Danek75 Zgłoś #21 Napisano 27 Czerwca 2007 marcinek79 - zajrzyj jeszcze w miejsce połączenia silnika ze skrzynią biegów - tam na 100% będzie kod literowy i numer silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #22 Napisano 27 Czerwca 2007 Witam."marcinek 79" nie wiem jak to wygląda w 3B ale u mnie w 3BG kod literowy silnika jest tez na tabliczce znamionowej( czy jak to sie tam nazywa ). A poniżej foty gdzie Mozesz znaleźć te literki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinek79 Zgłoś #23 Napisano 30 Czerwca 2007 Niestety - przy określeniach wag Passata - nie mam informacji o silniku, ale w ASO mi powiedzieli co i jak na podstawie numerów nadwozia... Mam 110 KM a cały tyl bł po prostu łupnięty i przerabiany... ale tak bywa. Dzięki wszystkim za pomoc, Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #24 Napisano 30 Czerwca 2007 marcinek79 napisał/a:na podstawie numerów nadwozia... Mam 110 KM a cały tyl bł po prostu łupnięty i przerabiany Jakbyś jeszcze zajrzał tam, gdzie ci GURAL pisze i sprawdził kod silnika, to na 100% będzie wszystko wiadomo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Damian Zgłoś #25 Napisano 30 Czerwca 2007 a cały tyl bł po prostu łupnięty i przerabiany... ale tak bywa. chociaż dobrze zrobiony ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinek79 Zgłoś #26 Napisano 1 Lipca 2007 był dość dobrze zrobiony - widziałem gołym okiem przy kupnie ze cos się działo - ale mimo wszystko - chyba najgorzej nie zrobiłem - do wymiany tylko tylne klocki hamulcowe z tarczamii i trochę zużyte amortyzatory też z tyłu, no i olej - co oczywiste... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość p12 Zgłoś #27 Napisano 1 Lipca 2007 pewnie cały tył wspawany dla mnie kibel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak Zgłoś #28 Napisano 16 Września 2008 a silnik AHH co to za oznaczenie nie znam sie na tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bartheezzzz Zgłoś #29 Napisano 16 Września 2008 Witajcie też nie wiem jaki mam typ silnika w ustawieniach użytkownika na forum ustawia się typ silnika (AFN czy jakiś ten drugi?) Pomóżcie mi określić moj silnik - mój pasek to 1.9 TDI (czerwone "I") 1999' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #30 Napisano 16 Września 2008 a silnik AHH co to za oznaczenie nie znam sie na tym AHH to takie prawie AFN - różnice zawsze są w szczegółach, AHH ma inne końcówki wtrysków (dlatego tylko 90KM), mniejsze klocki hamulcowe z przodu, no i zapewne inny soft w ECU, pozatym najważniesze ma pompę 11-stkę (to akurat + w stosunku do AFN'a). Dodatkowo wszystkie te informacje dostępne są na forum po kliknięciu [szukaj] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #31 Napisano 16 Września 2008 (edytowane) Witajcie też nie wiem jaki mam typ silnika w ustawieniach użytkownika na forum ustawia się typ silnika (AFN czy jakiś ten drugi?) Pomóżcie mi określić moj silnik - mój pasek to 1.9 TDI (czerwone "I") 1999' Poczytaj te tematy na temat oznaczeń silnika a dojdziesz jaki masz motor. Czyli reasumując dane silnika masz we wlepce w miejscu koła zapasowego i w takiej samej wlepce w książce pojazdu. A odczytać kody możesz tutaj. Edytowane 16 Września 2008 przez J@ceq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owoc84 Zgłoś #32 Napisano 21 Września 2008 Passata B5 (3B) - 1996/97, 1.9 TDi, sedan... Jak mogę sprawdzić typ silnika (czy to 110 KM czy może 90 KM) - naszly mnie wątpliwości kiedy sprawdziłem, ze 85 KW - z dowodu rejestracyjnego jest niemożliwą wartością dla tego rocznika... Nie koniecznie nie możliwe... znajomy też ma paska i to rocznik '97 (produkcja pewno 96/97 nie wiem dokładnie) i ma silnik 115km czyli właśnie 84kW. Silnik na pompowtryskiwaczach, czerwone D i I. Jak dla mnie najprościej rozpoznać moc po tych czerwonych oznaczeniach Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #33 Napisano 21 Września 2008 (edytowane) Jak dla mnie najprościej rozpoznać moc po tych czerwonych oznaczeniach Pozdrawiam. No to polecam koledze temat o oznaczeniach literowych na klapie bagaznika http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=672&highlight=TDI+klapie Bo jest kolega w duzym bledzie-ale nie robmy OT Edytowane 21 Września 2008 przez Krawcol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xemit Zgłoś #34 Napisano 21 Września 2008 Nie koniecznie nie możliwe... znajomy też ma paska i to rocznik '97 (produkcja pewno 96/97 nie wiem dokładnie) i ma silnik 115km czyli właśnie 84kW. Silnik na pompowtryskiwaczach, czerwone D i I. Jak dla mnie najprościej rozpoznać moc po tych czerwonych oznaczeniach Pozdrawiam. a to wyjątkowo dziwny przypadek by w modelu 97 były PD.Chyba jakiś prototyp;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owoc84 Zgłoś #35 Napisano 21 Września 2008 Nie no wiem ze do pełnego "rozszyfrowania" samo oznaczenie TDI nie wystarczy, ale tak na pierwszy rzut oka można się domyślać co i jak... Co do tego PD to sam się zdziwiłem... Ale co mówicie, że to nie możliwe? Jak zajrzałem pod maskę, zobaczyłem znacznie większą osłonę silnika (tak jakby nawet alternator przykrywała - nie pamiętam dokładnie) i na niej czerwone D i I, i robiło wrażenie w porównaniu do AFN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #36 Napisano 21 Września 2008 Nie no wiem ze do pełnego "rozszyfrowania" samo oznaczenie TDI nie wystarczy, ale tak na pierwszy rzut oka można się domyślać co i jak...Co do tego PD to sam się zdziwiłem... Ale co mówicie, że to nie możliwe? Jak zajrzałem pod maskę, zobaczyłem znacznie większą osłonę silnika (tak jakby nawet alternator przykrywała - nie pamiętam dokładnie) i na niej czerwone D i I, i robiło wrażenie w porównaniu do AFN. Oj kolego-widze, ze Ty uparty jestes na te literki "TDI" A oslony silnika sie niby nie da zmienic Gdybys sprawdzil literowy kod silnika (np. AFN, BDG...) i wskazywalby na silnik PD, to jest nie do podwazenia-ale oslone silnika mozna zmienic, tak samo jak te literki na klapie-widze, ze w ogole nie czytales tematu linki, ktora podalem No ale niestety-z tymi literkami do wielu osob to jak grochem o sciane-miedzy innymi do Ciebie A PD byly montowano dopiero od 98 czy 99 roku-nie pamietam dokladnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owoc84 Zgłoś #37 Napisano 21 Września 2008 Ach to nie tak! Nie jestem uparty na te "literki"!!! Przecież napisałem: wiem ze do pełnego "rozszyfrowania" samo oznaczenie TDI nie wystarczy, ale tak na pierwszy rzut oka można się domyślać co i jak Poza tym wiem, że to jest silnik PD, bo był dokładnie sprawdzone przez znajomego, a te czerwone DI to tak mi się skojarzyły potem, więc pytam jeszcze raz - czy to jest możliwe? PS. Na klapie nie ma żadnych literek... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #38 Napisano 21 Września 2008 Poza tym wiem, że to jest silnik PD, bo był dokładnie sprawdzone przez znajomego, a te czerwone DI to tak mi się skojarzyły potem, więc pytam jeszcze raz - czy to jest możliwe? PS. Na klapie nie ma żadnych literek... Jesli mial zrobiona przekladke silnika, to moze miec tam nawet W8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owoc84 Zgłoś #39 Napisano 21 Września 2008 Jesli mial zrobiona przekladke silnika, to moze miec tam nawet W8 O tym nie pomyślałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #40 Napisano 21 Września 2008 Kolega Krawcol dobrze pisze PD w Vw montowane były od 99r. więc orginalnie nie ma takiej opcji aby w jednym pasku był zamontowany ale mógł być zmieniany silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach