Skocz do zawartości
zbylut

[B5] Moduł komfortu TEMAT ZBIORCZY, TUTAJ ZADAJEMY PYTANIA

Rekomendowane odpowiedzi

Ale skoro jest zima, to sprężarka nie powinna się załączać, gdyż jest poniżej 4 stopni C.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymuszone załączenie może być i załączy się gdy naciśniesz na climatroniku nawiew na szybę, coś powoduje zwarcie albo coś siadło - niech sprawdza jak pisałem wyżej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kolega ma otóż taki problem. Po nacisnieciu przycisku ryglowania drzwi z kabiny nie domykają się lewe tylne drzwi. Rygiel wskakuje ale zaraz wraca do góry i wyskakuje na VAG'u błąd sterownika ryglowania owych drzwi. Wymienił już 2 zamki (jeden nowy drugi używany) i dalej to samo. Czyżby coś złego działo się z modułem Gdy się nie wykasuje owego błędu to po zamknięciu auta włącza się alarm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

Ja również mam problem z modułem komfortu tyle ze nie w passacie a superbie ale postanowiłem tutaj napisać bo to to samo auto.

Zacznę od tego że padło mi oświetlenie w środku

-padło otwieranie samochodu z pilota

-padło otwieranie klapy bagażnika

-czasami lecz nie zawsze pokazuje sie kontrolka otwarcia drzwi

-i co jeszcze mnie niepokoi być może będzie to dla kogoś wskazówką po odpaleniu silnika żarzy się kontrolka od otwarcia pokrywy silnika ale tylko żarzy i tylko po odpaleniu silnika.

Kupiłem moduł komfortu zamieniłem problem pozostał.

Posprawdzałem kable wydawały mi się ok ale przelutowałem te czerwono czarne kable które przechodzą w jeden lecz problem pozostał

W tej chwili już opadam z sił bo męczyłem się z tym kilka godzin bez skutku

Ma ktoś może jakieś pomysły?Będę bardzo wdzięczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@bandzior2

 

wiązki kabli do przeglądnięcia od drzwi ( włącznie z kostką w słupku - stawiam że tu może być problem ) do modułu łącznie z kostką i rozwijaniem tej szmacianej izolacji. Jak będzie brak efektu przelutować luty w module ( zimne luty)

 

@arti24_2004

 

2 moduł pewny na 100% że jest sprawny i pasuje do Twojego auta po numerach. Podłącz Vaga co wykaże , leć po kolei odpinając kostki z drzwi może na któryś robi się zwarcie + przegląd kabli. Nie wiem jak w skodzie ale w pasku - tył w słupku, przód pod osłoną obok nóg Tylko tak można dojść co go boli , ale podstawą musi być pewność że moduł jest 100% sprawny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W drzwiach (w przelotce) sprawdzone i są ok, trzeba będzie zrobić tak jak mówisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po podłączeniu komputera wyskakuje brak komunikacji z modułem komfortu dwa modułu są identyczne mają te same numery wiec jeśli dobrze rozumiem pozostaje odpinanie kostki z drzwi i przegląd kabli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po podłączeniu komputera wyskakuje brak komunikacji z modułem komfortu dwa modułu są identyczne mają te same numery wiec jeśli dobrze rozumiem pozostaje odpinanie kostki z drzwi i przegląd kabli

 

 

tu raczej kostki z drzwi nie pomogą, musisz prześledzić całą instalację podłączenia modułu oraz mam nadzieje że bezpieczniki sprawdzone tak porządnie + 100% pewność że woda pod ECU się nie dostaje na wtyczki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bezpieczniki wszystkie wyjęte i sprawdzone niestety nic nie znalazłem i się poddaje jutro dzwonie się umówić do elektromechanika mam nadzieje ze on coś poradzi a teraz ide na browara ukoić moje skołatane nerwy

tak czy inaczej dziękuje za podpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnij modul na krotko i zobacz czy bedzie komunikacja. Mogles niefartownie trafic na drugi uszkodzony. Jesli sobie nie poradzisz, to moze moglbym zerknac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki ale nie zakutalizowałem statusu i nie ma mnie na miejscu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

U mnie problem polega na:

1. Podczas zamykania drzwi kluczykiem (centralny zamek) czasem zdarzy się że szyby się opuszczają czasem 2 szyby po od strony pasażera czasem wszystkie (głównie jak mocno padało lub jak były mrozy na razie zdarzyło się to 3-4 razy w ciągu 6-7 miesięcy.

2. Oświetlenie wnętrza to był stroboskop po zamknięciu centralnego zamka trwało to kilka dni po osuszeniu wszystkiego nadal błyskało ale juz tylko jeden dzień i problem znikł.

3. Dioda przy rygielku się nie świeci tak było od porządku jak kupiłem auto

4. Kierunkowskazy nie migają przy zamknięciu drzwi (no chyba że nie mam alarmu fabrycznego) tak tez jest od zakupu.

 

Do modułu się dobierałem w środku sucho i wyglądał jak nówka, kable były wilgotne ale wyglądały ok nie było widać żadnego osadu czy nalotu w związku z tym je wysuszyłem wraz z wykładziną ściągnąłem tę materiałowe coś czym były owinięte kable i zaizolowałem taśmą izolacyjną. Niestety nie sprawdziłem połączenia tych kilku czerwonoczarnych kabelków które łączą się z jednym tez czerwonoczarnym kabelkiem.

Teraz pytanie czy to może być wina komfortu czy też problem leże w drzwiach kierowcy?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a podpięty pod vag był w celu odczytania błędów z modułu. Problemem mogą być drzwi ale też nie koniecznie . Podepnij auto zapisz błędy i na pewno będzie coś więcej wiadomo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a podpięty pod vag był w celu odczytania błędów z modułu. Problemem mogą być drzwi ale też nie koniecznie . Podepnij auto zapisz błędy i na pewno będzie coś więcej wiadomo

 

Jeszcze nie posiadam kabelka ale w przyszłym tygodniu zakupie taki tylko mam nadzieje że będę wiedział jak się go używa. Jak zakupie to sprawdzę błędy.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich,

Pojawił się problem z moim Passatem B5. Ponieważ od zakupu auta, przy zamykaniu z kluczyka, nie sygnalizuje kierunkowskazami. Pomyślałem, że nie jest to ustawione w sterowniku. Kiedy chciałem włączyć opcję sygnalizacji kierunkami, okazało się że już jest ta opcja włączona. Po diagnostyce VAG pokazał błąd:

 

1. 01131 - Control Circuit for Turn Signals

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

2. 01358 - Internal Central Locking Switch: Driver Side (E150)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Kierunkowskazy działają, aczkolwiek pamiętam, że dwa razy w czasie jazdy kierunkowskazy przestały przerywać. Może to być spowodowane przekaźnikiem ?

 

Drugą rzecz którą chciałem od razu włączyć to automatyczne ryglowanie po przekroczeniu 15km\h. Wszystko ok, przy 15km\h wszystkie drzwi się ryglują oprócz przednich od strony kierowcy.

Od zakupu autka wymieniłem zamek, ponieważ mikrostyki były uszkodzone, ale od początku kiedy naciskam przycisk do zamknięcia od środka wszystkie oprócz drzwi kierowcy się zamykają. Można usłyszeć, że raz zamyka i odskakuje po chwili. Wyczytałem, że błąd 01358 wskazuje na uszkodzenie przycisku zamykania od wewnątrz. Odłączyłem kostkę i pojechałem zobaczyć czy coś się zmieniło, niestety to samo... Dodam, że z kluczyka wszystko się ładnie zamyka i nie ma takich problemów.

 

Wczoraj sprawdzałem wiązkę przy komforcie, przeczyściłem masę, kable wydają być w porządku. Moduł też ok, suchy i ścieżki wyglądają na ok. Bezpiecznik sprawdzony.

 

Wydaje mi się, że wszystko opisałem.

Pozdrawiam i dziękuję z góry za ewentualne rozwiązania problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2. 01358 - Internal Central Locking Switch: Driver Side (E150)

 

podmienić , albo rozebrać i sprawdź jak wygląda środek ( czyściłem to ostatnio u siebie bo mi nie działało stopniowe otwieranie szyby przedniej kierowcy , po naciśnięciu od razu szła do dołu. Sprawdź też kable co są na łączeniu drzwi z karoserią i kostkę w progu ( przy nogach) kierowcy. a co do - odskakujący bolec tylko jednych drzwi - tu bym rozebrał zamek i przelutował mikrostyki + sprawdził dokładnie mikrostyk co jest na zamku ( 2 kabelki do niego idą) czy poprawnie działa miernikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyściłem to ostatnio u siebie bo mi nie działało stopniowe otwieranie szyby przedniej kierowcy , po naciśnięciu od razu szła do dołu.

 

Też mam tak samo, szyba leci od razu w dół, to przy okazji sprawdzę, co wyczyścić ? Czyli ten błąd nie jest związany z odskakującym ryglem ?

 

Tak, kable od drzwi zobaczę i w gumie też. Całą izolację zdjąć ? Zamka wole nie rozbierać poprzedni który chciałem przelutować to rozebrałem i już nie dałem rady go złożyć. Kupiłem następny na szrocie, ale widocznie coś z nim też jest nie tak, bo w poprzednim zamku też odskakiwał rygiel... Może wtedy zdecydować się i zaryzykować kupić jakiś zamiennik zamka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zamek jest prosty w robocie jak budowa cepa , porostu pomyśleć tylko jak rozebrać w praktyce pare śrubek i jedna sprężynka i osłona a wszystko jest rozebrane. Są manuale jak to zrobić więc działaj, zawsze jest satysfakcja że samemu się to zrobiło.

Ps. Przed montażem na stałe dobrze jest go na krótko podłączyć i zobaczyć czy wszystko śmiga oraz zwrócić uwagę na złożenie centrala z ryglowaniem z kluczyka co by nie dało rady cały czas otwierać luka.gif" smilieid="528" class="inlineimg" border="0">

 

a w tym co czyścićto rozbierz poczyść co ię da i poskładaj mi to pomogło + wymiana ( przełożenie z tyłu gumki na przód tej z otwierania) jak rozbierzesz będziesz widział o co chodzi ( 15 min. roboty)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam moj problem polega na rozladowywujacym sie akumulatorze.Elektryk stwierdzil,ze auto nie przechodzi w stan uspienia mimo,ze modul komfortu otrzymuje poprawne komunikaty od 4 sterownikow w drzwiach i przez to pobiera prad.Auto stalo u elektryka ponad 4 dni i rozebral wszystkie drzwi sprawdzal styki,przewody,komunikacje i wszystko jest wporzadku.Po odpieciu modulu pobor pradu spada tak samo sie dzieje po odpinaniu kolejnych drzwi az do praktycznie zerowego poboru pradu jednak wraz z ponownym podlaczaniem pobor pradu wzrasta. Moze mial ktos podobny problem albo wie w czym lezy przyczyna?

z gory dziekuje za wskazówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dev14 - żeby dostać się do tych przycisków to trzeba małego śrubokrętu "gwiazdka". Wisz może jaki to rozmiar ?

Nie posiadam takich małych i jak będę miał pożyczyć to warto wiedzieć jaka wielkość :P .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności