Skocz do zawartości
zbylut

[B5] Moduł komfortu TEMAT ZBIORCZY, TUTAJ ZADAJEMY PYTANIA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zmieniłem moduł drzwi PP czyli ten co wchodzi w silniczek od szyby

Szyba ożyła,oświetlenie drzwi od dołu ale nadal mam problem z zamknięciem i otwarciem drzwi PP bo nie chcą się zamknąć ani otworzyć z centralnego niestety nie mam schematu drzwi ale z tego co patrzyłem to na kostce dochodzą i masy i zasilania.

Czy sam zamek jest w sobie uszkodzony? Podając mu bezpośrednio masę na kostek zamek otwiera ale zamknąć się już nie chce...

Nie działa również nadal lusterko i nie da się sterować szyba pasażera z panelu od strony kierowcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A masz moduł o tych danych numerach co być powinien? Bo jeżeli nie, to może to być przyczyną.

Sprawdzałeś błędy komputerem?

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak szukałem specjalnie takiego samego modułu o tych samych numerach a błędów niestety nie sprawdzałem bo nie miałem czym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Walczę z modułem komfortu od jakiegoś czasu. Wszystkie dolegliwości opanowałem. Mój problem to samo wzbudzający sie alarm. Odłaczyłem syrenę za siedzeniem bo już nie mogłem wstrzymać wycia. Moje pytanie jest takie:

- czy mogę odciąć przy module mikrostyki zamków i klap tak by nie wskazywały mi otwarcia.

- czy mogę wyłączyć moduł na desce bezpiecznikowej i co mi wtedy padnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co odłączyć krańcówki? Sprawdź komputerem które zamki uszkodzone i napraw. Ewentualnie możesz mieć uszkodzoną wiązkę przy module komfortu i też będzie wzbudzać alarm.

Jeśli odlaczysz bezpiecznikiem zasilanie komfortu nie będzie działać centralny z pilota, elektryczne szyby, lusterka i całe oświetlenie wnętrza.

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowe, w sensie inny niz ten z boku na desce? Nie ma. Jeżeli on jest dobry to prawdopodobnie padło laczenie kabli zasilajacych moduł w wiazce przed samym modułem.

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo moduł umarł po wysuszeniu ( najlepiej wpiąć inny na próbę) albo wiazka dostała od wilgoci i jak tam grzebałem to zruszyles i stracił zasilanie. Odwijaj wiązkę od kmfortu i jedź po kablach, w pewnym momencie chyba 5 przewodów będzie sie rozgałeziało z jednego w kilka. Te połączenia musisz zrobić od nowa, bo na nich może nie być przejścia przez wilgoć. Czasami tez mimo że wyglądają dobrze, to i tak nie przewodzą...

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się :-D

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie mam podobny problem. Umarlo prawie wszystko. Wygrzebałem komfort ale na oko wyglada wrecz idealnie, wiazki lekko wilgotne.

Powiedzcie proszę bo szukalem tych złączeń na wiązce od komfortu ale znalazlem aż jedną chyba czerwono czarna która daje ok 13.5v na moduł.

Wiązka od modułu dochodzi do grubej wiązki w progu, czy te łączenia o ktorych piszecie są na odcinku do progu czy już w tej grubej wiązce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tej od komfortu do progu.

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to nic nie pomogło.

W module przelutowane piny od wtyczek, przelutowane dwie łączki na wiązce, czerwona i żółto-brązowa ( 5 kabli przechodzi w jeden). Była jeszcze jedna łączka obok ale w stanie idealnym, zresztą te dwie też były ok. Nadal brak łączności z modułem :(

Macie jakieś inne pomysły?

Dodatkowym problemem jest to że nawet bez kluczyka i bezpiecznika świeci się na zółto grzanie tylnej szyby, mam nawet wrażenie że i po wyjęcia przełącznika grzeje dalej :/

Macie jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozebrałem tylną klapę, rozpiąłem wszystkie kostki, potem podałem prąd na aku i wszystko wróciło do normy. Chciałem sprawdzić która kostka robi to zamieszanie więc po kolei zacząłem je złączać. Po złączeniu wszyskich znowu zaczął świecić przycisk podgrzewania szyby i i wszystko za co odpowiada komfort przestało znowu działać :/ Kolejne rozpinanie i odpinanie aku już nie pomaga :/

Nie wiem niestety czy to komfort mógł wstać na chwilę czy faktycznie cały problem jest gdzieś w instalacji tylnej klapy.

Wiecie może gdzie jest jakaś kostka żeby odpiąć całą instalację tylnej klapy?

A i jeszcze jedno, na kostce siłownika na obu pinach mam 0,32v a jak sprawdzę na zwarcie to miernik piszczy. Czy tak powinno być???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozebrałem tylną klapę, rozpiąłem wszystkie kostki, potem podałem prąd na aku i wszystko wróciło do normy. Chciałem sprawdzić która kostka robi to zamieszanie więc po kolei zacząłem je złączać. Po złączeniu wszyskich znowu zaczął świecić przycisk podgrzewania szyby i i wszystko za co odpowiada komfort przestało znowu działać :/ Kolejne rozpinanie i odpinanie aku już nie pomaga :/

Nie wiem niestety czy to komfort mógł wstać na chwilę czy faktycznie cały problem jest gdzieś w instalacji tylnej klapy.

Wiecie może gdzie jest jakaś kostka żeby odpiąć całą instalację tylnej klapy?

A i jeszcze jedno, na kostce siłownika na obu pinach mam 0,32v a jak sprawdzę na zwarcie to miernik piszczy. Czy tak powinno być???

 

Teraz to jeszcze bezpieczniki sprawdź od modułu (sa dwa)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz to jeszcze bezpieczniki sprawdź od modułu (sa dwa)

 

Jeżeli mowa o tych w skrzynce na boku deski to sprawdziłem, wszystkie dobre.

Rozmawiałem z elektronikiem co naprawia komforty. Powiedział że czasami tak jest że załapie na chwile.

No nic, ja już odpuszczam wszelkie poszukiwania i kupuje drugi. Mam nadzieję, że po wymianie wszystko wróci do normy.

Powiedzcie mi tylko jeszcze proszę czy w tym co kupię muszą się zgadzać wszystkie oznaczenia czy tylko ten główny nr i H1/S0003???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze musisz trafić z odpowiednio zakodowanymi opcjami, bądź potrafić sobie zakodować odpowiednio (np. Rodzaj syreny, czujnikow ruchu) i mieć pewność że nie jest z anglika, albo potrafić to zmienić ;-)

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No z angola nie będzie działać poprawie...

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Będzie jak sie odpowiednio przekoduje.

Tak samo będzie z alarmem, jak się nie trafi w odpowiednie wyposażenie ;-)

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Wymieniłem moduł i można powiedzieć że nic sie nie zmieniło.

Ogólnie moduł jakby startował ale po kilku sekundach przestaje działać.

Czy jest do modułu jakiś przekaźnik który mógłby go odcinać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moduł jednak chyba jest ok. Tak jakby nauczył się wszystkiego i po ok 2h wszystko wrocilo do normy. No, prawie wszystko ;) Zaprogramowałem dzisian dwa piloty ale niestety mimo, że otwierają i zamykają to coś jest nie tak. A mianowicie: po jednym kliknieciu otwierają się tylko przednie drzwi i bagażnik, po dwukrotnym otwiera i tył. A jak przytrzymam guzik od bagażnik to otwiera bagażniki i drzwi pasażera z przodu.

Myślicie, że to wina zaprogramowania modułu czy gdzieś mam jakiejś zwarcie i stąd może być problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A możliwe jest żeby prawy zamek robił ten problem? Coś mi się kojarzy że kilka lat temu padł w tych drzwiach microstyk i chyba włożyłem angielski cały zamek a jak wiadomo angielski prawy to jest zamek od kierowcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich czytelników.

Borykam się z problemem nie gasnących podświetleń licznika po wyłączeniu świateł, również nie gaśnie podświetlenie tablicy rejestracyjnej. Następne pytanie, rzadko działa podświetlenie drzwi kierowcy, na pulpicie nie pokazuje, że zostały otwarte i nie zapalają się światła wewnętrzne, co może być przyczyną? Zadam jeszcze jedno pytanie. Szukałem na forum i nie mogę znaleźć odpowiedzi. Po dość długiej trasie jak porządnie się silnik rozgrzeje, to zapala się kontrolka od ESP, po chwili gaśnie, zaraz znowu się zapala i tak świeci ciągłym światłem, silnik trochę ostygnie i jest spokój, aż znowu się nie dogrzeje.

 

Passat B5 3BG 2.5TDI V6 150KM Variant

 

Proszę pomóżcie mi. Jestem nowym właścicielem tego modelu, nigdy nie miałem styczności z vw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności