Skocz do zawartości
Gość alexbg

Ile można przejechać B4 bez remontu silnika ?

Rekomendowane odpowiedzi

455 tys oleju nie dolewam ,jedynie zrobiłem błąd bo po sprowadzeniu przy 370 tys zmieniłem olej na mineralny, za radą mechanika, a myślę że spokojnie latałby sobie na półsyntetyku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jestesmy przy przebiegach , to chciałbym się zapytac na jaki przebieg obliczone są sprzęgła w passacie (u mnie 1,9TD 1992rok - przebieg 70 tysiecy km...) . Kiedys miałem Primerę 1,6 rok 1995 i dokładnie jak na forum podawano w okolicy 120tysięcy km skonczyło sie sprzęgło ... czy w tych rocznikach B3 jest dwumas czy normalne sprzęgło ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy w tych rocznikach B3 jest dwumas czy normalne sprzęgło ?

 

normalne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B4 94

2.0 ADY bez gazu

Przebieg 208000

Jedyny problem to taki że jak jest ciepły to kręci około 3 sekund a jak jest zimny to pali od strzała nawet na mrozie. Wymieniłem pól osprzętu silnika :) :filtry, świece, przewody, używany oryginalny przepływomierz, kopułka, palec rozrząd i ustawiałem zapłon. I dalej tak robi ale pomijając to długie odpalanie to problemów z silnikiem nie ma, jest suchy i nie spala oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobny problem jak kolega....też się głowię co to może być...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opary paliwa w kolektorze ssącym....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój ma 400tyś km i mam problem... turbina padła olej w układzie dolotowym , idzie z turbiny i z odmy olej... Mam okazję kupić turbinę od TDI czy podejdzie ona do TD ??? i co z odmą , normalne że idzie olej nią ? chyba nie co może być przyczyną ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moim minęło właśnie 270 000 :zeco , Oleju bierze dosyć sporo i dziwnie wyje,ale spoko!! Dolewam minerał i jazde dalej. Sam nim przejechałem 40tyś w 2 lata.Wymieniłem amory wszystkie,przeguby itp.Trochę mnie denerwuje a zarazem stresuje że pali dopiero za drugim razem.Zdjęcie0958.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MantaMZ

Moj "dziadek" ma własnie na liczniku 298 498km po raz drugi bo naprawde ma 1 298 498km i drugi silnik :) pierwszy padł z głupoty przy okolo 850 000 oczywiscie to wszystko licznikowe dane bo naprawde to nigdy nie jest sie pewnym ile maja przebiegu:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o ja piernicze...ładny przebieg był na tamtym silniku...mój ojciec zamierza dobić do 1mln i dopiero zmienić, ale nie wiem czy psychicznie wytrzyma kopcenie na niebiesko, bo go nie oszczędza...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hase

gratulacje z mojej strony, bo dla mnie jest szok że tak wiele wytrzymał i aby tak dalej:zeco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 280 tys (95 rok), jak go kupilem 3 lata temu mial niby 204 tys, ale mysle ze 100/200 mial cofniete. Powoli zazyna wcinac olej. Ale codziennie 60km robi. Standardowo pojawia sie wiecznie jeden blad (jak dobrze teraz pamietam 575) i tryb awaryjny, ale to od 2 lat i 60 tys. Moze jeszcze z 100 zrobie przed remontem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

passat b4 1.9tdi na liczniku prawie 500tyś ale od kiedy go mam to wiem że był cofnięty o jakieś 200 jak był kupiny w 2008r a kupiony od handlarza więc nie wiadomo w 2oo8r miał niecałe 300tyś więc jeśli miał cofany licznik wcześniej może dobijać do 1mln od kiedy mam go silnik skrzynia nie wymieniana ostatnio wymienione było sprzęgło ale silnik trochę już słaby nie idzie tak jak powinien może turbo już nie daje rady. Olej wymieniany na czas nigdy nie było że przejechał 2 razy tyle na oleju i nie pobiera dużo oleju tak 1l między wymianą auto było zadbane oryginalne fotele nie poprzecierane jeszcze trochę posłuży jedynie że panewka się obróci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat b4 1.9TD 1996 rok, 403000 na liczniku, na 100% nie cofany. Co prawda przednie amortyzatory do wymiany i turbina, która sie zachowuje jakby już jej nie było, ale poza tym cudeńko :) Pali za pierwszym, nawet po kilkudniowym staniu na mrozie, śmiga elegancko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie 406 tys. no i niestety ale remont :dolamam choc nie ukrywam ze na wlasne zyczenie.... dostal ode mnie kopniaka i niestety go przygzalem.... no i tera REANIMACJA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość greslav

315.ooo km (bez remontu). Piszę że bez remontu bo znam historię auta-rodzina. Miesiąc temu nowe sprzęgło i wymiana oleju w skrzyni( ubyło ok 0,5l). Zimą odpala normalnie. Silnik się nie poci, myslę że połowa życia tego 1Z

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mati98

Siemka koledzy mam pytanko czy ktoś wie dla czego silnik 1.9 TDI 90Km cięszko pali na ciepłym silniku.Pompa została ustawiona wtryski są dobre

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Siemka koledzy mam pytanko czy ktoś wie dla czego silnik 1.9 TDI 90Km cięszko pali na ciepłym silniku.Pompa została ustawiona wtryski są dobre

 

Mateusz najpierw popraw błędy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
o ja piernicze...ładny przebieg był na tamtym silniku...mój ojciec zamierza dobić do 1mln i dopiero zmienić, ale nie wiem czy psychicznie wytrzyma kopcenie na niebiesko, bo go nie oszczędza...

 

Interesujące dane.. Na moim B4 kombi obecnie 814305 km na oryginalnym motorze.. W zimie pali i nie ma mowy, że nie odjadę z miejsca.. Cel to wyzerowanie licznika.

Dodam, że samochód kupiony w 1995 roku, więc nie miał "majstrowane" przy liczniku.

Pewnie przed dotarciem do celu będzie potrzebował kilku zabiegów odświeżających (ruda się pokazuje tu i ówdzie, klamki, i inne pierdoły), ale w środku stan tapicerki skórzanej jest lepszy niż w niejednym samochodzie 2-3 letnim..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

380 000 i dalej leci . Podobno przy 500 000 ścina klinek na skrzyni a silnik dalej leci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności