jarucki Zgłoś #41 Napisano 28 Marca 2010 jak latasz na autostradach z dużymi prędkościami, warto pomyśleć o zewnętrznej chłodnicy oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #42 Napisano 28 Marca 2010 krokodyl13, kupuj wtryski 216 (chyba, że w przyszłości myślisz o zmianie pompy na 11mm, wtedy kup 230tki). Żeby nie było dymu zbytniego trzeba by zwiększyć ciśnienie Map sensor od 130tki "C" da jakieś 1.2-1.3bara, przydatne zwłaszcza powyżej 4tyś obr (auto można ciągnąć do odcinki bez strat mocy powyżej 4tyś obr bo turbo pompuje tak samo), tylko teraz pytanie ile turbo wytrzyma na tym ciśnieniu ale...bez ryzyka nie ma zabawy ! Po samych wtryskach będziesz miał jakieś 135koni, do tego ciśnienie (automatycznie dawka wzrośnie, bo przepływomierz więcej będzie pokazywał) więc po daniu map sensora "C" będziesz miał ze 145hp, a tym już da się jeździć. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #43 Napisano 28 Marca 2010 Ztym mykiem z map-sensorem pierwszy raz sie spotykam,Daron rozwiń temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #44 Napisano 28 Marca 2010 Sam nie wiem jak to dokładnie działa, ale działa ! Biorąc na logike to ten map sensor od 130tki z końcówką "C" ma inną oporność i później przekazuje sygnał do kompa: że jak jest w dolocie 1bar to on daje do kompa odczyt 0.7bar. Będzie 1.3bar w dolocie, komp odczyta 1bar i będzie utrzymywał to ciśnienie. Nie ma żadnych trybów awaryjnych czy błędów ! Mam u siebie ten map sensor 2gi miesiąc, efekt odczuwalny dosyć wyraźnie. A tutaj porównanie ciśnień: Na seryjnym map sensorze: 1.8-2.5tyś 0.85bar 2.5-4tyś 0.8-0.75bar powyżej 4tyś 0.7bar i spadało do 0.65 przy 4.5tyś obr Map sensor ze 130tki "C" 1.8-2.5tyś 1bar 2.5-4tyś 1.1bar 4tyś do końca skali 1.1-1.15bar Jak widać doładowanie głownie się zmienia w górnej partii obrotów. Z dołu bardzo nie czuć różnicy, ale górne obroty - bajka ... Zamontowaliśmy tak samo u brata w A3 110AFN (tyle, że on nie ma wskaźnika doładowania więc nie wiadomo ile dmucha) ale różnica jest odczuwalna tak samo w górnych partiach obrotów. Po tym jakie ja miałem przyrosty, 110tka będzie miała 1.2-1.3bar. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #45 Napisano 28 Marca 2010 I wszystko jasne-dzięki bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #46 Napisano 28 Marca 2010 Tylko lepiej mieć wskaźnik doładowania dla bezpieczeństwa, bo nie wiadomo ile turbo dmucha... komp pokaże tyle ile seria. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #47 Napisano 28 Marca 2010 po co odrazu wskaźnik wystarczy VAG oj Daron Daron ty druciarzu to teraz pora na opronika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #48 Napisano 28 Marca 2010 jarucki chodź z vagiem, przyjedź, przekonasz się na własne oczy że vag nic nie pokaże. Pokaże tyle ile ma seria zadana i tyle będzie aktualne (1830-1866mbar). Zobaczysz na wskaźnik - całkowicie inne, wyższe wartości ciśnień. Opornika nie bedzie heh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #49 Napisano 28 Marca 2010 jarucki chodź z vagiem, przyjedź, przekonasz się na własne oczy że vag nic nie pokaże. Pokaże tyle ile ma seria zadana i tyle będzie aktualne (1830-1866mbar). Zobaczysz na wskaźnik - całkowicie inne, wyższe wartości ciśnień. Fakt! Jebłem Się bo przecież drut mod oszukuje kompa hehehehe sam Ci powiedziałem o tym teraz sam się w kopałem ale JAJA Znając życie wsadzisz opornik albo już go masz bo w końcu jesteś praktykującym - druciarzem! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #50 Napisano 28 Marca 2010 hahha praktykujący druciarz hahahh Opornika nie ma i nie będzie To jest pewne heh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl13 Zgłoś #51 Napisano 28 Marca 2010 czyli wtryski albo wirus, jeśli wtryski to musi być "ten map sensor od 130tki" ??? od 130-tki czyli ?? bo nie czaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #52 Napisano 30 Marca 2010 "ten map sensor od 130tki" ??? od 130-tki czyli ?? bo nie czaje Czyli Czujnik Ciśnienia Doładowania o numerze 038 906 051 C Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość goldpedro Zgłoś #53 Napisano 17 Kwietnia 2010 a jest szansa na numer wtryskow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #54 Napisano 17 Kwietnia 2010 Bosch: 2437010060 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość legi78 Zgłoś #55 Napisano 26 Kwietnia 2010 witam.Mam takie pytanko posiadam afn, czy dół silnika ze 130Pd będzie pasował do mojego afn. Mam możliwość zakupu nowego dołu z roku produkcji 2006r ( czujnik polożenia wału jest na zimeringu ). Jeżeli ktoś wykonywał taki zabieg proszę o info> Jak ktoś z forumowiczów posiada nowy dół lub góre do sprzedania do prosze o info samochód ma niewiadomy przebieg dlatego tuning zaczynam od tej strony ( temat 230, gt2256 i pomp 11 jest mi znany) z góry dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek B5 Zgłoś #56 Napisano 27 Kwietnia 2010 To tak jakby kupic sobie evo i jezdzic nim po bulki... ale za to bokiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość goldpedro Zgłoś #57 Napisano 29 Kwietnia 2010 Czujnik Ciśnienia Doładowania o numerze 038 906 051 C witam czujnik juz mam (troche czasu zajelo szukanie) ale mam pytanie czy moge go zalozyc juz teraz samego bez wymiany wtryskow na wieksze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #58 Napisano 30 Kwietnia 2010 Dolacze sie do tematu : chcialbym zwiekszyc w moim afn elastycznosc podczas wyprzedzania. Nie zalezy mi specjalnie na wysrubowanej mocy, poprostu chcialbym zeby na 3ce, 4ce i piatce szedl mocniej. Nie interesuje mnie wymienianie turbiny, intercoolera itd, Myslalem o chipie,virusie, jak zwal tak zwal. Jaki wedlug was jest sensowny wzrost mocy i momentu aby reszta sie nie posypala i dawala wieksze bezpieczenstwo jazdy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #59 Napisano 30 Kwietnia 2010 Jaki wedlug was jest sensowny wzrost mocy i momentu aby reszta sie nie posypala i dawala wieksze bezpieczenstwo jazdy ? to raczej zależy od stanu twojego motoru osoba która będzie robiła dla Ciebie program będzie wiedziała co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #60 Napisano 30 Kwietnia 2010 Z tym bezpieczeństwem jazdy to różnie bywa. Bo jak masz więcej mocy, więcej wyprzedzasz, ogólnie szybciej jeździsz. No i hamulce na bank szybciej polecą, bo przecież czymś trzeba zatrzymać furę Chipa rób bez zastanowienia - przyrost poczujesz po pierwszym wciśnięciu pedału gazu do końca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach