Skocz do zawartości

baster

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O baster

  • Urodziny 21.07.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartłomiej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Patrze na allegro i mocowanie wygląda tak samo Może ktoś podpowiedzieć co jest potrzebne do zmiany zegarów ?
  2. Witam Posiadam toczydełko z 2000 r. ... z tego co wiem i dowiadywałem się w VW samochód posiada szynę CAN, czy w związku z tym możliwe jest przełożenie bez większych kłopotów zegarów z 3BG ?
  3. A ja gałki nie polecam Świeci ładnie, to fakt ale mam ją w wersji z jasną "skórą" i niestety zaczął z tejże "skóry" schodzić barwnik ...fatalnie to wygląda. Ja nie polecam no chyba że mi się trafił felerny egzemplarz.
  4. A po wymianie baterii pilot działa czy trzeba coś "kodować" ?
  5. baster

    bagażnik dachowy

    Noo, reling to już zupełnie coś innego ... Jeśli kupisz bądź posiadasz dobrą bazę to spokojnie ( wiem z doświadczenia ) belki obciążysz 100 kg a znam nawet takich co wozili jeszcze połowę tego
  6. baster

    bagażnik dachowy

    Na dzień dzisiejszy nie ma czegoś takiego jak bagażnik uniwersalny !! To już nie są czasy poloneza, dużego i małego fiata że do tych trzech samochodów pasował jeden bagażnik. Oczywiście są firmy jak np NORAUTO bądź INTERPACK, które pchają ludziom gówniane bagażniki i mimo że one są wykonane niby do danego modelu samochodu powodują wgniecenia na dachu ... gdyż po prostu stopa bagażnika opiera się nie w tym miejscu, w którym powinna. Kupując bagażnik Thule, MB bądź nawet LP ... gwarantuje Ci że nie ma możliwości uszkodzenia dachu ( oczywiście przestrzegając instrukcji podczas jego zakładania oraz należytej eksploatacji ) Wiele osób kupując bagażnik nie zdaje sobie sprawy że nie jest on po założeniu bez obsługowy ... trzeba co jakiś czas przesmarować zamki ( o ile występują ) w szczególności w okresie zimowym ... dodatkowo ( wiem wiem, powtarzam się ) wiele osób zakłada bagażnik po kupnie i ... jeździ z nim powiedzmy dwa lata bez zdejmowania ... a potem jest niespodzianka w postaci odparzonego bądź porysowanego lakieru ! Prawda jest taka że bagażnik ( belki bazowe ) jeśli jest przez nas niewykorzystywany w danej chwili nie powinien jeździć na samochodzie ... z kilku względów. Nie wspominam już o szumie, który generują belki ale jest i większe spalanie z takowymi belkami ( mniejsze spalanie jak i szum jest jeśli na belkach jest założony box aniżeli są same belki na dachu ) Dodatkowo w okresie zimowym niestety warunki pogodowe są różne, pod stopę bagażnika ( jeśli samochód nie ma relingu bądź punktów dachowych stopa opiera się w większości bagażników na dachu ) dostaje się różny syf i należy dosyć często pod stopami bagażnika wycierać powierzchnię dachu ... inaczej będą niespodzianki ... Dodatkowo mało która firma ma "bagażniki ori" ... firmy kupują bagażniki innych producentów i jedyną zmianą oprócz ceny ( na sporo wyższą ) jest dołożenie swojego loga ... przykładem jest tutaj VOLVO i box dachowy, który jest dokładnie firmy Thule ( model spirit ) i w Volvo jego cena dochodzi do 5 tysięcy złotych podczas gdy w sklepie bez znaczka Volvo a ze znaczkiem Thule taki sam box kosztuje około 2 tysięcy ...
  7. baster

    bagażnik dachowy

    Bagażniki ( belki bazowe ) mogą nawet udźwignąć 100 kilo jak i więcej ... tutaj ogranicza naszego paska jak i inne samochody producent, wyraźnie pisząc ile można nasz dach obciążyć. Oczywiście inne belki ( z lepszej i grubszej stali lub odpowiednio z aluminium ) produkuje np Thule bądź MontBlanc a inne robi Fapa, Cruz czy Prealpina. Jeśli chodzi o box to zależy jakiej jest on firmy i z jakiego tworzywa wykonany ( laminat, HDPE, ABS ) W bagażnikach obecnie siedzę od dłuższego czasu więc w tej sprawie mogę troszkę doradzić
  8. baster

    jaki to silnik?

    A jakie są znaczące różnice pomiędzy APT a ARG ?
  9. baster

    jaki to silnik?

    Panowie a jak można sprawdzić czy mój silnik to APT bądź ARG ? Z tabeli wynika że jedynie któryś z tych dwóch może być w moim autku Samochód jest na gaz i raczej nie ma dojścia do tej wlepki, o której wszyscy piszą ... a jak rozumiem z tej wklepki można odczytać jaki rodzaj silnika.
  10. Poza tym drżenie było opisywane już na forum, są dostępne specjalne kliny, które poprawiają ten mankament
  11. Można wiedzieć dokładnie jakiego kleju użyłeś ? Ewentualnie może ktoś polecić jakiś dobry klej do połączenia tego typu materiałów ?
  12. Witam Jak w tytule, czy da się wymienić elementy regulacyjne ? chodzi o tą zębatkę, która się obraca w momencie kiedy od góry wkładamy klucz ampulowy i obracamy. Jedno z tych kółek zaczęło spadać do tyłu lampy i mimo że się kręci od góry kluczem to te kółko niżej stoi w miejscu i kiepsko z regulacją.
  13. Ja zadam pytanie jak laik ... z innej troszkę beczki ... mianowicie do czego są takie wzorki w koło szyby przedniej ? na samych rantach, do czego to ma służyć ?
  14. Mam taką samą sytuację, na panelu od strony kierowcy szyba pasażera z przodu działa odwrotnie, natomiast bezpośrednio przy przełączniku w drzwiach pasażera działa wszystko jak należy. Co w takim razie należy wykonać ? Bo widzę schemat ... niestety nie wiem co zrobić aby przełącznik od strony kierowcy działał prawidłowo. Dodatkowo z kluczyka działa podnoszenie i opuszczanie szyb i jeśli wszystkie szyby się podnoszą to ta od pasażera z przodu się opuszcza i na odwrót ...
  15. baster

    Osłona silnika

    Dziękuję ślicznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności