Skocz do zawartości
Gość PiotrekRzeszów

Gaz Sekwencja - Passat 1.6AHL

Rekomendowane odpowiedzi

Od rozgałęźnika podciśnienia przewody powinny mieć taką samą długość

a ten drugi przewód od map sensora tez takiej samej długości czy innej niż ten co idzie do reduktora??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by wszystkie miały taką samą długość .Skąd masz wzięte podciśnienie z silnika ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skąd masz wzięte podciśnienie z silnika ?

kurde wiesz że nawet nie wiem musiał bym jutro zobaczyć i dopiero dał bym Ci odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też miałem u siebie tak zamontowany map sensor ,po modyfikacji jest zauważalnie szybsza reakcja na gaz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też miałem u siebie tak zamontowany map sensor ,po modyfikacji jest zauważalnie szybsza reakcja na gaz.

opowiedz co zrobiłeś dokładne :D a też sobie coś wymłodzę jesli mówisz że reakcja jest lepsza :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No już Ci napisałem ,przeniosłem mapa.

 

przechwytywaniewa.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no a tam Ci dziura została :P co z nią zrobiłeś??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobrze by było go przenieść bliżej reduktora

A po jaki kut? Auto jeździ? To nie grzebać.

Od rozgałęźnika podciśnienia przewody powinny mieć taką samą długość

A co to ma dać? Z tego co pamiętam z fizyki to podciśnienie będzie jednakowe w każdym fragmencie tego wężyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak przeglądam ten temat.. i wie ktoś może czy jest możliwość przeróbki gazu I generacji na sekwencję? Jeśli tak to mniej więcej jaki byłby to koszt? Posiadam ten sam silnik czyli 1,6 AHL z I generacja i mnie powoli zaczyna wnerwiać z tym niedogrzaniem i przełącznikiem.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może czy jest możliwość przeróbki gazu I generacji na sekwencję?

Ty pewnie masz II gen. z silniczkiem krokowym, tak czy tak przy przeróbce ma sekwencję ze starej instalacji została by tylko butla i miedź. Pod maską wszystko do wymiany. A co ci się dzieje z gazem? Powinien jako tako zdawać egzamin w tym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co do kosztów to ok.1500zł z takimi kosztami trzeba sie liczyć :)

Edytowane przez yunivers

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ty pewnie masz II gen. z silniczkiem krokowym, tak czy tak przy przeróbce ma sekwencję ze starej instalacji została by tylko butla i miedź. Pod maską wszystko do wymiany. A co ci się dzieje z gazem? Powinien jako tako zdawać egzamin w tym silniku.

no możliwe, nie jestem tego powiem ale bardzo możliwe, widzę że to ma reduktor i zawór lovteca, wielozawór tomasto (czy jakoś tak) i z układu elektronicznego "lambda mini". Ogólnie to nic z tego nie wiem. A co do pracy to teraz ujdzie. W zimnie mnie dwa lub trzy razy wnerwił bo zgasł po paruset metrach i raz go nie odpaliłem nawet. Wieczne niedogrzanie...... no i ogólnie ta odczuwalna dziura przy przełączeniu na gaz.

a co do kosztów to ok.1500zł z takimi kosztami trzeba sie liczyć

to całkiem sporo - wszystko pod maską od gazu wymienia się na nowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to całkiem sporo - wszystko pod maską od gazu wymienia się na nowe?

 

Tak trzeba wywalić bo nie będzie pasowało.Nowe( Reduktor, wtryski, komputer sterujący). Tak jak pisał pszemek K tylko butla ci zostanie jeżeli ma jeszcze ważny certyfikat. Bo jeżeli ci zostało np 2 lata to i butlę trzeba wymienić bo szkoda dwa razy płacić.

 

pozdrawiam - kosiad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wieczne niedogrzanie......

Ale niedogrzanie czego? Silnika? Reduktora?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale niedogrzanie czego? Silnika? Reduktora?

pewnie po części tego i tego.. ale w zimie wydaje mi się, że chodziło o silnik bo jak już zdechł to musiałem pokręcić trochę, żeby ponownie odpalić..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawidłowo podłączona instalacja gazowa nie ma NIC do gadania jeśli chodzi o temperaturę silnika. Chyba szukasz usterki tam gdzie jej nie ma. Podaj bardziej dokładny opis usterki. Ile miałeś na wskaźniku temperatury podczas jazdy w mieście, w trasie, jak dawno masz założoną instalację gazową, przy jakiej temperaturze się załącza.... Konkrety panie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym jak najjaśniej to przekazać o co biega ale noga jestem straszna. Temperatura jest mała bardzo tuż za 60, mechanik mi mówił, że termostat się zawiesił, coś pogmerał i było okej (90 - na srodku) ale tylko przez chwile, pozniej dalej sie zwaliło i było i jest 60, czy to trasa czy miasto tyle jest.. Instalacja w czerwcu będzie obchodzić pięciolecie... (06.05). A ten gaz to od kopa się niemal włącza, wyjadę za bramę, 50metrow i pyk...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Instalacja w czerwcu będzie obchodzić pięciolecie... (06.05)

Membrany w reduktorze do wymiany.

pozniej dalej sie zwaliło i było i jest 60, czy to trasa czy miasto tyle jest..

Tak jak pisałem nie jest to wina gazu. Trzeba zmierzyć temperaturę osobnym termometrem. Ale skoro za bardzo nie wiesz jak to podjedź do KUMATEGO mechanika i nie daj się zbyć. Coś mi się wydaje że masz walnięty czujnik temperatury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję wymienić termostat.

Temperatura powinna zawsze wynosić 90 stopni, choćby na zewnątrz było - 30.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chłopaki ile pali wasz 1.6 AHL gazu??? chodzi mi przede wszystkim o sekwencje bo ja na pełnej butli 45L z hakiem zrobiłem równe 350 km więc wychodzi ok.13L na setkę więc to trochę nie za dużo?! bo jeśli ma mi tyle palić to ja mu dziękuje,dieslem wychodzi taniej niż nim. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności