ChRzAnIu Zgłoś #121 Napisano 25 Marca 2011 (edytowane) olek wroc pisal mi ze jak wsadze 230 przy AWXie to bedzie tylko wiecej kopcil i nic wiecej. Ale nie chce tez zylowac za bardzo silnika i podzespolow mysle ze 160 KM to taki moj cel. Chce zachowac proporcje miedzy frajda a kosztami i to modow i utrzymania (bo wiadomo ze palic bedzie wiecej) no chyba ze niecelujesz w Wiecej mocy ja na poczatku mowilem sobie - 160 360 to max szybko sie to zmienilo ale luz luz 216 jak i Turbo BRD od Olka czy innych zaufanych osob sa napewno polecane U mnie pompen-kaputen więc tylko tyle co w podpisie, na starym sofcie. Jaaano to zamawiam "nowa" i jazda dalej Edytowane 25 Marca 2011 przez ChRzAnIu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #122 Napisano 25 Marca 2011 No,no czeka BRD,230,11,51C i FMIC na montage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #123 Napisano 25 Marca 2011 No,no czeka BRD,230,11,51C i FMIC na montage Ohoho niezla lista Gości pozazdroscic 230 , 51C - 11mm ( tłok czy cała pompa ) ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #124 Napisano 25 Marca 2011 (edytowane) pompen ori "J", no właśnie chrzaniu powiedz no mi jak sie trzyma konstrukcji twój FMIC? tzn jakieś uchwyty? płaskowniki? czy jak? Edytowane 25 Marca 2011 przez jaaano Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemasss Zgłoś #125 Napisano 25 Marca 2011 No to turbinka zmieniona Mam nadzieje ze dlugo posmiga, stara czeka na decyzje kolegi ktoremu poszla w golfie mk4 90 KM (przy okazji czy moja turbina z AFN podpasuje do 90KM? Jesli nie to niedlugo bedzie tu na sprzedaz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #126 Napisano 25 Marca 2011 odczuwalny wzrost spalania jest dopiero przy pompie 11... Przy normalnej jeździe wręcz przeciwnie. Odczuwalny spadek spalania Przy pedale w podłodze max 6.5 na trasie, a tak 110-140km/h 5.5-5.7L. Wszystko zależy od tego jak wysoko kręcimy na poszczególnych biegach...ale jeszcze do 7L/100km na 216tkach nie dobiłem nigdy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #127 Napisano 26 Marca 2011 ale jeszcze do 7L/100km na 216tkach nie dobiłem nigdy... He he to jeszcze mało w życiu widziałeś.. Choć prawda jest taka, że na samym programie i 216 autko nie pali więcej a przy normalnej jeździe nawet mniej. Ale przy ostrej jeździe no to te 7 również jest wstanie spalić.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemasss Zgłoś #128 Napisano 26 Marca 2011 rafal ile kosztuje program w tune up jak nie masz serii tzn 216 + wieksze turbo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #129 Napisano 26 Marca 2011 Nie mam pojęcia. Musisz do Roberta zadzwonić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #130 Napisano 26 Marca 2011 no właśnie chrzaniu powiedz no mi jak sie trzyma konstrukcji twój FMIC? tzn jakieś uchwyty? płaskowniki? czy jak? 2 płaskowniki podgięte u dołu FMIC + orurowanie, ktore je tez podtrzymuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #131 Napisano 26 Marca 2011 fote tego wynalazku poprosze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #132 Napisano 26 Marca 2011 He he to jeszcze mało w życiu widziałeś.. Choć prawda jest taka, że na samym programie i 216 autko nie pali więcej a przy normalnej jeździe nawet mniej. Ale przy ostrej jeździe no to te 7 również jest wstanie spalić.. Powiedz mi jedną rzecz tylko - z jaką dawką na nastawniku te 7 spaliłeś na trasie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #133 Napisano 29 Marca 2011 Powiedz mi jedną rzecz tylko - z jaką dawką na nastawniku te 7 spaliłeś na trasie ? On zapomnial ze ma 5?? ---------- Post added at 00:44 ---------- Previous post was at 00:39 ---------- He he to jeszcze mało w życiu widziałeś.. Choć prawda jest taka, że na samym programie i 216 autko nie pali więcej a przy normalnej jeździe nawet mniej. Ale przy ostrej jeździe no to te 7 również jest wstanie spalić.. ile mozna na naszych drogach trzymac pedal w podlodze??U mnie na 12 srednia z 1000 kilometrow wychodzi 5,5... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #134 Napisano 30 Marca 2011 ile mozna na naszych drogach trzymac pedal w podlodze?? Dokładnie! dlatego u mnie też spalanie w trasie przy średnio-szybkiej jeździe oscyluje w granicach 4.8- 5.5l A przy dynamicznym pałowaniu potrafi 7- 7.5 chlipnąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #135 Napisano 30 Marca 2011 le mozna na naszych drogach trzymac pedal w podlodze?? No właśnie ile można jechać za innymi 80km/h...?? No nie stety ale u mnie w okolicy drogi są do bani, jeden pas wszyscy się wleką i przy ciągłym hamowaniu i przyśpieszaniu przy wyprzedzaniach to niestety spalanie idzie w górę. Jak ciągle bym trzymał stałą prędkość to spali dużo mniej a ciągle ta budę wyhamowywać i rozpędzać to swoje spali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #136 Napisano 24 Kwietnia 2011 Chlopaki pomozcie bo niewiem czy to zle cos wlutowane czy tez jest OK mianowicie zamontowany zostal Map Sensor 051 C - wczesniej na zwyklym mapie doladowanie szlo na 1.5bara , teraz jak mu depne do konca to 2bary wskakuje czy to cos zle - wiem ze trzeba po tym Korekte softu robic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #137 Napisano 24 Kwietnia 2011 Nie wiem jak dokładnie sie to nazywa,wyskalowanie,mapa ale napewno trzeba to zmienić w sofcie bo bez tego 51c przekłamuje tak jakby na korzyść informując ecu o mniejszym niż rzeczywiste ciśnieniu.Jeśli nie wywala błędu czujnika to podłączenie poprawne.Pokarz jak to zmontowałeś . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #138 Napisano 24 Kwietnia 2011 No tyle przekłamuje po zmianie z 051A/B na 051C. To normalne, dlatego przy takim ciśnieniu bez korekty nie ma po co zmieniać, bo turbo odleci A na logach będzie wszystko oki (wymagane bedzie 1.5b i aktualne też 1.5b i wszystko będzie w sofcie oki), a na wskaźniku będzie 1.9-2b. Trzeba go skalibrować, no chyba że masz GT22, to możesz latać na 2b Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ccamell Zgłoś #139 Napisano 24 Kwietnia 2011 a ja mam takie pytanie do znawców tematu Jakie EGT jest już niebezpieczne dla uszczelki w afn ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Byku21 Zgłoś #140 Napisano 24 Kwietnia 2011 do 950 ja jeździłem i wszystko było ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach