Skocz do zawartości
Gość Pablo Escobar

FMIC

Rekomendowane odpowiedzi

czy może mi ktoś powiedzieć, kto zakładał FMIC do B5 po lifcie, co zrobiliście z chłodniczką paliwa tą po stronie turbo? bo na fotach jakie znalazłem na forum z montażu FMIC nie widzę tego elementu, a mi troszczę koliduje z przewodem od turbo, i nie bardzo wiem co z tym zrobić

Edytowane przez farmer91

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh witam w klubie :D jezeli masz jakiekolwiek pytania pisz do mnie na GG, podpowiem jak ja mam to u siebie narazie rozwiazane ! GG 600155

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy może mi ktoś powiedzieć, kto zakładał FMIC do B5 po lifcie, co zrobiliście z chłodniczą paliwa tą po stronie turbo? bo na fotach jakie znalazłem na forum z montażu FMIC nie widzę tego elementu, a mi troszczę koliduje z przewodem od turbo, i nie bardzo wiem co z tym zrobić

Bo w późniejszych flach nie było już tej chłodniczki-chłodzenie paliwa rozwiązano inaczej. U mnie etka pokazuje chłodniczkę jako część przewodu paliwowego w przedniej części podwozia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie mozna wykrecic klakoson i juz sie robi wiecej miejsca, ja chwilowo zrobilem tak, nie ukrywam jednak ze mam duzy problem z ic z a5 zeby go upchac w zdrzak, w weekend robie ostatnie podejscie chyba, a jakby ciąc zdrzak bede musial duzo go ciąc, w gre wchodzi ciecie uchwytow pod halogeny, czego chce uniknac ;/

 

---------- Post added at 12:08 ---------- Previous post was at 12:06 ----------

 

i czy aż tak rożni się B5 od B5FL ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no klakson na pewno zrobi wyjazd, tylko nadal nie będzie chyba wystarczająco miejsca... kurde, teraz wychodzą konsekwencje tego ze przegiąłem ze średnicą rurek :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pisz do mnie na GG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam, również mam zderzak mega napięty, ale jutro jeszcze będe z tym walczy, aczkolwiek brak mi już chęci, wiary w siebie i inwencji twórczej... kurde, zachciało sie coolera z A5, zamiast czegos mniejszego... :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale cieles cos czy nic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na ja wyciąłem te mocowania od halogenów bo nie mam i mi sie sa potrzebne, ale jeszcze troche miejsca by się przydało... może jutro przyjdzie jakaś nowa wena twórcza :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy może mi ktoś powiedzieć, kto zakładał FMIC do B5 po lifcie, co zrobiliście z chłodniczką paliwa tą po stronie turbo? bo na fotach jakie znalazłem na forum z montażu FMIC nie widzę tego elementu, a mi troszczę koliduje z przewodem od turbo, i nie bardzo wiem co z tym zrobić

 

u mnie też brakło miejsca przez tą dziadowską chłodniczkę ,no ale jakoś sobie poradziłem :)

 

STA73385.jpg

 

.... tydzień temu poprawiłem lewą stronę , niestety nie zrobiłem fotek ,ale w środę ściągam przedni zderzak to Ci parę fotek pstryknę , byś mógł zobaczyć jak to u mnie wygląda :) pozdro i powodzenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki można założyć większy intercooler do paska niż od inveko ( moje turbo będzie tego wymagało ) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zex zalezy jakie turbo chcesz zalozyc :)

z Tego co wiem masz teraaz hybryde od Roba. Wiec ic od iveco starczy w zupelnosci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak teraz jest hybrydka ale na stole koło mnie leży już gtb2260 :)

Edytowane przez zex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podpowie ktoś co może być większe od invecko i wejdzie do B5 FL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od audi A5, tylko chyba lepiej ten od 2.0, bo ten od 3.0 to mega rzeźba żeby to weszło... po 3 dniach walki udało mi się :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
od audi A5, tylko chyba lepiej ten od 2.0, bo ten od 3.0 to mega rzeźba żeby to weszło... po 3 dniach walki udało mi się

 

To ma byc IC do Bigturbo wiec ten z 2.0 sie nie nada :(

 

podpowie ktoś co może być większe od invecko i wejdzie do B5 FL

Zalezy w jaka moc celujesz czy robisz wtryski na cos wiekszego np Power Plusy czy zostawiasz AL(max 240KM ale to juz wyzylowane pompki sa na max)

Mozesz zapodac chinola np 600x300 ale to juz bedzie troche rzezby.Od mocy w jaka celujesz zalezna jest tez srednica rur, masz 60mm wiec moze starczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

narazie pompki zostawie AL zamawiam wtrysk mentolu i chcem skrzynie 6 a puzniej wtryski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
razie pompki zostawie AL zamawiam wtrysk mentolu i chcem skrzynie 6 a puzniej wtryski

skrzynię 6 powiadasz......a co z twoją? do sprzedania? za rozsądną kase byłbym może chętny na twoje sprzęgło by Radzik + jednomas......jeżeli jeszcze go nie zajechałeś oczywiście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to mi tez się udało wkońcu zamontowac IC w miare dobrze pasujący ;] jeżeli ktoś będzie montowal IC z A5 2.0 w ,pde;i B5FL to ja mam zrobione to tak, patrzac na auto.

 

Strona prawa:

 

IC -> kolanko redukcja 45' 57-51mm -> kolanko alu 90' -> i dalej juz trzeba obciac ori wąz i w niego się wpiąć.

 

Strona lewa: ( tu obecnie nie moge jeszcze upchac halgenu-ale jest plan)

 

IC-> redukcja 57-51 -> kawałek rurki alu (aby tylko połączyć wąż -> tutaj dalem ori kolanko które wychodzilo z IC takie wygiete wiecej niz 90' -> kawalek rurki alu ->kolanko silikonowe 90' -> kolanko 45' alu -> redukcja 51-38 (41) do turbo.

 

Z prawej strony bez problemu wchodzi halogen, z lewej niestety brakuje mi 2cm wszystko przez to ze ja u siebie mam chlodniczke która trochę komplikuje sprawe, dodam jeszcze ze najlepiej wykrecic z lewej strony klakson i gdzies go przeniesc, no i nie obylo sie bez lekkiego zeszlifowania zderzaka od srodka, uchwyt od halogenu wciskal sie w silikon, po oszlifowaniu wchodzi idealnie bez naciągów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności