Skocz do zawartości
Gość Pablo Escobar

Zwiekszenie mocy w afn 110 koni

Rekomendowane odpowiedzi

olek wroc pisal mi ze jak wsadze 230 przy AWXie to bedzie tylko wiecej kopcil i nic wiecej. Ale nie chce tez zylowac za bardzo silnika i podzespolow mysle ze 160 KM to taki moj cel. Chce zachowac proporcje miedzy frajda a kosztami i to modow i utrzymania (bo wiadomo ze palic bedzie wiecej)

no chyba ze niecelujesz w Wiecej mocy :)

ja na poczatku mowilem sobie - 160 360 to max :D szybko sie to zmienilo :)

ale luz luz :) 216 jak i Turbo BRD od Olka czy innych zaufanych osob sa napewno polecane :)

 

U mnie pompen-kaputen więc tylko tyle co w podpisie, na starym sofcie.
Jaaano to zamawiam "nowa" i jazda dalej :) Edytowane przez ChRzAnIu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No,no czeka BRD,230,11,51C i FMIC na montage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No,no czeka BRD,230,11,51C i FMIC na montage

Ohoho niezla lista Gości :D pozazdroscic 230 , 51C --> 11mm ( tłok czy cała pompa ) ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompen ori "J", no właśnie chrzaniu powiedz no mi jak sie trzyma konstrukcji twój FMIC? tzn jakieś uchwyty? płaskowniki? czy jak?

Edytowane przez jaaano

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to turbinka zmieniona :) Mam nadzieje ze dlugo posmiga, stara czeka na decyzje kolegi ktoremu poszla w golfie mk4 90 KM (przy okazji czy moja turbina z AFN podpasuje do 90KM? Jesli nie to niedlugo bedzie tu na sprzedaz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odczuwalny wzrost spalania jest dopiero przy pompie 11...

 

Przy normalnej jeździe wręcz przeciwnie. Odczuwalny spadek spalania :) Przy pedale w podłodze max 6.5 na trasie, a tak 110-140km/h 5.5-5.7L. Wszystko zależy od tego jak wysoko kręcimy na poszczególnych biegach...ale jeszcze do 7L/100km na 216tkach nie dobiłem nigdy...:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale jeszcze do 7L/100km na 216tkach nie dobiłem nigdy...

 

He he to jeszcze mało w życiu widziałeś.. :P

 

Choć prawda jest taka, że na samym programie i 216 autko nie pali więcej a przy normalnej jeździe nawet mniej.

 

Ale przy ostrej jeździe no to te 7 również jest wstanie spalić.. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rafal ile kosztuje program w tune up jak nie masz serii tzn 216 + wieksze turbo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia. Musisz do Roberta zadzwonić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no właśnie chrzaniu powiedz no mi jak sie trzyma konstrukcji twój FMIC? tzn jakieś uchwyty? płaskowniki? czy jak?

2 płaskowniki podgięte u dołu FMIC + orurowanie, ktore je tez podtrzymuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fote tego wynalazku poprosze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
He he to jeszcze mało w życiu widziałeś..

 

Choć prawda jest taka, że na samym programie i 216 autko nie pali więcej a przy normalnej jeździe nawet mniej.

 

Ale przy ostrej jeździe no to te 7 również jest wstanie spalić..

 

Powiedz mi jedną rzecz tylko - z jaką dawką na nastawniku te 7 spaliłeś na trasie ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiedz mi jedną rzecz tylko - z jaką dawką na nastawniku te 7 spaliłeś na trasie ? :)

On zapomnial ze ma 5??:D

 

---------- Post added at 00:44 ---------- Previous post was at 00:39 ----------

 

He he to jeszcze mało w życiu widziałeś.. :P

 

Choć prawda jest taka, że na samym programie i 216 autko nie pali więcej a przy normalnej jeździe nawet mniej.

 

Ale przy ostrej jeździe no to te 7 również jest wstanie spalić.. :P

ile mozna na naszych drogach trzymac pedal w podlodze??U mnie na 12 srednia z 1000 kilometrow wychodzi 5,5...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ile mozna na naszych drogach trzymac pedal w podlodze??

 

Dokładnie! :) dlatego u mnie też spalanie w trasie przy średnio-szybkiej jeździe oscyluje w granicach 4.8- 5.5l :)

A przy dynamicznym pałowaniu potrafi 7- 7.5 chlipnąć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
le mozna na naszych drogach trzymac pedal w podlodze??

 

No właśnie ile można jechać za innymi 80km/h...?? No nie stety ale u mnie w okolicy drogi są do bani, jeden pas wszyscy się wleką i przy ciągłym hamowaniu i przyśpieszaniu przy wyprzedzaniach to niestety spalanie idzie w górę. Jak ciągle bym trzymał stałą prędkość to spali dużo mniej a ciągle ta budę wyhamowywać i rozpędzać to swoje spali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki pomozcie bo niewiem czy to zle cos wlutowane czy tez jest OK

mianowicie zamontowany zostal Map Sensor 051 C - wczesniej na zwyklym mapie doladowanie szlo na 1.5bara , teraz jak mu depne do konca to 2bary wskakuje czy to cos zle - wiem ze trzeba po tym Korekte softu robic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak dokładnie sie to nazywa,wyskalowanie,mapa ale napewno trzeba to zmienić w sofcie bo bez tego 51c przekłamuje tak jakby na korzyść informując ecu o mniejszym niż rzeczywiste ciśnieniu.Jeśli nie wywala błędu czujnika to podłączenie poprawne.Pokarz jak to zmontowałeś .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tyle przekłamuje po zmianie z 051A/B na 051C. To normalne, dlatego przy takim ciśnieniu bez korekty nie ma po co zmieniać, bo turbo odleci :P

 

A na logach będzie wszystko oki (wymagane bedzie 1.5b i aktualne też 1.5b i wszystko będzie w sofcie oki), a na wskaźniku będzie 1.9-2b. Trzeba go skalibrować, no chyba że masz GT22, to możesz latać na 2b :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam takie pytanie do znawców tematu :) Jakie EGT jest już niebezpieczne dla uszczelki w afn ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do 950 ja jeździłem i wszystko było ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności