ChRzAnIu Zgłoś #141 Napisano 24 Kwietnia 2011 No tyle przekłamuje po zmianie z 051A/B na 051C. To normalne, dlatego przy takim ciśnieniu bez korekty nie ma po co zmieniać, bo turbo odleci A na logach będzie wszystko oki (wymagane bedzie 1.5b i aktualne też 1.5b i wszystko będzie w sofcie oki), a na wskaźniku będzie 1.9-2b. Trzeba go skalibrować, no chyba że masz GT22, to możesz latać na 2b Dzieki, tak tak koretka juz niedlugo, czekam tylko na koło 1Z pozniej dokupie komplet G60 i skroce dolot w miedzy czasie i jedziemy z koksem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiu_21 Zgłoś #142 Napisano 5 Stycznia 2014 Witam:) Panowie potrzebuje pomocy albo rady:P Mam passata b5 1.9 TDI AFN od jakiegoś czasu myślę o zmianie turba i IC i tu pojawia się problem jakie turbo czy od 130 czy większe choć by nawet od 2.0 170km??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Byku21 Zgłoś #143 Napisano 5 Stycznia 2014 A co chcesz uzyskać????W jaką moc chcesz iść??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiu_21 Zgłoś #144 Napisano 5 Stycznia 2014 (edytowane) Moc około 160km tylko nie jestem pewien czy odrazu muszę robić wtryski?? Edytowane 5 Stycznia 2014 przez Rysiu_21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #145 Napisano 5 Stycznia 2014 Moc około 160km tylko nie jestem pewien czy odrazu muszę robić wtryski?? temat przeczytałeś , cały ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiu_21 Zgłoś #146 Napisano 5 Stycznia 2014 Nie do końca:( najbardziej chodzi mi jakie turbo czy ktoś montował czy dużo przeróbek itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #147 Napisano 5 Stycznia 2014 Nie do końca najbardziej chodzi mi jakie turbo czy ktoś montował czy dużo przeróbek itd. to przeczytaj ten i temu podobne, a nie zadajesz pytania na które jest odp parę stron wcześniej. O takich przeróbkach co Ty chcesz zrobić już chyba wszystko zostało powiedziane .... wystarczy poczytać. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #148 Napisano 5 Stycznia 2014 wszystko zostało powiedziane .... wystarczy poczytać. Potwierdzam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiu_21 Zgłoś #149 Napisano 5 Stycznia 2014 Dzięki wielkie za pomoc Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Byku21 Zgłoś #150 Napisano 5 Stycznia 2014 wtryskiwaczy nie trzeba zmieniać jak pompa będzie mocniejsza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiu_21 Zgłoś #151 Napisano 14 Stycznia 2014 Panowie słyszeliście o końcówkach wtrysków produkcji Polskiej jakieś opinie ktoś coś wie na ten temat?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek1113 Zgłoś #152 Napisano 10 Lutego 2014 witam posiadam vw passat b5 110km AFN i planuje zwiekszyc moc celuje cos ok. 170km. co powinienem zrobic? chcialem zaczac od wymiany turbo i kolektora dolotowego tylko na jakie? od awx? oczywiście wkiekszy fmic, soft ale czy cos jeszcze? nie mam pojęcia co zrobić bo wszedzie kazdy pisze inaczej.. chcial bym poprostu pełną liste czynności które musze wykonać aby trafić w te 170 180 kucy naczytalem sie już wiele i miesza mi sie w glowie bo nie mam pojecia juz od czego zacząć a na czym skonczyć wiec prosze o pomoc z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #153 Napisano 10 Lutego 2014 Panowie słyszeliście o końcówkach wtrysków produkcji Polskiej jakieś opinie ktoś coś wie na ten temat?? Mowa o Wuzetem? ---------- Dodano o 00:41 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:38 ---------- witamposiadam vw passat b5 110km AFN i planuje zwiekszyc moc celuje cos ok. 170km. co powinienem zrobic? chcialem zaczac od wymiany turbo i kolektora dolotowego tylko na jakie? od awx? oczywiście wkiekszy fmic, soft ale czy cos jeszcze? nie mam pojęcia co zrobić bo wszedzie kazdy pisze inaczej.. chcial bym poprostu pełną liste czynności które musze wykonać aby trafić w te 170 180 kucy naczytalem sie już wiele i miesza mi sie w glowie bo nie mam pojecia juz od czego zacząć a na czym skonczyć wiec prosze o pomoc z góry dziękuje Łap na A4 masz piknie rozpisane http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek1113 Zgłoś #154 Napisano 11 Lutego 2014 oo dziękkuje bardzo ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nuneek Zgłoś #155 Napisano 10 Kwietnia 2014 witam , mam taki zestaw w moim afn gtb1756vk,wtryski 216,kolektor awx,map sensor 3 bar,fmic ale nie byłem jeszcze u tunera, i mam pytanko ,czy to normalne że po wymianie wtrysków na większe samochód dymi na biało? potrzebuje do tunera przedostać się około 35km a nie chciał bym tą trasą narobić sobie kłopotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #156 Napisano 10 Kwietnia 2014 W/g mnie możesz jechać,zapewne nie ustawiałeś kąta po wymianie wtrysków a i nie zestrojony większy map też dokłada swoje.Pewnie jak sie rozgrzeje to przestaje dymić,w wystrojonym aucie biały dym to kąt wtrysku,rozrząd lub uszczelka pod głowicą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nuneek Zgłoś #157 Napisano 10 Kwietnia 2014 ok. kąt nie był ustawiany,rozgrzeje auto i zobacze czy coś się poprawiło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #158 Napisano 10 Kwietnia 2014 Tak czy inaczej przez te 30 km sie nie rozleci bez obaw.U tunera powiedz niech ci wystroi po map'ie., przepływke sprzedasz i zrobisz sobie jakiś custom dolocik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CZAD Zgłoś #159 Napisano 20 Sierpnia 2014 Witam , czy do silnika afn turbina brd bedzie pasowala bez zadnych przerubek ? Oprucz zmiany turbo na brd icka na wiekszy i pompy 10 na 11mm i wtryskow 230 i programu cos jeszcze potrzebuje do uzyskania 180 km ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #160 Napisano 20 Sierpnia 2014 CZAD masz pod ręka https://www.facebook.com/ctrtuning tam sie zapytaj.Poruszasz to samo w dwóch tematach,jeszcze raz powiadamiam modera i admina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach