Skocz do zawartości
Gość Frost12q

Klimatyzacja - Wybija

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Frost12q

Witam

Klima wybija po naładowaniu srodkiem chlodzacym, silnik dostaje wysokich obrotow tak jakby bardzo byl obciazony. W czym jest problem, czy jest wstanie ktos mi pomoc ?

 

 

VW passat 1993 1.9 TD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpinales pod VAG`a?

Jakie błędy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Frost12q

tak przez moment bylo prawie 30 bar silnik malo z ramy nie wyskoczyl potem srodek chlodzacy zostal wyrzucony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ma manualną klimę to nie sprawdzi VAGiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz zapchany zawór rozprężający na 99 %.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nabijałeś jak rozumiem u speca od klimatyzacji i on nie wie co jest?

zmień jak najszybciej fachowca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Frost12q

Ok wlasnie, chodzi o to gdzie szukac tego zaworu rozprezajacego ?

Ewentualnie jakis schemat albo cos....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siem!!!

zaworrozpreznypm1.th.png

Popatrz w grodzi silnika,kolo gniazda amorka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie przy uszkodzonym zaworze rozprężnym nie przepływa przez niego freon, nie ma więc gazu w parowniku i sprężarka nie ma czego sprężać nie może więc być takiego ciśnienia po stronie tłocznej.pytanie : jakie jest ciśnienie po stronie ssącej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poczytaj o osuszaczu i problemach występujących przy jego uszkodzeniu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Frost12q, nie wiem jak to jest w B3, ale miałem taką sytuację w Golfie 3, że nie załączał się 2 bieg wentylatorów (wina była sterownika), w efekcie nie było właściwego schłodzenia, ciśnienie rosło tak, że rozwaliło 2 krotnie elektrozawór ( o ile pamiętam to ten co sprawdza ciśnienie w układzie i załącza sprężarkę). Nie wiem jak u Ciebie jest z załączaniem wentylatorów ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Frost12q

Musze znalezc chwile czasu aby dorwac sie do autka i posprawdzac pierwszy sposob czyli zawor rozprezny...jesli nie pomze dam znac i sprawdze nastepne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności