Skocz do zawartości
jedrus

Co Ci sie nie podoba w passacie?

Rekomendowane odpowiedzi

[...]bo po tym co piszecie można by stwierdzić, że to jedna z gorszych marek. :641:

 

Nie jedna z gorszych marek, a samochód oceniany obiektywnie przez właścicieli :)

Pewne wady ujrzały tu światło dzienne i tyle, np. skórzane mieszki przy gałce zmiany biegów - detal, ale denerwuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rapix

No sprzegło to normalna sprawa ze sie zurzywa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian

najbardziej denerwuje mnie:

 

-ogromna srednica zawracania -(dotyczy tylko passat VR6 w automacie)

 

-slabe swiatla H4

 

-malo wydajny i stabilny uklad chodzenia (mimo sprwanego w 100% termostatu bardzo zcesto wlacza sie w miescie wentylator - zbyt mala i zaslonieta chlodnica w VR6)

 

-zamarzajace zamki zima

 

-ABS (na PL nierownych drogach IMO bardziej przeszkadza niz pomaga)

 

-spalanie wyzsze o jakis 1-2L w stosunku do konkurencji (np japonskiej :610: )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja dodam troche o B4:

1. Dla osob wysokich ciezko dobrac wygodny nastaw fotela kierowcy, albo niestarcza reki do radia albo ma sie kolana przy kierwonicy.

2. Nieprecyzyjny mechanizm wybierania biegow.

3. Szum powietrza przy wiekszych predkosciach.

4. Slabe wyciszenie komory silnika.

5. Wadliwy mechanizm elektrycznych szyb.

6. Za male kola.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian

nie wiem co wam przeszkadza w ustawieniach fotela w 35i. mam 190cm i niegdy nie czuje "dyskomfortu" nawet na bardzo bardzo dlugich trasach. moze przez to ze mam fotel z dodatkowymi regulacjami podpacia lezwiowego i glebokosci boczkow. - na dlugiej trasie zmieniam polozenie podparcia ledzwiowego i wszystko OK

 

 

a co do kolan na kierownicy to mam regulacjej jej wysokosci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ppmarian - ja mam takie same mozliwosci regulacji fotela, ale dewnerwuje mnie to, ze nie da sie go odsunac bardziej do tylu (miejsce jest) przez co musze uzywac opcji pochylania go. przy dluzszej jezdzie bola kolana, gdyz musza byc zgiete abym siegal kierownicy :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
-ogromna srednica zawracania -(dotyczy tylko passat VR6 w automacie)

dotyczy kazdego VR6 :) , nie tylko automata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ppmarian napisał/a:

-ogromna srednica zawracania -(dotyczy tylko passat VR6 w automacie)

 

dotyczy kazdego VR6 :) , nie tylko automata.

 

a co na to wpływa? :) pochwalcie się, moja wiedza z motoryzacji nie jest wcale duża, a chętnie się dowiem czegoś nowego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dziadek

Co nato wpływa?

A wpływa to na prowadzenie każde auto sportowe bądź z zacieciem sportowym ma duży promień skrętu.

Ale dzieki temu jest precyzyjniejszy układ kierowniczy.

 

Taka jest moja wiedza na ten temat,może niech jeszcze wypowiedzą sie inni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian

pra

-ogromna srednica zawracania -(dotyczy tylko passat VR6 w automacie)

 

dotyczy kazdego VR6 , nie tylko automata.

 

ale w ksiazce wyraznie stoi ze VR w automacie ma 0.5m wieksza srednice zawracania niz manual

 

 

a dlaczego? wydaj mi sie ze szerkosc silnika + skrzyni przez to nadkola nie moga byc tak glebokie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość passat-radom

Dorzucam i ja swoje "trzy grosze" o Passacie B3 1.8 GT '90:

 

- przy większych prędkościach duży świst powietrza;

- głośny silnik powyżej 110 km/h;

- odpadające plastykowe boczki przy siedzeniach przednich (wersja GT);

- odklejające się gumowe uszczelki przy tylnych szybkach bocznych (sedan);

- kiepskie podświetlenie środkowego kokpitu (może tylko u mnie?);

- brak kontrolki zapalonych świateł mijania (tylko pozycyjne);

- brak kontrolki rezerwy paliwa;

- przecierający się mieszek (już zmieniłem na skórzany);

- nieprecyzyjna skrzynia biegów + synchronizacja jedynki;

- słabe światła z przodu (mimo zmiany żarówek na mocniejsze);

- ścierający się srebrny lakier z nakładek na oryginalne alufelgi 14" (wersja GT);

 

Poza tymi uwagami jest wszystko w najlepszym porządku, w końcu to auto ma już swoje lata. Nie zmienię samochodu na inny, nawet na Passata B4 nie mówiąc o nowszych. W firmie mam Passata z 2006 roku 2.0 TDI, ale to już nie te klimaty. Wolę auta z duszą ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Lewar

no fakt!!passat ma całą mase "niedociągnięc!w swoim zauważyłem nastepujące:

-klamki, klamki, klamki, klamki....miałem kiedyś seata toledo(koncern VWi ... też klamki!!)

-jakieś świerszcze w kabinie!!mam b3 kombi na sportowym zawieszeniu więc to zwiększa jeszcze bardziejpozio trzasków,tylną klapę już rozgryzłem(gąbki kładziesz ile sie da pod plastik i cicho, ale boczki, roleta, i elementy kokpitu.. :612: przypał

-wskaźniki: paliwa, temperatury

-ABS...działa,albo nie...

-słaba współpraca dźwigni zmainy biegów z kierowcą....

...........cóż.....ale zbiornik w kombi sto litrów to już coś!ale i tak go lubie!!pozdro!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dorzucam i ja swoje "trzy grosze" o Passacie B3 1.8 GT '90:

 

- przy większych prędkościach duży świst powietrza;

- głośny silnik powyżej 110 km/h;

- odpadające plastykowe boczki przy siedzeniach przednich (wersja GT);

- odklejające się gumowe uszczelki przy tylnych szybkach bocznych (sedan);

- kiepskie podświetlenie środkowego kokpitu (może tylko u mnie?);

- brak kontrolki zapalonych świateł mijania (tylko pozycyjne);

- brak kontrolki rezerwy paliwa;

- przecierający się mieszek (już zmieniłem na skórzany);

- nieprecyzyjna skrzynia biegów + synchronizacja jedynki;

- słabe światła z przodu (mimo zmiany żarówek na mocniejsze);

- ścierający się srebrny lakier z nakładek na oryginalne alufelgi 14" (wersja GT);

 

 

 

mialam identyczna wersje co ty 1.8 GT i podlacze sie do twojej wypowiedzi:)

ale nie ma co auto super sie sprawowalo:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość passat-radom
mialam identyczna wersje co ty 1.8 GT i podlacze sie do twojej wypowiedzi:)

ale nie ma co auto super sie sprawowalo:)

 

Mój ma 300 000 km, a jeszcze wrażenie potrafi zrobić. Nigdy mnie nie zawiódł i może to dziwne, ale w środku nic nie trzeszczy i nie stuka. Auto od początku w rodzinie, więc znam go optymalnie. Widzę, że mam w kim szukać popracia, jeżeli chodzi o 1.8 GT :) Wkrótce zaprezentuję auto na forum. A tak całkiem poza tematem, to udało mi się namówic kolegę na GT i nabył kilka dni temu wersję kombi. Będę zarażał ludzi dalej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dziadek

Mnie wczoraj w kur...ł pasio dostatecznie znowu się popsuł :612:

Ale dzisiaj po powrocie do domu Corsą B mojej siostry pokochałem go z powrotem :614:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.Osłona silnika, która cały czas się odkręca, brzęczy i lata.

2.Świecąca się kontrolka poduszki.

3.Trzeszczące boczki drzwi i schowek.

4.Spalanie w mieście-12,5l/100km.

5. Chociaż w zeszłym tygodniu jechałem do Krynicy i przez całą drogę nie schodziłem poniżej 180 i spalił 10,3 jak wracałem to jadąc 120 spalił 8 litrów :641:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dziadek

2.Świecąca się kontrolka poduszki.

 

Napraw poduchę to zgaśnie. :613:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem Passka bez osłony pod silnikiem. O qźwa jaki on jest w środku zasyfiony!!!

Czy osłona pomoże, bo widziałem fotki waszych silników i ja cie pie***le? Jestem pod wrażeniem.

Oczywiście klamki, z którymi się uporałem (czyt. naprawiłem)

Trzaski plastików

TYLNA SZYBA!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Lotus

ja jestem posiadaczem paska od niedawna i jeszcze nie zauważyłem jakiś wad a co mi sie nie pdoba u mnie to archaiczne podświetlenie zegarów (mówie o B4) nie chcodzi tu kolor tylko o to że to wszystko jest oświetlone a nie podsiwietlone i wyglą jak moje akwarium takie zielone wszystko :626: a druga wada passatów ogólenie to ich wyposarzenie i wersje tego jest tyle że nie mozna zliczyc nic nie jest poukładane każdy passat rządzi sie swoimi prawami a co do wyposażenia to czy ktoś widział passata z pełnym wyposażeniem (max full wypas) bo w więkości jest tak że masz to ale nie masz tego o ona ma to to ale on nie ma tamtego :625: :609:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość eliott231

ja mam paska od 2 tyg.Zrobiłem 2 tyś.km.A ma przejechane 195 000km.I powiem,że nie widzę na razie żadnych wad.Auto jak nowe pod każdym względem.Może dlatego,że wiedziałem co kupuję. :641:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności