Gość biedrona Zgłoś #21 Napisano 12 Czerwca 2007 pakarod, a o czym ja do diabła piszę. Co z tego, że będziesz miał 150 kucy, skoro przy tej pogodzie i tak nie poszalejesz? Dlatego ja do zabawy zabieram się dopiero na jesień, a na wiosnę będę kombinował z coolerem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #22 Napisano 13 Czerwca 2007 heh ja mialem prawie 400Nm przy 1900 wiec wydaje mi sie, ze pojdzie Wszystko kwestia tak naprawde co lubisz. Jedni pisk opon a inni narastajaca przyjemnosc do samego konca 400Nm przy 1900obr?chyba coś się pomyliłeś sprzęgło poszło by się czesać od razu,chyba że eksperymentowałeś i później zmieniłeś przebieg momentu na 2500obr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #23 Napisano 13 Czerwca 2007 faktycznie pomylilem sie... bylo dokladnie 394,8Nm od 1700obr auto jezdzilo w takim setupie rok czasu. Sprzeglo seria do dzis ma sie bardzo dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #24 Napisano 13 Czerwca 2007 faktycznie pomylilem sie... bylo dokladnie 394,8Nm od 1700obr auto jezdzilo w takim setupie rok czasu. Sprzeglo seria do dzis ma sie bardzo dobrze. Nie możliwe żeby przy 1700 było 394Nm to jak ruszyć na sliskiej nawierzchni?Ja miałem 422Nm przy 2330obr i poprosty koła się obracały przy lekkim dodaniu gazu ,a co dopiero przy 1700obr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #25 Napisano 13 Czerwca 2007 Pakarod - rzeczy niemozliwe od reki, cuda w dwa dni http://www.forum.vw-passat.pl//files/img_2019_148.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #26 Napisano 13 Czerwca 2007 chyba wykres nie wyszedł,przez te wachnięcia i przy takiej mocy nie jest to możliwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #27 Napisano 13 Czerwca 2007 Pawle wykres wyszedl jak najbardziej. Wachniecia sa spowodowane niemoznoscia przeniesienia mocy na uklad jezdny. Co zreszta potwierdza takie wartosci. Jest to typowy przyklad programu z allegro. Dodatkowym potwierdzeniem, ze wykres jest prawdziwy to fakt, ze byl wykonywany dwa razy i to w jetroniku takze pomylka bardzo watpliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #28 Napisano 6 Lutego 2010 Witam jestem troszke ciemny w sprawach tuningu.Nie mniej jednak kolega założył do swojego passata 110 konnego Power Boxa i różnica jest ogromna w jezdzie , autko zrywa sie momentalnie.Zapłacił za niego 600 zł , podpina sie go pod pompe wtryskowa i ponoć zmienia moment obrotowy silnika.Co o tym Power Boxie sądzicie????????Jest w nim zakres regulacji od 1-10 mozna z autka nawet 170 koni wyciągnąc ale za autkiem ciemno....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #29 Napisano 6 Lutego 2010 Witam jestem troszke ciemny w sprawach tuningu.Nie mniej jednak kolega założył do swojego passata 110 konnego Power Boxa i różnica jest ogromna w jezdzie , autko zrywa sie momentalnie.Zapłacił za niego 600 zł , podpina sie go pod pompe wtryskowa i ponoć zmienia moment obrotowy silnika.Co o tym Power Boxie sądzicie????????Jest w nim zakres regulacji od 1-10 mozna z autka nawet 170 koni wyciągnąc ale za autkiem ciemno....... Że zdecydowanie przepłacił :D:D:D Max koszt - jak jest w bajeranckiej obudowie to 20pln a tak na prawdę to jest opornik w obudowie i to wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #30 Napisano 6 Lutego 2010 A masz kolego jakiegoś linka , abym mógł sobie porównać czy aby o tym Power Boxie mówimy????????? To jest czarna puszka z regulacją i kabelkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #31 Napisano 6 Lutego 2010 kazdy box to zlo. tyle w temcie. nie chce zamykac topicu, wiec nastepny post dotyczacy boxow bedzie nagradzany! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #32 Napisano 4 Marca 2010 Witam mam pytanie odnośnie zamiany turbiny z AFN na AWX czy trzeba coś przerabiać, dokupować itp. Czy podejdzie bez żadnych modernizacji??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #33 Napisano 4 Marca 2010 Witammam pytanie odnośnie zamiany turbiny z AFN na AWX czy trzeba coś przerabiać, dokupować itp. Czy podejdzie bez żadnych modernizacji??? musisz jedynie dokupić szybko-złączkę dzięki której wepniesz się w wąż idący do IC! było na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #34 Napisano 8 Marca 2010 Polecam link w moim podpisie tylko w twoim linku nic nie ma na temat ...frezowania kołnierza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl13 Zgłoś #35 Napisano 27 Marca 2010 podłącze sie do tematu co proponujecie w moim krokodylu kombi AFN '96 110 kucy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #36 Napisano 27 Marca 2010 Fmic,wtryski 216 lub 230,pompa 11,turbo AWX lub BRD,jednomas i docisk vr6 lub g60 no i oczywiście virus u dobrego tunera.Poszukaj paska kolegi kuman na forum to będziesz wiedział wszystko na temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #37 Napisano 27 Marca 2010 a jeszcze przydałoby się wymienić skrzynie na dłuższą albo odrazu robić swap na 2.0 TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl13 Zgłoś #38 Napisano 28 Marca 2010 (edytowane) jasne zastanawiałem się także nad silnikiem z f-16 ? a tak na serio furmanka kumana to mistrzostwo, ale ja mierze polatać na moich gratach i tak sie zastanawiam czy sam wirus nie skróci mi żywotności gratów, czy np. bez wirusa zmieniając wtryski na większe i bardziej wydajny układ wydechowy wpłynie na zwiększenie kucy i ile, jaki przyrost kucy na oryginalnym turbo , pompie i ic w bezpiecznej granicy żeby nim sie długo cieszyć:kumple?? 140 kucy ?? 150 ?? a z tą skrzynią masz racje brakuje tego 6-go biegu na trasie Polska-Dania i z zazdrością patrzę jak mnie mijają b5 i b6 ale 1z wymiękają PS. Ile kosztuje kompletna nowa stacyjka do b4 ?? niestety moja do wymiany cała Edytowane 28 Marca 2010 przez krokodyl13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #39 Napisano 28 Marca 2010 jasne zastanawiałem się także nad silnikiem z f-16 ? Zespół napędowy Napęd samolotu stanowi modułowy silnik Pratt & Whitney F100-PW-229 osiągający ciąg 79,13 kN, z dopalaniem 128,91 kN. Jest to silnik dwuprzepływowy z dyszą regulowaną hydraulicznie. Posiada trzystopniową sprężarkę niskiego ciśnienia i dziesięciostopniową sprężarkę wysokiego ciśnienia, obie wykonane z tytanu. Komora spalania pierścieniowa. Turbiny dwustopniowe. Dzięki zastosowaniu nowych sprężarek i wentylatorów spręż silnika wzrósł z dotychczasowych 25 do 31. To oraz podniesienie o dodatkowe 100 stopni Celsjusza temperatury przed turbiną pozwoliło na zwiększenie ciągu silnika. Co ważne w porównaniu do poprzednich wersji zespołu napędowego zużycie paliwa nie wzrosło. Zespół napędowy wyposażono w aktywny układ kontroli pracy tzw. FADEC. Dane techniczne silnika: * maksymalna średnica: 1080mm, * długość: 4855mm, * masa silnika suchego: 1370kg, * jednostkowe zużycie paliwa 0,693 kg/(kG h), * jednostkowe zużycie paliwa z włączonym dopalaniem: do 2,6 kg/(kG h). Chyba nie dałbyś rady,lepszy byłby polski SO-3W-kupisz za grosze i masz upragniony ODRZUT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #40 Napisano 28 Marca 2010 (edytowane) ja mierze polatać na moich gratach i tak sie zastanawiam czy sam wirus nie skróci mi żywotności gratów, czy np. bez wirusa zmieniając wtryski na większe i bardziej wydajny układ wydechowy wpłynie na zwiększenie kucy i ile, jaki przyrost kucy na oryginalnym turbo , pompie i ic w bezpiecznej granicy żeby nim sie długo cieszyć?? 140 kucy ?? 150 ?? Przed programem i tak będziesz miał sprawdzone auto czy sie jeszcze silnik nadaje do podnoszenia mocy. Co do planów na to co zrobić to albo chip i będziesz miał 130-140km albo dodajesz wtryski 216-tki i 140-150km. Do większej mocy barierą staje się wtedy turbina. Wymiana samych wtrysków bez programu to kiepski pomysł bo szkoda nie wykorzystać ich potencjału;) Jeżeli nie planujesz większych modyfikacji to podniesienie mocy do 140km będzie rozsądne bo powyżej tej mocy bez fimica latem będziesz smrodził jak stary kraz. Wydechu przy samym chipie nie ruszaj bo nie ma sensu. A jak masz zabity kat to go wytnij i tyle. PS następnym razem lepiej poczytać to co już jest na forum, a nie zaczynać od nowa to co już było wyjaśniane;) Edytowane 28 Marca 2010 przez olek_wroc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach