yunivers Zgłoś #141 Napisano 17 Maja 2010 Od rozgałęźnika podciśnienia przewody powinny mieć taką samą długość a ten drugi przewód od map sensora tez takiej samej długości czy innej niż ten co idzie do reduktora?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #142 Napisano 17 Maja 2010 Dobrze by wszystkie miały taką samą długość .Skąd masz wzięte podciśnienie z silnika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #143 Napisano 17 Maja 2010 Skąd masz wzięte podciśnienie z silnika ? kurde wiesz że nawet nie wiem musiał bym jutro zobaczyć i dopiero dał bym Ci odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #144 Napisano 17 Maja 2010 Też miałem u siebie tak zamontowany map sensor ,po modyfikacji jest zauważalnie szybsza reakcja na gaz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #145 Napisano 17 Maja 2010 Też miałem u siebie tak zamontowany map sensor ,po modyfikacji jest zauważalnie szybsza reakcja na gaz. opowiedz co zrobiłeś dokładne a też sobie coś wymłodzę jesli mówisz że reakcja jest lepsza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #146 Napisano 17 Maja 2010 No już Ci napisałem ,przeniosłem mapa. Uploaded with ImageShack.us Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #147 Napisano 17 Maja 2010 no a tam Ci dziura została co z nią zrobiłeś?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #148 Napisano 17 Maja 2010 Dobrze by było go przenieść bliżej reduktora A po jaki kut? Auto jeździ? To nie grzebać. Od rozgałęźnika podciśnienia przewody powinny mieć taką samą długość A co to ma dać? Z tego co pamiętam z fizyki to podciśnienie będzie jednakowe w każdym fragmencie tego wężyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nord Zgłoś #149 Napisano 27 Maja 2010 tak przeglądam ten temat.. i wie ktoś może czy jest możliwość przeróbki gazu I generacji na sekwencję? Jeśli tak to mniej więcej jaki byłby to koszt? Posiadam ten sam silnik czyli 1,6 AHL z I generacja i mnie powoli zaczyna wnerwiać z tym niedogrzaniem i przełącznikiem..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #150 Napisano 28 Maja 2010 może czy jest możliwość przeróbki gazu I generacji na sekwencję? Ty pewnie masz II gen. z silniczkiem krokowym, tak czy tak przy przeróbce ma sekwencję ze starej instalacji została by tylko butla i miedź. Pod maską wszystko do wymiany. A co ci się dzieje z gazem? Powinien jako tako zdawać egzamin w tym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #151 Napisano 28 Maja 2010 (edytowane) a co do kosztów to ok.1500zł z takimi kosztami trzeba sie liczyć Edytowane 28 Maja 2010 przez yunivers Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nord Zgłoś #152 Napisano 28 Maja 2010 Ty pewnie masz II gen. z silniczkiem krokowym, tak czy tak przy przeróbce ma sekwencję ze starej instalacji została by tylko butla i miedź. Pod maską wszystko do wymiany. A co ci się dzieje z gazem? Powinien jako tako zdawać egzamin w tym silniku. no możliwe, nie jestem tego powiem ale bardzo możliwe, widzę że to ma reduktor i zawór lovteca, wielozawór tomasto (czy jakoś tak) i z układu elektronicznego "lambda mini". Ogólnie to nic z tego nie wiem. A co do pracy to teraz ujdzie. W zimnie mnie dwa lub trzy razy wnerwił bo zgasł po paruset metrach i raz go nie odpaliłem nawet. Wieczne niedogrzanie...... no i ogólnie ta odczuwalna dziura przy przełączeniu na gaz. a co do kosztów to ok.1500zł z takimi kosztami trzeba sie liczyć to całkiem sporo - wszystko pod maską od gazu wymienia się na nowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #153 Napisano 28 Maja 2010 to całkiem sporo - wszystko pod maską od gazu wymienia się na nowe? Tak trzeba wywalić bo nie będzie pasowało.Nowe( Reduktor, wtryski, komputer sterujący). Tak jak pisał pszemek K tylko butla ci zostanie jeżeli ma jeszcze ważny certyfikat. Bo jeżeli ci zostało np 2 lata to i butlę trzeba wymienić bo szkoda dwa razy płacić. pozdrawiam - kosiad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #154 Napisano 28 Maja 2010 Wieczne niedogrzanie...... Ale niedogrzanie czego? Silnika? Reduktora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nord Zgłoś #155 Napisano 28 Maja 2010 Ale niedogrzanie czego? Silnika? Reduktora? pewnie po części tego i tego.. ale w zimie wydaje mi się, że chodziło o silnik bo jak już zdechł to musiałem pokręcić trochę, żeby ponownie odpalić.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #156 Napisano 28 Maja 2010 Prawidłowo podłączona instalacja gazowa nie ma NIC do gadania jeśli chodzi o temperaturę silnika. Chyba szukasz usterki tam gdzie jej nie ma. Podaj bardziej dokładny opis usterki. Ile miałeś na wskaźniku temperatury podczas jazdy w mieście, w trasie, jak dawno masz założoną instalację gazową, przy jakiej temperaturze się załącza.... Konkrety panie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nord Zgłoś #157 Napisano 28 Maja 2010 Chciałbym jak najjaśniej to przekazać o co biega ale noga jestem straszna. Temperatura jest mała bardzo tuż za 60, mechanik mi mówił, że termostat się zawiesił, coś pogmerał i było okej (90 - na srodku) ale tylko przez chwile, pozniej dalej sie zwaliło i było i jest 60, czy to trasa czy miasto tyle jest.. Instalacja w czerwcu będzie obchodzić pięciolecie... (06.05). A ten gaz to od kopa się niemal włącza, wyjadę za bramę, 50metrow i pyk... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #158 Napisano 28 Maja 2010 Instalacja w czerwcu będzie obchodzić pięciolecie... (06.05) Membrany w reduktorze do wymiany. pozniej dalej sie zwaliło i było i jest 60, czy to trasa czy miasto tyle jest.. Tak jak pisałem nie jest to wina gazu. Trzeba zmierzyć temperaturę osobnym termometrem. Ale skoro za bardzo nie wiesz jak to podjedź do KUMATEGO mechanika i nie daj się zbyć. Coś mi się wydaje że masz walnięty czujnik temperatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomazo72 Zgłoś #159 Napisano 28 Maja 2010 Proponuję wymienić termostat. Temperatura powinna zawsze wynosić 90 stopni, choćby na zewnątrz było - 30. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #160 Napisano 1 Czerwca 2010 chłopaki ile pali wasz 1.6 AHL gazu??? chodzi mi przede wszystkim o sekwencje bo ja na pełnej butli 45L z hakiem zrobiłem równe 350 km więc wychodzi ok.13L na setkę więc to trochę nie za dużo?! bo jeśli ma mi tyle palić to ja mu dziękuje,dieslem wychodzi taniej niż nim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach