Skocz do zawartości

lolodn

  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lolodn

  • Urodziny 14.02.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    D@N
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    oleśnica

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. no i już mam pewne rozpoznanie Dziękuję!
  2. Witam. Mam pytanie do użytkowników Passka 1.8t. Otóż stałem się szczęśliwym właścicielem tegoż oto modelu... Jak zatankujecie swoje 1.8 T pod korek to po ilu kilometrach zaczyna spadać wam wskazówka? W moim po zalaniu pod sam korek - tak że aż się wylewa to po przejechaniu 30 km wskazówka spada do przed ostatniej kreski;/ po przejechaniu ok 80 spada o jeszcze jedną kreskę... Mam teraz na liczniku ok 120 km i jest jedna kreskę za połową... To chyba coś dziwnego? Nie jestem do tego przyzwyczajony bo mam też 1,9 TDI to dopiero po przejechaniu ok 130 km wskazówka zaczyna się powili ruszać.
  3. Ma ktoś namiar na dobry warsztat do instalacji LPG we Wrocławiu?
  4. Racja. Przepraszam. mieliście rację. Ale widać przynajmniej który jest brudny a który czysty
  5. Czego nie zrozumieliście na poście ze zdjęciami?
  6. Zdjęcia zaiste są 4. Browarek za spostrzegawczość . Efekt jest widoczny na każdym ze zdjęć. W lewym filterku zdaje się jest mniej zanieczyszczeń co dowodzi jaśniejszy kolor środka. Na zdjęciu z prawej strony wkład filtra jest ciemniejszy co dowodzi, że jednak LM działa. Pozdrawiam
  7. oba są po czyszczeniu. Z lewej wlalem do "butelki" to reklamowane przez schell paliwo. (co niby czyści i poprawia osiągi - nie wiem jak się nazywa bo nie tankuje na schellu) później ( z lewej) wlałem do "butelki" Liqui Moly Diesel i gazu! Efekty widoczne na obrazkach wyżej. Dałem tylko ciała z wężykami bo mi ciekło z trójnika i zrobiłem taką prowizorkę, że aż mi wstyd zdjęcia wrzucać -
  8. byłem sceptyczny co do tej operacji i postanowiłem zrobić eksperyment. najpierw wlałem co buteleczki 500 ml dieslel'a z shell'a (tego najdroższego). I filterek z lewej strony. Potem wlałem zawartość pojemnika Liqui Moly Diesel i filterek z lewej strony. Na prawdę nie wierzyłem, że będzie taka różnica! Co do efektu: Silnik pali na strzała i czuć, pod pedałem gazu większy potencjał. Ocena 5. Jedyny minus to taki, że sobie zapowietrzyłem układ ale pokręciłem parę chwil i odpalił.
  9. czyli tylko i wyłącznie taki sam sterownik. W takim razie dzięki za pomoc. Jak kupie to dam znać co się stało
  10. Witam. odpowiedzcie mi tylko na pytanie czy jeżeli włoże taki sam sterownik trzeba będzie go adaptować? i co się może stać jeżeli włożę sterownik z podobnym numerem.
  11. No piszesz tak wieloznacznie, że sam za jakiś czas nie zrozumiesz siebie. Też Ci mogę zajechać takim grypsem ze nic z tego nie zrozumiesz:) Nie pisze żeby się kłócić. Tylko uzyskać pomoc. Czyli rozumiem że nic się nie da zrobić tylko wymiana sterownika. jeżeli włoże taki sam sterownik trzeba będzie go jakoś adaptować? Jeżeli włoże inny sterownik co sie stanie?
  12. Co masz na myśli mówiąc drugi sterownik? Gdzie on jest? Co to jest naprawa poprzez wylut i jak go się programuje?
  13. Akumulator mam z lipca 2013 wiec igła. kontrolka poduch zachowuje się tak, że cały czas się świeci i błędu wykasować się nie da ani z pozycji laptopa i vaga ani z pozycji konkretnego sprzętu w warsztacie samochodowym.
  14. A ja się dopytam o szczegóły... Jaki rozmiar złączek? sądząc po opaskach to może 10mm?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności