baster
-
Liczba zawartości
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O baster
- Urodziny 21.07.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Bartłomiej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)
-
Rok produkcji
2000
-
Patrze na allegro i mocowanie wygląda tak samo Może ktoś podpowiedzieć co jest potrzebne do zmiany zegarów ?
-
Witam Posiadam toczydełko z 2000 r. ... z tego co wiem i dowiadywałem się w VW samochód posiada szynę CAN, czy w związku z tym możliwe jest przełożenie bez większych kłopotów zegarów z 3BG ?
-
A ja gałki nie polecam Świeci ładnie, to fakt ale mam ją w wersji z jasną "skórą" i niestety zaczął z tejże "skóry" schodzić barwnik ...fatalnie to wygląda. Ja nie polecam no chyba że mi się trafił felerny egzemplarz.
-
A po wymianie baterii pilot działa czy trzeba coś "kodować" ?
-
Noo, reling to już zupełnie coś innego ... Jeśli kupisz bądź posiadasz dobrą bazę to spokojnie ( wiem z doświadczenia ) belki obciążysz 100 kg a znam nawet takich co wozili jeszcze połowę tego
-
Na dzień dzisiejszy nie ma czegoś takiego jak bagażnik uniwersalny !! To już nie są czasy poloneza, dużego i małego fiata że do tych trzech samochodów pasował jeden bagażnik. Oczywiście są firmy jak np NORAUTO bądź INTERPACK, które pchają ludziom gówniane bagażniki i mimo że one są wykonane niby do danego modelu samochodu powodują wgniecenia na dachu ... gdyż po prostu stopa bagażnika opiera się nie w tym miejscu, w którym powinna. Kupując bagażnik Thule, MB bądź nawet LP ... gwarantuje Ci że nie ma możliwości uszkodzenia dachu ( oczywiście przestrzegając instrukcji podczas jego zakładania oraz należytej eksploatacji ) Wiele osób kupując bagażnik nie zdaje sobie sprawy że nie jest on po założeniu bez obsługowy ... trzeba co jakiś czas przesmarować zamki ( o ile występują ) w szczególności w okresie zimowym ... dodatkowo ( wiem wiem, powtarzam się ) wiele osób zakłada bagażnik po kupnie i ... jeździ z nim powiedzmy dwa lata bez zdejmowania ... a potem jest niespodzianka w postaci odparzonego bądź porysowanego lakieru ! Prawda jest taka że bagażnik ( belki bazowe ) jeśli jest przez nas niewykorzystywany w danej chwili nie powinien jeździć na samochodzie ... z kilku względów. Nie wspominam już o szumie, który generują belki ale jest i większe spalanie z takowymi belkami ( mniejsze spalanie jak i szum jest jeśli na belkach jest założony box aniżeli są same belki na dachu ) Dodatkowo w okresie zimowym niestety warunki pogodowe są różne, pod stopę bagażnika ( jeśli samochód nie ma relingu bądź punktów dachowych stopa opiera się w większości bagażników na dachu ) dostaje się różny syf i należy dosyć często pod stopami bagażnika wycierać powierzchnię dachu ... inaczej będą niespodzianki ... Dodatkowo mało która firma ma "bagażniki ori" ... firmy kupują bagażniki innych producentów i jedyną zmianą oprócz ceny ( na sporo wyższą ) jest dołożenie swojego loga ... przykładem jest tutaj VOLVO i box dachowy, który jest dokładnie firmy Thule ( model spirit ) i w Volvo jego cena dochodzi do 5 tysięcy złotych podczas gdy w sklepie bez znaczka Volvo a ze znaczkiem Thule taki sam box kosztuje około 2 tysięcy ...
-
Bagażniki ( belki bazowe ) mogą nawet udźwignąć 100 kilo jak i więcej ... tutaj ogranicza naszego paska jak i inne samochody producent, wyraźnie pisząc ile można nasz dach obciążyć. Oczywiście inne belki ( z lepszej i grubszej stali lub odpowiednio z aluminium ) produkuje np Thule bądź MontBlanc a inne robi Fapa, Cruz czy Prealpina. Jeśli chodzi o box to zależy jakiej jest on firmy i z jakiego tworzywa wykonany ( laminat, HDPE, ABS ) W bagażnikach obecnie siedzę od dłuższego czasu więc w tej sprawie mogę troszkę doradzić
-
A jakie są znaczące różnice pomiędzy APT a ARG ?
-
Panowie a jak można sprawdzić czy mój silnik to APT bądź ARG ? Z tabeli wynika że jedynie któryś z tych dwóch może być w moim autku Samochód jest na gaz i raczej nie ma dojścia do tej wlepki, o której wszyscy piszą ... a jak rozumiem z tej wklepki można odczytać jaki rodzaj silnika.
-
Poza tym drżenie było opisywane już na forum, są dostępne specjalne kliny, które poprawiają ten mankament
-
Można wiedzieć dokładnie jakiego kleju użyłeś ? Ewentualnie może ktoś polecić jakiś dobry klej do połączenia tego typu materiałów ?
-
Witam Jak w tytule, czy da się wymienić elementy regulacyjne ? chodzi o tą zębatkę, która się obraca w momencie kiedy od góry wkładamy klucz ampulowy i obracamy. Jedno z tych kółek zaczęło spadać do tyłu lampy i mimo że się kręci od góry kluczem to te kółko niżej stoi w miejscu i kiepsko z regulacją.
-
Ja zadam pytanie jak laik ... z innej troszkę beczki ... mianowicie do czego są takie wzorki w koło szyby przedniej ? na samych rantach, do czego to ma służyć ?
-
b5 szyba kierowcy chodzi odwrotnie niż powinna
baster odpowiedział spioch100 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Mam taką samą sytuację, na panelu od strony kierowcy szyba pasażera z przodu działa odwrotnie, natomiast bezpośrednio przy przełączniku w drzwiach pasażera działa wszystko jak należy. Co w takim razie należy wykonać ? Bo widzę schemat ... niestety nie wiem co zrobić aby przełącznik od strony kierowcy działał prawidłowo. Dodatkowo z kluczyka działa podnoszenie i opuszczanie szyb i jeśli wszystkie szyby się podnoszą to ta od pasażera z przodu się opuszcza i na odwrót ... -
Dziękuję ślicznie