gbels Zgłoś #41 Napisano 18 Listopada 2008 Witajcie! ja mam zwykły kluczyk i chce kupić scyzoryk.NIe mam pojęcia jaki i co dalej z tym?? Polecam Ci zajrzeć TUTAJ gwarantuje, że znajdziesz odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vivi Zgłoś #42 Napisano 21 Listopada 2008 Robisz tak :- wkładasz 1 kluczyk do stacyjki i przekręcasz zapłon - kluczyk z pilotem przeznaczonym do zakodowania wkładasz do zamka drzwi kierowcy, zamykasz nim auto - naciskasz na nim przycisk - po przerwie trwającej nie mniej niż 1 sekundę naciskasz ten sam przycisk ponownie - usłyszysz dźwięk potwierdzający prawidłowe kodowanie Gotowe:) Ja kodowałem właśnie tą metodą, gdyż mam błędy w komforcie i zakodowanie vagiem jest niemożliwe i wszystko zadziałało bez problemu. Od siebie dodam tylko, ze nie trzeba tego robić w drzwiach kierowcy. Można zamknąć również po stronie pasażera i też będzie działać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #43 Napisano 26 Listopada 2008 Od siebie dodam tylko, ze nie trzeba tego robić w drzwiach kierowcy. Można zamknąć również po stronie pasażera i też będzie działać. A nie wiesz, czy metoda zadziała na zamku w bagażniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vivi Zgłoś #44 Napisano 26 Listopada 2008 A nie wiesz, czy metoda zadziała na zamku w bagażniku? Podejrzewam, że raczej nie, gdyż otwieranie i zamykanie bagażnika kluczykiem nie zamyka i nie otwiera centralki i nie uzbraja alarmu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gbels Zgłoś #45 Napisano 27 Listopada 2008 Podejrzewam, że raczej nie, gdyż otwieranie i zamykanie bagażnika kluczykiem nie zamyka i nie otwiera centralki i nie uzbraja alarmu. A to źle podejrzewasz bo u mnie to nie tylko zamyka auto (centralny + dioda czerwona w drzwiach) to nawet działa otwieranie i domykanie szyb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość psg Zgłoś #46 Napisano 17 Marca 2009 witam mam pytanie odnosnie nowego kluczyka. auto to: audi A8 z 97r oryginalny scyzoryk to 433,92 MHZ model 4DO 837 231 N problem to: chce miec drugi kluczyk wiec: czy moge kupic jakikolwiek inny scyzoryk (np z allegro) z pilotem ktory ma 433.92Mhz oraz jakis wsadzony kiedys tam zakodowany transponder crypto 48. potem dopasowac nowy pilot do mojego centralnego zamka (trik z drzwiami kierowcy i dobrym kluczykiem w zaplonie) i na koniec transponder z nowego kluczyka(z allegro) dopasowac po podaniu PINu vagiem, czy takie cos zadziala u mnie , czy musze miec nowa pestke? jesli musze miec nowa pestke to gdzie moge kupic takie cos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #47 Napisano 22 Marca 2009 witam. bardzo pomocne jest to wszystko co tutaj zostalo napisane ale szczerze mowiac to bylbym o wiele spokojniejszy i szczesliwszy jezeli uscislimy kilka rzeczy. cala procedura wyglada tak (poprawcie mnie jesli sie myle): 1. potrzebujemy nowy kluczyk z docietym ostrzem i pilotem o odpowiedniej czestotliwosci. 2. kluczyk musi miec nowy niekodowany transponder crypto48 ( czy to to samo co pestka?? ) 3. potrzebujemy pin kod 4-ro cyfrowy. jesli go nie mamy to jedynym sposobem na wydostanie go z auta to fejs Vagtacho (kabel i program) 4. zaopatrzeni w klucz odpowiedniej czestotliwosci z nowym transponderem i pin kodem odpalamy Vagcom i wg opisanej gdzies powyzej procedury kodujemy nowy kluczyk. jaka wersje vagcoma musimy posiadac. czy 311.2 wystarczy czy tez musi byc 409.1? dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vivi Zgłoś #48 Napisano 23 Marca 2009 311.2 wystarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AkUu Zgłoś #49 Napisano 23 Marca 2009 (edytowane) Witam podepne sie tutaj bo juz nie wiem gdzie zapytac tyle tych tematow o cz i kluczykach jest troszke sie juz w tym pogubilem a probuje temat ogarnac z godzinke juz kupilem paska z jednym kluczykiem kluczyk jest bez przyciskow po prostu kluczyk i teraz tak jak moge sprawdzic czy dostalem tylko zapasowy kluczyk a prawidlowy kluczyk byl z pilotem?czy w mojej wersji byly tylko kluczyki bez przyciskow? chcialbym wiedziec czy zaczac szukac 2 kluczyka do dorobienia z przyciskami czy nie? mam centralny zamek, z domykaniem szyb, przy zamykaniu nie swieca sie migacze, tylko mala czerwona diodka sie zapala przy guziku od drzwi, w srodku nie widze zadnych czujek od alarmu. jezeli sie w temat wczepilem przepraszam pozdrawiam i dziekuje za pomoc Edytowane 23 Marca 2009 przez AkUu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #50 Napisano 23 Marca 2009 i teraz tak jak moge sprawdzic czy dostalem tylko zapasowy kluczyk a prawidlowy kluczyk byl z pilotem?czy w mojej wersji byly tylko kluczyki bez przyciskow? Podepnij VAG-a i sprawdź jaki masz nr komfortu, wrzuć tutaj (nr modułu) a ktoś sprawdzi w ETCE czy ten moduł obsługuje zdalne sterowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #51 Napisano 23 Marca 2009 raczej zazwyczaj sa 2 takie same kluczyki wiec jak ten nie ma pilota to pewnie ten drugi/pierwszy tez nie mam. ja tak mialem w moim pasku - 2 kluczyki starego typu bez pilotow mam centralny zamek, z domykaniem szyb, przy zamykaniu nie swieca sie migacze, tylko mala czerwona diodka sie zapala przy guziku od drzwi, w srodku nie widze zadnych czujek od alarmu. tez tak mialem. a jeszcze dokladniej to te moje kluczyki (oba) wygladaly tak jak na tej aukcji http://allegro.pl/item581650350_nowy_oryginalny_kluczyk_immo_48_crypto_do_vw.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AkUu Zgłoś #52 Napisano 24 Marca 2009 (edytowane) raczej zazwyczaj sa 2 takie same kluczyki wiec jak ten nie ma pilota to pewnie ten drugi/pierwszy tez nie mam. ja tak mialem w moim pasku - 2 kluczyki starego typu bez pilotowCytat: Napisał AkUu Zobacz post mam centralny zamek, z domykaniem szyb, przy zamykaniu nie swieca sie migacze, tylko mala czerwona diodka sie zapala przy guziku od drzwi, w srodku nie widze zadnych czujek od alarmu. tez tak mialem. a jeszcze dokladniej to te moje kluczyki (oba) wygladaly tak jak na tej aukcji http://allegro.pl/item581650350_nowy...pto_do_vw.html no to trudno z pilotem moge sie pozegnac moj wyglada tak samo czyli jesli chcialbym teraz miec z pilotem to modul jakis musial bym do centralki podpiac? jezeli tak to wtedy byla by mozliwosc dopasowania kluczyka tego co na 434mhz chodzi w scyzoryku? Podepnij VAG-a i sprawdź jaki masz nr komfortu, wrzuć tutaj (nr modułu) a ktoś sprawdzi w ETCE czy ten moduł obsługuje zdalne sterowanie. jak zajrze pod tapicerke pod fotelem to tez chyba bede mogl nr zczytac z nalepki gdzies o tym czytalem w innym temacie jesli sie nie myle??EDIT: za duzo grzebania tam widze, poszukam kogos z vagiem w takim razie Edytowane 24 Marca 2009 przez AkUu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aciu Zgłoś #53 Napisano 28 Marca 2009 witam mam nadzieje ze nie trafilem zle, a mianowicie oto moj problem. mam jedenego paska 99r i teraz kupilem drugiego 00 w starym mam dwa kluczyki scyzoryki a nowym jeden kluczyk zwykly i drugi scyzoryk.Problem w tym ze ten jeden scyzory w tym nowy jest strasznie zniszczony , a wiec wpadlem na pomysl zeby zamienic poprostu piloty. Przelozylem groty kluczykow i zaprogramowalem pilota i jest super mam w nowym pasku ladnego pilota. I tu sie pojawil problem bo tym samym pilotem moge teraz otwierac oba auta. moze ktos ma jakis pomysl co teraz z tym fantem poczac? moze idzie jakos rozkodowac same piloty? z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gbels Zgłoś #54 Napisano 30 Marca 2009 Musisz wykasować piloty w starym aucie i wgrać od nowa tylko jeden. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stanley Zgłoś #55 Napisano 30 Marca 2009 (edytowane) Musisz wykasować piloty w starym aucie i wgrać od nowa tylko jeden. a jak się to robi? w sensie wiem jak się wgrywa:] tylko za bardzo nie wiem jak się kasuje, może i to proste ale ja miałem mało styczności z kabelkiem, dopiero zaczynam:D Edytowane 30 Marca 2009 przez stanley Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aciu Zgłoś #56 Napisano 2 Kwietnia 2009 a jak się to robi? w sensie wiem jak się wgrywa:] tylko za bardzo nie wiem jak się kasuje, może i to proste ale ja miałem mało styczności z kabelkiem, dopiero zaczynam:D No wlasnie problem w tym ze nie wiem jak te piloty wykasowac A tak na marginesie to po dalszych probach rozwiazania problemu, mam teraz juz trzy piloty ktore otwieraja jedno auto i jeden ktory otwiera drugiego paska calkowity zonk:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gbels Zgłoś #57 Napisano 2 Kwietnia 2009 a jak się to robi? w sensie wiem jak się wgrywa tylko za bardzo nie wiem jak się kasuje, może i to proste ale ja miałem mało styczności z kabelkiem, dopiero zaczynam No wlasnie problem w tym ze nie wiem jak te piloty wykasowacA tak na marginesie to po dalszych probach rozwiazania problemu, mam teraz juz trzy piloty ktore otwieraja jedno auto i jeden ktory otwiera drugiego paska calkowity zonk Panowie polecam TEN wątek i post nr 391 załącznik. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AkUu Zgłoś #58 Napisano 18 Maja 2009 Witam mam troche czasu wiec wracam do tematu wszedzie pisze sie jak kodowac kluczyki z pilotem... a jezeli mam jak pisalem wyzej sam kluczyk bez przyciskow? mam tylko jeden wiec chce kupic zapasowy bo spedza mi to sen z powiek http://www.allegro.pl/item631518617_nowy_oryginalny_kluczyk_vw_z_transponderem_immo.html to jak mam go zaprogramowac po docieciu zeby z moim immo latal?? skoro nie mam przyciskow... jest jakas inna sekwencja do wykonania w przypadku w/w kluczykow? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #59 Napisano 18 Maja 2009 mam troche czasu wiec wracam do tematuwszedzie pisze sie jak kodowac kluczyki z pilotem... a jezeli mam jak pisalem wyzej sam kluczyk bez przyciskow? He he troszkę pomyliłeś tematy, przyciskami nie zakodujesz immo, tylko pilota do modułu komfortu żeby otwierać/zamykać auto. O immo poczytaj TUTAJ, bez kabelka sie nie obejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gbels Zgłoś #60 Napisano 18 Maja 2009 to jak mam go zaprogramowac po docieciu zeby z moim immo latal?? Jak byś przeczytał temat od początku to byś wiedział że potrzebujesz pinu do immo, vaga i instrukcji z WARSZTATU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach