieraczki.Mam Passata B3 kombi 92 r. czy silniki wycieraczek są takie same jak w modelach B4 czy są inne mocowania a może silnik tylnej wycieraczki B4 będzie pasował do B3 z góry dziękuję za pomoc. Witam. Silniczki wycieraczek są takie same - sam mam obecnie zamontowany właśnie z B4 (a mój model -jak zresztą widać- to B3) i nie ma żadnego problemu, więc będzie pasował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mouzi Zgłoś #31 Napisano 10 Października 2010 witam poszukuję szczotek do silniczka z wycieraczek. Wszystko poza tym jest okej tylko szczotek brak.Czy miał może ktoś podobny problem i czy te szczotki można gdzie kolwiek kupić oddzielnie. Z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszek Zgłoś #32 Napisano 10 Października 2010 a nie mozna innych podobnych szczotek kupic i papierem sciernym dotrzec na odpowiedni wymiar i wlozyc? Tak samo bedzie dzialac! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mouzi Zgłoś #33 Napisano 10 Października 2010 szczotki są bardzo małe próbowałem z wiertarki ale nie wychodzi . Może ktoś z was spotkał się z takim problemem i znalazł takie szczotki ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mouzi Zgłoś #34 Napisano 11 Października 2010 witam już nie aktualne - zakupiłem nowy silniczek za 10 złotych i jest już wszystko okej pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #35 Napisano 14 Października 2010 Witam. Podczas renowacji mechanizmu tylnej wycieraczki przypadkowo uszkodziłem (połamałem) dyszę spryskiwacza dlatego chciałbym zapytać gdzie można ją kupić (jeżeli tylko w ASO to bardzo bym prosił o nr katalogowy) i orientacyjną cenę. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dufi Zgłoś #36 Napisano 19 Października 2010 A poropo, nie ma ktoś na zbyciu tej zębaki dużej plastikowej, która kręci ramieniem. Bo ona mi sie zaklinowała i ślimak zjechał na niej zęby i jest dupe. A i też potrzebuję samej wycieraczki, bo dostałem od poprzedniego właściciela połamaną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
copper Zgłoś #37 Napisano 3 Lutego 2011 a u mnie dziala,tylko po wczesniejszym rozruchu,heh.. tzn.przez pierwsze pare cyklow musze jej pomoc recznie zeby doszla do siebie,co to moze byc? troche to smiesznie wyglada np.na parkingu,czy ktos z was mial taki problem?pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
copper Zgłoś #38 Napisano 11 Lutego 2011 (edytowane) Witam ponownie,dzisiaj wzialem sie za wycieraczke,rozebralem wszystko,wyczyscilem,zalozylem i pewnie chodzilaby jak nowa,ale niestety heh... drobny blad w obliczeniach i zepsulem ten bezpiecznik czy opornik,w kazdym badz razie te zolta kosteczke ktora laczyla cos z czyms,i tu moje pytanie,czemu to sluzy? czy da sie to pominac,czy tez czyms zastopic,czy jedyne wyjscie to zlomowisko i poszukiwanie tego drobiazgu??? pozdrawiam i milego weekendu czy nikt z was nie mial z tym doczynienia? a wiec zostalismy sami,ja i moj problem...heh to takie smutne(...) acha,dzieki two_pac za instrukcje To moze z innej beczki,elektryk powiedzial mi ze ten kondensator czy jak to tam sie zwie jest od wyciszania zaklucen w radiu,i ze nie to jest powodem wybijania bezpiecznika tylko zle ustawienie zebatek:zeco jesli tak to czy ktos wie jak to ma byc prawidlowo zlozone? dzieki za zainteresowanie pozdrawiam Edytowane 13 Lutego 2011 przez copper czy nikt nic nie wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ssnk Zgłoś #39 Napisano 30 Marca 2011 Dziś i ja zakończyłem renowacje. Schrzaniłem troche sprawe z rozwierceniem do końca nitów na początku pracy. Zostawilem to na koniec i opiłki zostawaly na świerzym smarze. Blaszka przyległa jak nowa, użyłem nitów trójek. Na szczęscie nic sie nie rozpadło i śmiga jak ta lala. Przy okazji przeprowadziłem kabelek do świateł z prawej strony, mialem braki. Najgorzej ze doszła mi kolejna robota a mianowicie spod plastiku klapy dochodzi odgłos dziwnego chrumkania heh zajme sie tym latem, w pewnien sloneczny dzień. Dzieki za temat, wczoraj przez przypadek na niego trafilem i nie zastanawialem sie zbytnio nad rozpoczęciem prac. Dwa popoludnia po pracy oczywiscie na spokojnie i gotowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mapex Zgłoś #40 Napisano 10 Lipca 2011 (edytowane) Witam wszystkich, jestem tu nowy. Mam rownież problem z tylną wycieraczką. Właczam ją ,statuje normalnie do pozycji godz. 11ej a potem już bardzo wolnymi skokami i bardzo długo do ok. godz.13. od godz. 13ej do konca już rusza sie normalnie a powraca na 2-3 skoki. Problem jest o tyle dla mnie nie jasny że występuje kiedy chce. Znaczy dziś choruje potem przestaje i działa ok, a za kilka dni znów choruje. Winy szukać w mechanizmie ? pozdrawiam. Edytowane 10 Lipca 2011 przez mapex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach