Skocz do zawartości

szczupak

  • Liczba zawartości

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O szczupak

  • Urodziny 05.04.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    chrzanów

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Andzejku przewód wychodzący o strony tego czujnika koło turbiny zasysa powietrze na trójniku co idzie do gruszki sztangi zaworu egr nie zasysa w drugi przewód idzie do czujnika na filtrze powietrza w jedną stronę zasysa a w drugą po przełożeniu wężyka powietrze ucieka spod tego czujnika idący dalej ten przewodzik do n75 zasysa a wychodzące z niego dwa wężyki już żadnego podćiśnienia moje pytanko zwór n75 jak go sprawdzić na jakiej zasadzie działa
  2. mam pytanko odnośnie zaworu egr passat b5 130 kucyków ,chodzi mi dokładnie o działanie sztangi ja to nazwałem popychacz gruszki przy zapaleniu samochodu ani drgnie w jedną ani w drugą stronę> po zdięciu wężyka podćiśnienia co idzie do tej gruchy u góry nic nie podaje powietrza anie nie zasysa moje pytanie co może być powodem że tam nie ma pociśnienia dzięki za odpowiedzi
  3. moje pytanie odnośnie tego egr nie sprawdzałem go jak kupiłem samochód 6 lat widać że są jakieś małe wycieki,czy ma ten egr coś w spólnego ze spalaniem bo mi pali około 11 litrów automat tiptronic 130 kucyków koła 16
  4. tylko ja mam pirata i wcześniej chodziła a teraz takie coś wyskakuje czy nowsza płyta do nawigcji da rade
  5. Siemanko wszystkim czy ktoś może mi pomóc odnośnie nawigcji mcd wyświetla mi sie komunikat następujący BITTE LEGEN SIE EINE CD FUR VOLKSVAGEN NAWIGATION SYSTEM MCD EIN czy ktoś z obecnych może pomóc moje gg 10023805
  6. i wszystko jasne śruby oki długośći ,dokręcone pod obciążeniem i dodałem więcej smaru przestało klepać
  7. jeszcze jutro sprawdze długość śruby i dokręce pod obciążeniem i nałoże jeszcze więcej smaru zobacze czy wtedy ustanie to tyrkotanie bo nie macie innych pomysłów
  8. hej załozyłem wszystko oki tylko tu jeszcze moje jedno pytanko dokręcałem śrube na podniesionym samochodzie bez obciążenia na koło to ma jakieś znaczenie
  9. Witam wszystkich co borykają się ze stukiem w przednim zawieszeniu.Odnośnie tego tematu mam problem a zaczęło się od rozerwanej osłony przegubu zewnętrzengo przy kole wymieniłem osłone i dalej pukało pukało przy skrętach przy nagłym dodawaniu gazu i potem kolejną czynością było kupno nowego przegubu firmy LORBO cena za sztuke z osłonami z opaskami ze smarem 225 zł w sklepie nie na allegro.Po założeniu nowego przegubu skręceniu wszystkiego w całość przejechaniu się jakieś 6 km żeby się dokładnie smar rozprowdzaił i wykonaniu bardziej gwałtownych ruchów przy ruszaniu w lewo,DALEJ PUKA. Panowie tu jest moje czy śruba mocująca piaste z przebubem powinna mieć jakąś podkładke, bo jak na sucho wkręciłem w przegub to końcówka gwintu haczyła przy max skręcie przegubu. mój numer gg kto jest chętny pomóc 10023805
  10. panowie mam passata ze skrzynia tiptronic pękła mi osłona wymieniłem i puka dalej jakie przeguby polecacie bo jak kolega wyżej napisał jak puka to juz nie przestanie tylko teraz który wybrać bo jest ich dużo na allegro
  11. Panowie łożyska w pompie wspomagania nie ma ja mam pompe KYABA oryginał jest tylko tam umieszczony tylko simering kierunkowy który kosztuje 31 zł pod zamówienie w libiążu tam nie ma co piszczeć.pozdrawiam wszystkich
  12. hejka tu sie witamy kupiłem dzisaj to urządzonko do radyjka mcd z nawigacją tylko mam taki problem miga mi 12 99 a mam zapisane katalogi CD1 CD2 itd co moze być przyczyną że nie chce zatrybić z dysku przenośnego bo mysle że chyba dobrze podłączyłem pod radyjko niebieską kostke pod zmieniarke pomocy
  13. mam takie pytanko mam nawigacje mcd ale nie mam zestawy ani uchwytu do tel czy nie wiecie moze czy by sie cos takiego dało podłączyć pozdr
  14. sprawdziłem dziś te przeguby na jednym kole wszystko oki a na drugim jest malutki luz na jednym trzpieniu tzw tulipana to moze to jest powodem że buja na boki to mój numer gg 10023805
  15. Marecku byłem jeszcze teraz na stacji diagnostycznej na trzepacce zawieszenie bez grama luzu tylko amorek jeden troszke słabszy z tyłu.A pod obciążeniem sprawdziłem poduszki pod silnikiem jest oki. A co ma do przegub jak by było z nim cos nie tak to sie urywa i samochód nie jedzie albo szarpie do przodu.a ta poduszka pod przednim pasie co lata w łapie ona jest regulowana moze ona a jak sprawdzić te przegubu zielony jestem podpowiedz troszke ---------- Post added at 18:04 ---------- Previous post was at 17:56 ---------- a jest jakaś różnica miedzy skrzynia automatyczną a manualną przegub wew mam rozumieć jest od skrzyni tam trzeba odkręcić te śruby na torsena , olej się nie wyleje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności