Skocz do zawartości
Marek

Klimatyzacja - climatronic

Rekomendowane odpowiedzi

Chris podepnij się pod kompa a nie gdybaj, sterownik ma być z takimi numerami jak jest i pasuje go zakodować w aucie.

Podpinałem nie ma błędów, a samodiagnoza też nic nie wywala. Nie jestem aż taki nie teges żeby pisac tutaj i wróżyć z fusów a nie sprawdzić na vagu:P A jak nowy zakodować w aucie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy, climatronic z B5 podejdzie do B5FL?

Raczej nie, bo w FL-u klima ma wiecej kanałów diagnostycznych niz 44, jak to jest w B53B, więc zapewne oprogramowanie sterownika zgłupieje przy podłączeniu :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mimo, że starałem się rozszyfrować kody po samodiagnozie climatronica, którą zrobiłem (ECON+ZAMKNIĘTY OBIEG+WŁ ZAPŁON) to nie udało mi się, będę wdzięczy komuś oblatanemu w temacie o odp co to znaczy, pokazało mi się na wyświetlaczu :

 

20052011091.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Mimo, że starałem się rozszyfrować kody po samodiagnozie climatronica, którą zrobiłem (ECON+ZAMKNIĘTY OBIEG+WŁ ZAPŁON) to nie udało mi się, będę wdzięczy komuś oblatanemu w temacie o odp co to znaczy, pokazało mi się na wyświetlaczu :

 

20052011091.th.jpg

025B Silnik regulacyjny V85 pokrywy w przestrzeni na nogi lub odmrażania – V85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

025B Silnik regulacyjny V85 pokrywy w przestrzeni na nogi lub odmrażania – V85

A co to, gdzie to i co z tym zrobić, żeby było git :D ?

Się Klient bardziej wymagający trafił :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co to, gdzie to i co z tym zrobić, żeby było git :D ?

Się Klient bardziej wymagający trafił :lol

Tutaj =>http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1046&highlight=climatronic masz ładny temacik gdzie znajdziesz ten silnik.

 

---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 11:59 ----------

 

Musisz VAG-iem zrobić output test czy działa, może jest zablokowany, albo masz uszkodzoną instalację do tego silniczka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podziekował GURAL i mielke, ale jak poczytałem to widzę, że nie czeka mnie rurka z kremem żeby go wyjąć, zacznę od VAGa, może coś to da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rado18

Witam, wymieniłem spręzarke klimy i teraz po włączeniu climatronica na auto, wiatrak w ogole sie nie włącza. Dodam ze freon cały uciekł i klima jest nie nabita. Czy bez freonu wiatrak powinien działać? Jakie mogą być przyczyny że się nie chce włączyć. :niekumam

 

Vw passat b5 2000 rok tdi 1.9 115km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po włączeniu climatronica na auto, wiatrak w ogole sie nie włącza. Dodam ze freon cały uciekł i klima jest nie nabita. Czy bez freonu wiatrak powinien działać? Jakie mogą być przyczyny że się nie chce włączyć.

 

Skoro nie ma freonu, to jak ma ta klima ci się włączyc? Jedź do zakładu, niech ci sprawdzą szczelność, znajdą - skąd i jak ucieka, nabiją klimę i bedzie działać. Jak nie ma czynnika, to klimatyzacji nie uruchomisz - KPW? :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy!

 

Przeczytałem cały etmat jednak z takim problemem jak u mnie chyba nikt sie nie boryka. Otóż jak samochód jest nagrzany to po włączeniu econ i ustawieniu np 18 stopni wieje , że chce łeb urwać ale w chwili kiedy przestawie na auto załącza skię klima i nawiew chociaz chłodniejszy drastycznie zanika. Słyszę jak przestawia sie jakaś klapa - dźwięk dochodzi gdzieś zza nawiewów centralnych, słychać, że zmienia sie szum i nawew jest kierowany gdzie indziej. Tylko gdzie bo na szybę czy na nogi też go nie ma. Prędkość wentylatora sie nie zmienia, dalej są wszystkie kreski na wyświetlaczu a jednak nadmuch zanika tak jakby go coś przymykało. Od razu dodam, że klima nabita i filtr zmieniany. Zauważyłem również że dzieje sie tak tylko przy nagrzanym aucie. Gdy jest chłodno np z rana to po ustawieniu klimy na AUTO 18 stopi lub LO wieje chłodem aż miło.

Po zrobieniu diagnozy wyskakuja błędy

4F8 - silnik klapy centralnej

4FA silnik klapy przepływu powietrza.

Ma ktos może pomysł dlaczego tak jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam koledzy!

 

Przeczytałem cały etmat jednak z takim problemem jak u mnie chyba nikt sie nie boryka. Otóż jak samochód jest nagrzany to po włączeniu econ i ustawieniu np 18 stopni wieje , że chce łeb urwać ale w chwili kiedy przestawie na auto załącza skię klima i nawiew chociaz chłodniejszy drastycznie zanika. Słyszę jak przestawia sie jakaś klapa - dźwięk dochodzi gdzieś zza nawiewów centralnych, słychać, że zmienia sie szum i nawew jest kierowany gdzie indziej. Tylko gdzie bo na szybę czy na nogi też go nie ma. Prędkość wentylatora sie nie zmienia, dalej są wszystkie kreski na wyświetlaczu a jednak nadmuch zanika tak jakby go coś przymykało. Od razu dodam, że klima nabita i filtr zmieniany. Zauważyłem również że dzieje sie tak tylko przy nagrzanym aucie. Gdy jest chłodno np z rana to po ustawieniu klimy na AUTO 18 stopi lub LO wieje chłodem aż miło.

Po zrobieniu diagnozy wyskakuja błędy

4F8 - silnik klapy centralnej

4FA silnik klapy przepływu powietrza.

Ma ktos może pomysł dlaczego tak jest?

sprawdź/napraw/wymień te silniki a problem zniknie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów...

 

Mam zapytanie gdzie mogę kupić przekaznik ze zdjęcia na pierwszej stronie oznaczony numerem 34. I gdzie on się znajduje w samochodzie by się do niego dobrać.

 

Pozdrawiam Maćko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam kolegów...

 

Mam zapytanie gdzie mogę kupić przekaznik ze zdjęcia na pierwszej stronie oznaczony numerem 34. I gdzie on się znajduje w samochodzie by się do niego dobrać.

 

Pozdrawiam Maćko

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1523

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam moja klima dmucha mi ciepłym powietrzem nawet jak jest na 18 C czy to znak że trzeba ją nabić kupiłem nie dawno auto więc nie wiem jaki był jej stan wcześniej??

Edytowane przez Konrad90_21

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam moja klima dmuch mi ciepły powietrzem nawet jak jest na 18 C czy to znak że trzeba ją nabić kupiłem nie dawno auto więc nie wiem jaki był jej stan wcześniej??

 

A w kim ty pisze :)

 

Popraw te byki i jedź podepnij autko pod kompa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega wyżej radzi kup nowy czujnik i może będzie dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z klimą, do teraz działała jak chciała, wcześniej była pusta (wypompowano tylko 20ml czynnika), następnie założone zostały dwa nowe oringi i sprawdzono układ. Szczelny - osiągał tylko 12 stopni na nawiewach ale wystarczało. Klimiarz który nabijał układ orzekł że sprężarka ma "wewnętrzną nieszczelność" ale powinna chodzić, chociaż równie dobrze może paść

 

Chodziła jakieś dwa tygodnie.... jak chciała. Czasami chłodziła, a czasami waliła gorącym powietrzem. Podpiąłem VAG sprawdziłem temperatury... wygląda na to ze z silnikami sterującymi obiegiem powietrza jest ok - V68 zmienia parametry w zależności od zadanej temperatury. Jak zaczynała chłodzić przewód doprowadzający czynnik do kabiny był chłodny.

 

Przy włączeniu przycisku auto - słychać jak załącza się sprężarka, włącza się wentylator i wzrasta zuzycie paliwa do 1,7l/h - w upalne dni.

 

Dzisiaj odpaliłem auto włączam klimę, słyszę załączenie sprężarki.... rusza wentylator od chłodnicy klimy i d..pa klima nie chłodzi zużycie oscyluje w 1,2-1,3l/h - temperatura ustawiona na LO - a w kabinie gorąco jak w piekle. Na zewnątrz 27 stopni w cieniu.

 

Myślałem, że jest to może wentylator na chłodnicy klimy, nie załącza drugiego biegu ... ale przecież silnik był zimny a klima nie chłodzi... zacząłem szukać zdjąłem kratkę od halogenu .... i widzę tłuste plamy na wężach wychodzących z chłodnicy oraz pod spodem czyli na wewnętrznej stronie zderzaka. Załączam zdjęcie.

 

I teraz pytanie. Jaka może być przyczyna? Poszły oringi na wężach? Jeżeli tak to dlaczego? Wcześniej układ był szczelny. Czy to może być wina sprężarki że daje za duże ciśnienie i wywala uszczelki? Co proponujecie? Myslę jechać do klimiarza, niech wymieni oringi, sprawdzi ponownie szczelność i nabije ponownie klimę - powinno być ok ? Czy jeśli to wina sprężarki to problem może wrócić?

 

 

Kracy

img9096gc5_ch?odnica_olej.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klima znowu chłodzi...zaczęła po przejechaniu ok 12km ... nie wiem już o co kaman... sprężarka się kończy i potrzebuje czasu żeby ruszyć czynnik? Sprzęgło niedomaga na sprężarce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam trochę inne pytanie.

Płyn w zbiorniczku ulega "amortyzacji" - zużycia?

Wiem ze może go ubywać...

ale czy się zużywa [coś jak olej w silniku]

 

nie wiem czy jeśli sie wymieni płyn w układzie czy dobije tyle ile "wyparowało" to układ bedzie tak samo chłodził?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności