Jump to content

uszek

  • Content Count

    501
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About uszek

  • Birthday 01/07/1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nisko Kraków

Samochód

  • Silnik
    B4 2.8 VR6 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1994

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam W grudniu późnym wieczorem miałem kolizje, z winy innego uczestnika ruchu. Wina Pana, który nie spojrzał w lusterko i zaczął manewr wyprzedzania innego pojazdu w trakcie gdy jak go wyprzedzałem. Efekt jest taki, że auta dotknęły się bokami, przyjechała policja, sprawca dostał mandat, przyjął go. Auto oddałem do serwisu skody na naprawę bezgotówkową z OC sprawcy i wziąłem auto zastępcze. Uszkodzenia to zarysowany przedni prawy zderzak (2-3 cm od koła ), połamane nadkole, uszkodzony błotnik, uszkodzone lusterko, drzwi przednie i tylne i tylni błotnik. W trakcie kolizji prawdopodobnie wypadła kratka zderzaka z prawej strony obok halogenu. Koszt takiej kratki to prawie 300 zł a TU nie chce jej uwzględnić z powodu braku uszkodzeń koło kratki i nie chodzi tu o te pieniądze tylko fakt że powinni to wymienić. Kratka wcześniej była a po tym fakcie na drugi dzień zauważyłem ze jej nie ma. W kosztorysie naprawy nie była uwzględniona no i napisałem odwołanie, że w związku z tym, że wcześniej była w aucie proszę o uwzględnienie jej w kosztach naprawy. Dostałem odmowę. Cała reszta jest uwzględniona oprócz tej kratki. Do malowania jest przedni zderzak, wymiana błotnika i malowanie całego boku. Teraz nie wiem co mam dalej zrobić. Skleciłem takie odwołanie Mógłby mi ktoś pomóc jak to dalej rozwiązać, żeby ta kratka była wymieniona na nową zdjec auta nie posiadam tylko to (dotyczy a8 Uploaded with ImageShack.us Wcześniejsze odwołanie tak wyglądało W odpowiedzi dziś dostałem informacje od Pani ze jest odmowa, brak jakichkolwiek dokumentów ani od nich ani z PZU i stąd mój wcześniejszy post. Wcześniej wraz z wysłaniem do Pani z serwisu wysłałem także to pismo do PZU, tego samego dnia dostałem taką wiadomość
  2. kupic wtyczke z kawalkiem kabla i polutowac jak ma byc.... zaworu takiego nie ma, jedynie moze Ci sie zawieszac klapka zimno cieplo a wlasciwie jej silniczek
  3. a co wy na to na wymiane na 5.1 a mialem 4 kupil mi brat i przez pomylke wzial taki i sie zastanawiam...
  4. To trzeba bylo mowic wczesniej to bys dostal mojego toprana w prezencie, jezdzilo to 2 dni w samochodzie a srodek nie mogl sie zagrzac nawet do 15 stopni po 200km(grudzien 2009), kupilem uzywke na szrocie bo nie bylo na miejscu nic innego poza topranem.... za drugim razem poszlo mi to w 3 godz pod blokiem... nie bylo wogole jazdy na topranie. Teraz mimo ze uzywka orginalna, troche bylo ryzyka czy ja nie trafi tak jak poprzednia, ale 2 lata jezdze i mam spokoj z ogrzewaniem
  5. W moim passacie wyje mi cos podejrzewam, pompe wspomagania , im szybciej sie jedzie tym glosniej wyje. Mial ktos problem zeby pompa wody albo napinacz wyl? sciagnalem pasek i pompa wody chodzi ladnie, nie ma luzów, napinacz tez wydaje mi sie ze jest ok. Nie chce w ciemno wymieniac wiec sie was pytam jak sprawdzic i co najprawdopodobniej. Jeszcze drugie pytanko. Mialem pompe wody profilaktycznie wymienic ale za cholere nie moge odkrecic srub od kola pasowego do pompy. Czy da sie jakos to obejsc (wykrecic pompe jakos bez zdejmowania kola) czy musze podchodzic z szlifierka katowa....
  6. a ja nie pytam co mam zmienic bo to wiem tylko czy musze miec k-bus podlaczony do czegos, czy na pinie 5 musi byc podany plus (staly czy po stacyjce) czy tam sie dopiero pojawia plus po zaplonie Generalnie nic mi nie napisales bo kabelki to umiem w kostkach przekladac schematy elektryczne tez rozumiem kwestia tego czy wiem co na tym schemacie jest
  7. Witam Prosze o informacje czy jest mozliwosc zmiany gammy 4 w passacie b4 na gamme z passata b5. W moim radiu slabo lapie kanaly FM a wole miec orginalne radio vw. Czy jest mozliwosc podlaczenia do b4 tego radia, z tego co patrze to w gammie 5 na 4 pinie od wtyczki zasilajacej jest K-bus i na 5 zamiast wyjscia anteny jest +12V. Podlaczal to ktos ? z czym moga byc problemy
  8. No wlasnie patrz na to i nie czaje nic z tego schematu wiec tak wkladam 2 nowe przekazniki (zwierno rozwierne - zwykle samochodowe) rozlaczam w skrzynce bezpiecznikowej Q/2 i Q/4 i wkladam na oba przekazniki na NZ czyli przy wylaczonym webascie sa zwarte gdy webasto sie wlaczy to tez zwiera do plusa i tyle? To sa te 2 plusy?
  9. No ja tez mialem tak ze alarm mi rozlaczal auto, czasem nie chcial zapalic.... przelutowalem i jak reka odjal...
  10. Lozysko dokrecam na maksa pozniej odkrecam o 90 stopni krece tarcza troche i znow zakrecam na maksa a pozniej znow o 90 stopni i po kilkunastu km sprawdzenie luzu bledow nie powinno byc jak odlaczysz akumulator, nawet jak go nie odlaczysz to tez nie powinno byc koronka jest nabijana na tarcze od strony czopa, ciezko ja zbic. Generalnie chyba groszowa sprawa kolo 15 zl za sztuke nowa. smaru daj jak najwiecej najlepiej powciskaj w lozyska i poobracaj nimi zeby smar wszedl pod walki
  11. wystarczy przelozyc pierscien reszta pasuje bez problemu
  12. No i wszystkie rygielki sie chowaja od razu, nie podnosza ani nic z tym zwiazanego... naprowadzcie mnie gdzie mam szukac...
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy