aciu
-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O aciu
- Urodziny 25.03.1978
Informacje osobiste
-
Imię
artur
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Pila, Dublin
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
2000
-
-
Dziwne odgłosy od strony poduszki pasażera
aciu odpowiedział draper3 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Mam podobny problem, tez cos chrobocze w schowku ale dzwiek znika jak przelacze na wew obieg powietrza. Niestety nie wiem co to jest, zdemontowalem schowek i na tym sie skonczyla moja naprawa raczej nie chce mi sie dalej z tym bawic samemu. pozdrawiam -
Wlasnie wczoraj wymienialem u siebie w AFN takie jak na linku ponizej, nie wiem czy do twojego silnika jest takie samo ale na pewno jakies jest. http://allegro.pl/item581769547_lozysko_wentylatora_audi_skoda_vw.html
-
Sprubuj odkrecic srube gdy zalozony jest pasek, powinnien stawiac na tyle duzy opur ze da sie ta srube odkrecic. U mnie sie dalo, wymieniale wczoraj lozysko na kturym siedzi caly wiatrak z rolka(koszmar) A mam jeszcze pytanko czy padnieta wiskoza tez halasuje jakby bylo walniete lozysko??
-
Wymiana osłony przegubu / poradnik / zdjęcia
aciu odpowiedział zima18 → na temat → Poradniki i instrukcje
Juz dalem rade. Wsadzilem klucz w i poprostu cofnalem autem (lewe kolo), sruba puscila i nawet klucz sie nie powyginal za bardzo:) Cala reszta poszla bardzo latwo, nie trzeba odkrecac zadnych innych srub. pozdrawiam -
No wlasnie problem w tym ze nie wiem jak te piloty wykasowac A tak na marginesie to po dalszych probach rozwiazania problemu, mam teraz juz trzy piloty ktore otwieraja jedno auto i jeden ktory otwiera drugiego paska calkowity zonk:(
-
Wymiana osłony przegubu / poradnik / zdjęcia
aciu odpowiedział zima18 → na temat → Poradniki i instrukcje
Tak tez robilem, ale chyba jakis oporny egzemplaz mi sie trafil. -
Wymiana osłony przegubu / poradnik / zdjęcia
aciu odpowiedział zima18 → na temat → Poradniki i instrukcje
czy obie te sruby maja prawy gwint??? Bo ja za jasna ch...re nie moge odkrecic tej sruby w lewym kole:( -
flexi joint potoczna nazwa w sklepie pozdrawiam ---------- Post added at 12:50 ---------- Previous post was at 12:47 ---------- flexi joint potoczna nazwa w sklepie pozdrawiam
-
witam mam nadzieje ze nie trafilem zle, a mianowicie oto moj problem. mam jedenego paska 99r i teraz kupilem drugiego 00 w starym mam dwa kluczyki scyzoryki a nowym jeden kluczyk zwykly i drugi scyzoryk.Problem w tym ze ten jeden scyzory w tym nowy jest strasznie zniszczony , a wiec wpadlem na pomysl zeby zamienic poprostu piloty. Przelozylem groty kluczykow i zaprogramowalem pilota i jest super mam w nowym pasku ladnego pilota. I tu sie pojawil problem bo tym samym pilotem moge teraz otwierac oba auta. moze ktos ma jakis pomysl co teraz z tym fantem poczac? moze idzie jakos rozkodowac same piloty? z gory dzieki
-
Witam super opis EAGLEMARCIN , czy jest tam tez jakies lozysko w tym sprzeglielku???
-
Z ta lampka to pewnie racja. Co do ladowania napiecie powrócilo do okolo 14.5v Pozdrawiam
-
witam ok tydzien temu stwierdzielem ze mam troszke malo elektrolitu w miom aku wiec dolewke walnalem. Mialem nadzieje ze to bedzie koniec z moimi problemami z pradem w Pasku. Jak sie okazalo nie jest tak prosto. Poszperalem wiec po forum i znalazlem ten watek. Drugim krokiem byl zakup miernika.Pomierzylem i niby wszystko dobrze.Ladowanie 14,3v, napiecie 12,3v. Na drugi dzien, przez przypadek oczywiscie, zostawilem autko na swiatlach,okolo 6h, oczywiscie aku padlo. Ale bez nerwow pozyczylem troszke pradu i pasek dal rade. Prawdziwe problemy zaczely sie dzis. Rano oczywiscie male pchanko. Pozniej zakupy i godzinny postuj w garazu. Po godzinie niestety nie pali , a silnik jeszcze cieply. Znow pachanko. Odpalil. Mierze napiecie przy odpalonym silniku i tu pokazuje sie juz tylko 13,8v i 13,5 przy wlaczonych swiatlach i innych pierdolach. Zmierzylem tez pobor pradu przy wylaczonym silniku (miernik ustawiony na 10A) i bylo 0,49A, ale co ciekawe po dokladnie 12 stu sekundach spadalo do 0,32A. Po zamknieciu auta pobor spada do 0,03A ( mam nadzieje ze nie pomylilem zer). Sprawdzilem tez jakie napiecie jest na aku w trakcie odpalania i okazalo sie ze spada do ok. 6v( oczywiscie nie odpalil). Aby w koncu skonczyly sie moje problemy z miom kochanym Passacikiem kupilem nowe aku . Autko pali super napiecie w trakcie odpalania spada do ok. 11v . Mam nadzieje ze to koniec moich problemow z pradem. Troszke mnie martwi to napecie ladowania ale mam nadzieje ze to tylko byla wina tego starego akumulatora. wszystko sie okaze za jakis czas pozdrawiam wszystkich maniakow
-
witam serdecznie dopiero niedawno kupilem mojego passacika i tez mam z nim kilka blachych problemow ale widze ze dzieki temu forum ze wszystkim sobie jakos radze naprawde fajna sprawa pozdrawiam