Bond29 Zgłoś #121 Napisano 6 Maja 2010 Co do map paliwowych to gazownik powiedział mi żeby odpiąć akumlator na ok 2-3 godz. poten na benzyniek zrobić ok 30 km i ustawiać gaz . A co wy o tym sądzicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #122 Napisano 6 Maja 2010 Dobrze ci powiedział,tylko te mapy to zbieraj tak "na emeryta" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #123 Napisano 6 Maja 2010 chłopaki powiedzcie mi co moze byc przyczyną tego ostatnio poluzował mi sie elektrozawór i awaryjnie przełączał mi sie na Pb więc dokręciłem i jest ok ale dziś jadąc z włączoną klimą przełączył sie awaryjnie na Pb zjechałem na pobocze zajrzałem pod maske i wszystko ok wyłączyłem klime i jest git do tej pory ale co to moze byc przyczyną tego przełączania na klimie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #124 Napisano 6 Maja 2010 Na klimie jest większe zapotrzebowanie na gaz więc jedx do gazowników i ustaw z włączoną klimą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #125 Napisano 7 Maja 2010 Chyba nie. U mnie ustawiane bez klimy i jest ok. Tu raczej będzie problem ze znacznym spadkiem napięcia i dlatego rozłącza. Pozdrawiam - kosiad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #126 Napisano 7 Maja 2010 Dobrze ci powiedział,tylko te mapy to zbieraj tak "na emeryta Co miało znaczyć zbieroanie map "na emeryta " do ilu mogę dokręcić autko przy zbieraniu tych map ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #127 Napisano 14 Maja 2010 kolego yunivers chętnie poczekam na twoje fotki. Będę mógł się czymś pokierować później przy własnej poprawce więc tak jak mówiłem proszę o to fotki mojej instalacji,sorry za syf pod maską ale odradzają mi mycie ze względu właśnie na instalacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cuniado1 Zgłoś #128 Napisano 14 Maja 2010 nie wiem czy partanina skoro staga mozna kupic za 750 zł kpl zbiornik 500 reszta klamotów tzn rurki wlew 200 razem daje to 1450 zł wiec jak długo jeszcze gazownik bedzie zarabiał 1000 zł na montzu jednej instalacji 150 zł za godzine pracy to nie mają w nalepszym serwisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #129 Napisano 14 Maja 2010 (edytowane) zarabiał 1000 zł na montzu jednej instalacji Właściciel musi zapłacić za utrzymanie warsztatu,pracowników,coś mu musi zostać dla siebie.Wątpię,że jakąkolwiek robotę chciał byś robić za darmo,jeżeli uważasz że to taki"haj lajf", zacznij to robić sam. P.S Rozumiem ze starasz się uzyskać pełną aktywację konta? Edytowane 14 Maja 2010 przez karol27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #130 Napisano 14 Maja 2010 A możesz dać fotkę bez osłony silnika ,chodzi mi o montaż wtryskiwaczy .Jedno co się chwali to bardzo dobry filtr ..FL02 czaja .Przeważnie wstawiają najtańszy chłam.Map sensor zdało by się przenieść z nadkola bliżej reduktora ,czym krótsze wężyki tym lepiej .Lepsza reakcja na gaz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #131 Napisano 15 Maja 2010 bardzo dobry filtr ..FL02 czaja Przy okazji spytam: filtry są na allegro, ale gdzie można kupić podstawę tego filtra? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #132 Napisano 15 Maja 2010 Osobiście nie miałem Czaja02,ale w wielu przypadkach po kilku tysiącach km był sprawcą zamieszana w instalacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #133 Napisano 15 Maja 2010 Ja brałem tutaj http://drypa.pl/produkt803_FILTRY_DO_LPG_-_Filtry_Fazy_Lotnej__-__-_FL-02_P1-1_12_12_Filtr_fazy_lotnej_z_podstawa_.html .Na forum LPG jest to najbardziej polecany filtr ,szczególnie do wtrysków Magic jet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #134 Napisano 15 Maja 2010 Osobiście nie miałem Czaja02,ale w wielu przypadkach po kilku tysiącach km był sprawcą zamieszana w instalacji. A co się działo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #135 Napisano 15 Maja 2010 (edytowane) Przemek,chyba cos ci sie pomyliło z tymi punktami "pomógł". Stawiał zbyt duzy opór cisnieniu,co doprowadzało do spadków ciśnienia i szarpania.Podobno mależy rozwiercic podstawę ,wlot i wylot. Hmm... dziwna sprawa ze dzikson pisze iż na lpg forum polecają te filtry http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=2342&highlight=filtr+czaja Edytowane 15 Maja 2010 przez karol27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #136 Napisano 15 Maja 2010 Przemek,chyba cos ci sie pomyliło z tymi punktami "pomógł". Hehe nic mi się nie pomyliło, byłem właśnie o krok od kupna takiego filtra, a tak to chociaż wiem że coś się może dziać. Obecnie też mam filtr Czaja tylko zwykły. Ten z podstawą mi się bardzo spodobał ale teraz przynajmniej się zastanowie nad kupnem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #137 Napisano 15 Maja 2010 Polecają,polecają...wyrwałeś jeden temat z forum. Rożne opinie na temat spadków ciśnienia były przed modyfikacją producenta.Dodatkowa rzeźba podstawy jeszcze go usprawnia.Ja u siebie nie odnotowałem żadnych spadków ciśnienia ,ale mimo to dłubałem podstawę .Filtr służy do filtrowania ,a to robi znakomicie i żaden inny na rynku mu nie może dorównać . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #138 Napisano 15 Maja 2010 (edytowane) Ja wyrwałem ten,który był wówczas,kiedy zajmowałem(interesowałem) sie instalacjami,czyli mozliwe że przed dokonaniem modyfikacji.Fakt że ma podwójna filtrację daje + na jego korzyść,lecz ja jestem przeciwnikiem tego typu ulepszeń. dzikson ostatni post jest z maja 2010 więc nie sądze aby cos sie zmieniło.Jak napisal Sebastian,az tak duzego problemu nie stanowią otwory przelotowe jak wewnetrzna konstrukcja kanałów. Edytowane 15 Maja 2010 przez karol27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #139 Napisano 17 Maja 2010 A możesz dać fotkę bez osłony silnika ,chodzi mi o montaż wtryskiwaczy .Jedno co się chwali to bardzo dobry filtr ..FL02 czaja .Przeważnie wstawiają najtańszy chłam.Map sensor zdało by się przenieść z nadkola bliżej reduktora ,czym krótsze wężyki tym lepiej .Lepsza reakcja na gaz. fotki wstawie jutro a Tobie chodzi o czujnik ciśnienia aby był bliżej reduktora czy coś innego??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #140 Napisano 17 Maja 2010 fotki wstawie jutroa Tobie chodzi o czujnik ciśnienia aby był bliżej reduktora czy coś innego??? Tak ,czyli map sensor ,masz go na nadkolu .Mi też tak zamocowali .Dobrze by było go przenieść bliżej reduktora .Od rozgałęźnika podciśnienia przewody powinny mieć taką samą długość .Czyli rozgałęźnik reduktor i map sensor. ---------- Post added at 22:09 ---------- Previous post was at 21:54 ---------- Wspomogę się rysunkiem .Przewody na żółto takie same długości . Uploaded with ImageShack.us Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach