xemit Zgłoś #41 Napisano 22 Września 2008 Nie no wiem ze do pełnego "rozszyfrowania" samo oznaczenie TDI nie wystarczy, ale tak na pierwszy rzut oka można się domyślać co i jak...Co do tego PD to sam się zdziwiłem... Ale co mówicie, że to nie możliwe? Jak zajrzałem pod maskę, zobaczyłem znacznie większą osłonę silnika (tak jakby nawet alternator przykrywała - nie pamiętam dokładnie) i na niej czerwone D i I, i robiło wrażenie w porównaniu do AFN. Jak 80-letnia staruszka zaloży stringi, to też na pierwszy rzut oka Pamela Andersson? I by o tym się przekonać trzeba zagladać pod maskę?Ręczę ze wlepa w bagażniku wszystko ci powie oraz kod pod pokrywą silnika po lewej stronie.Owszem mógł mieć przekładkę ale bnie wlepki.A motory PD to końcowka 98 roku.Kolory D i I przestały mieć znaczenie w 3bg gdyż tam diesel to tlko 101 lub 130 km ,mocniejsza wersja to czerwone DI lub samo I.Sprawa dotyczy Passata gdyż tam nie występowal seryjny silnik 1,9 o mocy 150 km gdyż konkurował by z motorem 2,5.Co, innego np.seat gdzie Kolor oznaczeń tdi ma duzo wieksze znaczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #42 Napisano 22 Września 2008 do roku 98 były silniki na tak zwanej pompie rotacyjnej i naj mocniejszy AFN miał 110 km potem były na pompo wtryskach . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baster Zgłoś #43 Napisano 30 Października 2008 Panowie a jak można sprawdzić czy mój silnik to APT bądź ARG ? Z tabeli wynika że jedynie któryś z tych dwóch może być w moim autku Samochód jest na gaz i raczej nie ma dojścia do tej wlepki, o której wszyscy piszą ... a jak rozumiem z tej wklepki można odczytać jaki rodzaj silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MALON_GT Zgłoś #44 Napisano 30 Października 2008 baster Jak masz "oryginalną" książkę serwisową to tam też jest wlepa taka sama jak w bagażniku:) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bananito Zgłoś #45 Napisano 30 Października 2008 sciagnij oslone silnika u mnie wybity jest nr na gloeicy od strony rozrzadu z gory na glowicy z prawej strony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baster Zgłoś #46 Napisano 30 Października 2008 A jakie są znaczące różnice pomiędzy APT a ARG ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon8787 Zgłoś #47 Napisano 2 Maja 2010 witam mam pytanie czy numer vin dotyczy całego auta czy tylko nadwozia czy silnika?? bo wiem że w moim pasku był wymieniany silniki jak teraz interpretować vin?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #48 Napisano 2 Maja 2010 witam mam pytanie czy numer vin dotyczy całego auta czy tylko nadwozia czy silnika?? bo wiem że w moim pasku był wymieniany silniki jak teraz interpretować vin?? VIN auta sie nie zmienia a silnik to część zamienna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon8787 Zgłoś #49 Napisano 2 Maja 2010 czyli nie mogę wierzyć że silnik ma 110 koni. Musze szukać oznaczeń na silniku typu "AFN" skoro maiło by być 110 koni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #50 Napisano 2 Maja 2010 czyli nie mogę wierzyć że silnik ma 110 koni. Musze szukać oznaczeń na silniku typu "AFN" skoro maiło by być 110 koni Tak, dokładnie. A jaki typ/kod silnika jest po VINie ? Jaki kod jest na wlepce ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon8787 Zgłoś #51 Napisano 2 Maja 2010 w vinie kod silnika jest AFN ale skoro piszesz że to zostaje auta to jet możliwość że silnik może być inny, a musze dokładnie oglądnąć tą wlepke i na silniku poszukać jaki jest kod nie patrzyłem na to nigdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #52 Napisano 2 Maja 2010 Zrób kolego kilka fotek silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach