Skocz do zawartości
Gość Pablo Escobar

Zwiekszenie mocy w afn 110 koni

Rekomendowane odpowiedzi

jak latasz na autostradach z dużymi prędkościami, warto pomyśleć o zewnętrznej chłodnicy oleju :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

krokodyl13, kupuj wtryski 216 (chyba, że w przyszłości myślisz o zmianie pompy na 11mm, wtedy kup 230tki). Żeby nie było dymu zbytniego trzeba by zwiększyć ciśnienie :) Map sensor od 130tki "C" da jakieś 1.2-1.3bara, przydatne zwłaszcza powyżej 4tyś obr (auto można ciągnąć do odcinki bez strat mocy powyżej 4tyś obr bo turbo pompuje tak samo), tylko teraz pytanie ile turbo wytrzyma na tym ciśnieniu ale...bez ryzyka nie ma zabawy ! :)

Po samych wtryskach będziesz miał jakieś 135koni, do tego ciśnienie (automatycznie dawka wzrośnie, bo przepływomierz więcej będzie pokazywał) więc po daniu map sensora "C" będziesz miał ze 145hp, a tym już da się jeździć.

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ztym mykiem z map-sensorem pierwszy raz sie spotykam,Daron rozwiń temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem jak to dokładnie działa, ale działa ! Biorąc na logike to ten map sensor od 130tki z końcówką "C" ma inną oporność i później przekazuje sygnał do kompa: że jak jest w dolocie 1bar to on daje do kompa odczyt 0.7bar. Będzie 1.3bar w dolocie, komp odczyta 1bar i będzie utrzymywał to ciśnienie. Nie ma żadnych trybów awaryjnych czy błędów !

Mam u siebie ten map sensor 2gi miesiąc, efekt odczuwalny dosyć wyraźnie. A tutaj porównanie ciśnień:

 

Na seryjnym map sensorze:

1.8-2.5tyś 0.85bar

2.5-4tyś 0.8-0.75bar

powyżej 4tyś 0.7bar i spadało do 0.65 przy 4.5tyś obr

 

Map sensor ze 130tki "C"

1.8-2.5tyś 1bar

2.5-4tyś 1.1bar

4tyś do końca skali 1.1-1.15bar

Jak widać doładowanie głownie się zmienia w górnej partii obrotów. Z dołu bardzo nie czuć różnicy, ale górne obroty - bajka ...

 

Zamontowaliśmy tak samo u brata w A3 110AFN (tyle, że on nie ma wskaźnika doładowania więc nie wiadomo ile dmucha) ale różnica jest odczuwalna tak samo w górnych partiach obrotów. Po tym jakie ja miałem przyrosty, 110tka będzie miała 1.2-1.3bar.

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I wszystko jasne-dzięki bardzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko lepiej mieć wskaźnik doładowania dla bezpieczeństwa, bo nie wiadomo ile turbo dmucha... komp pokaże tyle ile seria.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po co odrazu wskaźnik wystarczy VAG

oj Daron Daron ty druciarzu :D to teraz pora na opronika :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jarucki chodź z vagiem, przyjedź, przekonasz się na własne oczy że vag nic nie pokaże. Pokaże tyle ile ma seria zadana i tyle będzie aktualne (1830-1866mbar).

Zobaczysz na wskaźnik - całkowicie inne, wyższe wartości ciśnień.

Opornika nie bedzie :P heh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jarucki chodź z vagiem, przyjedź, przekonasz się na własne oczy że vag nic nie pokaże. Pokaże tyle ile ma seria zadana i tyle będzie aktualne (1830-1866mbar).

Zobaczysz na wskaźnik - całkowicie inne, wyższe wartości ciśnień.

 

Fakt! Jebłem Się :D

bo przecież drut mod oszukuje kompa :P

hehehehe sam Ci powiedziałem o tym teraz sam się w kopałem ale JAJA :D

 

 

Znając życie wsadzisz opornik :D albo już go masz :D

bo w końcu jesteś praktykującym - druciarzem!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hahha :D praktykujący druciarz :D hahahh

Opornika nie ma i nie będzie :D To jest pewne heh :):P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli wtryski albo wirus, jeśli wtryski to musi być "ten map sensor od 130tki" ??? od 130-tki czyli ?? bo nie czaje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"ten map sensor od 130tki" ??? od 130-tki czyli ?? bo nie czaje

Czyli -> Czujnik Ciśnienia Doładowania o numerze 038 906 051 C

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość goldpedro
a jest szansa na numer wtryskow?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bosch: 2437010060

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość legi78

witam.Mam takie pytanko posiadam afn, czy dół silnika ze 130Pd będzie pasował do mojego afn. Mam możliwość zakupu nowego dołu z roku produkcji 2006r ( czujnik polożenia wału jest na zimeringu ). Jeżeli ktoś wykonywał taki zabieg proszę o info> Jak ktoś z forumowiczów posiada nowy dół lub góre do sprzedania do prosze o info

samochód ma niewiadomy przebieg dlatego tuning zaczynam od tej strony

( temat 230, gt2256 i pomp 11 jest mi znany)

z góry dzięki za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To tak jakby kupic sobie evo i jezdzic nim po bulki...
ale za to bokiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość goldpedro
Czujnik Ciśnienia Doładowania o numerze 038 906 051 C
witam czujnik juz mam (troche czasu zajelo szukanie) ale mam pytanie czy moge go zalozyc juz teraz samego bez wymiany wtryskow na wieksze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dolacze sie do tematu : chcialbym zwiekszyc w moim afn elastycznosc podczas wyprzedzania. Nie zalezy mi specjalnie na wysrubowanej mocy, poprostu chcialbym zeby na 3ce, 4ce i piatce szedl mocniej. Nie interesuje mnie wymienianie turbiny, intercoolera itd, Myslalem o chipie,virusie, jak zwal tak zwal. Jaki wedlug was jest sensowny wzrost mocy i momentu aby reszta sie nie posypala i dawala wieksze bezpieczenstwo jazdy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki wedlug was jest sensowny wzrost mocy i momentu aby reszta sie nie posypala i dawala wieksze bezpieczenstwo jazdy ?

to raczej zależy od stanu twojego motoru :P

osoba która będzie robiła dla Ciebie program będzie wiedziała co i jak :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym bezpieczeństwem jazdy to różnie bywa. Bo jak masz więcej mocy, więcej wyprzedzasz, ogólnie szybciej jeździsz. No i hamulce na bank szybciej polecą, bo przecież czymś trzeba zatrzymać furę :)

 

Chipa rób bez zastanowienia - przyrost poczujesz po pierwszym wciśnięciu pedału gazu do końca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności