Skocz do zawartości

dero686

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dero686

  • Urodziny 19.01.1995

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kościerzyna

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1995
  1. dero686

    Podnoszenie mocy w AAZ

    no i sprawdziłem , jak odłączyłem wężyk od gruszki to pompuje tyle co teraz gdy mam sztangę wykręconą na maxa (czyli moje turbo pompuje tylko 0,8-1.0bara) , jak dodaję gazu to sztanga zostaje wciągnięta w gruszkę więc w dobrą stronę wykręcałem .
  2. dero686

    Podnoszenie mocy w AAZ

    ok jutro sprawdzę . ale tyle co pamietam to jak dodaję gazu to sztanga zostaje wciągnięta do gruszki , jak odpuszczę to po chwili wyjdzie
  3. dero686

    Podnoszenie mocy w AAZ

    ale jak było na środku (seryjnie) to dmuchała 0,5bara jak skręciłem tak jak teraz to 0,8 bara jest . Jak skrócę to będzie dmuchała jeszcze więcej ? jutro sprawdzę . a z tym wężykiem to mam odłączyć ten od gruszki i zaślepić ? wtedy turbo powinno dawać na maxa ?
  4. dero686

    Podnoszenie mocy w AAZ

    mam wykręcone sztangę tyle co idzie i ładuje tylko 0,8bara (sprawdzane w czasie jazdy pod obciążeniem , b ona postoju jest trochę mniej) . przedłużyć i wykręcić bardziej ? co zrobić ?
  5. dero686

    Podnoszenie mocy w AAZ

    ja wywaliłem kata , wsadziłem boost pin z 1.6td , i turbo podkręciłęm na tej sztandze od gruszki (śrubką jest już na końcu gwintów) i turbina ładuje tylko 0,8bara... turbina KKK k03 , czy ona ładuje tylko tyle czy może mam przedłużyć sztange i wykręcić bardziej ?
  6. nie wiem jak paskiem ale golferem III na gwincie bez regulacji twardości zawias nic nie pracuje jedzie sie na sztywno , jest to fajne jak skaczesz po drodze polecam , myśle że pasek będzie mniej podskakiwał bo jest troszkę większy . Niech ktoś napisze od czego podpasuję sprężyny obniżające do b4 żebym mógł je założyć na oryginalne amorki i pasek poszedł w dół o 30-40mm...
  7. Napiszcie możę czy bym dał radę dopasować sprężyny obniżające od B5 do mojego B4 na seryjnych amorkach bilsteina?? o takie : http://tablica.pl/oferta/sprezyny-vw-passat-kombi-sportowe-b5-ID1dE9n.html#65b970f3;r:;s: lub: http://tablica.pl/oferta/sprezyny-sportowe-vw-golf-vento-ID1i2Mf.html#443dafcc;r:;s: lub: http://tablica.pl/oferta/sprezyny-sportowe-h-r-leon-golf-iv-a3-octavia-ID1hmRt.html#0333cc99;r:;s: lub: http://tablica.pl/oferta/sportowe-sprezyny-vw-passat-audi-b5-b5fl-oryginalne-IDGxVj.html#f064e1ec;r:;s: Będą pasowały jakieś do b4 ? noi oczywiście czy b4 też obniżą o pare mm ? Do b4 żadnych używanych nie znalazłem... doradźcie coś które przypasują od czego...
  8. Nie znalazłem żadnego wątku gdzie ogólnie piszą o obniżeniu B4 wiec piszę tutaj . Mój pasat jest tak wysoki że można między koło a nadkole włożyć cegłę :dupablada zaczęło mi się to nie podobać i chciałbym go obniżyć o tyle żeby nie dało sie tej cegły włożyć tam (ale o tyle żeby nie tarł o ziemię na nierównościach ) . Chcę obniżyć go jakimś tanim sposobem.... ponieważ rok temu kupiłem nowe gazowe amorki bilsteina którę trochę kosztowały i teraz miałbym je wywalić i zainwestować w gwint...(nie wiem czemu nie chciałem wtedy mieć niższego auta...teraz żałuję że nie kupiłem gwintu) 1 .i myślałem o ucięciu trochę zwoju seryjnej sprężyny (oczywiście by sie wymierzyło dokładnie o ile żeby obniżyć odpowiednio) tylko wtedy amorki mogły by być za długie...? moze uciać ten gwint i nagwintować nowy co by je trochę skróciło , na nie dać odpowiednie odboje i te sprężyny . Co myślicie o taki rozwiązaniu ? 2. Chyba że przednie sprężyny są na tyle długie że jak utnę ok 0,7 zwoju to nie będą się jeszcze luzowały gdy amor cały wyjdzie , a z tyłu dałoby się jakoś przerobić ten kielich trochę..? 3. A te obniżajace sprężyny co są w postach wyżej są dużo krótsze od seryjnych ? tak że się nie luzują się w seryjnym amorku (nie mam żadnej sprężyny luzem żeby zmierzyć a na amorze są trochę ściśnięte )
  9. dero686

    boost pin do aaz

    Wielkie dzięki za odpowiedź , zamówię boost pina i wsadzę (jeśli mozęs zto napisz oco hcodzi z ustawienie w agresywną stronę i spiłowie podkładki ?) Jutro wstawię fotki jak turbina cieknie... ale nieciekawie to wygląda cały blok z tyłu czarny aż po misce cieknie , i kolektor dolotowy zawalony olejem (lecz silnik nie jest słabszy niż był) i wydaje mi się że to olej leci z odmy do turbiny i tam cieknie ... co to moze być że z odmy daje ?
  10. dero686

    boost pin do aaz

    http://moto.allegro.pl/boost-pin-1-9-td-aaz-bost-10km-warto-cnc-i2348095485.html - teraz jest dość dużo tych bost pinów na allegro ;] 1. Czy z tym pinem spalanie wzrośnie dużo ? 2. wymiana go polega na odkręceniu tej pokrywki na pompie i wykręcenie starego i wkręcenie tego , ręcznie ? 3.Pytanie nie w temacie : Czy jak dacie gazu na max to wąż od turbiny aż puchnie od ciśnienia czy lekko tłoczy jak ściśniecie palcami go ? bo umnie jest tak że lekko tłoczy i nie wiem czy turbina już nie daje ? i jeszcze cieknie z niej lekko olej z miejsca łaczenia jej części dolotowej...
  11. ten nowy działa tak samo jak stary czyli to nie wina siłownika , to chyba będzie coś z cięgnami...
  12. zmieniłem siłownik od strony kierowcy na nowy , podłączyłem i teraz jest tak : prawymi (pasażera)drzwiami mogę zamykać i otwierać wszystkie 4 drzwi , a lewymi (kierowcy) mogę tylko raz zamknąć wszystkie i wtedy już nie da sie otworzyć , albo otwierają sie tylko tylnie i te kierowcy.... gdzie jeszcze szukać przyczyny ? sprawdzałem kable , sterownik do du..py ?
  13. czym można zastąpić tą rurę(sztywny przewód) z przodu przy belce ? jest u mnie już troche przegnity i sączy...
  14. tak drzwi kierowcy nie reagują trzeba je osobno otwierać , ale rygiel nie wychodzi mechanicznie gdzy kluczyk przekręce tylko wyskakuje normalnie jak z centrala...(czyli siłownik działa) to zdjąć tapicerkę i czego szukać tam ? czy może gdzieś indziej są jakieś przekaźnik od centrala itp. ?
  15. tak dobrze zrozumiałeś , jak otwierasz drzwi kierowcy to otwierają się tylko one , a jak pasażera to otwierają się 3 drzwi . Klamka napewno jest pod central bo jak kupiłem passata (15lat temu) to działało wszystko ;]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności