mattii Zgłoś #581 Napisano 13 Sierpnia 2015 wiedziałem, że jak ciapaty sprzedaje to należy uciekać jak najdalej ale chciałem mieć zrobioną sprawę. Zobaczę czy przyjmie zwrot i pójdę z bólem do aso. Potem jeszcze przegub wew też oryginał kupować ??? nagrzewnica czujnik abs i bedzie się śmigało a no i rozrząd:D Pozdr dzięki za odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #582 Napisano 18 Września 2015 Czy w benzynce też zakładać orginały?? mój silnik 2.0 ALT od strony kierowcy lekko się poci poducha (kapie olej). Wiadomo że silniki diesla bardziej są wymagające jeśli chodzi o poduchy. Febi można kupić już za 70 zł, SWAG 82 zł ale czy warto ryzykować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #583 Napisano 18 Września 2015 Febi można kupić już za 70 zł, SWAG 82 zł Nie przepłacaj za SWAG-a. Ja kupiłem właśnie SWAG-a a w pudłku znalazłem poduszki Febi. Wychodzi na to że SWAG to pakowacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #584 Napisano 18 Września 2015 Nie przepłacaj za SWAG-a. Ja kupiłem właśnie SWAG-a a w pudłku znalazłem poduszki Febi. Wychodzi na to że SWAG to pakowacz. Dobrze się sprawują?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #585 Napisano 18 Września 2015 czy do benzyny, czy do diesla - tylko oryginały. Wszelkie zamienniki to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Jeżeli brak funduszy - szukajcie używanych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #586 Napisano 18 Września 2015 A jak sprawdzić czy używka jest sprawna?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #587 Napisano 18 Września 2015 Sprawdzasz wagę. Do Diesla muszą mieć w okolicach 750g Myślę że do Pb podobnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #588 Napisano 18 Września 2015 (edytowane) Sprawdzasz wagę. Tak, nie do końca się zgodzę. U mnie teoretycznie olej w poduszkach był, ale poducha miała luzy sama w sobie i nawet ręką szarpiąc za silnik czuć było luz i piszczenie. Więc olej może sobie w środku siedzieć ale to nie znaczy że poducha jest sprawna. Co do poduszek które założyłem złego słowa nie mogę powiedzieć, w aucie jest zdecydowanie przyjemniej, nie ma szarpania przy zmianie biegów. U mnie dodatkowo było słyszalne stukotanie i popiskiwanie przy pokonywaniu np przejazdu kolejowego. Po wymianie poduszek jak ręką odjął. Edytowane 18 Września 2015 przez wladek1181 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #589 Napisano 22 Września 2015 Przy wymianie sprzęgła zauważyłem, że z pod jednej poduszki od strony kierowcy lekko poci się olej. Przy wymianie sprzęgła ruszane było silnikiem i mogło to spowodować ubytek oleju. Złożyłem wszystko do kupy auto chodzi dobrze tylko powyżej 80 autko drga czy to na luzie czy na biegu. Czy możliwe żeby spowodowała to poduszka?? Przy wymianie kpl. sprzegła zostawiłem dwumas ale nie wydaje mi się żeby to on był winowajcą trzesącej się budy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bcymek Zgłoś #590 Napisano 15 Listopada 2015 jak należy ustawić osłonę przedniej poduszki silnika? mimo wymiany wszystkich poduszek silnik nadal "podrywa" do góry. Poduszka widoczna na zdjęciu to lemforder więc nie jest to jakaś chińszczyzna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #591 Napisano 15 Listopada 2015 Ma być na tak na środku aby nigdzie się nie opierała, ale skoro jeszcze podrywa Ci silnik możesz tą łapę podnieść do góry (bo widać że jest spory luz) i wtedy dokręcić śruby, dzięki temu zminimalizujesz luz i "skok" jaki silnik będzie wykonywał przy ruszaniu. Ja tak zrobiłem i pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #592 Napisano 16 Listopada 2015 Gdzie można oprócz aso nabyć nowe oryginalne poduszki Avon do passka? Chodzi mi o jakiś magazyn podobno taniej jest.. Ma ktoś jakieś namiary ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #593 Napisano 16 Listopada 2015 getem.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bcymek Zgłoś #594 Napisano 17 Listopada 2015 Ma być na tak na środku aby nigdzie się nie opierała, ale skoro jeszcze podrywa Ci silnik możesz tą łapę podnieść do góry (bo widać że jest spory luz) i wtedy dokręcić śruby, dzięki temu zminimalizujesz luz i "skok" jaki silnik będzie wykonywał przy ruszaniu. Ja tak zrobiłem i pomogło. dzięki Co do poduszek polecam Lemforder, Corteco. Wymieniłem wszystkie 5 poduszek (4 lmf, 1 corteco) i nie odczuwam żądnych drgań. Z resztą po gumach było czuć że były miękie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #595 Napisano 17 Listopada 2015 dzięki Co do poduszek polecam Lemforder, Corteco. Wymieniłem wszystkie 5 poduszek (4 lmf, 1 corteco) i nie odczuwam żądnych drgań. Z resztą po gumach było czuć że były miękie Do benzyny z informacji jakie sa na forum i nie tylko jak najbardziej ale do TDI tylko ori. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #596 Napisano 17 Listopada 2015 Do wszystkich benzyn i tdi-ków dla świętego spokoju na wieki!, zarówno silników i skrzyni tylko AVON, sprawdzone na własnej skórze:) żaden lemforder (pomimo jakości) o innych nawet nie wspominam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #597 Napisano 18 Listopada 2015 gdyby jeszcze ori poduchy były do złapania w lepszej cenie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #598 Napisano 18 Listopada 2015 No właśnie Marcinie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #599 Napisano 18 Listopada 2015 Cena za ori duża, ale po zakupie innych jak AVON z reguły wzrasta o kwotę tych pierwszych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bcymek Zgłoś #600 Napisano 28 Listopada 2015 Ma być na tak na środku aby nigdzie się nie opierała, ale skoro jeszcze podrywa Ci silnik możesz tą łapę podnieść do góry (bo widać że jest spory luz) i wtedy dokręcić śruby, dzięki temu zminimalizujesz luz i "skok" jaki silnik będzie wykonywał przy ruszaniu. Ja tak zrobiłem i pomogło. myślałem, że jest dobrze ale w trasie się okazało że lipton. Przy raptownym puszczeniu gazu przy 3 tyś obrotów, silnik jakby dałej miał za duży luz (odczuwalne jest takie walnięcie) podobnie przy przyśpieszaniu. Kpl nowych poduszek. Rozwiercić tą osłonę i podnieść bardziej do góry? brak mi już pomysłów.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach