farmer91 Zgłoś #141 Napisano 25 Sierpnia 2011 (edytowane) czy może mi ktoś powiedzieć, kto zakładał FMIC do B5 po lifcie, co zrobiliście z chłodniczką paliwa tą po stronie turbo? bo na fotach jakie znalazłem na forum z montażu FMIC nie widzę tego elementu, a mi troszczę koliduje z przewodem od turbo, i nie bardzo wiem co z tym zrobić Edytowane 25 Sierpnia 2011 przez farmer91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #142 Napisano 25 Sierpnia 2011 heh witam w klubie jezeli masz jakiekolwiek pytania pisz do mnie na GG, podpowiem jak ja mam to u siebie narazie rozwiazane ! GG 600155 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #143 Napisano 25 Sierpnia 2011 czy może mi ktoś powiedzieć, kto zakładał FMIC do B5 po lifcie, co zrobiliście z chłodniczą paliwa tą po stronie turbo? bo na fotach jakie znalazłem na forum z montażu FMIC nie widzę tego elementu, a mi troszczę koliduje z przewodem od turbo, i nie bardzo wiem co z tym zrobić Bo w późniejszych flach nie było już tej chłodniczki-chłodzenie paliwa rozwiązano inaczej. U mnie etka pokazuje chłodniczkę jako część przewodu paliwowego w przedniej części podwozia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #144 Napisano 25 Sierpnia 2011 Generalnie mozna wykrecic klakoson i juz sie robi wiecej miejsca, ja chwilowo zrobilem tak, nie ukrywam jednak ze mam duzy problem z ic z a5 zeby go upchac w zdrzak, w weekend robie ostatnie podejscie chyba, a jakby ciąc zdrzak bede musial duzo go ciąc, w gre wchodzi ciecie uchwytow pod halogeny, czego chce uniknac ;/ ---------- Post added at 12:08 ---------- Previous post was at 12:06 ---------- i czy aż tak rożni się B5 od B5FL ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #145 Napisano 25 Sierpnia 2011 no klakson na pewno zrobi wyjazd, tylko nadal nie będzie chyba wystarczająco miejsca... kurde, teraz wychodzą konsekwencje tego ze przegiąłem ze średnicą rurek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #146 Napisano 25 Sierpnia 2011 pisz do mnie na GG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #147 Napisano 25 Sierpnia 2011 potwierdzam, również mam zderzak mega napięty, ale jutro jeszcze będe z tym walczy, aczkolwiek brak mi już chęci, wiary w siebie i inwencji twórczej... kurde, zachciało sie coolera z A5, zamiast czegos mniejszego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #148 Napisano 25 Sierpnia 2011 ale cieles cos czy nic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #149 Napisano 25 Sierpnia 2011 na ja wyciąłem te mocowania od halogenów bo nie mam i mi sie sa potrzebne, ale jeszcze troche miejsca by się przydało... może jutro przyjdzie jakaś nowa wena twórcza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #150 Napisano 27 Sierpnia 2011 czy może mi ktoś powiedzieć, kto zakładał FMIC do B5 po lifcie, co zrobiliście z chłodniczką paliwa tą po stronie turbo? bo na fotach jakie znalazłem na forum z montażu FMIC nie widzę tego elementu, a mi troszczę koliduje z przewodem od turbo, i nie bardzo wiem co z tym zrobić u mnie też brakło miejsca przez tą dziadowską chłodniczkę ,no ale jakoś sobie poradziłem .... tydzień temu poprawiłem lewą stronę , niestety nie zrobiłem fotek ,ale w środę ściągam przedni zderzak to Ci parę fotek pstryknę , byś mógł zobaczyć jak to u mnie wygląda pozdro i powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zex Zgłoś #151 Napisano 28 Sierpnia 2011 jaki można założyć większy intercooler do paska niż od inveko ( moje turbo będzie tego wymagało ) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #152 Napisano 28 Sierpnia 2011 Zex zalezy jakie turbo chcesz zalozyc z Tego co wiem masz teraaz hybryde od Roba. Wiec ic od iveco starczy w zupelnosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zex Zgłoś #153 Napisano 28 Sierpnia 2011 (edytowane) tak teraz jest hybrydka ale na stole koło mnie leży już gtb2260 Edytowane 28 Sierpnia 2011 przez zex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zex Zgłoś #154 Napisano 28 Sierpnia 2011 podpowie ktoś co może być większe od invecko i wejdzie do B5 FL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #155 Napisano 28 Sierpnia 2011 od audi A5, tylko chyba lepiej ten od 2.0, bo ten od 3.0 to mega rzeźba żeby to weszło... po 3 dniach walki udało mi się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #156 Napisano 28 Sierpnia 2011 od audi A5, tylko chyba lepiej ten od 2.0, bo ten od 3.0 to mega rzeźba żeby to weszło... po 3 dniach walki udało mi się To ma byc IC do Bigturbo wiec ten z 2.0 sie nie nada podpowie ktoś co może być większe od invecko i wejdzie do B5 FL Zalezy w jaka moc celujesz czy robisz wtryski na cos wiekszego np Power Plusy czy zostawiasz AL(max 240KM ale to juz wyzylowane pompki sa na max) Mozesz zapodac chinola np 600x300 ale to juz bedzie troche rzezby.Od mocy w jaka celujesz zalezna jest tez srednica rur, masz 60mm wiec moze starczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zex Zgłoś #157 Napisano 28 Sierpnia 2011 narazie pompki zostawie AL zamawiam wtrysk mentolu i chcem skrzynie 6 a puzniej wtryski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #158 Napisano 28 Sierpnia 2011 u mnie wygląda to tak http://imageshack.us/photo/my-images/24/26082011264.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/194/26082011265.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/35/26082011266.jpg/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #159 Napisano 29 Sierpnia 2011 razie pompki zostawie AL zamawiam wtrysk mentolu i chcem skrzynie 6 a puzniej wtryski skrzynię 6 powiadasz......a co z twoją? do sprzedania? za rozsądną kase byłbym może chętny na twoje sprzęgło by Radzik + jednomas......jeżeli jeszcze go nie zajechałeś oczywiście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #160 Napisano 1 Września 2011 No to mi tez się udało wkońcu zamontowac IC w miare dobrze pasujący ;] jeżeli ktoś będzie montowal IC z A5 2.0 w ,pde;i B5FL to ja mam zrobione to tak, patrzac na auto. Strona prawa: IC kolanko redukcja 45' 57-51mm kolanko alu 90' i dalej juz trzeba obciac ori wąz i w niego się wpiąć. Strona lewa: ( tu obecnie nie moge jeszcze upchac halgenu-ale jest plan) IC-> redukcja 57-51 kawałek rurki alu (aby tylko połączyć wąż tutaj dalem ori kolanko które wychodzilo z IC takie wygiete wiecej niz 90' kawalek rurki alu ->kolanko silikonowe 90' kolanko 45' alu redukcja 51-38 (41) do turbo. Z prawej strony bez problemu wchodzi halogen, z lewej niestety brakuje mi 2cm wszystko przez to ze ja u siebie mam chlodniczke która trochę komplikuje sprawe, dodam jeszcze ze najlepiej wykrecic z lewej strony klakson i gdzies go przeniesc, no i nie obylo sie bez lekkiego zeszlifowania zderzaka od srodka, uchwyt od halogenu wciskal sie w silikon, po oszlifowaniu wchodzi idealnie bez naciągów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach