_chris_ Zgłoś #441 Napisano 17 Maja 2011 Chris podepnij się pod kompa a nie gdybaj, sterownik ma być z takimi numerami jak jest i pasuje go zakodować w aucie. Podpinałem nie ma błędów, a samodiagnoza też nic nie wywala. Nie jestem aż taki nie teges żeby pisac tutaj i wróżyć z fusów a nie sprawdzić na vagu:P A jak nowy zakodować w aucie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #442 Napisano 17 Maja 2011 Koledzy, climatronic z B5 podejdzie do B5FL? Raczej nie, bo w FL-u klima ma wiecej kanałów diagnostycznych niz 44, jak to jest w B53B, więc zapewne oprogramowanie sterownika zgłupieje przy podłączeniu :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NiemoR Zgłoś #443 Napisano 20 Maja 2011 Witam. Mimo, że starałem się rozszyfrować kody po samodiagnozie climatronica, którą zrobiłem (ECON+ZAMKNIĘTY OBIEG+WŁ ZAPŁON) to nie udało mi się, będę wdzięczy komuś oblatanemu w temacie o odp co to znaczy, pokazało mi się na wyświetlaczu : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #444 Napisano 20 Maja 2011 Witam.Mimo, że starałem się rozszyfrować kody po samodiagnozie climatronica, którą zrobiłem (ECON+ZAMKNIĘTY OBIEG+WŁ ZAPŁON) to nie udało mi się, będę wdzięczy komuś oblatanemu w temacie o odp co to znaczy, pokazało mi się na wyświetlaczu : 025B Silnik regulacyjny V85 pokrywy w przestrzeni na nogi lub odmrażania – V85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NiemoR Zgłoś #445 Napisano 20 Maja 2011 025B Silnik regulacyjny V85 pokrywy w przestrzeni na nogi lub odmrażania – V85 A co to, gdzie to i co z tym zrobić, żeby było git ? Się Klient bardziej wymagający trafił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #446 Napisano 20 Maja 2011 A co to, gdzie to i co z tym zrobić, żeby było git ?Się Klient bardziej wymagający trafił Tutaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1046&highlight=climatronic masz ładny temacik gdzie znajdziesz ten silnik. ---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 11:59 ---------- Musisz VAG-iem zrobić output test czy działa, może jest zablokowany, albo masz uszkodzoną instalację do tego silniczka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #447 Napisano 20 Maja 2011 A co to, gdzie to i co z tym zrobić, żeby było git ?Się Klient bardziej wymagający trafił http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=79652&highlight=v85http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=37156&highlight=v85 http://forum.vw-passat.pl/search.php?searchid=6319358&pp=25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NiemoR Zgłoś #448 Napisano 20 Maja 2011 Podziekował GURAL i mielke, ale jak poczytałem to widzę, że nie czeka mnie rurka z kremem żeby go wyjąć, zacznę od VAGa, może coś to da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rado18 Zgłoś #449 Napisano 23 Maja 2011 Witam, wymieniłem spręzarke klimy i teraz po włączeniu climatronica na auto, wiatrak w ogole sie nie włącza. Dodam ze freon cały uciekł i klima jest nie nabita. Czy bez freonu wiatrak powinien działać? Jakie mogą być przyczyny że się nie chce włączyć. Vw passat b5 2000 rok tdi 1.9 115km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #450 Napisano 23 Maja 2011 po włączeniu climatronica na auto, wiatrak w ogole sie nie włącza. Dodam ze freon cały uciekł i klima jest nie nabita. Czy bez freonu wiatrak powinien działać? Jakie mogą być przyczyny że się nie chce włączyć. Skoro nie ma freonu, to jak ma ta klima ci się włączyc? Jedź do zakładu, niech ci sprawdzą szczelność, znajdą - skąd i jak ucieka, nabiją klimę i bedzie działać. Jak nie ma czynnika, to klimatyzacji nie uruchomisz - KPW? :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat19tdi Zgłoś #451 Napisano 25 Maja 2011 Witam koledzy! Przeczytałem cały etmat jednak z takim problemem jak u mnie chyba nikt sie nie boryka. Otóż jak samochód jest nagrzany to po włączeniu econ i ustawieniu np 18 stopni wieje , że chce łeb urwać ale w chwili kiedy przestawie na auto załącza skię klima i nawiew chociaz chłodniejszy drastycznie zanika. Słyszę jak przestawia sie jakaś klapa - dźwięk dochodzi gdzieś zza nawiewów centralnych, słychać, że zmienia sie szum i nawew jest kierowany gdzie indziej. Tylko gdzie bo na szybę czy na nogi też go nie ma. Prędkość wentylatora sie nie zmienia, dalej są wszystkie kreski na wyświetlaczu a jednak nadmuch zanika tak jakby go coś przymykało. Od razu dodam, że klima nabita i filtr zmieniany. Zauważyłem również że dzieje sie tak tylko przy nagrzanym aucie. Gdy jest chłodno np z rana to po ustawieniu klimy na AUTO 18 stopi lub LO wieje chłodem aż miło. Po zrobieniu diagnozy wyskakuja błędy 4F8 - silnik klapy centralnej 4FA silnik klapy przepływu powietrza. Ma ktos może pomysł dlaczego tak jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #452 Napisano 25 Maja 2011 Witam koledzy! Przeczytałem cały etmat jednak z takim problemem jak u mnie chyba nikt sie nie boryka. Otóż jak samochód jest nagrzany to po włączeniu econ i ustawieniu np 18 stopni wieje , że chce łeb urwać ale w chwili kiedy przestawie na auto załącza skię klima i nawiew chociaz chłodniejszy drastycznie zanika. Słyszę jak przestawia sie jakaś klapa - dźwięk dochodzi gdzieś zza nawiewów centralnych, słychać, że zmienia sie szum i nawew jest kierowany gdzie indziej. Tylko gdzie bo na szybę czy na nogi też go nie ma. Prędkość wentylatora sie nie zmienia, dalej są wszystkie kreski na wyświetlaczu a jednak nadmuch zanika tak jakby go coś przymykało. Od razu dodam, że klima nabita i filtr zmieniany. Zauważyłem również że dzieje sie tak tylko przy nagrzanym aucie. Gdy jest chłodno np z rana to po ustawieniu klimy na AUTO 18 stopi lub LO wieje chłodem aż miło. Po zrobieniu diagnozy wyskakuja błędy 4F8 - silnik klapy centralnej 4FA silnik klapy przepływu powietrza. Ma ktos może pomysł dlaczego tak jest? sprawdź/napraw/wymień te silniki a problem zniknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macko27 Zgłoś #453 Napisano 27 Maja 2011 Witam kolegów... Mam zapytanie gdzie mogę kupić przekaznik ze zdjęcia na pierwszej stronie oznaczony numerem 34. I gdzie on się znajduje w samochodzie by się do niego dobrać. Pozdrawiam Maćko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #454 Napisano 27 Maja 2011 Witam kolegów... Mam zapytanie gdzie mogę kupić przekaznik ze zdjęcia na pierwszej stronie oznaczony numerem 34. I gdzie on się znajduje w samochodzie by się do niego dobrać. Pozdrawiam Maćko http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1523 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konrad90_21 Zgłoś #455 Napisano 31 Maja 2011 (edytowane) witam moja klima dmucha mi ciepłym powietrzem nawet jak jest na 18 C czy to znak że trzeba ją nabić kupiłem nie dawno auto więc nie wiem jaki był jej stan wcześniej?? Edytowane 2 Czerwca 2011 przez Konrad90_21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #456 Napisano 31 Maja 2011 witam moja klima dmuch mi ciepły powietrzem nawet jak jest na 18 C czy to znak że trzeba ją nabić kupiłem nie dawno auto więc nie wiem jaki był jej stan wcześniej?? A w kim ty pisze Popraw te byki i jedź podepnij autko pod kompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banulmix Zgłoś #457 Napisano 4 Czerwca 2011 Tak jak kolega wyżej radzi kup nowy czujnik i może będzie dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kracy Zgłoś #458 Napisano 5 Czerwca 2011 Mam problem z klimą, do teraz działała jak chciała, wcześniej była pusta (wypompowano tylko 20ml czynnika), następnie założone zostały dwa nowe oringi i sprawdzono układ. Szczelny - osiągał tylko 12 stopni na nawiewach ale wystarczało. Klimiarz który nabijał układ orzekł że sprężarka ma "wewnętrzną nieszczelność" ale powinna chodzić, chociaż równie dobrze może paść Chodziła jakieś dwa tygodnie.... jak chciała. Czasami chłodziła, a czasami waliła gorącym powietrzem. Podpiąłem VAG sprawdziłem temperatury... wygląda na to ze z silnikami sterującymi obiegiem powietrza jest ok - V68 zmienia parametry w zależności od zadanej temperatury. Jak zaczynała chłodzić przewód doprowadzający czynnik do kabiny był chłodny. Przy włączeniu przycisku auto - słychać jak załącza się sprężarka, włącza się wentylator i wzrasta zuzycie paliwa do 1,7l/h - w upalne dni. Dzisiaj odpaliłem auto włączam klimę, słyszę załączenie sprężarki.... rusza wentylator od chłodnicy klimy i d..pa klima nie chłodzi zużycie oscyluje w 1,2-1,3l/h - temperatura ustawiona na LO - a w kabinie gorąco jak w piekle. Na zewnątrz 27 stopni w cieniu. Myślałem, że jest to może wentylator na chłodnicy klimy, nie załącza drugiego biegu ... ale przecież silnik był zimny a klima nie chłodzi... zacząłem szukać zdjąłem kratkę od halogenu .... i widzę tłuste plamy na wężach wychodzących z chłodnicy oraz pod spodem czyli na wewnętrznej stronie zderzaka. Załączam zdjęcie. I teraz pytanie. Jaka może być przyczyna? Poszły oringi na wężach? Jeżeli tak to dlaczego? Wcześniej układ był szczelny. Czy to może być wina sprężarki że daje za duże ciśnienie i wywala uszczelki? Co proponujecie? Myslę jechać do klimiarza, niech wymieni oringi, sprawdzi ponownie szczelność i nabije ponownie klimę - powinno być ok ? Czy jeśli to wina sprężarki to problem może wrócić? Kracy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kracy Zgłoś #459 Napisano 5 Czerwca 2011 Klima znowu chłodzi...zaczęła po przejechaniu ok 12km ... nie wiem już o co kaman... sprężarka się kończy i potrzebuje czasu żeby ruszyć czynnik? Sprzęgło niedomaga na sprężarce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolodn Zgłoś #460 Napisano 7 Czerwca 2011 a ja mam trochę inne pytanie. Płyn w zbiorniczku ulega "amortyzacji" - zużycia? Wiem ze może go ubywać... ale czy się zużywa [coś jak olej w silniku] nie wiem czy jeśli sie wymieni płyn w układzie czy dobije tyle ile "wyparowało" to układ bedzie tak samo chłodził? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach