Skocz do zawartości

AdamX

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O AdamX

  • Urodziny 23.11.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kRAKÓW

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1993
  1. Witam, Właśnie jestem po reanimacji mojego silniczka wycieraczek. koło nie wytrzymało z jakiegoś powodu i straciło część zębów. Nie udało mi się wydobyć ani dyszy zewnętrznej ani tez rurki doprowadzającej wodę. Kupiłem nowy komplet w sklepie VW i zastanawia mnie jedna rzecz, po zamontowaniu i włączeniu spryskiwacza leje mi się z pod silniczka. Część płynu wylatuje poprzez dysze a reszta ścieka po rurce doprowadzającej. Zastanawiam się czy może sprzedano mi nie ten komplet tzn. z przykrótką rurką? Pytam bo zauważyłem że dysze można włożyć w rurkę i pasuje idealnie ale wtedy tak złożony zestaw jest za mały o prawie 2 cm. Tylko nie wiem czy to tak ma być bo nigdy wcześniej się nie przyglądałem pracy wycieraczki tylnej czy rurka podczas pracy wycieraczki pozostaje nieruchoma czy też się porusza. Pozdrawiam
  2. Witam, Od jakiegoś czasu borykam się z problemem nierównej pracy i czasami braku mocy w silniku ABS. Mam założoną instalację gazową włoską. Na początku czasami miał jakby momentalne małe dziury w gazie podczas pracy na Pb, aż pewnego dnia całkiem zaniemógł tzn. nie mógł wcale złapać obrotów i ciągle gasł. Mechanik u którego zostawiłem auto najpierw miał różne dziwne teorie aż w końcu stwierdził że aparat jest do kitu bo miał duży luz i zachlapany olejem czujnik halla, więc wymienił mi na inny używany aparat. Powiedział że mimo wszystko będą małe dziury w gazie podczas pracy na Pb ponieważ komputer sterujący jest już nie pierwszej świeżości i gaz rozwala mu mapę wtrysku. Dodał że jeżeli objaw się nasili tzn. przestanie wogóle odpalać lub zacznie bardzo nierówno pracować to mam resetować komputer rozłączając akumulator. Wymieniłem wiec też komputer na taki który nigdy nie widział gazu i problem jest cały czas. Mam więc pytanie czy mozliwe jest aby winny takiemu stanowi rzeczy był nacal czujnik halla? Przecież to chyba on odpowiedzialny jest za długość wtrysku-chyba że się mylę w tej kwestii. Dodam że świece i przewody mam nowe. Pomóżcie proszę Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności